Dr.No64
21. 8. 2014 • 1:08

dalsi napad CIA : ?😝

FrantisekKoudelka
20. 8. 2014 • 14:37

To bude mrtvých, až se pitomci rozhodnou předjíždět v nepřehledných zatáčkách, protože jim auto neřeklo, že nemůžou... :-/

Thi Huong (z_o_o_m)
20. 8. 2014 • 14:23

A pak se objevi nejaky vtipalek, co bude vysilat neexistujici data, a vsechny auta se zastavi 😀 😀

Názor byl 1× upraven, naposled 20. 8. 2014 14:23

zelenypan
zelenypan
20. 8. 2014 • 13:59

Potenciální nebezpečí vidím v tom, když systém nebudou mít všichni. Jak to asi dopadne, když se na silnici potká auto bez a auto se systémem?

Lubomír Čáslava
20. 8. 2014 • 13:00

Komunikace bude probíhat asi takto : 1110100 1111001 100000 1110000 1101001 1100011 1101111 100000 1101011 1100001 1101101 100000 1110100 1101111 100000 1101010 1100101 1100100 1100101 1110011 100000 111111 111111 http://www.itnetwork.cz/binary-text-translator-co... ...

Názor byl 2× upraven, naposled 20. 8. 2014 13:04

Michal Smrž
20. 8. 2014 • 11:37

Kdyby to bylo dobrovolné, ani neceknu, ale takhle je to jasný totalitní nástroj. Nu, už se těším, jak se to bude hackovat. To bude takové srandy, až pár vtipálků začne posílat extrémní hlášky a doprava začně díky tomu kolabovat, např extrémní brždění v místech, kde nic není nebo posílání zpráv FUCK YOU.

milan123
20. 8. 2014 • 10:16

Takže cyklista nebo chodec, aby si nesli malou elektrárnu pro krmení wifi a gps, anebo budou neviditelní a sejme je prví projíždějící auto.

Ředitel ČTÚ
Ředitel ČTÚ
20. 8. 2014 • 10:05

Předřečníci řeší nesmysle. Už aby to bylo, v klidu zalehnu do své káry a než mě někam dopraví mi bude okolí ukradené, budu mít skoro jistotu, že mě nějaký blb v kšiltovce/klobouku nezabije. Lidi nebudou řešit co má kdo za káru, páč to bude úplně jedno, když se z ní málokdo bude dívat ven z pohodlného lůžka. Zásadní otázka pak je, čím se budou živit pojišťováci, až nebudou nehody. 😀

Tom Berger (TomBg)
20. 8. 2014 • 9:36

Podle mne se doprava o dost zpomalí. Když se podívám do zrcátka, tak vidím jestli se do mezery vejdu nebo ne. Tohle GPS, se svojí (ne)přesností, nedokáže, proto bude buď pořád řvát varování nebo bude přejetí do jiného pruhu blokované do doby, než tam bude mezera jako kr...va.

mroyko
20. 8. 2014 • 9:21

Tak uz zbyva jen konecne povinne cipovat lidi, pro jejich bezpeci samozrejme...

Peter Fodrek
20. 8. 2014 • 8:56

Toto je uz aj v EU, standardy su definovne od roku 2011 a od 2014 je cas povinna
http://www.preserve-project.eu/sites/preserve-project.eu... ... 6. 3. 2014
Budoucnost: Automobily komunikující navzájemProgram „eCall“ vznikl v rámci skupiny „eSafety“ (pracovní skupiny v EU), jež byla založena v roce 2002. Její členové pokrývají všechny zainteresované strany jak z veřejného, tak i průmyslového a soukromého sektoru – včetně účasti mnohých expertů. V rámci této skupiny byl systém představen, a měl být zaveden již v roce 2006, nicméně byl několikrát odložen mimo jiné z důvodů bezpečnostních hrozeb. Není se čemu divit.Program „eSafety“ má podtitul: Od pasivní k aktivní bezpečnosti. Co to znamená? Systém „eCall“ se řadí mezi pasivní prvky, jelikož je aktivní až v době nehody. Ovšem už existují návrhy i na aktivní zařízení, která by operovala nepřetržitě. S pravděpodobností blížící se jistotě můžeme předpokládat, že „eCall“ je jen první verze. Brzy přijdou další systémy; možná, jako v tomto případě, zpočátku dobrovolné, později bez výjimky povinné. Samosebou jen a jen pro naši bezpečnost... Půjde o inteligentní dopravní systémy „ITS“ (Intelligent Transport Systems), které budou komunikovat nejen „od automobilu k operátorovi“, ale i mezi auty vzájemně.
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svoboda/zivot/manipulace/... ...
Ted a v EU to uz maju rozpracovane najmenej 12 rokov
(06.08.2008)Nový komunikačný systém v autách upozorní vodiča na šmykľavú vozovku, zápchu, či nehodu na ceste. Európska komisia podporí projekt jednotnou rádiovou frekvenciou. Poslať emailom
Verzia pre tlačPozadie:Európska komisia odštartovala iniciatívu "inteligentné auto" v roku 2006. Cieľom je dosiahnuť inteligentnejšiu, bezpečnejšiu a čistejšiu cestnú dopravu prostredníctvom informačných a komunikačných technológií. Jej súčasťou je aj projekt neformálne nazývaný "auto, ktoré rozpráva."Otázky:Komisia uvoľní jednotnú európsku rádiovú frekvenciu, ktorá umožní autám v krízových situáciách navzájom komunikovať. "Auto, ktoré rozpráva," bude mať zabudovanú špeciálnu komunikačnú technológiu, ktorá mu umožní prijímať informácie od iných áut z okolia a rovnako ich vysielať. Navzájom sa tak budú varovať pred šmykľavou vozovkou alebo inými úskaliami na ceste.Potrebná technológia už existuje. Jednotná európska frekvencia 30 MHz umožní jej komerčné využitie. Výrobcovia automobilov by mali začať s montážou komunikačného systému od roku 2010 - 2011. Nebude to však povinnosť. "Hovoriace autá" budú modernou alternatívou pre automobilky i spotrebiteľov. -
http://www.euractiv.sk/podnikanie-v-eu/clanok/in... ... Cize ak tyo EU prikaze, tal o 3 roky to ru mame.. (Staty su povinne do 36 mesicov implementovat smernice EUa anriadenia plati okamzite)

LivingLegend
LivingLegend
20. 8. 2014 • 7:53

Jo a neblokoval jim to nahodou telekomunikacni urad prototoze musi vyhradit cas 5GHz pasma? Pokud mne pamet neklame tak ano, a telekomunikace jim to nechteli povolit protoze chteli rozsirit wific pasmo pro zabordelene megamesta....Takze ze pro doprovavu to navrh jeste neznamena ze jim to projde, mam zato ze ani loby automobilek zatim nemela valnej uspech.... Co treba priste prinest komplexni informace? BTW jestli tohle projde a casem ano tak kdo nebyl paranoidni tak bude...

Určitě si přečtěte

Články odjinud