Americké weby přestávají měřit kliknutí na bannery!

Diskuze čtenářů k článku

DoG  |  01. 08. 2001 14:27

Nenavidim bannery, pop-up okna, spam. Neznasam ludi, co sa touto cinnostou zaoberaju. Chudaci. Je to nieco ako byt revizorom.

Neviem na co ti sefovia tych otravnych spolocnosti vobec diskutuju, ved kto klika na banery? Jedine mentalne postihnuti ludia. Ved kto by uz klikal na banner, na ktorom je combobox alebo buton, samozrejme ako obrazok. Predstavte si ze sledujete TV a cely cas by ste tam mali baner! Tak to je na internete! Pozrite sa prave teraz na vrch stranky. Co tam je? Baner.  A co tam vidim ja? Prazdny vyrez. Pretoze pouzivam InterQuick co je trosku komplexnejsi program, nielen na blokovanie tej stupidnej reklamy. Bohuzial mam s tym problemy lebo musim stale doplnat nove a nove adresy, kde su nasackovane tie obrazky. Ti reklamni idioti uz nevedia dat nazvy tym serverom (ad*.*.com).

Vadi mi aj spam. Chodi mi stale castejsie. Chodia mi najnovsie virusy... Toto vsetko je buzeracia ludi. Takze este raz, vsetci reklamatori, spammeri a ostatni buzera*ti, vyskocte mi na k*kot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Symersky  |  31. 07. 2001 11:10

Musite si uvedomit, co je klik! Dobre prirovnani bylo nedavno v HN, kde je klik bran jako nejaka okamzita reakce na reklamu stejne jako napr. v tisku odeslani ustrizku nebo zavolani na telefonni cislo, ktere je v inzeratu uvedeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Symersky  |  31. 07. 2001 11:10

Musite si uvedomit, co je klik! Dobre prirovnani bylo nedavno v HN, kde je klik bran jako nejaka okamzita reakce na reklamu stejne jako napr. v tisku odeslani ustrizku nebo zavolani na telefonni cislo, ktere je v inzeratu uvedeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  30. 07. 2001 14:35

a co udelat reklamu jako v telvizi.... proste sajtu uplne bez reklamy a pri brouzdani by kazdych cca 20 minut pres cele okno vyjel MEGA banner! jako v TV. Proste takova chvile pro reklamu....

btw co se tyce reklam - ja vidim jenom ze neco na strance blika, nebo se meni. ale co to je, to uz nevim... jo videl jsem na uvodce nejaky notebook, ale co to bylo a na koho? kdo vii??

jedina reklama, co me zaujala, byla na seznamu! kdyz se clovek odhlasi z mailu, je tam takovej ctverec ve Flashi, nakej vedomostni test ci co (Na FUCKING Eurotel DZUS ci co). Ma to ale malou nevyhodu. Kdyz si clovek s tim Flashem zacne hrat, ta stranka, na ktere je umistenej ma nastavenej reload na homepage seznamu asi 10s. Takze to si s tim clovek moc nepohraje :)) Ja byt eurotelem, tak seznamu za tohle pekne nafakuju!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Green  |  30. 07. 2001 14:03

To zas bude závisti na světě, když si budou firmičky závidět bannery, jejichž míra klikatelnosti nebude známa, protože kdyby tomu tak bylo, ostatní by právem záviděli, jak se pěkně kliká na bannerky svítivě blikavé . To je pohoda ....  není, šéf jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  30. 07. 2001 13:27

Takze konecne budou smluvni ceny? Rekni cenu a ja se zaridim?
Stejne ale servery budou muset predvest, jak hodne na ne lide lezou
a do kterych oblasti.

P.S.: Kdyz na me vyskoci neco, co jsem si nevyvolal odkazem, okamzite odchazim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Beran  |  30. 07. 2001 09:06

Faktem je, že zadavatelé reklam skutečně nesmí pouze počítat click-rate. Uvedený "branding" je tím hlavním přínosem z reklamy na internetu. Reklama na internetu je rovněž velice vhodný doplňek k realizaci cíleného PR, neboť lze volit zadání reklamy na serverech (tj. svým způsobem dát podporu serveru), podle zaměření a jeho PR...

Myslím si, že poskytovatelé reklam na internetu by měli click-rate zadavatelům sdělovat. Ovšem zadavatelé by k němu měli přistupovat podle výše uvedeného a z malých click-rate si nědělat hlavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Křikava  |  30. 07. 2001 09:01

V tomto případě musím 100 % souhlasit. Kliknutí na banner vůbec nic neznamená, každá reklamní kampaň se musí měřit především podle skutečného zájmu (a prodeje) o nabízenou službu, nebo zboží. Např. jetliže budu mít kadeřnictví je mým hlavním zájmem, aby mi tam lidé chodili a utráceli u mě peníze a ne aby mé kadeřnictví jenom znali. (Samozřejmě, že znalost značky je první krok k utracení těch peněz  ) To platí i na internetu !!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Foltynek  |  30. 07. 2001 06:25

...pri kazdem vyskocenem okne . A nejlip, kdyz vyskoci pri zavreni okna se strankou, ktera to vyvolala - pri otevreni to jeste jde akceptovat, ale nevite nekdo o zpusobu, jak zakazat otevirani novych oken pri opousteni stranky? Moc dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rosta  |  30. 07. 2001 07:01

Zkuste PopUp Killer, ktery se vyskytuje tady : http://software.xfx.net/downloads.htm. Na blokovani reklam pak treba AdMuncher , na http://www.admuncher.com/.  Oba funguji jak s IE tak treba s Operou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  30. 07. 2001 10:57

Pripadne Mozilla (www.mozilla.org) ma moznost zakazat pop-ups a to i dle sites (tedy selektivne). Ale zatim to zadavani sites neni user-friedly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PZ  |  30. 07. 2001 13:34

WebWasher - pro nekomercni uzivani zdarma, filtruje (selektivne) bannery, cookies, referrery, popup-okna, on-load a on-close javascripty apod. Super vec!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sano  |  30. 07. 2001 03:06

Presne nad tymto som rozmyslal este v case ked som s reklamou na internete pracoval...Vobec by ma nenapadlo ze to niekto realizuje.Plne sa s totoznujem s nazormi predstavitela CBS MarketWatch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor