Podľa mňa ich to určite vyjde lacnejšie ako platiť nejakých študentov čo tam budú fiktívne nakupovať a na tom odladiť hw/sw.Jednoducho investícia do vývoja. Možno slepá ulička možno budúcnosť.Google auta tiež jazdia "len tak". Kopec výrobkov sa prototypuje a stojí to obrovské peniaze a nikto to neberie ako vyhodené peniaze.
Je škoda co se to s lidmi stalo. Já se přiznám, že mi samoobslužné nakupování také vyhovuje, ale pokladní na konci mi nevadí. Kolikrát je to pěkná, mladá slečna. Co se týče nákupu dražších výrobků, upřednostňuji osobní přístup, nedělá mi problém, když se mi prodejce věnuje, vše ukáže, vysvětlí, doporučí. Když jsem spokojen, jdu pak zase ke stejnému a on má další provizi (% z prodeje).> Mám stejný názor, nebude to jen o počtu lidí, možná tam jsou SW omezení, které hrubé zvýšení výkonu nevyřeší.Poznámka: Co se mi nelíbí a nikdy nebude je sledování kamerami, případně bezhotovostní nákup. Pouze danou skutečnost akceptuji (z donucení, mohu-li vyhnu se jí), ale nákup by měl probíhat v soukromí, mezi prodejcem a kupujícím, bez kamer a záznamů, ideálně za hotové. Skutečně si nemyslím, že do toho má kdokoliv jiný strkat pařáty.
TL;DR
Já třeba zvláště u techniky velice nerad nakupuji v kamenných prodejnách, v eshopu můžu třeba hodiny porovnávat parametry jednotlivých výrobků, hledat si další informace na internetu atd. a naopak nemám rád když mi někdo v tomto případě s nákupem radí, když kupuji něco čemu nerozumím tak mít možnost se poradit je dobré ale slušná podpora na video-chatu je lepší než prodavač v obchodě, v obchodě ať mi zboží vydá/naúčtuje klidně robot, po odladění bude dělat míň chyb než živá pokladní a asi se v robotizovaném obchode nestane že by z 10 pokladen měli otevřeno 3 protože nemají víc lidí.
Nebylo by jednodušší nalepit na zboží RFID (dnes už je běžné i na baleném sýru) a naskenovat najednou celý (plastový) nákupní košík bez vykladání na pás ?
Zkoušel jsi někdy scanovat víc chipů najednou?
Ne, nebylo.
a co sa stale ked tam dojdem s neoverenym mobilom? spadnu mreze, vytiahne sa padaci most, alebo co?
Spousta hračiček funguje asi tak přesně, jako ti hlasoví asistenti. Třeba již jenom speech to text bez překladu je nepoužitelná tragédie.A tady se o tom píše jako o hotové věci.
Tak zrovna převod hlasu na text už dnes funguje relativně bez problémů, jen to chce umět mluvit. Mě to taky moc nefungovalo, ovšem po té, co jsem se slyšel na záznamu už jsem se ani nedivil. Když jsem si trochu zlepšil artikulaci a frázování, tak vcelku nemám problém.
Speech to text nefunguje vůbec, alespoň pokud si zapneš automatické titulky v Aj na Youtube. Místo son je sun a tak je to téměř u každého slova.
Ovšem to narážíme na stále stejný problém. Když sleduješ lidi co neumí mluvit, tak holt ten přepis není uplně ono. Znám kanály kde to píše klidně klikyháky a je uplně v koncích, ale taky takové kde to precizně přepíše uplně cokoli (pravda je, že u těch to až tak nepotřebuju, protože ti lidi mluví hezky a srozumitelně a ne jak chovanec Jedličkova ústavu).
A funguje to i na vracení zboží? Tj když si vezmu zboží z regálu, přečtu si štítek na zboží, zjistím že to nechci a zase to vrátím do regálu. Naúčtuje se mi to?
Ano, v minulém článku o tom psali.
Je to přímo ve videu 00:55
Nemůžu uvěřit, že někdo investoval peníze do takové neskutečné ko(ko)tiny. Tohle prostě nemůže nikdy fungovat. Tisíckrát jednoduší a levnější, je zboží chipovat a po projití bránou "v cíli" zaúčtovat.
Jasne, chipovat kazdy rohlik je urcite levnejsi.
Asi by to byla přiajtelnější varianta, než si platit pokladní.
A co potom když do toho chipu kousneš, to je teprve zážitek.
Tak ti podle toho bude účtovat správce kanalizací 😀
Šlo by to dělat jako se zeleninou. Na váze mi vyběhne štítek s čárovým kódem. Tak by mi místo toho vyjel čip. Už dneska jsou stejně na samolepce na kotouči a nějaký arduino bazmeg tam při "tisku" nahraje obsah. Akorát zatím nikdo pořádně nevymyslel čtečku, která načte celý vozík plný čipů.Takže poloautomat, kdy si lidi markují sami a místo 4 prodavaček zaměstnají jednoho sekuriťáka nebo nějakou umělou inteligenci. A na to už stačí i ty čárové kódy.
Pochopitelně, že se na ten štítek nic nenahrává, ale v tom kódu je jen a pouze dlouhé a náhodné číslo, které odpovídá záznamu v databázi. Tj když to zboží na pokladně "pípnou", načte se cena z databáze, kam to poslala ta váha nebo co to vydalo. Podobně fungují všechny RFID čipy a podobné věci - až na pár výjimek se do nich nic nenahrává, ale naopak jejich číslo se přiřazuje do nějaké databáze.
mam pocit ze je stale obtiaznejsie vyladit novu technologiu k dobrej pouzitelnosti.
Zdravím, bohužel, může se to zdát překvapivé, ale tohle by fungovalo podstatně hůře.Technologie čipování věcí je aktuálně nejdál v oblasti RFID a NFC. Ani jedna z těchto technologií by Vám v takovém shopu nepomohla a krádeží by bylo více. S RFID pracuji už pět let a její chybovost je okolo 10% (nenačtení kódu, nevalidní načtení kódu a nebo prostě jen "nevidění" že někde v okolí kód je). A to se bavíme o tom, že pracovníci objekt (papírový) na čtečku přímo přikládají. Jedná se o senzory s relativně vysokým výkonem.Další úskalí je fakt, že RFID etikety se dají velmi lehce odstínit a tak dále. Myslím si, že technologie Amazon Go je poměrně promyšlená a jedná se o provozní problém se kterým určitě museli počítat. To odladí...
Nic nového, mladíci takhle u nás nakupují už dávno a ani nepotřebuji mobil.
Že si Amazon něco nenaúčtuje, určitě neznamená, že se zákazník stává nechtěným zlodějem.
Ale ti lidé nesledují při nákupu telefon, tak se dozví o nesrovnalostech???To jako máš ty tašky na lavičce vysypat a kontrovat to vůči mobilu???
ak sa ma clovek pri nakupe srat s mobilom, tak je jednoduchsie nakupit klasicky
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.