Každý rok se 1. dubna mnohé technologické firmy vytasily s aprílovými vtípky (takto minulý rok). Přeborník byl v tomto směru Google, u kterého se velmi činily i regionální pobočky. Letos ale na vtipkování není nálada, svět je zdrcený nástupem koronaviru, a tak ani Google letos žádné vtípky nepřipravil. Vedení firmy zaměstnancům doporučilo, že se mají v tomto směru letos chovat zdrženlivě a místo aprílových vtípků vymýšlet, jak pomoci lidem v souvislosti s pandemií, informuje Business Insider.
Aprílové vtípky se letos objevují jen nenápadně, spíše formou easter egů ve hrách apod. Pro firmy by nějaké oficiální bujaré veselí bylo za aktuální situace marketingovou sebevraždou.
Své by o tom mohl povídat jihokorejský popový zpěvák Kim Jae-joong, kterého nenapadlo nic lepšího, než na Instagramu oznámit, že je nakažený nemocí Covid-19. Když vyšlo najevo, že se jedná o „vtip“, smršť na sebe nenechala dlouho čekat. Poté příspěvek smazal a následně se snažil vše obhájit tím, že se jednalo o varování, aby se lidé více starali o své blízké a nemocné. Zviditelnil se tím až na webu Forbesu, ale asi v jiném duchu, než doufal.
A tak jestli vám letos aprílové vtípky technologických firem chybí, můžete si připomenout ty loňské: