UE4 se chlubí tím, že vývojáři mají prostředky pro ultra rychlé streamování textur z SSD, aby to stačilo grafickým kartám v konzolích, a najednou, co do nich začne cpát prachy AMD, to nejde a vše se musí nahrávat do aspoň 12GB paměti na kartě ... plnohodnotnej streaming textur uměl už Crysis 2 a to je 9 let zpět, kdy se Crytek chlubil tím, že se jim celá hra vejde do 30-40 MB videopaměti a to byla doba pomalých HDD.Já jako proti paměti na grafice nic nemám, ať se nvidia chytí za nos a dělá 20GB modely, proč ne, ale buď autoři Godfall neumí pracovat s UE4, nebo Epic lhal při propagaci 4.25.xx verze, že umí streaming jako nadcházející UE5, nebo je to prostě zaplacená propagace a BFU bude zase kupovat grafiky podle paměti a ne podle výkonu (kdo si vzpomene na dotazy v poradně pár let zpět? - "já mám 6GB grafiku, ale je pomalejší než kamarádovo 4GB grafika, co mám špatně?")