Amazon.com omylem příliš zlevnil zboží a pak zrušil objednávky

Diskuze čtenářů k článku

Tomáš Kapler  |  20. 04. 2001 19:20

Teda reklamu nahoře, nalevo, napravo, dole, to všechno přežiju. Ale dát jí DOPROSTŘED stránky, do textu, navíc když je úplně mimo téma, tak to už je fakt moc. Kazí to čitelnost, ruší to soustředění, kazí to layout.
Navíc jsou už takhle stránky tak velké, že každou musím načítat tak 3x, aby se mi objevily celé. A nejhorší na tom je, že se vám za to jen odvděčím, protože vám naroste pageviews. AAARGH!!!
Je to tak hnusné, že jsem přinucen do své intranetové stránky zavést, co mimochodem doporučuji i pro ostatní:
stahujte si seznam článků z http://www.zive.cz/system/clankytab.asp
Je to tabulátorama oddělený seznam aktuálních článků. První je datum (netřeba), druhý je název, jako jeho alt dejte čtvrtý sloupec a jako href dejte to třetí, ale z toho pouze číslo ID a to ve formátu http://zive.cpress.cz/include/r-artx.asp/id=xxxxx
Uděláte takovou tabulku a bude vám to skákat na články beze všech reklam, se správným layautem a včetně obrázků, když náhodou jsou. Jak to vypadá se jukněte sem
na Tento článek

Jestli to bude pokračovat, tak to snad i dám někam na server aby to mohli používat všichni na jakékoliv stránce jen s document.write. Co je moc, to je příliš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:20

Vydržte... živě odtučňujem a už příští týden by to mělo být podstatně lepší, problém je i v rychlosti přístupu (kapacita se blíží vyčerpání). Co se týká bannerů, tam jsme přece neudělali změny: dva byly předtím, dva jsou i nyní, a načítají se jako poslední, až po textu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jelen  |  20. 04. 2001 19:20

Dejte to nekam na server, ZIVE je fakt pomaly. Dal bych to sam, ale html neumim a tak to neumim citelne rozdelit. Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk Šplýchal  |  20. 04. 2001 19:20

Ta reklama uprostřed článku je fakt trapná. Nejdřív jsem myslel , že to je nějaký obrázek který patří k texty :(.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vp  |  20. 04. 2001 19:20

Pan Hlavenka je asi trochu nenasyta :)) Nestaci mu 1/2 kreditu za spodni banner, on musi mit hned 2x 1 kredit na Linxu za 2 horni bannery :))

Doporucuji pouziti proxy serveru na mistni siti (nebo lokalni male proxy, pokud se pripojujete pres modem) a kazdy takovy umi nastavit BAN LIST (co proste nepropusti: *.linx.cz/ - funguje 100%)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:20

Co tady melete o kreditech, co to má společného se čtenáři Živě?
Živě mělo předtím na stránce dva bannery a nyní má taky dva bannery; odstranili jsme některé další grafické prvky a stránka má teď o 10 kb míň než předtím.
Je zajímavé, jak vám ty kredity leží v žaludku... není to poprvé, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vp@ecs.cz  |  20. 04. 2001 19:20

:)ú Proc by? Kazdy prece vi, ze na strance, kde je banner dole, ma kredit u Linxe nizsi hodnotu, nez kdyz je v horni casti obrazovky a viditelny pri rozliseni 800x600

Se ctenari to ma spolecneho jen to, ze to przni design stranky, nebo pritomne reakce svedci o necem jinem?

Co je poprve nebo neni nevim, ale nyni tu jsou 4 reklamy, pokud se nepletu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vp@ecs.cz  |  20. 04. 2001 19:20

Doplnuji jen, ze to vlevo (levy sloupek) asi neberete jako reklamu (vcetne "Nakupujte živě")..

Co se tyce blokovani reklamy, tak chapu, ze Vas to irituje, ostatne z toho zijete (zive).

Jeste jedna vec, sporici kredity na Linxu maji polovicni hodnotu kreditu na Billboardu, mel jsem docela problem to komusi vysvetlovat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik Dianis  |  20. 04. 2001 19:20

Souhlasím s Vámi, že systém kontroly cen nemají na Amazonu úplně v pořádku. Zrušená objednávka s omluvným dopisem nás určitě jako zákazníky nepotěší.Zajímalo by mně jak situace probíhala v Amazonu. Určitě si bez problémů zhodnotili sitauci po ekonomické stránce(zisk, ztráta, tržby na základě objednávek)ale myslím, že problém marketingový tj. co se zákazníkem byl poněkud složitější. Pokusím se vyjmenovat faktory, které byly podle mého názoru proti realizaci původního obchodu:
1. Jak už jsem zmínil ekonomické hledisko. S tím souvísí i poněkud obecný tlak investorů na iternetové firmy, spojený s požadavkem "přiměřeného" ekonomického chování v krátkodobém časovém horizontu.
Jinak řečeno na dejme si do poměru jasný ekonomický ukazatel s odhadem odlivu či ztráty zákazníků.
2.Pragmatický aspekt. Důležitý je také fakt, že se jednalo o chybu, tudíž je uvedené snížení mimo kontext jakéhokoliv zřeteléno obchodního účelu, programů či marketingových. Z tohoto hlediska je cislo 75 opravdu obrovske a rozhodnuti o realizovatelnosti obchodu tezko obhajitelne.
3. Charakter oddeleni(vyrobku...). Treba pocitali s psychickym natlakem deti zakazniku, kteri si vyrobek objednali. Vysvetlovat vytesenym detem, ze to byl napriklad omyl administratora :) musi byt opravdu narocne.
Takze mozna nas nakonec nechali panove z Amazonu kousnout do kyseleho jablka dvakrat.
S pozdravem Erik Dianis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor