Správně, firmy by se především měly zaměřit na výrobu toho, co někdo chce. Případně na velmi úzký segment trhu (sám Jobs takové řešení propagoval). Monopol, kdy jedna firma chce vše, nikdy nedopadl dobře, skončil koncem molochu, což se učilo i v ekonomii na škole, nevím jak dnes. Nechápu, proč by se Apple nemohl věnovat PC, UB, tabletům, smartům a nějakým službám, spojenými jen s jeho výrobky, Google si může ladit ty své služby, kdy bych si hlídal čemu budu říkat internet věcí (a zda má tento směr nějakou budoucnost), SONY, Canon a další by měly zůstat u optiky, čipů, kamer / foťáků, Seagate, WD u disků (splnit sliby, zvýšit kapacity SSD za rozumné ceny), další HW mohou zase dělat jiné firmy. Co je to dnes za módu, mít na světě jednu firmu = taková možnost nemůže z logiky věci dopadnout dobře. Na to by vedení v každé z těch firem mělo myslet, jenže ti uhrovití usmrkanci, co honí kariéru se nic z toho, nenaučili. Ekonomické školy, totiž učí z pochybných multikulti / bankovních zdrojů, které chtějí "měnit svět", tak jo, změní ho, ale myslím, že neočekávaným, smutným, předluženým, směrem.