Apple by měl už 25. března představit nové služby zaměřené na obsah, které se budou týkat i textové formy - článků a digitálních magazínů. Lze předpokládat, že vše bude k dispozici v jedné aplikaci a web The Information získal informace o tom, že Apple minulý rok udělal poměrně zajímavou akvizici, která je blízká právě k oblasti zpracování obsahu.
Apple totiž koupil startup LaserLike, který se zaměřuje na to, že k jakémukoli tématu dokáže pomocí strojového učení po celém webu hledat informace a odkazy a nabídnout tak ucelené seskupení názorů z různých úhlů. Uživatel má tak k dispozici objektivní informace na dané téma.
Je to forma tématického vyhledávače, takže zároveň částečně konkuruje zcela obecnému Googlu. LaserLike dokázal získat relevantní informace pro uživatele dle jeho lokace a to ve formě novinek i videa.
Systém zároveň dokáže automaticky a chytře doručovat důležité informace, například že pro vaše auto byla svolána akce na opravu či upgrade softwaru zdarma, příští měsíc se do vašeho města chystá vaše oblíbená kapela a podobné věci, o kterých se nestíháme informovat a přitom jsou poměrně důležité či zajímavé.
Apple může technologii LaserLike použít velmi dobře i ve spojení se Siri, což je také jeden z důvodů, proč se tým LaserLike zařadil pod sekcí umělé inteligence v Applu. Hodnota transakce nebyla zveřejněna, ale startup v rámci investic získal přes 24 milionů dolarů.