Audi E-Tron GT: elektrické sportovní kupé nabídne 590 koní a DNA Porsche

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

10. 12. 2018 06:40

Nádherny koncept, ale neměli by tomu s dojezdem 400km říkat GT. Schválně jak dlouho se bude dobíjet přes tu indukci, když kartáček na to má celou noc ...aby mě pak v garáži nevylezly šrouby z kolene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 12. 2018 18:50

„Audi odhaduje dojezd dle nových evropských standardů pro testování přibližně 400 kilometrů.”, cože to, oni něco odhadují? Já se domnívám, že je na čase nalévat zákazníkům čistého vína, zeptal bych se tedy, kolik ujede daný vůz při 240 km/h, protože na popojíždění po městě asi není. Rovnou řeknu, že o těch 400 km dost pochybuji, počítám, že pochopitelně pojede klimatizace / topení a hudba nadoraz (léto, zima, různé povětrnostní podmínky). Šetřící mód mám u automatické pračky (nepoužívám, čas je důležitější) u auta ho nechci vidět! Elektromobilitu si jistě EU nakonec vynutí (už města odmítají vozy E5), uvidíme za čas, jestli nás nezaplaví opotřebované baterie (recyklace, účinná, která se zaplatí, tak to určitě - mokrý sen aktivistů) a v tomto směru mě zajímá jiná věc, jak to bude s dobíjecími stanicemi, nejen ve městech, ale také na dálnicích (hustá, robustní síť) a kde budou tyto brát energii, jestli jim ji dodají fosilní zdroje (především uhlí) pak je celá šaškárna s CO2 a NOX na dvě věci, těch aut na elektriku nebude pár, všechna budou taková a kamiony také. Na závěr nejdůležitější, jak to bude s Čínou, Indií, Jižní a Severní Amerikou, Afrikou, já jen, že Země má pouze jednu atmosféru a připadá mně dost nefér, aby se daňový poplatník Evropy zbláznil, celá Evropská unie nakonec přišla na buben a ostatní si vesele budou zamořovat ovzduší dál. Kde jsou stejně tvrdé tlaky na ostatní, jako na evropany?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor