Americké prodejní řetězce se rychle šplhají nahoru v e-komerci

Diskuze čtenářů k článku

Martin Posta  |  06. 09. 2001 15:59

Vazeni,

reaguji na tento clanek popisujici stav stranek vyznamnych hypermarketu v Ceske republice.

Na českém internetu vznikl nový zajímavý projekt, který monitoruje akční nabídky významných českých obchodních společností. Na adrese www.akcniceny.cz si můžete prohlížet a porovnávat nabídky společností Tesco, Asko nábytek, Hypernova, Prima, Elektrocity, Julius Meinl, Levné knihy KMa a nejnověji se na strankách nachází nabídka společnosti Carrefour.

Za celým projektem stojí Sdružení Akční ceny, které založilo stejnojmenný server(www.akcniceny.cz). Tento projekt se zaměřuje na výhodné nabídky významných českých obchodních společností mezi niž patří i společnosti jako jsou Tesco Stores, Asko nábytek, Hypernova, Electrocity, Julius Meinl a Carrefour. Zároveň v probíhají jednání s dalšími významnýmí společnostmi, takže můžeme očekávat rozšíření akční nabídky o další zajímavé položky.

“Hlavní výhodou spolupráce mezi serverem akcniceny.cz a obchodními společnostmi je nabídka nejnižších cen. Letákové nabídky zveřejňované na stránkách serveru obsahují zboží s přechodně sníženými cenami a ty tak zpravidla jsou nejnižšími možnými cenami, které lze na českém trhu nalézt.”, řekl PR manažer společnosti Martin Pošta, a dodává “Navíc v sekci “Horký Tip” nalezneme tip týdne na absolutně nejzajímavější nákup. Ve spojení s výhodami internetového prostředí vzniká jedinečný způsob pravidelného sledování akčních cen a tudíž i vyníkající možnost dosažení významných úspor.”

Server www.akcniceny.cz obsahuje uživatelsky jednoduché a příjemné prostředí s množstvím vyhledávacích funkcí (podle obchodní společnosti, podle města, podle kategorie apod.), s přehledem všech prodejen s otevírací dobou. U každé položky je podrobný popis i fotografie, což dále usnadňuje výběr požadované položky.

Tyto stránky je vhodné používat pro získávání informací o nejlepších cenách na českém trhu a při plánování nákupu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Malík  |  04. 09. 2001 13:21

Vážený pane Hlavenko,

Váš článek je velice seriozně a srozumitelně napsán a mě se líbí.

S pozdravem
Karel Malík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackshock  |  04. 09. 2001 17:48

souhlas. clanek je hodnotny (tedy alespon pro me a navic pan Hlavenka obvykle k informacim ze zahranicnich serveru pridava pohled na ceske scene, coz hodnotu (tedy alespon pro me zvysuje nekolikanasobne...

jen jsem nepochopil tu poznamku u billa.cz. proc si mysli, ze jsou cechy u vidne? me prijdou ty stranky (relativne!) ok.

btw. asi pred rokem jsem delal obdobny pruzkum po strankach ceskych hyperstoru a je videt, ze u nekterych se situace vyrazne zlepsila (napr. makro.cz stranky nemelo vubec a nyni je ma dokonce i ve wapu!). ovsem Tesco opravdu nechapu - myslim, ze tohle predstavenstvo spolecnosti snad ani nemuze vedet, ze existuje. asi se jedna o aktivitu nadsence z IT oddeleni. jinak vam tam jeste chybi www.globus.cz (stejne nic moc) a Carrefour ma stranky spoustet ted nekdy v zari, ovsem zajimalo by me na jake adrese, kdyz www.carrefour.cz ma zaregistrovany nejaky hejhula z Frenstatu pod Radhostem :-o

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  04. 09. 2001 01:03
Petr  |  04. 09. 2001 03:40

Hahaha, otázka by měla spíše být, proč neuvádí odkaz na zdroj, jako každý slušný novinář (ale kdo je to "slušný novinář", že? jde to vůbec?)

Odpovím si sám, protože by čtenáři mohli chodit pak přímo ke zdroji a ne k němu Nicméně článek má i přidanou hodnotu a ne každý umí česky, takže nejsem proti "opisování", jde to dělat i mnohem hůře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  04. 09. 2001 09:59

undefined

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  04. 09. 2001 11:25

Milý Anonyme,
nevím, co vás k těmto nenávistným výpadům žene. Možná jste některý z našich konkurentů, který nedovede zvednout hledí a slušně se podepsat. Možná jenom máte po ránu touhu si na někom vylít zlost a Živě bylo první po ruce.
K těm vašim "příspěvkům":
- v článku jasně píšu, kde jsou údaje získány: jsou to standardní zprávy od obou výzkumných agentur, tyto agentury jsou tam citovány plným jménem.
- odkaz uvést NELZE, protože odkaz na e-mail se těžko dává. Tj. tyto zprávy mně chodí e-mailem.
- druhá část článku se týká českého trhu. Můžete mě laskavě sdělit, odkud je "opsána"?

Občas se na Živě vyskytnou nejrůznější jedovaté příspěvky, které vůbec nemají za cíl diskutovat, přinést nějakou informaci, a jejichž autoři si jsou moc dobře vědomi, že nejsou postavené na rozumném základě, ale chtějí poškodit, pošpinit. Vaše "příspěvky" tomu ale daly korunu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  04. 09. 2001 22:25

Co je proboha na mém sdělení nenávistného? nechápu
doplnil jsem do vašeho komentáře informaci, která tam má být, nebo snad ne? Zlost nemá, jen mě je líto tech, kteří opravdu shání informace a štvou mě ti, kteří je opisují, Živě, jako spousta dalších CZ webu jsou toho příkladem. Navíc je zpráva 4 týdny stará, to se nestydíte?!!!! To není pak Živě, ale mrtvě :) Nechápu, proč chcete uvádět odkazy na mail, stačí přeci odkaz na zdroj, zekterého jste čerpal a ze kterého jste vycházel, tedy ne Nielsen, ale InternetNews, zdroj jste nevedl, proto si myslím, že se chováte opravdu hulvátsky... Thats all.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  04. 09. 2001 00:57

undefined

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  04. 09. 2001 00:58

undefined

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  04. 09. 2001 00:49

undefined

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor