Antivirus zdarma: 6 nejlepších řešení

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 174

Názory k článku

12. 06. 2023 12:39

Avast jsem zaplatil a nic nemám sou to šmejdi zloděský

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2017 11:23

ja mám vyskúšaný avast podľa mňa je najlepší a tu je link na stiahnutie na rok zadarmo http://www.avast.com/get/cNPNlOZK...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 02. 2014 18:42

Další postřehy jsou tady a nejsou taky od věci.
http://freebies.about.com/od/computerfreebies/tp/be... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2014 12:38

Upne nechapu proc ..je zde Microsoft security na prednich prickach ... kdyz uplne propadl v nedavnych testech ....
osobne pouzivam ... Comodo internet security a jsem spokojen ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 11. 2013 23:21

zdravím dámy a pánové, používám Comodo mnoho let, nyní placenou verzi, protože mě nikdy nezklamal, ale pro doplnění - už dlouho je plně v češtině.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 11. 2013 21:09

Zajímavé, že to tady zatím nikdo nezmínil, ale podle mě obrovský kus práce udělá i Ghostery, Flashblock a Adbl0ck, protože hromada toho balastu se dostane do PC přes různé reklamní systémy...Další věc je zdravý rozum při instalaci různých free věci, které jsou sice zdarma, ale taky je k nim často zdarma přibalený nějaký ten toolbar, nebo jiná vychytávka, a většina lidi to dá stylem next>next>finish a je hotovo. A nakonec JRE, to je radost sama o sobě a často v kombinaci s bankovnictvím od KB, ketré vyžadovalo konkrétní neaktuální verze je další lahůdka. Nevím, jak to má KB teď, ale ještě nedávno to tak bylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 11. 2013 10:47

Já jsem plně spokojen s Essentials. Velmi jednoduchý, ale účinný. Díky němu se mi roky daří provozovat W7 s nefunkčním Windows Update. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 11. 2013 10:47

avast to uz nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 11. 2013 09:41

avast je sice populární ale když instaluju někde počítač kde tomu tolik nerozumí tak jim tam avast nemůžu dát i kdybych chtěl, nebudu jim vysvětlovat že to musej za měsíc registrovat. jo a za rok registrovat znova EHM.
je to takovej free ke kterýmu ale musíte mít řidičák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 11. 2013 08:48

Já mam Panda Antivirus. Je dobrej?
Přijde mi lepší než to od Microsoftu, protože to nežere na disku 1 GB svojí virovou databází.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 11. 2013 06:54

Tvrdit tady, že ten či onen OS je bezpečný je naprosté diletantství a projev absolutní neznalosti dané oblasti. Přesně z takových uživatelů jsou různé agentury nadšené. Jako v každém autě se můžete zabít, tak i každý OS je napadnutelný na zneužitelný. Bezpečnost vždy na prvním místě. Vždy je to jen o uživateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 11. 2013 00:04

Přijde mi, že Avira si získala jméno. Dobré výsledky v testech, pozitivní hodnocení v diskuzích, přesto ji válcuje Avast!
Čím to je? Je Avira v něčem špatná? Nebo je to nedostatečnou známostí Aviry a případně tím, že Avast! je český?
To, že MSE má hodně procent, je jasné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lC
17. 11. 2013 23:47

Myslím, že MSE má celkem funkční detekci a aktuální DB. Vždyť každou chvíli je k dispozici update databáze virů. A, navíc je to antivir ve slova smyslu SW, prostě když je infikovaný soft, zasáhne. Naopak dává volnější ruku k internetovému bordelu. Narozdíl od těch spyware terminátorů a podobně, které hlásí jako infekci obyčejné cookies.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  17. 11. 2013 23:35

je to síce "najklišéovitejšie" klišé, ale ROZUM je najlepší antivírus...bohužiaľ nedá sa to uplatniť na 100% prípadov - keď free, tak Avast... keď komerčný, tak Bitdefender.
Howgh!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 11. 2013 23:16

Tak si tady pročítám ty komentáře a to je tedy síla pánové. Člověk je tu zde za vyjádření svého názoru drtivě ukamenován v případě, že se jeho názor neshoduje s názorem ostatních. Na to konto se tu všichni začnou chvástat, že jejich antivir je prostě nejlepší. Ostatní antiviry jsou okamžitě odsouzeny a kdyby dotyčný mohl tak jde a vymaže lidem mozky aby na ně zapomněli.Kriste pane. To si lidi neuvědomujete, že prostě pro každého bude nejlepší jen to co používá? Ono to do sebe taky celkem logicky pasuje, že? Kdyby to nebylo pro daného člověka nejlepší tak to nepoužívá. Tak či tak, jiný názor jiného člověka není důvod k rozpoutání války v komentářích. Zamyslete se trošku.PS: Používám Windows Defender na Windows 8. Hejteři, do mě! A nezapomeňte dát MÍNUS, že nesouhlasíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 23:14

Zdravím,
stále tu píšete o stejných anitvirech coby nejlepších, i když dle různých srovnání rozhodně na špici nejsou!
Viz http://chart.av-comparatives.org/chart1.php... nebo http://www.virusbtn.com/vb100/index... Navíc odinstalace některých z nich není opravdu triviální záležitostí a nadbytek funkcí může maximálně obtěžovat.Zajímavé alternativní řešení jsou jistě cloudové antiviry: Panda Cloud Antivirus Free či Imunnet Free 3.0 (využívající jádro ClamAV), anebo Open Source ClamWin Free, který ale nemá rezidentní štít. Nicméně jako doplněk k jiným programům není špatný, protože se často aktualizuje - existuje i ve verzi na USB.Hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 11. 2013 23:06

Se divím, že uživatele používají antivir od Microsoftu, když sám Microsoft nedávno doporučil použít jiný antivir než jejich.
Před lety by to byla dobrá volba, ale teď je MS antivir kdesi na spodku s mizernou detekci. Takže uživatele, kteří pořád tvrdí, že antivirus od MS je suprový, tak mají falešný pocit bezpečí.Zdroj třeba zde: http://www.howtogeek.com/173291/goodbye-microsoft-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 11. 2013 21:22

avira je s prehledem nejlepsi - kdo zkousi i software z pochybnych zdroju (patche, cracky ..) mi musi dat zapravdu - vsechno testuju jeste pres virustotal.comnestane se ze by avira neoznacila zavadny sw, muze nekdy hlasit false positives a tim se prave odlisuje od extraligy - placene, kterou je kaspersky (jediny a sam), ktery je naprosto presny a nema ani false positives (akorat oznacuje jako zavadny sw ktery slouzi ke crackovani jeho sameho - trial extendery apod.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 11. 2013 21:04

Dlouho jsem pouzival Avast. Bohuzel po nejakem updatu (asi rok zpet) zacal zpusobovat pady winu hned po startu (BSOD, win 7 64b). Timto komentarem chci varovat odstatni uzivatele, at si daji pozor a pokud planuji Avast zkusit, tak at si predtim vse zazalohuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 18:27

Chtěl bych se zeptat zkušených zde, jestli může být vir obsažen v souborech typu obrázky, videa atd. a jestli ano jak se spouští. Nejsem BFU, ale s tímhle jsem se nikdy nesetkal a napadlo mě se zeptat. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 18:24
avatar
17. 11. 2013 17:27

Nechápu jak si v dnešní době může někdo nainstalovat balast jako Avast nebo AVG. MSE bohatě stačí a nevíte o něm, nijak neotravuje a nebrzdí počítač narozdíl od avastu, AVG a podobně. Ještě je tu Avira ale ta je hodně otravná a strašně zpomaluje start PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 16:31

Já bych všem těm spokojeným uživatelům MS antivirových produktů doporučil nainstalovat trial verzi něčeho opravdu kvalitního, co je zrovna na špici. Je docela dobře možné, že si ve svém PC něco pěstujete, ani nevíte co.Pokud jde o MSE a Defender, tak ty dokazou najit akorat keygeny když mají v názvu keygen.
A proč o MSE a Defenderu ani nevíte? (jak si někteří libují)
No protože vůbec nic nedělají.Je to má vlastní zkušenost:
Před nedávnem jsem musel přeinstalovat PC na kterém předtím byl jen Defender, který hlásil čisto.
Takže jsem nahodil Avast, ten našel nějakou blbost, pak jsem nahodil trial Bitdefender a ten našel cca 5-10 ks bordelu. Místo Bitedefendru si klidně dosaďte třeba Kaspersky, nebo Trend Micro případně jiný, v současnosti kvalitně fungující antivir+firewall.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 11. 2013 16:28

Trochu se pokusím promluvit do duše všem, co zde tvrdí jak Antivir nepoužívají a ani nepotřebují, protože používají zdravý rozum.
Prosím Vás není to o zdravém rozumu, vir vám může napadnout počítač i když se chováte "spořádaně".
Takový malý příklad ze života:
Pracoval jsem ve společnosti, kde jsem dostal předinstalovaný notebook. Bohužel se mi nelíbilo, jak běžel pomalu a rozhodnul jsem se ho "upravit". Odinstaloval jsem předinstalovaný antivir a nainstaloval vlastní. A ejhle, dva viry se objevily hned při prvním spuštění. Nakonec to dopadlo tak, že celá společnost vyměnila antivirus za jiný.
Chápu že tento příklad nepopisuje přesně to na co jsem chtěl poukázat, nicméně deklaruje, že můžete žít s vědomím, že jste spořádaní a vitry se vás netýkají, ale právě možná díky vám, dostáváme všichni spoustu spamů a jiného bordelu na e-maily atp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 15:50

