Vsude je limit. Dle meho nema smysl jit na vic jak 400dpi u tel, rozliseni 4K je dostatecne od mobilu po obrovske TV, a tak musi byt i limit na frekvenci. Je to 144hz nebo 200ht nebo 360hz? Nevim, myslim si, ze 120/144Hz je takove optimum a cokoliv nad 240hz uz neprinasi zadne citelne zlepseni.
Taky ten monitor není na domácí hraní, ale pro profesionály. Když ti 360Hz vyhraje turnaj za milion dolarů, tak proč ne.
Co vim, tak LAN turnaje maji vsichni stejne PC a monitory...
Však a je pak jen na hráči, jestli je na takové úrovni a pomůže mu to
Zase začíná marketingový hon na obnovovací frekvenci. Společně s 4K to bude bomba. Sice to prakticky nikdo nevyužije, ale na prospektech a v reklamě to bude vypadat pěkně.
A která GK od Nvidie umí 360FPS hry?
Téměř toho dosahuje RTX 2080Ti na full HD.
Samozřejmě u obstarožního CSgo
Konečně pořádný monitor na hraní Quake III. Pro ty co potřebují "movie feeling" při pohledu na monitor doporučuji mrkání.
Tiež hľadám dáky poriadny monitor, pre mňa sú prioritou farby.1. aspoň 144 Hz2. 10bit farby3. IPS4. aspoň 4K rozlíšenie5. a samozrejme priojenie cez display port6. chcel som 32 palcov ale nerobím si ilúzie že taký nájdem takže stačí aj 27.Nechcem to na hry, ale na prácu takže mi stačí tých 144Hz. A samozrejme k tomu po stranách pridám 2 fullhdčka.
Kromě dobrého pocitu vám frekvence výrazně za hranicí schopnosti vjemu oka a mozku nepřinese vůbec nic.
keď vedľa seba postavíš 2 monitory a jeden má 60 a druhý 144Hz tak rozdiel vidíš hneď na prvý pohľad. Ten obraz na tom rýchlom monitore vyzerá skrátka ovela lepšie a plynulejšie. 360ku som ešte nevidel a myslím že to už je zbytočnosť... stačí aj tých 144.
To, že to nevidíš ty, neznamená, že to nevidí profi hráči. Já profihráč nejsem, ale rozdíl mezi 60 a 144 Hz, jak psal xxar3s výše, vidět je i na pohybu myši ve Windows, natož při hraní - https://www.youtube.com/watch
Nevidí protože nemůžou. To by museli mít kybernetické oči a křemíkový mozek. Docela by mě zajímalo jestli vidíš rozdíl mezi 144 a 200 hz.A jen tak mimochodem se jako tvůrce několika multiplayerových stříleček zeptám k čemu to je když refresh serveru je 100?
Ač je lidský mozek super výkonný počítač a dokáže si interpolovat obraz byť jen z 12+- snímků, tak to neznamená, že není vhodné, žádoucí a příjemné mu tuto práci ulehčit. BTW, v 80-letech při testech pilotů se došlo k závěrům, že mozek (oko je irelevantní, mozek je důležitý) je zvyklý a schopný zaznamenat obraz trvající cca. 1/3000 sekundy (=>3000FPS je tedy minimum pro naprosto plynulý obraz), snímky trvající menší dobu pak mozek zahazoval a ignoroval. Zkoušelo se to na promítaných siluetách "nepřátelských" letounu při výcviku na "trenažérech".
A jak tem pilotum ty signaly posilali do mozku tak, aby obesli oko? Ze dokazes zaznamenat obraz trvajici 1/3000 s nutne neznamena, ze potrebujes tolik snimku k "dokonale plynulemu" obrazu. To by pak chtelo dalsi pokus.... treba jestli pilot rozezna 1/3000 s obraz od 1/1500 s obrazu s polovicni intenzitou.
Ale vidí, a rozdíl mezi 144 a 240 Hz monitorem je taky vidět, stejně jako bude vidět rozdíl mezi 240 a 360 🙂 pokud to nevidíš ty, měl by si s tím něco dělat
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.