Doručení přes výdejní automaty typu "AlzaBox" mám nejraději, protože nemusím čekat v žádné frontě, nemusím doma čekat na kurýra, ale sám si to vyzvednu až mám čas. Kromě toho je zrovna u Alzy dodání do AlzaBoxů (alespoň po Praze) neuvěřitelně rychlé - když to ráno objednám, večer už můžu mít zboží.Navíc teď v době COVIDu se nemusím potkávat s žádnými lidmi a výdej zboží z automatu je asi nejbezpečnější forma předání zboží.Akorát bych ocenil ještě dvě drobná vylepšení:
1) Vedle AlzaBoxu umístit kontejner na odpad, protože když mi přijde zboží v krabici, tak si to chci přendat do batohu, krabici složit a ihned vyhodit a takhle musím rvát "svůj", respektive "alzí" odpad do cizích kontejnerů.2) Rád bych měl možnost přes AlzaBoxy zboží nejen přebírat, ale také i odevzdávat (reklamovat). Například když se mi pokazí myš, tak si objednám novou a bylo by velice příjemné kdybych tu pokaženou prostě mohl opatřit číslem reklamace, kterou si doma sepíšu on-line a v AlzaBoxu někde nechat.Zkrátka rád bych, abych přes AlzaBox + web mohl řešit skoro všechno, co jde řešit na pobočkách.