ASUS A7V333: Deska s protipožární ochranou

Diskuze čtenářů k článku

VF  |  04. 08. 2002 18:13

Nemate nekdo zkusenosti s MB ASUS A7S333 , osazeného čipsetem SiS745. Je to celkem novinka   a nikde na internetu jsem zatim žádnou recenzi nenašel ( tomsharware,atd ).Technické parametry nemá vůbec špatné.  A cena je víc než užasná  viz. www.czechcomputer.cz .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richi  |  01. 07. 2002 20:09

Který jumper mám na této desce přehodit abych zvýšil napětí na procesoru z 1,850V na vyšší? Mám Athlon XP 1600+ na této desce, napětí 1,850V, FSB 150MHz, dělá to 1,58 GHz. Chtěl bych zkusit ještě víc. Díky za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richi  |  25. 06. 2002 02:30

Rád bych se dozvěděl, jak a který jumper nastavit na vyšší napětí procesoru než 1,850V aby to bylo bezpečné atd. Mám Athlon XP 1600+. Děkuji za pomoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavol  |  18. 06. 2002 04:47


NEMOZEM SI PORADIT Z INSTALACIOU WIN.XP - UPGRADE ALEBO PLNOU VERZIOU,UZ SOM JEDNU DOSKU NA KTOREJ SOM ROBIL UPDATE BIOSU A PRI RESTARTE MI POTOM NEBUTUJE. TAK SOM KUPIL DALSIU A TO ISTE SOM ROBIL A TIEZ NEBUTUJE,TAKXE MAM DVE DOSKY KTORE NEJDU ALE SOM SI OBJEDNAL NOVY BIOS CHIP A SKUSIM TO ZNOVA.UZIVAM POCESOR AMD ATLON 2100 XP+,U ATA 100 , 80GB A 30 GB HARD DRIVE A TIE SOM DAL DO PROMISE IDE A AJ SOM ZAINSTALOVAL PROMISE DRIVER A PRI INSTALACII WIN XP PITALO TEN DRIVER PROMISE PRE XP, NO I SOM HO DAL A AJ TAK PO TOM POSTUPE NEJDE WIN XP LEN WIN 98SE. APOTOM VSETKOM SOM SKUSAL UPDATE BIOSU A NEJDE TO!!!!!!!!NEBUTUJE!!!!!!!! A UZ MA TO JEBE POTREBUJEM POMOC KDE ROBIM CHYBU(ODPISTE ALEBO MI PORADTE NEJAKU ADRESU KDE BY SOM NASIEL POMOC) . INAC JA SOM V AMERIKE A TU SU SERVISI NA POCITACE NA HOVNO A SKUSAL SOM TO A NIKTO NECHCEL MI DOSKU DAT DO PORIDKU LEBO SU TO OBYCAJNY HLUPACI,NIC LEN ABY SOM SA OBRATIL NA FYRMU ASUS.            DAKUJEM      PAVOL SK/vUSA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asus Team  |  11. 06. 2002 10:27
kce  |  24. 05. 2002 11:03

ABIT KR7A tepelnu ochranu ma. V BIOSe sa da nastavit hranicna teplota pri ktorej sa PC vypne. Sikovne je ze pred samotnym vypnutim - cca 2-3 stupne pred limitom, zacne PC pipat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Pacholík  |  14. 05. 2002 23:10

Mám desku ABIT KR7A-RAID. Povedlo se mi ze začátku špatně nasadit větráček (šel nějak snadno) a počítač naběhl a pak zatuhl nebo deska už na začátku pípala na znamení chyby. Takže tepelná ochrana asi fungovala.

Poté přišel kamarád a správně mi ho nasadil a nyní, poté, co jsem ho vícekrát musel sundat, už alespoň vím, jak správně nasazovat větráky. Je to první počítač, který jsem si dělal sám, takže se své chybě, která mohla stát můj Athlon XP život, nechybím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 05. 2002 18:50

Otestoval jsem tepelnou ochranu jak na Asusu (A7V266-EX), kde je už na krabici (pak i v manualu) zmíňka o tepelné ochraně C.O.P., tak i na MSI KT3Ultra, kde se nikde nedozvíte, jestli to něco takoveko podporuje. Na Asusu to funguje tak, ze pokud třeba upadne chladič (vysoce vzroste teplota CPU), počítač se okamžitě komplet vypne a po nasazení chladiče opět najede OK.(u starších desek se jen zakouří z CPU a je konec) a u té KT3Ultra to jenom odpojí cpu, takže to celé zamrzne a po vypnutí, nasazení chladiče a opětovném zapnutí to zase šlape jak má.

Jediné, co bych té KT3 vytknul je to, že to občas zlobí s neznačkovýma paměťma. Takže ji doporučuju. Je fakt dobrá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mulder  |  08. 05. 2002 00:23

Taky se mi nelibi, ze se porad testuji desky od MSI nebo ASUSu. Tyhle dve znacky se mi za posledni leta dost zprotivily, nejenom cenou ale i vykonem, ktery bych ocekoval co mozna nejvetsi za tak vysokou cenu. Kouknete se nekdy na Tomshardware a najdete si "starsi" test desek s DDR 266. Tam napr. jasne zvitezili "prumerni" hraci na poli MB jak je Soltek a ostatni. Pokud chce nekdo opravdu dobre taktovat, tak si myslim, ze nema cenu premyslet a jedina vec do ceho muze jit je dokonalej EPoX, ktery fakt vyrabi desky odpovidajici naprosty spicce! Podle me jsou tyto desky opravdu ty best. Mam doma EPoX 8K3A+ a musim rict, ze po vystridani hodne desek jsem konecne nasel to, co opravdu stoji za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubak  |  10. 05. 2002 17:49

 Souhlasim - mam 8kha+ a uricite ji nakej patek nedam z domu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Had  |  07. 05. 2002 21:16

Možná jsem to nečetl dost pozorně, ale která základovka má lepší tu 6-ti kanálovou zvukovku? ASUS nebo MSI?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vypič Předkožka  |  07. 05. 2002 19:02

ať žijou všichni diskutjící buzeranti na živě!

každý účastník diskuze je BUZERANT!!!!!!!

a největší buzerant je správce tohlehle zasranýho buzerantskýho serveru!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doc. ing. Franta Picus Csc.  |  08. 05. 2002 00:21

Tva mama je lesba, buziku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vypič Předkožka  |  08. 05. 2002 10:53

A tvuj fotr je buzerant!!!!!!!

stejně jako tvůj bratr, lesbo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doc. ing. Franta Picus Csc.  |  09. 05. 2002 08:07

Sam jses buzna fialova, ritomile !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vypič Předkožka  |  09. 05. 2002 20:41

Neurážej Vypiče Předkožky!

Záněť předkožky na tebe, ty kuřbuřte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 05. 2002 18:16

Tak mne napada drobna otazecka.
Videl uz autor iPanel ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Kechlibar  |  29. 06. 2002 01:21

Tak třeba já už iPanel viděl, koupil, nainstaloval, propadl zděšení a chtěl peníze zpátky ... úspěšně.

Všiml jste si, že ten šunt při každém update hodnot spustí interrupt vedoucí mj. k chviličkovému suspendu CPU ? Jestli máte zájem o podrobné vylíčení mých odstrašujících zkušeností, napište mi na mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
James Cormack  |  07. 05. 2002 15:21

Právě jsem si jí koupil a otestoval. Nechci propadat emocem, lae zapůsobila na mě velmi pozitívně. Fakt Super Deska!  Například FSB šla stabilně na 195MHz!!! Paměti v Snadře 2001 dosáhly 890/1145. Mám odemčenej multiplikátor (Athlon 1200MHz) a tak si pěkně hraju s frekvencema.

Zatím nemá chybu, uvidíme dále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  07. 05. 2002 12:35

Jaká je stabilita pod W2k , XP Prof nebo pod Linuxem?
Podporujou tyhle tenhle chipset nějak slušně?
Funguje Qfan, nebo jak se to menuje pod XP?
Podporujou aplikace jako Rhinoceros, 3D Studio MAX... vůbec instrukce 3D NOW? Nebo to je stabilní a výkoná deska na hry, kancelář( jen některé) a "na doma"?
Přemejšlím o přechodu z platformy Intel na AMD , ale nechci za takové peníze experimentovat, tak proto tak treju do AMD .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  07. 05. 2002 12:53

Cau, rozhodne bych byt tebou do toho sel, tuto desku jsem si pred tydnem koupil a je super, predtim jsem investoval do AOPEN, ale to byl ulet. Takze pokud AMD, tak radeji ASUS, ona i s INTELEM to byla moje nejoblibenejsi kombinace, vzst59dal jsem velke mno6stv9 desek, od ASUSu, asi 4 nebo 5 a nikdy jsem nelitoval, oproti jinejm znackam a ze zaplatis vic? o 1000 kc, mozna 2000, ale cena za stabilitu a dobry vykon? Stoji to za to.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test11  |  07. 05. 2002 12:54

No, běhám na Win XP s MSI KT3 Ultra (proc XP1700+@2000+) FSB na 166 (ram taky) a šlape to parádně, naprosto stabilní, W2K sem nezkoušel, s W98SE mi přijde že si rozumí méně - jsou tam ale nejlepší benchmarky :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  02. 06. 2002 22:39

Ty kecalku, KT3 Ultra jsem mel, ted jsem koupil A7V333 a "ten spatny ASUS" je mnohem stabilnejsi, ma daleko lepsi vybavu a celkove z ni mam lepsi dojem. Problem je pouze v tom, ze ne kazdy si ji dobre nakonfiguruje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test11  |  03. 06. 2002 14:32

nechápu vo co ti de, mě to šlape fajn, nikdo neřiká že asus je špatnej, ale ta cena ..., mě to fachá supr a stabilně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otto  |  07. 05. 2002 14:40

Nevím jestli ty aplikace podporují 3DNow, řekl bych spíš že asi ne, ale Athlon XP už má SSE (a Hammer bude i SSE2) takže to nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  07. 05. 2002 14:49


problém není v cpu, amd procesory jsou v pohod, problm byl, je a bude vždy v chipsetech. osobn mm velmi špatné zkušenosti s via chipsety a jejich úžasným "čtyři v jednom" (vždyť to je jak název šampónu ;)))). zkusil jsem však chipset SiS 745 (deska MSI 745 Ultra) a nemohu si absolutn stžovat. comp je rock stable, jediná aplikace tam nezkolabovala, zkusil jsem tam už i různý hw a žádný problém. v práci máme však jednoho asusa s via chipsetem a je to padavý až hrůza. :( dokud tam jedou jen office, mail, tak je to v pohod. pokud ovšem začnu trochu víc zatžovat počítač (úpravy obrázků ve photoshopu apod.), tak jdou milé w2k do háje :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Starmen  |  12. 05. 2002 18:16

Mno nevím, jaký máte přesně problémy, ale musím se zastat VIA. Stavím počítače převážně na platformě AMD a VIA a zatím jsem měl jediný problém s tímto základem a to vyřešila výměna desky ECS K7VZAA za LuckyStar KTA PRO a od té doby v pořádku. Musím Vám říci, že u vás je buď "nakřáplá" nějaká komponenta a nebo ten, kdo se stará o Váš počítač v práci nemá moc s touto platformou zkušeností příp. má obě ruce levý (pokud je to levák, tak pravý ).

P.S. Pokud se Via 4 in 1 nainstalují v pořádku, tak s nimi většinou není problém, ovšem neplatí, že poslední verze je vždy nejlepší (ostatně jako u ovladačů i jiných výrobců).

..........Starmen..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ing. VlK  |  07. 05. 2002 10:51

mam  tuto desku a ta ma jak tepelnou ochranu, uz jsem ji jednou pouzil. kdyz se mi zadrel levny vetrak. Tak i regulaci otacek. (neni to samozrejmost?) program neni primo od vyrobce desek, ale to nevadi. SpeedFan

A cena je mnohem prijemnejsi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  07. 05. 2002 12:18

Obecne desky tohoto vyrobce jeste pred relativne kratkou dobou patrily ke svetove spicce... Velkoobchodnici vam ale neradi potvrdi, ze kvalita vyrobku tohoto vyrobce zejmena v poslednim roce jde rapidne dolu...  Me osobne prochazi rukama znacne mnozstvi desek rady renomovanych vyrobcu a sam mohu u QDI potvrdit castejsi (a zejmena neopravitelne) reklamace... Mate-li stesti na dobry kus, pak Vam ho ze srdce preji....

Zhorsuji se bohuzel meritelne parametry desek tohoto vyrobce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test11  |  07. 05. 2002 08:41

Nevim co s nim furt máte, jeho desky sou průměrný a tak strašně předražený, že za stejný peníze si k levnější desce koupim všechny potřebný příslušenství a ještě něco na víc. Co se přetaktování týče je asus outsider, stabilita při 185FSB je naprosto bezproblémová na KT3 (běžel sem i na 195 v poho) o EpoXu ani nemluvě, ten je "rock solid" na 200 i výš. Jumpery na desce sou už několik let přežitek naprosto k nepotřebě, který jen komplikuje nastavení (zvlášť když krz ně de nastavit něco jinýho než v biosu:((), ti co tvrdí že je to pro přetaktování lepší jsou hlupáci (na EpoXu žádné jumpery nenajdete a je to nejlepší deska na taktění vůbec). Myslim si že ASUS hodně usnul na vavřínech a jestli to někdo za ty prachy kupuje, tak už snad jen z nostalgie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  07. 05. 2002 09:44

Ty nevis, proc porad ten Asus? A rika ti neco pojem "psani na objednavku"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test11  |  07. 05. 2002 09:55

jj :))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  07. 05. 2002 12:12

Odpoved je jednoducha, treba ze se Vam nemusi (a asi ani nebude) libit.

Spolecnost AsusTek totiz nekompromisne patri k NAPROSTE SVETOVE SPICCE v oblasti vyvoje a vyroby MB (nerikam, ze JE naprostou svetovou spickou, ale patri tam).

Pokud s timto tvrzenim nesouhlasite, potom Vase zkusenosti s jistotou nejsou takove, abyste mohl mit v teto oblasti jakykoliv jiny, nez pohopouhy OSOBNI nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karl  |  07. 05. 2002 12:32

A ten tvůj názor je jako neosobní a obecně platnej a všichni ostatní by před nim měli padnout na prdel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test11  |  07. 05. 2002 12:48

Nikdo tady netvrdí, že Asus nepatří ke světový špičce, přečti si to radši znova (a nejlépe 2x) abys pochopil o co mi šlo, jinak to že Asus sestoupil z prvního místa prodejce MB jasně dokazuje, že podobněj názor na věc má podstatně víc lidí než já :))) ostatně heslo nejdražší=nejlepší nikdy neplatilo a těm co to nedocházelo to teď začíná konečně docházet :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  07. 05. 2002 13:47

Naprosto souhlasim, Asus docela urcite patri ke spicce. Ovsem "profesional"  by nikdy nemel sklouznout v "nezavisle" recenzi od faktu k domnenkam a subjektivnim dojmum, navic by se mel vyvarovat nemistnych superlativu ("snad nejlepsi deska na trhu"), kdyz plno jinych desek urcite nemel ani v ruce (a kdo vi, zda o nich i byt jen slysel).
Udela-li toto nejaky amater na amaterskych strankach, muzeme o takovem cloveku rict: ano, je to amater. Ovsem dela-li toto na "profesionalnich" strankach clovek, ktery se za "profika" vydava, nejde o amaterismus, ale o diletanstvi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales Prokopec  |  07. 05. 2002 14:58

Vazeni,

chtel bych Vas poprosit, abyste si odpustili chytani se za slovicka a vulgarnich vyrazu. Myslim, ze tato diskuze by mela shrnout nazory ruznych lidi. Ja si takovouto diskuzi rad prectu, ale prijde mi naprosto nemistne tvrdit neco, co nelze jakymkoli zpusobem dokazat. Mohu rict napr.: desky ASUS, se kterymi jsem prisel do styku mi delali jen a jen problemy, z toho a toho duvodu. Nebo mohu tvrdit uplny opak. Sdelujte ctenarum radeji sve zkusenosti, nez nepodlozena tvrzeni a osobni nazory.

Nyni bych rad sdelil vlastni zkusenost. Stavel jsem nedavno kamaradovi pocitac. Dal jsem si zalezet a proto jsem take dlouhe hodiny stravil hledanim ruznych benchmarku a testu na Internetu. Je treba si uvedomit, ze asi nejdulezitejsi soucast desky je chipset. Osobne jsem tedy desku vybiral hlavne podle toho, jakym je osazena chipsetem. No a co se tyce ceny? Je jasne, ze kazda novinka na trhu je draha. Ale kdyz je clovek trpelivy a pocka si 1 - 2 mesice, tak se ta deska muze mezitim zlevnit treba az o 2 - 3 tisice. To uz myslim stoji za to.

Dalsi veci je, kolik procent na trhu pripada danemu vyrobci. Myslim, ze kdyz firme klesl podila na trhu o nejakou malou cast, tak z toho nelze usoudit, ze klesla kvalita jeho vyrobku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test11  |  07. 05. 2002 15:18

Haha, sleduju vývoj cen HW už skoro 4 roky (neboť ho prodávám) a vživotě sem neviděl aby se nějaká deska zlevnila za 1-2 měsíce o 2-3 tisíce, tohle u desek trvá tak 1-2roky, ale za 3/4roku se ten model přestane prodávat, takže pak je to už bazarovka :)))). Co se týče propau z prví pozice, opět - nikdo tady netvrdí že je to kvůli poklesu kvality, kdyby sis to pořádně přečet, došlo by ti, co sem tim myslel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales Prokopec  |  07. 05. 2002 15:43

OK. S tema 2-3 tisicema jsem to prehnal. Je to mene, ale dulezite je to, ze pokud nepudu koupit zhavou novinku, ale vec, ktera prisla na trh pred 1-2 mesici, tak usetrim. Aspon ja tu zkusenost mam.

Co se tyce vasich prispevku, tak branite to, ze nenapsadate kvalitu desek ASUS. Nejsem zadny lingvista, ale pojem kvalita konstruuje soubor vlastnosti, podle kterych se hodnoti uroven nejakeho vyrobku. Ja mezi tyto vlastnosti zakladni desky pocitam: chipset osazeny na desce, moznosti a zpusoby nasaveni vcetne pretaktovani, co deska nabizi za porty, prislusenstvi, aj.

P.S.: nechapu proc se stydite za svoji identitu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 05. 2002 18:10

Da se usetrit, ale zalezi na obdobi a  je to jak u ceho. Muze to byt i treba 1500,- bez DPH, ale tak za 3mesice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  10. 05. 2002 18:55

No nevím co teda a jak sleduješ, ale on Mr. Prokopec má v podstatě myšlenky naprostou pravdu, akorát to přirovnání přehnal. Ceny novinek jsou vysoké, po 2-3 měsících dochází ke slevám, které pomalu pokračují během dalších měsíců, mnohdy ceny základních desek, grafik a procesorů spadnou i pod 50% původních cen. Znám velkou řadu desek, grafik i proců, co se prodávají úspěšně podstatně déle než rok!!! Svou roli hraje samozřejmě i kurz.

Jelikož ti sledování cen moc nejde, doporučuji např. http://www.technet.cz/hw/hw_ceny/ceny19tyden02020510.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  07. 05. 2002 07:57

Qfan - regulování otáček chladiče . Vše je asi řešeno bez použití motorků ventilátorů, které jsou zdrojem hluku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  07. 05. 2002 07:29

Rozhodne bych obvod proti shoreni procesoru neprecenoval, je jiste dobre jej mit, ale radeji bych videl RAID, USB 2.0 atd., odpadnuti chladice bude mene caste...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  07. 05. 2002 15:14

a este aj obycajna sietovka tam chyba...za tu cenu by to malo mat zlate kontakty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 05. 2002 17:57

Vzdyt na te desce RAID i USB 2.0 je :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Kechlibar  |  29. 06. 2002 01:18

Varianta ARU má RAID, USB 2.0 a FireWire, takže hurá do nákupů, dokud je dolar dole

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  07. 05. 2002 07:12

ale nevim jestli se uchyti . Vetsinou rikame přetaktování nebo overclocking

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 05. 2002 12:30

To zni jako "USB zalespky"
No co, stane se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Blaha  |  07. 05. 2002 05:26

Ja bych se spise nez ke kritice autora ohledne pravopisu priklonil spise k obsahu. Je mi jasne, ze tady nekdo napise o tom, ze by to melo byt bez chyb kdyz je to publikovano. Ano muzu souhlasit, ale myslim , ze pro vetsinu lidi je daleko dulezitejsi informacni hodnota clanku. A pro ty co se zrovna rozhoduji ohledne koupe nove desky tento clanek  rozhodne informacni hodnotu ma. A ruku na srdce. Kolik z nas uzivatelu by se rozhodlo otestovat nejakou zakladni desku a pote se rozhodlo sve vysledky prezentovat na WEBu. Takze trosku tolerance neuskodi. Aspon dle meho nazoru.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  07. 05. 2002 05:38

Naprosto souhlasim, navic hnidopisske vyhrady pod kazdym clankem jsou opravdu nudne (jakkoli by mohly  CP pohnout k najmuti korektorky )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe Hotovson  |  07. 05. 2002 07:15

ASUS dokonce vyvinul uživatelsky velice příjemný program, kterým můžete podle potřeby upravovat rychlost otáčení chladiče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe Hotovson  |  07. 05. 2002 07:17

omluvte opakovani, nesnasi to znamenka vetsi a mensi, tak toho kus chybelo ...

*** ASUS dokonce vyvinul uživatelsky velice příjemný program, kterým můžete podle potřeby upravovat rychlost otáčení chladiče. ***

tomu rikam aspon informacni hodnota ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cormack  |  24. 05. 2002 12:17

Mát tuto recenzovanou desku, gde mohu ten prográmek sehnat?

 

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe Hotovson  |  04. 06. 2002 13:10

O existenci programku psal autor clanku, ja ho jen citoval.
Ale na druhou stranu, programek na regulaci otacek CHLADICE bych rad take videl.
Pepe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  07. 05. 2002 01:01

Výrobce bez výrobce jako muže bez muže - zbylí výrobci!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soudce  |  07. 05. 2002 01:50

ne tak zcela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sledge  |  07. 05. 2002 08:50

Radsi se naucit vzory nez zacnes machrovat s cestinou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stumpy  |  07. 05. 2002 09:33

Hehe... O tom nemluvme. Moje Cestina je dost strasna. Nemuzu soudit.  Na to ta moje Anglictina...

Stumpy   http://www.lzive.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor