lacog
29. 3. 2017 • 14:12

Podľa mňa ich to určite vyjde lacnejšie ako platiť nejakých študentov čo tam budú fiktívne nakupovať a na tom odladiť hw/sw.
Jednoducho investícia do vývoja. Možno slepá ulička možno budúcnosť.
Google auta tiež jazdia "len tak". Kopec výrobkov sa prototypuje a stojí to obrovské peniaze a nikto to neberie ako vyhodené peniaze.

dolph1888
dolph1888
29. 3. 2017 • 13:08

Je škoda co se to s lidmi stalo. Já se přiznám, že mi samoobslužné nakupování také vyhovuje, ale pokladní na konci mi nevadí. Kolikrát je to pěkná, mladá slečna. Co se týče nákupu dražších výrobků, upřednostňuji osobní přístup, nedělá mi problém, když se mi prodejce věnuje, vše ukáže, vysvětlí, doporučí. Když jsem spokojen, jdu pak zase ke stejnému a on má další provizi (% z prodeje).
> Mám stejný názor, nebude to jen o počtu lidí, možná tam jsou SW omezení, které hrubé zvýšení výkonu nevyřeší.
Poznámka: Co se mi nelíbí a nikdy nebude je sledování kamerami, případně bezhotovostní nákup. Pouze danou skutečnost akceptuji (z donucení, mohu-li vyhnu se jí), ale nákup by měl probíhat v soukromí, mezi prodejcem a kupujícím, bez kamer a záznamů, ideálně za hotové. Skutečně si nemyslím, že do toho má kdokoliv jiný strkat pařáty.

borekz
29. 3. 2017 • 10:26

Nebylo by jednodušší nalepit na zboží RFID (dnes už je běžné i na baleném sýru) a naskenovat najednou celý (plastový) nákupní košík bez vykladání na pás ?

dpcstb
29. 3. 2017 • 9:59

a co sa stale ked tam dojdem s neoverenym mobilom? spadnu mreze, vytiahne sa padaci most, alebo co?

Jarda.abc
29. 3. 2017 • 9:48

Spousta hračiček funguje asi tak přesně, jako ti hlasoví asistenti. Třeba již jenom speech to text bez překladu je nepoužitelná tragédie.A tady se o tom píše jako o hotové věci.

Nargon
29. 3. 2017 • 9:02

A funguje to i na vracení zboží? Tj když si vezmu zboží z regálu, přečtu si štítek na zboží, zjistím že to nechci a zase to vrátím do regálu. Naúčtuje se mi to?

Doakes
29. 3. 2017 • 8:20

Nemůžu uvěřit, že někdo investoval peníze do takové neskutečné ko(ko)tiny. Tohle prostě nemůže nikdy fungovat. Tisíckrát jednoduší a levnější, je zboží chipovat a po projití bránou "v cíli" zaúčtovat.

Mi.Chal
29. 3. 2017 • 7:41

Nic nového, mladíci takhle u nás nakupují už dávno a ani nepotřebuji mobil.

Radek Holeček
29. 3. 2017 • 7:38

Že si Amazon něco nenaúčtuje, určitě neznamená, že se zákazník stává nechtěným zlodějem.

Určitě si přečtěte

Články odjinud