Už v minulosti se objevily případy, kdy Apple přetahoval zaměstnance Tesly pod vlastní křídla, především kvůli vývoji vlastního automobilu a spojeným technologiím. Elon Musk se k tomu vyjádři, že se jedná o špatné zaměstnance, kteří nezvládají práci v Tesle a k Applu tak míří jen to nejhorší. Doslova to označil jako pohřebiště Tesly.
V získávání zaměstnanců Tesly ale Apple stále pokračuje, a to v celkem velkých číslech. Dle informací CNBC jen tento rok dle oficiálních profilů LinkedIn přestoupilo z Tesly do Applu celkem 46 zaměstnanců, ale je jasné, že číslo bude mnohem větší, protože spousta lidí nemá LinkedIn vůbec, nebo ho neaktualizuje.
Nejedná se přitom o běžné zaměstnance z továrny, ale o zkušené inženýry z oblasti jako je vývoj baterií, softwaru, displejů, strojírenství, dodavatelského řetězce a podobně. Zkrátka experty z různých oblastí, kteří jsou nutnou součástí při vývoji vlastního automobilu. Dle informací Apple těmto expertům nabízí přibližně 1,5x více než Tesla a pochopitelně mnohem větší stabilitu.
Projekt Titan podle posledních neoficiálních informací opět běží a kromě softwaru se tak Apple snaží vyrobit i vlastní elektromobil. Apple přetahuje zaměstnance i z dalších automobilek, jako je BMW, GM nebo Ford. Dokonce se objevily případy i přechodu zaměstnanců z Nvidie, která pracuje na autonomním systému pro automobily.
Tesla se oficiální cestou vyjádřila, že Apple má k dispozici 100x více peněz než Tesla a tak se nelze divit tomu, že může nabídnout vyšší. Tesla je jako společnost navíc ve velmi náročné pozici, protože konkurence na trh dostává 100x více automobilů.