Tak jsou finty co jsem už používal na svém vlastním OS (1996-1999) na počítači Sam Coupé: normální stisk klávesy (krátký) a dlouhý (LONG), interval jste si mohli navolit. A také dvojitý stisk klávesy (DOUBLE). Nicméně mi nejvíc na současných klávesách chybí obrazovky, kurňa! 😀
Čim víc udeřím, tím větší font? Super😉
Tak to já budu psát fontem 72 neustále.
ty slibované funkce ve hrách se objeví jen pokud bude takových klávesnic na trhu alespoň 5%, což ovšem při té ceně nehrozí ani omylem. Takže pokud to Číňan nenabídne za 2 litry, vidím to černě ...
Až to Číňan okopíruje a bude prodávat maximálně za 2 tisíce tak řekněte. Vzhledem k očekávané podpoře her, která se nejspíš blíží 0 je totiž lepší si koupit volant, joystik a možná ještě zbyde i na nějakej ten gamepad...
Nepodporovaný hry pude znásilnit přes nějaký makra
7499 to bude palka... ale hrat zavodne hry i ked je to divne uz bude "realistickejsie" aj na klavesnici 😉
Ideální pro použití v internetových diskuzích - rozzuřené mlácení do klávesnice by mohlo automaticky psát VELKÝMI PÍSMENY 😀
Notoricti capslockari tohle prece nepotrebujou. A normalni lide uz vubec ne. :o)
Tak aspon by to mohlo vyjadrit v nasratych emotikonoch.
Tohle bych oznacil spis za kontrarevoluci. Ikdyz misto gamepadu se to muze nekdy hodit.
Jako hráč bych to fakt nechtěl.
Konečně! Třicet let mlátíme do klávesnic a mačkáme klávesy silněji a jemněji, podle kontextu.Bylo jen otázkou času, kdy se tu sílu stisku klávesnice naučí poznat!
Vidíš, a na gamepadu z PS3 už to máme léta.
A je to tak dobré že jsou všechny multiplayer cros platfroms..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.