Apple stále vede v měření spokojenosti zákazníků. Na záda mu ale dýchá Samsung

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

26. 09. 2019 14:36

největší vliv na hodnocení "kvality" spokojenosti nemusí mít měřitelná spokojenost / kvalita
ALE světe div se
marketing

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2019 05:02

Ja mam zkusenost dobrou. 3x jsem musel neco reklamovat. Nabijecka na macbook - vymeneno za novy kus. Display na macbook, soucast nejakyho programu, takze asi za 4 roky od koupe mam novej display, vymeneno za den. a iPhone XS, kdy mi vypadavolo LTE, vymeneno za novej kus. Nikdy nikdo nediskutoval, takze jsem dost spokojen zatim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2019 21:16

A iPhonem jsem moc spokojen nebyl, ale lepší než HTC. Apple má dobrou podporu, to se musí nechat, ale kvalita mě přijde horší. Ovšem mají zase špičkový software. Nejvíce jsem spokojen se Sony a Microsoftem. Klidně se smějte, ale pro mě osobně to tak je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2019 20:24

Samsung u zakazniku boduje. To budou ty hromadne slevy a darecky. Tamhle zadarmo hodinky, tuhle zase pracka ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2019 20:06

Rok 2019, ramecky jako krava, HD rozliseni na displeji 6,1 palce, pomala nabijecka v baleni, hnusny vyrez a to vse jenom za iCenu 21 tisic. Kdo by nebyl spokojeny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 09. 2019 19:21

Se nedivím, že spokojenost s Apple telefony neroste, když nový nejlehčí telefon má 190g. To je prostě na batoh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor