AMD se domluvilo s několika herními studii. Některé hry si více porozumí s grafikami Radeon

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 121

Názory k článku

20. 06. 2018 09:19

"AMD se domluvilo s několika herními studii. Některé hry si více porozumí s grafikami Radeon" ... to je taková střelba do vlastních řad, víceméně přiznání, že AMD karty stojí za prd a až teď po nějakém jednání si jich někdo všimnul. Tu blbost okolo 100% DX12 ani nekomentuju, to je fakt jak u retardů. Já AMD přeju, aby se vyšvihla, aspoň bude konkurence. A i když jsme na živě.cz, tak by to chtělo nějakou úroveň článků, aspoň co se HW týče, a ne "jeden fanboy napsal"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 06. 2018 00:20

Ach jo už mě ty kydy okolo DX12 a Api Vulkan nebaví, je to pořád to samé dokola AMD má 100% podporu, nVidia nepodporuje všechny feature skvělé pak ve výsledku některé hry běží pod DX12 lépe pod AMD další zas pod nVidia. Stejně dokud nezmizí současné konzole nemusí se to řešit, nikdy to nebude engine postavený čistě na DX12 ani Api Vulkan protože to současné konzole prostě nepodporují vždycky to bude nějaký hybrid s podporou. To samé jako technologie vylepšení obrazu nVidia a AMD, jedno nefunguje v desktopu pořádně na druhé a konzole to pro jistotu nepodporují vůbec protože jsou rádi že jedou 1080p@60Hz. Ono by AMD potřebovalo konečně sesednout z obláčku do reality, jediné proč AMD dodává čipy do konzolí jelikož jako jediný výrobce přistoupil na 15% marži. Navíc v oblasti VisualFX je nVidia cca 5 - 10 let před AMD tak by se tihle dva pitomci konečně mohli domluvit na standardizaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (30)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2018 18:17

Mě je celkem jedno ,že nvidia neumí DX12 na 100% ale proč vůbec používat sračkoidní omezené DX12 a pak bojovat s portacema když to můžou napsat jako DOOM pro Vulcan?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 06. 2018 16:17

Stratos v akci...rackujici blbka z ddworld musi mit orgasmus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2018 15:24

Snowdrop engine od Massive podporuje DX12 už pomalu 2 roky. Ve dvojce bude použitá inovovaná verze. Takže DX12 možná začne být použitelné. Trošku mě ale překvapuje že by do toho AMD mělo tlačit peníze. Snowdrop engine je aktuálně, pokud se nepletu, který jako jediný podporuje HFTS, na jehož vývoji lidi z Massive a NV spolupracovali. Bez toho si Division neumím představit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 06. 2018 14:23

Jezis, zase tyhle AMD fandovske kydy. -_-
Neslo by, aby pro vas psal nejaky non-fanatik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2018 13:49

> velmi dobrý výkon hlavně na kartách Vega, které jsou momentálně jediné karty na trhu, co podporují DX12 na 100%. To me z zidle opravdu nevytrhne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (35)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 06. 2018 13:15

A ktere hry, prosim pekne, FreeSync "nativne nepodporuji". Kdyz uz tu mame toho propagandistu od AMD, tak ze by nas mohl poucit.. :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor