Apple nadbíhá profesionálům. Zatím jim ale nemá co nabídnout

Názory k článku

Erweta  |  11. 06. 2017 01:02  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Můžete mi prosím objasnit informační stránku tohoto video článku? Proč tedy pan Polesný nemá Microsoft Surface, ale Acer? Proč je naprosto neschopen porovnat jiné parametry komentované techniky kromě velikosti SSD disků? Proč pan Čížek používá výrazy jako "rozdrbaný" apod? Proč jsou vůbec tyto video články kde vystupují redaktoři psaného textu ve videu?
Dovoluji si upozornit, že ještě jedno podobné video a mažu zive.cz z RSS čtečky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 06. 2017 01:16 | Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

Programátor není profesionál, aha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Trek007  |  11. 06. 2017 01:21  |  Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

Microsoft Surface Pro 3 s i5 mám již dva roky a paráááda Během dalších dvou let mě bude sice čekat náročnější výměna baterky, ale ten komfort toho stroje je k nezaplacení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mythic  |  11. 06. 2017 04:50  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Podle mě by David fakt hodně chtěl macbook, ale asi na něj nemá a tak každej druhej týden živě jen brečí jak jsou macbooky drahý. Se s tim smiř. Prostě trhem řízená cena. Když to někdo koupí za tuhle cenu, proč by jí apple snižoval. ;)A čekal sem, že se zaměříte i na další parametry novýho iMacu PRO nebo třeba na nový API pro virtuální realitu, metal2, atp. Zkrátka, že budete dělat i něco jinýho než jen brečet nad cenou a porovnávat SSD. Jestli Apple kašle na "profesionály", tak co potom děláte vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
skyehq  |  11. 06. 2017 07:54  |  Macintosh OS X Chrome 59.0.3071.86

"priserne drahy"... vzhladom k comu? Odporucam Davidovi pozriet ceny inych premiovych notebookov (carbon, xps...) a potom porovnavat. To ze niekomu staci plastovy sunt s widlami za par "kacek", neznamena, ze vsetko ostate je predrazeny kram.
"Podrbany" linux, no k tomu neviem co mam napisat, asi len cista zaujatost voci unix svetu... "Think different." :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Doakes  |  11. 06. 2017 08:31  |  Microsoft Windows 7 Chrome 58.0.3029.110

Apple je a bude prostě špička. Je to jako Ferrari mezi auty. Nemůže si to koupit každej žurnalistickej šmudla. Tak mu nezbude nic jinýho než závidět a obhajovat svůj plastovej odlitek s nepoužitelným Wind-dose 10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 06. 2017 08:55 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Pan Polesny potrebuje nutne zvysit sve prijmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kengura3  |  11. 06. 2017 09:03  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

6000 korun za 256GB SSD je vela. Treba ale povedat, ze to SSD ma citanie/zapis cez 1GB/s a teda je to topka. Nie ako ked si mama do ordinacie kupila Lenovo Thinkpad laptop za 850€ s 200GB SSD a ked som kopiroval 7GB subor z rychlej flasky tak plnou rychlostou (250 MB/s co bol max toho kluca) to slo prvych 700MB a potom to kleslo na 50MB/s. Cize ziavne je tam SSD s rychlou flash pamatou ktora ked sa zaplni tak je po rychlosti. Taky sunt da Lenovo do laptopu za 800€ plus. Skuste si rychlost SSD v to macbooku air a rychlost bude uplne niekde inde. Ked od Lenova chcete aj horcikove telo a kovove panty tak si Lenovo pyta cez 1600€ a to uz niesme vobec daleko od Macbookov pro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Robotron3  |  11. 06. 2017 09:05  |  Linux Chrome 58.0.3029.110

Ty lidi si ten Macbook Pro stejně koupí, protože třeba nemají jinou alternativu. Kupříkladu já jako webový programátor a designér. Programovat můžu v pohodě v Linuxu. Tam ale nemám nejmenší možnost pracovat s psd a nějakym rozumnym grafickym programem. To můžu dělat teoreticky ve Windows, ale to znamená mít ho ve virtualu v Linuxu, nebo naopak mít Windows a programovat ve virtualu Linuxu. A to je strašně nepohodlný. Jediný systém, který mi umožňuje zároveň programovat a zároveň pracovat na grafice je Mac OS X. No a pak si vybírejte z konkurence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
McJobs  |  11. 06. 2017 09:07  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Microsoft si za Surface Laptop s kobercom pri konfiguracii 8GB/256GB uctuje $1299. Apple chce za rovnaku konfiguraciu s lepsou GPU (HD 620 vs. Iris Plus 640) o 200 dolarov viac. Recenzie na Surface Laptop este nie su, ale predpokladam ze co sa tyka kvality spracovania, displeja, trackpadu, reproduktorov a rychlosti uloziska, tak na MBP nedosiahne. A to sa este nebavime o systeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 06. 2017 09:36 | Macintosh OS X Chrome 59.0.3071.86

No, já mám Macbook s 128GB diskem rok a půl a ještě jsem nikdy nezaplnil víc jak půl, vše mám v Cloudu nebo v NASu. Teď plánuju nový stroj a kdyby byli Pro s 128GB, tak do něj jdu, protože mi to stačí ... mám rád Vaše videa a koukám skoro na všechny ale tohle spíš řešení jak je všechno drahý a jak je Apple v řiti než nějaký zpravodajství o keynote ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
hunter  |  11. 06. 2017 09:36  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Nevím o tom, že by Apple "musel představit" nový počítač, protože mu odchází profesionálové - alespoň v mém okolí jsou všichni "PRO" uživatelé dost spokojení, a co hlavně - většina těchto profesionálů kupuje Macbooky a ne iMacy. Nabídnu lepší hypotézu než to že "ho musel představit s předstihem, aby něco nasliboval":
Jednoduše na podzim nechtěl mělnit informace - jakmile představí iPhone, už se bude psát jen o něm (a je jedno jestli pozitivně nebo negativně) a v takovém případě by se o ostatních produktech psalo jen okrajově a ztratily by se ve vlně zájmu o iPhone. Takže dává smysl, aby Aple přišel s většinou produktů už nyní, kdy se bude o nich mluvit a nezastíní je jeden produkt a na podzim představili iPhone a pak jen updatované verze svých dalších produktů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2017 09:53 | Microsoft Windows 10 Firefox 53.0

Odpověď na otázku jestli Apple má, nebo nemá co profesionálům nabídnout, spočívá poněkud jinde.A to je v definici termínu "profesionál".Vzhledem k realitě, že .... bez urážky prosím ..... vy sami k tomu máte hoooodně daleko, být profesionály, můžeme Vaše domněnky považovat výhradně za vaše domněnky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Zemen  |  11. 06. 2017 09:57  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

blafy z brna :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2017 09:59 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Takhle to přesně dopadá, když dva co nemají ani páru o tom, co mluví, něco točí. Applu rozhodně profesionálové neutíkají, ba naopak. Ono z toho ekosystému se utíká poměrně špatně.
K iMacu. Dle mého názoru je nový iMac cílen zejména do studií, ať už grafických, případně profesionálům z řad video editprů, vývojářů, modelářů a já nevím čeho. Pak je ten výkon, cena, špičkový display a balení all-in-one naprosto v pořádku. Určitě do nebude na koukání na internet, nebo bastlení článků. Na to dobře poslouží třeba Acer a nějaké Xubuntu například.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
piErcE  |  11. 06. 2017 10:03  |  Macintosh OS X Safari 10.0

Teda, ty video clanky... je to des. Vetsimou hromada bezobsaznych plku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zrom  |  11. 06. 2017 10:24  |  Microsoft Windows 10 Firefox 53.0

na vaše videa neoukám od tý doby co nejste na youtube a podle nadpisu a diskuze vidím že dělám dobře.
Změna koncepce kdy chrlíte 3 vide za týden "jen aby tam něco bylo" je cesta do pekel. Ono by asi bylo o čem mluvit, ale to byste museli hlavně vyměnit moderátory za někoho kdo nemá krizi středního věku a je trochu nad věcí a zároveň ho jehgo práce baví - tj. zaměstnejte někoho mladšího..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomasxxxx  |  11. 06. 2017 10:31  |  Microsoft Windows 7 Chrome 58.0.3029.114

Video je zase v 1080p na konci odrezane. 720p je cele. spravte s tym 1080p nieco. Mozno mate nieco so strihom ale rovnaky problem bol aj vcera ale tam to video bolo na konci rovno poskodene, tu je len odrezane..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 06. 2017 11:31 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Tak jen tak z hlavy dokážu vyjmenovat alespoň tři produkty z minulosti, který Apple představil s velkým předstihem než je začal prodávat - iPhone, poslední Mac Pro a Apple Watch. S těma SSDčkama je to tak, že tam Apple dává ty nejrychlejší, takže ta cena odpovídá, byť kapacita v základu neni (pro někoho) nic moc. Stačí se jen podívat na kolik vyjde takový průměrný PCIe SSD do PC a musí to být každýmu jasný. Pan Polesný nemá evidentně Apple rád. Naopak palec nahoru pro pana Čížka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 06. 2017 12:01 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

heh, najkôr mobilmánia s videom a teraz chlapci... a zase, len porovnávajú niečo s čím v živote nikdy poriadne nerobili a ako niekto napísal, programátori už nie sú podľa chlapcov profesionálmi.... heh... takže to, že v mojom okolí prechádzajú títo "neprofesionáli" pri programovaní na .NET Core platforme z Win na macOS a z VS na Rider... je v podstate čistý amatérizmus a sú vlastne iOvce.... pekne chlapci... mali by ste si okrem "profesionálneho" písania vyskúšať naozaj úplne inú prácu, lebo takto je naozaj z vašeho pohľadu blbosť kupovať Apple produkty, veď aj načo, taký Evernote alebo čo to na písanie používate, bude bežať aj na čínskom akože dotykovonotebooku s Win10 a 64GB SSD s cenou 150€ :) takže pokiaľ budete chcieť niečo porovnávať, najskôr si to zoberte aspoň na 3 mesiace na serióznu prácu... jáj... vlastne to sa u vás nedá... nič seriózne vlastne okrem písania nerobíte... hmmm... tak prečo si tam nezavoláte niekoho čo s tým má výrazne väčšiu skúsenosť??? to by bolo od vás naozaj profesionálne, takto to fakt vyzerá, že Apple produkty nepotrebujete a tak si neviete predstaviť za ne dať toľko peňazí..... škoda... dve videá úplne s rovnakou líniou a rovnakými nezmyslami...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qasko  |  11. 06. 2017 12:05  |  ChromeOS Chrome 58.0.3029.140

Kubo stač ikonu reproduktoru . Lambo nevyrába žiadne nohavice !
https://translate.google.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g-sus  |  11. 06. 2017 13:32  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Vas diletantizmus uz nezna medzi:(
Fakt sa uz na to vykaslite a chodte radsej kopat kanaly alebo co.
K tomu vecnemu mytu predrazenosti Applu:
http://appleinsider.com/articles/17/06/09/imac-pr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
svopex  |  11. 06. 2017 14:31  |  Android Chrome 58.0.3029.83

Apple není předraženej, on je extrémně předraženej. A to nepočítám odpadový OS v porovnání třeba s Windows 10...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
lahvon  |  11. 06. 2017 14:34  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Pravidelně používám MacBook Pro a notebook s Windows. Obojí ze stejné cenové kategorie. A prostě není to stejné, není to stejný zážitek z práce. A je to o světelný roky od sebe daleko. A teď nejde ani tak o ty Windows anebo MacOS. Obojí jsou imho super a obojí majé své plusy a své mínusy.Zásadní, elementární a kruciální rozdíl je v tom, jak je to vyladěné.
A mám pocit, že to může pochopit a docenit jen někdo, kdo vzal ten MacBook do ruky a nějakou dobu na něm jakože reálně pracuje. Pak už fakt bolí, když má nebo musí člověk sednout k tomu notebooků od Thaiwanců s Windowsy.Nekvalitní klávesnice, která generuje množství překlepů.
TouchPad, který prostě nefunguje stejně geniálně a sebejistě, jako ten na Macu.
Debilní a polofunkční ovladače, které to celé zabíjí.
Vetrák, který u toho mého Aceru za 40 tisíc hučí furt jak elektrárna. A stačí, že to jen stojí bez užití zapnuté na stole.
To že je to po letech pomalý jak šnek .., i když to má mraky paměti a 2 SSD disky v raidu, tak to furt na něco čeká, o tom ani nemluvím.
Jasně, i MacBook má občas krámy, občas se tam tučí to duhové kolečko, Safari vyčerpá všechny paměť, když je tam moc záložek, které v sobě mají nabufferovaný nějaký videa nebo kdo ví co a je lepší to jednou za čas zrestartovat.Ale jako sorry, ten Mac je co do uživatelského zážitku fakt o míle a míle vpředu. A nikdo mi to nevymluví, protože s tím pravidelně bojuju, když kvůli korporátním webových aplikacím jsem odkázaný na Internet Explorer na Windowsech. Přesto 99 procent času pracuji z Macu.A jestli u mě něco fakt nehraje vůbec žádnou roli, tak nějaký pocit exkluzivity a machrování. To je argument na facepalm.Že na to máte svůj názor je OK, to mějte. Jen je to k smíchu, když slyším ty argumenty, ze kterých je cítit, že asi trochu chybí ta reálná zkušenost z praxe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RamCar  |  11. 06. 2017 15:23  |  Microsoft Windows 7 Chrome 58.0.3029.110

