Nechápu, k čemu to je. Lidské oko je schopno zaznamenat 30-60 FPS max. Cokoliv víc je v podstatě zbytečné, jen to nesmyslně navyšuje HW nároky, spotřebovává neeokologicky obrovské množství energie, jen kvůli tomu, aby si pár dětí mohlo honit triko.
To s těmi 60 fps jako limitem lidského oka je stejný nesmysl jako maximální rozlišení 300 dpi. 🙂FSR a DLSS ale samozřejmě pomohou dosáhnout i na těch 30 nebo 60 fps u náročných her / vyššího rozlišení na slabších grafických kartách.
kdyz to nechapes tak to neres a jdi si resit ekologii
uz vidim profiky treba v counteru jak to hraji na 30 fps 😃
ty doby, kdy si člověk v cod bez stabilních 250 fps ani neškrtl 😀
Možná 30–60 fps, ale spojitě.Jinak lidské oko i na kurzoru pozná rozdíl mezi 60Hz, 120Hz a 240Hz monitorem.Pokvedlejte si s myší rychle doleva a doprava, kolik kurzorů místo hladkého pohybu uvidíte. Pak se podívejte, jak přitom vypadá ruka. Pak se zase podívejte, jak to vypadá na monitoru. Pak zkuste s kurzorem obkroužit několik rychlých koleček. A pak se zase podívejte na ruku, jak vnímáte její pohyb.A pak si třeba zkuste snížit frekvenci monitoru na 30 Hz a zopakovat to.Pak možná pochopíte, v čem je problém.
Názor byl 2× upraven, naposled 10. 9. 2022 01:27
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.