SaiyanZ
7. 2. 2021 • 5:36

Tak jsou finty co jsem už používal na svém vlastním OS (1996-1999) na počítači Sam Coupé: normální stisk klávesy (krátký) a dlouhý (LONG), interval jste si mohli navolit. A také dvojitý stisk klávesy (DOUBLE). Nicméně mi nejvíc na současných klávesách chybí obrazovky, kurňa! 😀

MacPhenom
MacPhenom
5. 2. 2021 • 18:04

Čim víc udeřím, tím větší font? Super😉

radon
5. 2. 2021 • 14:51

ty slibované funkce ve hrách se objeví jen pokud bude takových klávesnic na trhu alespoň 5%, což ovšem při té ceně nehrozí ani omylem. Takže pokud to Číňan nenabídne za 2 litry, vidím to černě ...

Neurotic
5. 2. 2021 • 13:59

Až to Číňan okopíruje a bude prodávat maximálně za 2 tisíce tak řekněte. Vzhledem k očekávané podpoře her, která se nejspíš blíží 0 je totiž lepší si koupit volant, joystik a možná ještě zbyde i na nějakej ten gamepad...

kolkyno
kolkyno
5. 2. 2021 • 13:26

7499 to bude palka... ale hrat zavodne hry i ked je to divne uz bude "realistickejsie" aj na klavesnici 😉

marts
5. 2. 2021 • 11:53

Ideální pro použití v internetových diskuzích - rozzuřené mlácení do klávesnice by mohlo automaticky psát VELKÝMI PÍSMENY 😀

Mysel_1
5. 2. 2021 • 11:46

Tohle bych oznacil spis za kontrarevoluci. Ikdyz misto gamepadu se to muze nekdy hodit.

zogoth
5. 2. 2021 • 11:05

Jako hráč bych to fakt nechtěl.

Roman Vronek
5. 2. 2021 • 10:38

Konečně! Třicet let mlátíme do klávesnic a mačkáme klávesy silněji a jemněji, podle kontextu.Bylo jen otázkou času, kdy se tu sílu stisku klávesnice naučí poznat!

Určitě si přečtěte

Články odjinud