Páni redaktoři, možná by u profesionálního použití stálo vzít v úvahu i to, že u kreativní práce je stabilita a bezproblémový chod systému výhoda. Profesionál nemusí být mistr světa v oboru, ale pokud počítač živí celý den, tahle uzavřená platforma s vybranými komponenty a systém, který dělá co má, je na práci, kde se často klade důraz na termín dokončení velká výhoda. Počáteční investice se podle mě vrátí. MacOS neznám, ale taky neznám nikoho ze známých co na Macu dělají, že by kdy řešili nějaké problémy. W10 je toho příkladem. Sám jsem promarnil hodiny času, kdy se něco podělalo nemluvě o tom, že MS raději myslí na blbosti. Takže jo, Macy jsou drahý, ale spolehlivost je někdy k nezaplacení a z vlastní zkušenosti vím, že výpadky nových Windows hlavně po větším buildu nejsou nic příjemnýho. Já mám ale raději Windows i když mě neskutečně štvou. Možná za pár let si Maca koupím, ale to už by mě musel MS pořádně na...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
British04  |  11. 06. 2017 15:27  |  Microsoft Windows XP IE 6.0

Desítky jsou nah0vn0 tečka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O8R7RAN  |  11. 06. 2017 17:16  |  Linux Chrome 58.0.3029.110

Původně jsem chtěl napsat něco k Applu, a jak je pojem drahý "relativní", jak je koupit si Apple v pohodě, když na to máte peníze a že je to každého právo si vybrat atd atd, ale pak jsem se rozhodl dokoukat zbytek videa...Uprostřed za asi 30s od odpauzování reklama, přeskočím a video se resetuje. Kliknu na hrát, další reklama, přeskočit, další reklama, přeskočit a video se zase resetuje.Tak buď vám ten video přehrávač nefunguje nebo jste se po tomhle dílu rozhodli, že si na ten Mac fakt vyděláte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldvk  |  11. 06. 2017 18:46  |  Microsoft Windows 7 Chrome 58.0.3029.110

Čas 10:50 "Tak si za to řekne 31 tisíc, má to 128 GB SSD, úplně mizernej displej, že jo a ty lidi to přesto koupí...". A ten jouda v tom videu se drží za čelo a nechápe proč ). Pak je ovšem otázkou, jestli by se takovýhle člověk měl vůbec k něčemu vyjadřovat a nazývat se "novinářem". Od člověka, co se novinařinou živí a mohl by se tedy nazývat "novinářem", bych spíše čekal nějakou analýzu trhu a odpověď proč a ne aby se chytal za čelo. A pokud už jde tedy pouze o emoce, tak ty mám třeba u Windows velice často, negativní. Vůbec nechápu, proč bych se měl zabývat tím, jestli mám rok a nebo i klidně několik let zastaralý displej a kdesi cosi, když mi ta věc slouží dobře a naopak jsem VDĚČNÝ, že se o to nemusim starat jak o tamagotchi. Troufám si říci, že to je totiž jeden z rozdílů mezi fanoušky, geeky, českými novináři apod. a mezi profesionály. Klidně se zabývejte kolik co má paměti a o kolik pikosekund je co rychlejší a jestli je zařízení na dnešní poměry dostatečně tenké. My kteří si vážíme svého času a koupili jsme si zařízení, které nám vyhovuje (a pokud nehraju hry, netežím altcoiny nebo nepočítám jiné složité matematické výpočty, tak mi ještě dlouho vyhovovat bude) spíše oceňujeme stabilitu a že se můžeme věnovat tomu, čemu potřebujeme a nikoliv neustálou péčí o systém (upgrady, hardware, nastavení...). Můj příklad je, že na desktopu mám windows 7 a rozhodně ho nehodlám upgradovat, pokud nebudu muset. Představa, že budu muset vše nastavovat a instalovat na windows 10, mě děsí. No a vidíte, macos tohle umí (u ms je to novinka). Hardware je několik let starý, ve své době za vysokou pořizovací cenu, ale hle, vše pořád běží tak jak má a ještě několik let bude. Podobně u ios. Několik let starý kousky, při kterých by se ten člověk chytal za čelo, jenže oni pořád skvěle běží aniž bych na ně musel sáhnout. A když šetří můj čas, tak ho můžu věnovat skutečně důležitým věcem a ne hořekováním nad tím, že se to nepousová někam dostatečně rychle, jak by si nějakej jouda z Brna přál. A já třeba ani nechci aby se to někam posouvalo. Mě to tak vyhovuje, tak proč bych to chtěl měnit. A že mi to tak vyhovuje a že je to tak spolehlivý, tak za to jsem ochoten zaplatit klidně trojnásobek. A klidně si štěkejte dál a kupujte si každý rok novinky a pořád řeště, že ten pixel není dostatečně černý jako u nejnověšího huawaieuhuhuu a že nemá tuhle a tamtu funkci, protože vám ji stejně za rok změní ještě na lepší funkci, která bude ale úplně stejně na h*v*o . Tak třeba ale časem redakce zive dospěje a pochopí, no... :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikekr  |  11. 06. 2017 19:01  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Titulky vasich clanku v posledni dobe a zejmena v poslednim tydnu jsou opravdu ubohost sama. On ten Miloz Zeman prece jen mel pravdu, kdyz rikal ze novinari jsou hnuj, spina a fekalie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balki01  |  11. 06. 2017 22:25  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Boze, ze ja som na to zasa klikal. Apple nie je pre profesionalov, rozdrbany linux, programatorom staci srot. Asi skusali Unix a zatial si neuvedomili, ze problem bol medzi stolickou a klavesnicou. Ako programator a hudobnik, pouzivatel MacOs a GNU/Linux, sa pri tychto dvoch len chytam za hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2017 22:32 | Microsoft Windows 7 Chrome 58.0.3029.110