Nechápu, proč v anketě není "používám zdravý rozum a nestahuju všechen bordel". Živě by se mělo zamyslet. Na fóru to zaznělo často, ale je mi jasné, že toto je beztak zase nějaký článek na přání od výrobce antivirových programů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 15:40

Antivir již dlouhá léta nepoužívám. Jde o to, vědět kam lézt a kam ne, prostě umět se na internetu chovat.
Pro vrtaly: Defender ve Win8.1 mám, ale stejně mi nikdy nezahlásil, že nalezl nějakou hrozbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 11. 2013 14:30

Mozna jsem blazen..4 roky jsem jel na Windows 7 bez antiviru, dle me staci zdravy rozum a kvalitni firewall
Nemel jsem nikdy s PC problem, zadny naznak infekce, sekani apodOd doby co jsme na Mac OS jsem bez antiviru taktez :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 13:23

Comodo podporuje český jazyk. Nezavádzajte čitateľov!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 11. 2013 13:10

Na Win8 používam Defender a na Win7 Security Essentials a som spokojný Myslím si, že ak sa človek vie na webe správať, nemá sa veľmi čoho báť
Veľká škoda, že neexistuje nejaká počítačová výchova na základných školách kde by deti učili, čo majú na PC robiť a čo nie. S PC sa totiž budú stýkať celý svoj život a mali by vedieť na čo si dať pozor a čoho sa nemusia báť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 12:58

Nejlepší antivirák je žádný antivirák a jednou za čas zformátovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 12:37

Nejlepší ochrana je mít PC v trezoru a na klávesnici kondom pro bezpečný styk během vkládání dat Selský rozum je nejlepší antivir, podle mě na trhu bezplatných řešení jedině Avast nebo Aviru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 12:36

Zaujimave citanie ako sa v sucasnosti meni Internet z hladiska bezpecnosti:
M. Hypponen, sef vyskumu F-Secure: "V každej krajine sa momentálne veľmi investuje do vytvárania a rozvoja exploitov, backdoorov a kyberschopností útočného charakteru"
http://finweb.hnonline.sk/spravy-zo-sveta-financii-... ...
http://www.itnews.sk/spravy/bezpecnost/2013-11... ...
http://www.zive.sk/internet-sa-meni-a-je-smu... ...
http://www.ted.com/speakers/mikko_hypponen.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 11. 2013 12:32

W7 / W8.1 jedině Defender žádný jiný SW nemá takové možnosti a takovou spolupráci s OS jako ten který produkuje stejná dílna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 12:31

Za zmínku stojí taky BitDefender Free http://www.bitdefender.com/solutions/free.html... Který využívá kvalitní jádro placené verze BitDefender, jež je obecně velmi dobře hodnocené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 12:25

no ja u par let povazuji antivir za vir. kdysi meli antiviry instalaci kolem 5Mb ted 120Mb, a nebo podfukem ma instalacka 2Mb ale stahne se sni dalsich 200Mb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 12:19

Avast mě od nové verze dost štve, jelikož mi bez dovolení kontroluje některé programy, když je spustím a to pěkně zdržuje jejich start, pokud rovnou nespadnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 11:37

Myslím si, že ochrana je důležitá jinak se Vám může stát to co mně. 4x krát za měsíc jsme museli předělávat PC, jednou nám naběhlo na PC tento počítač byl zablokován PČR s logem policie a žádali zaplatit 150 dolarů pak zase nějaký vír zablokoval chod počítače a dělalo to neplechu, no škoda slov. Tak teď jsme si objednali McAfee Total Protection 2014, cena lákavá a informace co by mněl vše podporovat a před čím chránit zajímavá. Nepřeji to nikomu 4 x krát za měsíc předělávat počítač...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 11:28

Já používám léta Aviru a jsem s ní spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 11:21

Comodo češtinu nabízí již při instalaci, neplácejte v článku nepravdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 11. 2013 11:20

Nejlepší antivirus zdarma je linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 11. 2013 11:10

teda neviem odkial ste zobrali ze Comodo nema cestinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 11. 2013 11:07

já považuji za nejlepší antitvir openSuse, spravuji ho na cca 6 NB a cca 5 desktopech, vše připojeno k internetu a za těch více jak 8 let (u nejstarší instalace) nebyl žádný bezpečnostní problém.
To dříve na XP to byla jiná i přes použití antiviru jsem musel často řešit problémy jak se breberek zbavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (33)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor