clarkie
12. 7. 2011 • 18:45

Ten článek má škodit Microsoftu?Chybí obrázek matné verze konzole, pod lesklou se píše o nějakém Xbobu...
A pokud si dobře pamatuju, Xbox 360 byl uveden na trh dřív než PS3. Proto získal náskok, i když nenabízel tolik.

EskymakCZ
12. 7. 2011 • 14:54

"Nová generací..." ? Jeden by si mohlo snadno myslet třeba "Nová vlna degenerací..."😀

_Swordfish_
12. 7. 2011 • 9:03

Už aby tu ty nové konzole byly.A teď mi nejde o samotné herní konzole, ty vem čert. Jde o to, že dneska spousta velkých studií vytváří hry primárně pro konzole a pak je portuje na PC. Jenže výkonové možnosti dnešních PC jsou daleko vepředu před konzolemi, a proto třeba spousta her vypadá řekněme nehezky (využívají "jen" DirectX 9 s tím, že možná časem přijde patch, který to rozjede na DirectX 11, ale samozřejmě nové možnosti DirectX 11 už se nevyužijí). Nehledě na to, že o nějakých pokročilých nastaveních grafiky si můžete nechat jen zdát.A nejde jen o grafiku, jde třeba i o loadingy levelů. Konzole mají 512MB RAM (ještě sdílenou s GPU), dnešní PC 2-4GB. Bohužel nešvar častých loadingů se většinou objeví i na PC portu, přece vývojáři nebudou předělávat něco, co už je hotový.

Honza Skýpala
Honza Skýpala
12. 7. 2011 • 8:15

Výrobci konzolí si nevyberou AMD APU či jakýkoliv jiný x86 procesor z důvodů rizika rozjetí pirátské emulace na PC (viz např. Cxbx, relativně snadný emulátor prvního Xboxu). Proto procesory od IBM na architektuře PowerPC. Nintendo nezveřejnilo technické specifikace Wii, ale odhaduje se, že procesor v něm běží na frekvenci přibližně 700MHz a má jen jedno jádro. To se ještě na dnešních vícejádrových x86 chipech s frekvencí okolo 3GHz emulovat dá (viz projekt Dolphin), ale procesory v PS3, X360 a Wii U jsou několikajádrové s frekvencí okolo 3GHz -- je prakticky vyloušeno, že byste tohle mohli emulovat na standardní x86 architektuře.

Určitě si přečtěte

Články odjinud