AMD rovněž snižuje ceny procesorů

Diskuze čtenářů k článku

Roman  |  20. 04. 2001 19:53

Proc autor clanku uvadi Stale a dokola a vubec celi server co se tyce nazvu procesoru uvadi misto Thunderbird uvadeji Athlon ?!?!?!?!?!??!?! proc v tom delate bordel virobce to snad nazval Thunderbird a ne Athlon krucifix tohle jsem videl zatim jenom na ceskych strankach vsichni delaji zesebe chytraky a budou me tvrdit ze jadro Thunderbirda je s Athlona ... to je ale procesor jako takovi ma nazev Thunderbird snad ne ???? Tak proc se uvadite porad Athlon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  20. 04. 2001 19:53

Ja mam asi 2 roky celeron 366 a ted budu delat upgrade a rozhodne to bude Amd Thunderbird 1.2 266bus dnesni cena je co jsem se dival 231$.
Jeste na to neni deska ale brzy bude :o)) bude to delane na ty slavne ddr a vse by melo byt velice best.
Nechame se prekvapit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  20. 04. 2001 19:53

NO koukal jsme na ty ceny ale nektere s tech uvedenych procesoru se daji koupit mnohem levneji nez je uvedeno v clanku.
Osobne se o tom muzete presvedcit na http://www.pricewatch.com
Takze ceny jsou nizsi lepe receno da se koupit levneji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  20. 04. 2001 19:53

Nejlepsi jsou stejne procesory CYRIX.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LittleMan  |  20. 04. 2001 19:53

HA HA HA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PETER  |  20. 04. 2001 19:53

SI SAMA SRANDA! CIRIX JE TO POSLEDNE CO BY SOM KUPOVAL. CHYSTAM SA VYLEPSIT SI KOMP. A NIC INE AKO PROCESOR OD AMD NEPRIPADA DO UVAHY. DOVOLIM SI TVRDIT, ZE NEPOTRVA DLHO A INTEL BUDE CISLO 2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katik  |  20. 04. 2001 19:53

Ty si to zjavne nepochopil, ze??? Jiri to myslel ironicky. Btw. Cyrix a nie Cirix.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boris  |  20. 04. 2001 19:53

Precital som si vsetky horeuvedene nazory a ... Mne osobne je jedno, ze ci mam AMD (mam ho), alebo Intel, hlavne, ze to chodi spolahlivo a vykonne. Dovolim si nesuhlasit vsak s ludmi, ktori tvrdia, ze AMD je nekompatibilne a ze jedine Intel je ten naj - hlavne ked to dokazuju na 10 rokov starej aplikacii, ktora im pada na AMD. Je trosku chore hovorit o nekompatibilite taktiez, ked vyvojar sw skompiluje svoj SW optimalizovany pre urcity typ procesoru - na druhom by to malo bezat tiez, ale ... Otazka chipsetov VIA, ... ked si clovek, ktory ledva vie pouzivat Office instaluje Windows a nevie na co ma CDcka ku HW,... Mozno som mal vzdy stastie, ale vzdy som si dokazal vyladit masinu tak, aby spolahlivo chodila. A este si myslim, ze je fajn, ked sa znizuju ceny procesorov (len tie pamate)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wikan  |  20. 04. 2001 19:53

A este si myslim, ze je fajn, ked sa znizuju ceny procesorov (len tie pamate)...

Necelych 1500 Kc za 128 MB PC133 se ti zda moc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  20. 04. 2001 19:53

No jo, ale kdyz se mrknes na US ceniky, tak zjistis, ze za tuhle cenu mas 256MB (v prepoctu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FUNDAREK  |  20. 04. 2001 19:53

Kto vie ci funguje aplikacia Pro/Engineer 2000i na procesoroch AMD a pod akymi op. systemami ste to testovali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mário Šušek  |  20. 04. 2001 19:53

AMD schová INTEL vždy do vačku,aj cenovo aj kvalitou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:53

Proč tedy AMD stále nemá v Evropě tzv. BOXované verze, kde by kvalitu dokázaly tříletou zárukou? Máte na to nějaké vysvětlení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Reichel  |  20. 04. 2001 19:53

Boxovane verze se u nas zcela bezne prodavaji. Zaruka na ne je tri roky, ale nekteri prodejci si ji v rozporu s pravidlu upravuji na kratsi dobu. Opravdu zacinam pochybovat o kvalite clenu Cpress tymu. Uz to tu nekdo doporucoval. Nejdrive si overte fakta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:53

Podle mých informací přímo z AMD se BOX verze procesorů AMD do České republiky nedodávají. Pokud o takových dodávkách víte, zajímal by mě kontakt na takového prodejce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Reichel  |  20. 04. 2001 19:53

To jsme si nerozumeli. Ja mam na mysli procesory znacky Intel. Ty samozrejme v boxovanem provedeni jsou bezne v prodeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:53

Jednoznačně jsem napsal, že se jedná o procesory AMD. O BOX verzích procesorů Intel na našem trhu samozřejmě vím. Nejsme tak neinformovaní, jak si zřejmě myslíte, že jsme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zeraf  |  20. 04. 2001 19:53

nerekl bych, ze AMD nejak prekvapive reagovalo. to ze 5.3. vydaji novej cenik bylo znamo pomerne dlouho predem (stejne jako ze intel zmeni ceny 4.3.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  20. 04. 2001 19:53

no, muzeme se hadat, co(kdo) je levnejsi, ale rozhodne se snad nebudeme hadat kdo je v tech dvojicich vykonnejsi ))) takze vzhledem ke klesajicim cenam (a vice modelum) desek na amd je to snad jasne )) (aspon kazdemu trosku znalemu) jo mimochodem, fanatici Intelu - rekne mi nekdo z vas priklad nekompatability Athlonu/Duronu? zatim mi nikdo nebyl schopen rici jeden program, na kterem by vytuhl amd, ale nekolik odporniku se stim stale ohani ze pry potrebuji 100 procent kvalitu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Reichel  |  20. 04. 2001 19:53

No on neni ani tak problem v procesorech AMD, ale spis v chipsetech od firmy VIA, SIS atd. To jsou s prominutim opravdove sracky, ktere vetsinu problemu maji na svedomi. Donedavna jsem take preferoval reseni AMD/VIA, ale pote co jsem stavel nekolik systemu pro praci s videem a pripadne db/linux, jsem se tezce vyskolil a nedam na firmu Intel dopustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:53

Milý M,

sice nejsem fanatik Intelu, ale příklad nekompatibility mohu předložit.

Program Matlab 4.2 při provozu na procesorech AMD K5, K6, K6-cokoli a Athlon vyhodí hlášení

D:\SETUP.EXE
A system device is not functioning properly

Podpora pro procesory AMD byla dopsána až ve verzi 6.0, která zohledňuje mírné odchylky procesorů firmy AMD.

Stačí jako příklad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  20. 04. 2001 19:53

Blbost, MATLAB 4.2 jsem provozoval na K6-2 450 MHz, mnohahodinove vypocty neuronovych siti bez problemu. Asi to bude rukama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:53

Nejde o mé osobní zkušenosti, ale o informace přímo od autorů programu (www.mathworks.com)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  20. 04. 2001 19:53

Oni na svych strankach v podstate pisou, ze oficialne AMD nepodporuji a ze se muze vyskytnout uvedena chyba a pak ze se mate obratit na nejakou diskusni skupinu (sami v tom nemaji jasno). Nicmene uzivatelum MATLAB na AMD funguje a i AMD na svych strankach ma MATLAB v compatibility listu - tady. Co kdybyste si nejdriv overil informace, nez zase napisete podobnou blbost (tim jako myslim treba ten MATLAB zkusit spustit...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:53

Co to znamená V PODSTATĚ?

Na stránce http://www.mathworks.com/support/solutions/data/7417.shtml je jasně napsáno, že:

As of MATLAB 6.0 (R12), we officially support running MATLAB on machines that use the AMD-Athlon processor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  20. 04. 2001 19:53

Jo to jsem cetl. A taky tam pisou:

For MATLAB 5.3 (R11), and older versions, please see the following:

We do not officially support running MATLAB on a machine that has the AMD-K5, AMD-K6, or AMD-Athlon processor on-board.

Ale funguje to. To je proste fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  20. 04. 2001 19:53

Ale to si neodporuje. Verze 6 již oficiálně podporu má, verze pod šestkou (třeba Vámi uváděná 5.3) ji nemá nebo nemá oficiálně. V této verzi možná podporu měli, ale jen ji testovali, takže se k ní oficiálně nehlásili (potom by ji mohli zákazníci v případě neúspěchu vymáhat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sadko  |  20. 04. 2001 19:53

AMD-ako dobre ze si.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor