Apple staví a stavěl na prodeji pro profesionály a školy

Podíl na celosvětovém prodeji počítačů Apple klesl na 3,3 procent z loňských 5,5 procenta. Téměř...
Podíl na celosvětovém prodeji počítačů Apple klesl na 3,3 procent z loňských 5,5 procenta. Téměř polovinu z 652 tis. počítačů prodal Apple na americkém trhu, což není překvapivé vzhledem k silné podpoře prodeje orientované právě na tento pro firmu strategický trh. Posledním marketingovým tahem je projekt "Power of 10" na podporuje prodeje počítačů do státních i soukromých základních škol. Více než polovina školních počítačů v USA nese logo Applu a pouze 29 % ze zbytku je natolik výkonných, že na nich běží Windows 95. Otázkou zůstává, do jaké míry je školní sektor zajímavý jako stavební kamen prodejní strategie.

Samsung se tímto tahem dostává na přední místo výrobců nejrychlejších procesorů na světě. Téměř samozřejmou konkurencí je Intel, který chystá s Hewlett-Packard nový 64-bitový procesor s označením Merced. Na poli 64-bitových procesorů začíná být opravdu rušno, a proto se určitě můžeme v nejbližší době těšit na běžné pracovní stanice s těmito procesory.

Váš názor Další článek: Prosadí se PointCast v tvrdé konkurenci?

Témata článku: , , , , , , , , , ,