Trochu výsměch prodávat iMac za 5000 dolarů. "Pro" ho nazvat sice mohou, ale já tedy nevím, který profesionál si koupí all-in-one počítač za 140-150 tisíc korun. Pochybuji, že tam vecpou plnohodnotné desktopové komponenty! Za takovou částku si nechám poskládat od nějakého odborníka PC sestavu z desktopových komponent, která bude výkonnější a budu si do ní později moci cokoliv přidat či vyměnit. iPhone, iPad, možná i ten Macbook jsou fajn zařízení, která tak nějak beru a sám iPhone a Macbook vlastním. Ale stolní počítač od Applu, kde chci opravdu výkon za danou cenu, to by mě vyšlo opravdu hodně draho. Stačí se podívat na obyč. iMacy, to myslí vážně dávat v dnešní době do počítače 4 jádro i5 s 8GB ram za takové ceny? Jsem zvědav, za kolik bude nový Mac Pro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 06. 2017 23:59 | Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

Ne každý, kdo používá Apple, musí být zarytý jablíčkář či uživatel uvězněný v ekosystému. Znám několik lidí, co jednoduše usoudili, že jim přidaná hodnota za ty peníze už nestojí a místo dalšího upgradu přešli na Windows, a to i přesto, že ztratili něco ze svého pohodlí k práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palocx  |  12. 06. 2017 02:02  |  Microsoft Windows 10 Firefox 53.0

Profesionál který stříhá video používá sw: DaVinci Resolve
www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve a ten jede na velkých LINUXOVÝCH strojích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 06. 2017 11:47 | Microsoft Windows 10 Firefox 53.0

Pane Polesny, tohle bylo vazne pres caru. Delate ostudu vsem profesionalum z Brna.Vas pohled na svet IT je velmi omezeny. Pravdepodobne pro Vas bude velkym prekvapenim, ze svet profesionalu pouzivajici macOS se neomezuje pouze na multimedialni creativce. prijdejte si tam zastupy vyvojaru, sitaru a systemaku. Mac je nejoblibenejsi dev platforma, proc? PROTOZE UNIX! Chapete? Protoze BASH! Cena? Resite cenu? Opravdu? Me nezajima ze nejakej cinan umi udelat tu kysnu tenci a s modrejma LEDkama za dve hrsti rejze. Me je to uplne u zadele, protoze na tom nebezi macOS, chapete? Macy jsou v soucasnosti nejdostupnejsi ever, pokud je mi znamo je to snad jediny vendor, ktery roste. Dalo by se pokracovat, ale ta snuska blabolu za to fakt nestoji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith (novy)  |  13. 06. 2017 20:02  |  Linux Chrome 59.0.3071.90

Apple opravdu nemá nic pro profesionály. Protože dát do počítačů u kterých trávíme hromadu času lesklý LCD je přinejmenším ... amatérské.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Vyplatí se ještě těžit kryptoměny?

Velký test studentských notebooků

Test pěti levných soundbarů

Nejlepší chytré hodinky