No jo, ale dát za auto 47 bitcoinů, to je prostě moc.
Pockam si az bude za 10 B-]
Uvítal bych kdyby stála 10 BTC teď, ale ona bude stát 10BTC za 10 let, pokud tedy bublina nepraskne 😀
Bublina BTC, bublina TESLA anebo snad bublina ALZA? 😉
Teď je možná ideální čas na nákup bitcoinu - věřím že půjde hore. Nebo stačí udělat pár dobrejch kšeftů 🙂 já frčím na coinbase, kromě BTC nabízí i LTC a ETH - kromě nákupu je to i zabezpečená peněženka. Na odkazu ->http://bit.ly/cryptocurrencyoncoinbase nabízí vstupní bohus BTC za registraci 🙂
"Alza začala s prodejem elektromobilů. Na skladě má dvě Tesly..." Hmmm, leda tak velký kulový. Sice hrdě (a drze) píšou "poslední kus za tuhle cenu", ale to je asi tak všechno. Opravdu "skladem" nemají ani jednu.
mají je vystavené v prodejně ... máš teda pravdu, že nejsou přímo ve skladu 😉
Další dobrý tah od Alzy, když už nic jiného, tak je to pro ně další slušná reklama.Zdar Max
Nenažraná Alza a lá další hloupý Amazon budu raději podporovat jednotlivé prodejce než hegemony tohoto typu! Máte vše od A do Z?Paráda! Tak si to strčte tam kam slunce nezapadá!
Tak Amazon je kupa malych prodejcu, kteri pres ne prodavaji.
Můžu ji taky do 14 dnů vrátit na kterékoliv prodejně? 😀
Ne, protože se nejedná o prodej přes internet."Smlouva bude uzavřena až podpisem předávacího protokolu na vybrané prodejně."
No super, posílají to na dobírku?
Zajimavejsi nez to, ze Alza nabizi Tesly je spise to, ze podle jejich stranek se jich jen za posledni tri hodiny dvanact prodalo. Mam dojem, ze to v realu nebude tak zhave. 🙂
Já jsem si ji taky nezávazně přihodil do košíku .K úhradě s DPH2 999 999 Kč
Vzhledem k tomu kolik se tu prodá nových vozů Audi,BMW,Mercedes,Lexus nevidím v tom nic divného. Zatím je to totiž první velká a podle všeho zatím i seriozní nabídka vozů Tesla. Oficálně ji v ČR totiž nikdo neprodává.
Taky bych jim to moc nevěřil, to Tesla nemá dealera někde poblíž v Reichu?
Nejbližší opravdu autosalón Tesla motors je Vídeň, Linec a myslím Drážďany. Upřímně opravdu jednoduší mi připadá pro víc lidí si zajít do českého autosalonu koupit vůz, než v jiné zemi. Problém bude jazyková bariéra a druhá legislativní.
Ani jedno neni problem. Jazykova bariera neni. Servisoval jsem nekolik aut v Nemecku, u zadneho vetsiho autoprodejce (specialne u premiovych znacek) nebyl problem s anglictinou, jen nekde se ten pozadavek musel nahlasit predem, protoze pro anglickou komunikaci byl vyclenen treba jen jeden zamestnanec. V nekterych autosalonech v Drazdanech zvladaji dokonce i cestinu. Obzvlaste pokud si jdete koupit auto za 100.000 EUR.Legislativne je v ramci Evropske unie jedno jestli nove auto kupujete u nas nebo v zahranici, protoze jde o obchodni prostor bez barier. Drobne komplikace jsou jenom u ojetych aut, ale u novych aut postupujete skoro stejne jako kdyz kupujete auto u nas a nemecky prodejce samozrejme zaridi vsechno tamni papirovani za vas, u nas jen prihlasite nebo si nechate prihlasit.
Cokoliv co zvedá cenu a protahuje čas který s tím stravíte, je problém. Ale nepíšu neřešitelný.Vzhledem k tomu, že ekonomicky aktivní je tu skupina lidí i ve věku 4x až 6xlet tak angličtina muže být problém.Ohledně koupě nového, ano za 100000€ máte jinou péči o zákazníka. Ale to neznamená, že vám auto v ceně převezou řez hranice .Ohledně "hodných strejdů" co vozí auta ze zahraničí. No víte jak to říc slušně. Né vždy to je skupina, která se těší společenskému uznání . Se kterou se člověk chce bavit, natož s nimi dělat obchod.
Věřil bych tomu. Bohatých bláznů a namyšlených snobů je po světě spousta. Racionálně uvažující člověk si toto nemůže koupit.
Bral bych okamzite :). Ale spis cekam na Model Y.
Velký úspěch, ta auta si prohlíží přes 10 000 lidí.Jinak ta cena za Tesly odpovídá, když za baterky na 8 let se platí 1 500 000 . To máme ročně skoro 200 000 za baterky.Ale i u nás se pracuje na baterkovném a časem bude na baterky dotace.
Vždycky jak někde vidím slovo dotace, hned si vzpomenu, že jsem chtěl vytvořit nějaký mimořádný firemní výdaj, abych snížil daňový základ. Jelikož to slovo vidím denně, mám také denně plnou hlavu nápadů .... jak žádné daně neplatit 🙂Ne kluci ušatí ouředničtí státní zatáčecí .... já Vám na dotace nedám. Sorry.
A my Vám ji nedáme, a my si ji vezmeme. Dia, dia, dá.Co se dá dělat - baterky (u aut) - to je buzzword i na Živě.
Ti kteří to auto chtějí a mohou koupit nové tohle řešit nebudou.
Jednak mají na Teslu jen boháči, kteří toto asi moc řešit nebudou (stejně tak jako případné ceny za servis), dále aktuálně mají údajně životnost baterií vyřešenou (20 let prý není problém), takže v nadcházejících modelech by to snad už neměl být problém.Zdar Max
On je rozdíl morální životnost a reálná fyzická životnost.Ti lidé kteří na to mají mají také často na to aby to auto prodali a problémy bude řešit až druhý třetí majitel. A ten výrobce nezajímá protože z něj nemá ani cent.
Už sa bojím kedy ten zelený ... bude vykrikovať 100 tesiel týždenne ... 3-[a ešte rýchlo vyrátať "pôvodnú" cenu aby ju mohli dať s 90% zľavou
Hmmm zajímavé docela by mě zajímalo jak to je zařízené když Tesla Motor nemá v ČR ani oficiální prodej ani oficiální servis a oficální veřejná "Supercharger" kompatibilní nabíjení je u Humpolce.
A jak asi myslíte, že se tu doteď Tesly prodávaly, hmm?A jak souvisí Supercharger s prodejem?Je to jednoduché, prostě člověk nenabíjí přes supercharger, ale pomocí pomalejšího dobíjení.A pokud jde o servis, tak co vím, nejbližší je v Německu a některé závady umějí opravit na dálku včetně diagnostiky vozu.Zdar Max
Jak se v ČR pro dávaly ? Od překupníků nikoliv zástupců firmy a některé nebyly nové. Koupit auto na značkách ikdyby to mělo najeto jen x metrů po autosalonu , není z pohledu legislativy nové i přihlášení je jiné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.