Jan Veverka
27. 1. 2002 • 20:24

Tak přecejenom to jde! A to i v době hluboký e-recese. Kdo bude další, kdo přežije? Amazonu už bude hodně těžké vzít vítr z plachet.

pivko
25. 1. 2002 • 11:53

hmm, jsem velmi zvedav, jak to nakonec s firmami tohoto typu dopadne. jiste ale je, ze kdyz ma problemy prezit firma typu amazon, pak je misto na trhu skutecne pouze pro par ciste onlineovych firem. a to ve svetovem meritku, nedovedu si predstavit, jak muze prezit treba takovy seznam, notabene jeste se stagnujici urovni sluzeb, ktere poskytuji?

Yaroukh
27. 1. 2002 • 14:39

Amazon se jednou bude mozna hodne nahlas smat ... zatim pro tenhle zpusob obchodovani/nakupovani pravdepodobne jeste nedozral cas, ale az ten cas prijde - pokud vubec nekdy prijde a pokud do te doby Amazon prezije - Amazon bude mit pred jeho nasledovniky poradny naskok

(nemyslim si, ze objevuju Ameriku :o)

Edmir Dizdarevič
5. 2. 2002 • 12:51

Až pro tento způsob obchodování dozraje čas, tak se objeví nový "XYZ-business".      Já se pořád nemohu zbavit pocitu že se z toho dělá něco víc než to je. Nevidím propastný rozdíl mezi objednávkou po telefonu z katalogu a přes net. Převratné by bylo (neříkám že to nějákým způsobem někde nefunguje) kdyby člověk nemusel chodit do videopůjčovny, kliknul by a za pár sekund se koukal na vybraný film. Je také otázka, jestli e-business nedoplací na to, že se zapsal jako "ten co musí být levnější". Nemusím vytáhnout paty z domu (pohodlí), ušetřím za benzín a čas (úspora peněz), většinou mám větší výběr a ještě to "musí" být levnější. Možná že tady je zakopaný pes toho, že (asi) největší firma v této branži je teprve teď zisková, i když.....???

Určitě si přečtěte

Články odjinud