Alza vyhlašuje válku Allegru. Nově přijímá reklamace zboží z Mall.cz a CZC.cz, prý to umí lépe

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 133

Názory k článku

20. 09. 2023 11:18

Reklamace u Alzy dle mých zkušeností z asi pěti případů funguje na podobném schematu.
1) vyhnout se reklamaci, tvrdit že přístroj není pojištěný, nevztahuje se záruka atd.
2) OK, přineste na pobočku zahájíme reklamační řízení. To trvá někdy až 30 dní.
3) Návrh řešení : Opravit, jde-li to, poskytnout slevu, vyměnit za použité, ale funkční zboží, zamítnutí reklamace.
4) Levá neví, co dělá pravá, zasílají rozporuplné informace o stavu vyřízení reklamace. Chaos.
5) Zaslání opraveného přístroje, nastává překvapení, nefunguje. Přístroj letí do koše.
V poslední době se objevuje nový aspekt obchodní politiky Alzy. Dodávají již rozbalené a použité věci i když objednávka je na nové, nepoužité. V případě reklamace a žádosti o výměnu za nejetý kus v neroztrhané krabičce, přijde v novém obalu původní použité zařízení, u kterého se ani neobtěžují ušmudlané stopy utřít a vyleštit škrábance. To již hraničí s pokusem o podvod nebo jde o schválnost ? A tak jsme jim ve firmě s obratem nákupu u Alzy asi 100 tis.za rok, dali adié.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 09. 2023 08:41

Alza na to nemá a mít nebude. Není schopná vyřídit ani svoje reklamace. Dokonce ani nedokáže doručit zboží do alzaboxu, zboží které má uvedeno jako skladem, a když po týdnu chce zákazník své peníze zpět protože zboží stále není doručeno, má s tím veliký problém. A pokud se chce základ dík někam dovolat dovolal jsem maximálně do call centra. Prostě alzu už nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 09. 2023 16:41

alza moze vyhlasoval cokolvek, ale ak mi neda kupon na zlavu 200Kc pri nakupe nad 400Kc a 250Kc pri nakupe nad 499Kc (v aplikacii) to vsetko navyse s dopravou zdarma na 299Kc do boxu a nad 499Kc priamo domov kurierom, tak si radsej kupim napr. potraviny takto za skvelu polovicnu cenu na Allegro, dostal som tak v poslednej dobe dva kupony, schvalne som vyberal ceny co su vyhodne aj oproti ceskym obchodom a vysledok bolo ze som sa realne dostal na cca 50-60% ceskych cien s dopravou zdarmapochopitelne treba citat recenzie a napriklad pracie prasky sa tam nevyplatilo kupovat lebo a) mnohe su falosne, b) maju vyssie ceny nez v ceskych letakoch, co sa oplatilo bola trebars ryza ktora sa dala myslim za 30Kc pred kuponom, ale osobne som siel radsej do korejskych instantnych nudli (tie stoja u vietnamcov tak 35 a viac, z allegro s kuponom 15-18) a kari omaciek (20 v ceskej akcii alebo na allegro, s kuponom 10) a pod., u smart dopravy tiez pozor na uctovanie niektorych obchodov ktore si uctuju dopravu za kazdy jeden kus zvlastinak v cesku nakupujem u toho kto mi da najnizsiu cenu s dopravou na heureka a ma aspon stovky recenzii a dobre hodnotenie, samozrejme u elektroniky by som to riesil asi cez nejaky stabilnejsi eshop ale odkial mi pride stolna hra je mi sumafuk, ta sa konkretne dala aj z polska s tym kuponom za polovicu, ale tam treba davat pozor na lokalizaciuinak som mal dlho v kosiku/oblubenych ulozene skolske batohy na allegro a paradoxne im "vyfukol objednavku mall, kde som kupil batoh za neskutocnych 129Kc + postovne, celkom asi 188 (bezna cenna cca 800), synov stal v prvej triede 150Kc v kamennom obchode levnoshop (bezne sa predaval okolo tisicky, pouziva ho stale v tretej triede bez akychkolvek znamok opotrebenia), takze sa vynimocne daju aj v cesku najst skutocne vypredajeedit: este k teme, u poistovne uniqa si k poisteniu domacnosti (za celkom rozumnu cenu oproti konkurencii, ale nakoniec som siel beztak inde) mozete pripoistit za 176Kc na rok (nie je tam preklep, menej ako dve stovky) predlzenu zaruku na domace spotrebice ako chladnicka, pracka a pod. na SEDEM rokov, vid z ich webuPřipojištění prodloužené záruky
Pro domácí spotřebiče do 7 let stáří jako jsou lednice, mraznička, pračka, sušička prádla, myčka nádobí, elektrický nebo plynový sporák, trouba, televize
Pro zdroje tepla do stáří 10 let, jako jsou elektrické a plynové kotle, bojlery, ohřívače vody a vzduchu, tepelná čerpadla, klimatizace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 09. 2023 10:17

já jsem s Alzou skončil protože mě okradli. Vrátil jsem po pár dnech nerozbalené zboží a oni mi vrátili jen část peněz. Nemohl jsem se předem rozhodnout, jestli to akceptuji nebo ne. Navíc měsíc před tím ve skoro stejné situaci (lišila je jen částka, a to o pár procent) mi vrátili vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 09. 2023 08:01

Nerozumim tomu, reklamoval jsem zbozi u vsech trech a process byl u vsech podobny, jen na Alze cekali zbytecne na 30ti denni lhutu. Vysledek bezproblemovy.
Ta kampan mi pripadne kapanek bezzuba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 09. 2023 07:07

To je zase neco podobneho jako bezheureky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 09. 2023 05:58

Alza a její reklamace! To bych si raději sla stěžovat na nádraží. Byl by to vetsi úspěch. Je videt , ze je Alza trochu v haji. To jsou ty je poplatky apod .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 09. 2023 05:50

Větší obstrukce s reklamacemi a větší poruchovost (za to asi nemůžou) než u Alzy jsem nikde jinde nezažil. Takže ne, raději to pošlu do CZC nebo do Mallu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 23:13

Zrovna reklamace u Alzy pro mě byla špatná zkušenost. Objednal jsem knížku, tu doručili odřenou, tak jsem ji reklamoval s požadavkem na výměnu za nový kus.Místo výměny mi vrátili peníze bez poplatku za doručení s tím, že si mám udělat novou objednávku a znovu zaplatit za doručení. U Alzy už nakupuju jen když něco potřebuju opravdu hodně rychle (a mají to skladem, jinak jsem se u nich napálil i na dodací lhůty) a nebo když to jinde neseženu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 19:45

Nejdrive by si meli zamest pred vlastnim prahem. Nikde jinde jsem nemel takove problemy s reklamacemi, jako prave u Alzy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2023 18:58

Tohle je povedeny tah, fandim jim. Sice Alza neni muj favorit pro nakupy, ale je fakt, ze pokud jsem u nich nekdy neco musel reklamovat, tak vzdy vse probehlo k me naproste spokojenosti.
U Alzy bych si dal bacha na rozbalene zbozi. Pri tech objemech nemaji sanci stihat kontrolovat vse do detailu a mnoho lidi jsou zmrdi. Takze snaha usetrit par stovek se nemusi vyplatit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 18:06

Překvapivé je, že Allegro nemá nejnižší ceny (poláci v tomto spí? nebo jsou jen přechvalovaný?). Alza mi nyní zaslala krátké kabely dle webu a objednávky USB-A male - USB-C female, ale domů mi přišlo: USB-A male - USB-C male Takže budu reklamovat a posílat zpět ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2023 18:03

Nebyl jsem si jist, zda vstup silného konkurenta Allegro chápou všichni čeští obchodníci správně.
Alza mě překvapila, ta ví, že Allegro jí může tak jako spousty dalších naprosto zničit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 16:54

Docela šikovnej tah ... nevim teda, jak mall /czc řeší reklamace, ale alza je ma celkem zmaknuty.kdyz jeste na reklamacich měli lidi, tak většina reklamaci skončila rovnou vymenou za nový kus, ted uz je to trosku horší, ale do pár dnů vždy vyřešeno. takže, proč ne .)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 16:15

Na Alze jsem reklamoval asi 5x a pokaždý se se mnou ani nebavili a rovnou mi vrátili peníze nebo nabídli nový kus... reklamace teda super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 09. 2023 16:12

Mall.cz fungoval dobre. Skoda, ze polske Allegro je zde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 15:44

Moc tomu nerozumím.....
Alza je teď teda servisní organizace Allegra?
Si je teda najali na vyřizování průšvihů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 09. 2023 15:37

Na Alze jsem reklamoval nenabíjení 2 týdny starého mobilu. První co udělali že sundali (zničili ) ochranné sklo displeje. Na dotaz proč,odpověděli že to tak prostě dělají. Od té doby od nich ani ťuk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2023 15:12

Allegro je vzhledem téměř žádným možnostem doručení v současném stavu naprosto nepoužitelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 15:09

Jen ať si jdou po krku - tomu se říká konkurence. Soutěžení o zákazníka, o jeho peníze a loajalitu je pro trh dobrá věc a je mi osobně uplně jedno, že to probíhá tak, že se poukazuje na možné nedostatky soupeře...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 15:08

Já koukám hlavně na cenu a je mi jedno kde to zrovna koupím.
Teď třeba koukám na novou qned od LG a na stránkách LGshop je cena bezkonkurenční rozdíl 8000 je už dost to ani Alza s tím svým servisem nevyhraje a ostatně ani ostatní prodejci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2023 14:36

"..za čarou je (dle mého názoru) pokus podkopat důvěru zákazníků v konkurenční projekty. V tiskové zprávě se uvádí: V neposlední řadě samo Allegro, které vlastní Mall.cz a CZC.cz, je velmi neurčité ohledně budoucnosti těchto dvou zmíněných e-shopů."Jenže tohle Alza popsala trefně, důvěru v budoucnost těch projektů si totiž Allegro vcelku okatě podkopává samo. Již dekádu jsem byl "věrný" CZC a maximálně spokojený. I proto, že to uřvané zelené lejno nemůžu vystát.Teď? Co mám jako zákazník CZC asi čekat od jeho budoucnosti, když doslova u každého produktu ve výsledcích visí reklama na Allegro a v detailech produktů na mě pak vyskakuje, že jsou k dostání levněji na Allegru?Stejně tak si poslední rok dva všímám postupně se zhoršující dostupnosti sortimentu oproti konkurenci.Nepotřebuju tiskovou zprávu Alzy na to, abych dával CZC, jak řekl klasik, "rok, maximálně dva". Bohužel.Nemluvě o tom, že i kdyby byla kvalita na stejné úrovni, což již není, mnohem radši budu svými poctivě vydřenými korunami podporovat českou firmu, než polskou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 14:31

ALZA stále neumí odeslat jednu objednávku obsahující více druhů zboží od různých dodavatelů jedinou dopravou a na jedné faktuře. Fakt neumí!!! Přijde vám to od několika dopravců a na několika fakturách.
To je pro firmy peklo a Allegro s tím nemá absolutně žádný problém. Vše v jednom balíku a na jedné faktuře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 14:14

Na Mallu jsem kdysi skončil pro jejich neschopnost.
Alegro se teď snaží, ale zatím nemám důvěru.
Alza je snad nejdražší, takže za posledních cca 7let u těchto překupníků útrata 0,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2023 14:08

Alza 😂😂 ta neumí řešit své reklamace natož aby uměl od druhých něco řešit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2023 14:00

Když tak nad tím přemýšlím, tak elektroniku beru převážně na Alze a nebo na Mironetu. CZC se mi zhnusilo, jakmile začali všude na jejich webu propagovat allegro a taky když si začali účtovat za doručení na pobočku +39kč a ještě +19kč za platbu na pobočce. Dříve jsem na CZC utratil i 100tis za rok, dneska už jedu jenom Alzu. Mám tam alza+ za 59kč na měsíc, doprava do boxu zdarma a neuvěřitelně rychlá. Večer v 10 jsem objednal disk a druhý den dopoledne už byl k vyzvednutí... To je prostě WOW! A CZC nebo Mall v tomto nemůžou konkurovat. Tady jde vidět, že je Alza prostě jednička na trhu. Prozákaznický přístup.. no prostě parádní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 13:49

S Allegrom som zatial spokojny. Vyuzil som nejaku ich akciu na postovne zdarma k 5 nakupom a 3 uz som spravil v priebehu 2 tyzdnov. Naposledy som kupoval kamery na dom za 4000 kc - na Alze stoja tie iste 7000, v ostatnych eshopoch od 6 tisic.Ale inac je celkom usmevne, ked si clovek otvori produkt na CZC a ukazuje mu to, ze na Allegro si moze kupit tu istu vec lacnejsie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2023 13:33

Alza a reklamace?? Výborný vtip!
Koupil jsem na Alze Notebook (Acer) a v záruční době odešel disk. V pořádku, byl přece v záruce a výměna disku nemůže trvat nijak dlouho.
Odnesl jsem osobně notebook do Alzy, kde mi řekli, že oprava bude provedena do 30 dní podle zákona. Termín DODRŽELI přesně, do POSLEDNÍHO dne! Přesně 30. den, mi přišej e-mail, že se mohu dostavit vyzvednout opravené zboží po reklamaci. Výměna disku! 30 dní!
Asi čtrnáct dní nato, se objevila stejná závada. Opět disk v háji. Jelikož jsem nechtěl podstupovat alzáckou 30 denní lhůtu, vytvořil jsem servisní případ přímo na stránkách Aceru, kde jsem si notebook předtím zaregistroval. V pondělí jsem případ vytvořil, okamžitě se mnou začali reklamaci (opravu) řešit. V úterý přijel kurýr, který si notebook odvezl a začala doba čekání na opravu. Postup transportu a opravy jsem mohl sledovat na webu Aceru! Ve středu byla oprava dokončená a ve čtvrtek mi kurýr notebook přivezl zpět domů! Takto se má řešit reklamace. Ne jako Alza, čekat do posledního dne! Nešlo o žádný korporátní kus, takže opravu "on site" jako třeba Dell nemají. Ale přesto, pokud Alza začne něco povídat o rychlosti záručních oprav, lze se jen smát, nebo plakat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 13:31

Na Mallu od doby co jsem si před lety nandal do košíku více věcí a ke každé bylo poté přiřazeno zvlášť poštovné jsem nadobro skončil. Na CZC nakupuji také už jen sporadicky. Jó, kredit má každý jen jeden, a o ten tyto dva shopy už přišly. Na Alze funguje vše prakticky bezchybně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 09. 2023 13:29

Co pořád opakujete "prodloužená záruka"... Pod odkazem reklamního sloganu v eshopu je vysvětlení, že je to pojištění. Takže jako pojišťovna neuznává plnění z jiných smluv, i tady může plnění odmítnout jako neoprávněné.Jinak Allegro.PL a Allegro.CZ, rozdílné ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 13:29

Paráda, CZC je peklo, reklamoval jsem tam videokonferenci za 60 tisíc a trvalo to pět měsíců vyřídit. Bylo to kupovaný na ičo, kde neplatí 30 dnů lhůta. Furt jen kecy a výmluvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 09. 2023 13:20

Kdysi jsem u CZC docela ráda nakupovala, protože reklamace vždy byla vyřízena rychle. Před čtyřmi lety jsem u nich reklamovala hodinky Samsung, které naprosto zjevně nefungovaly, CZC reklamaci zamítlo, tak jsem to reklamovala přímo u Samsungu, ti to uznali, CZC odmítlo vrátit peníze i přes vyjádření Samsungu, tak jsem se obrátila na právníka a peníze jsem dostala zpět, dokonce včetně odměny právníkovi. Od té doby jsem u nich nic nekoupila a nikdy už nekoupím. A Mall jsem nevyužila nikdy, protože neměli možnost osobního vyzvednutí a doprava byla drahá. A ceny ne až tak výhodné. Takže už roky nakupuji u Alzy, každá reklamace zatím dopadla podle mých představ, jsou ochotní, prostě jako kdysi bývalo CZC, tak doufám, že se to nezmění. Jiná alternativa už není.Jinak Allegro jsem zatím zkusila dvakrát, zboží zatím nedorazilo, má dorazit zítra a ve čtvrtek, tak uvidíme, výběr je velký, otázka zní, jak případně reklamovat, když se něco stane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 09. 2023 13:20

Líp by udělali, kdyby se věnovali vlastním reklamacím. Objednal jsem si v Alze rozbalenou věc a ten, co to koupil a vrátil, tak trošku čorknul USB kabel. Místo origo USB3 kabelu vrátil nějakou starou špinavou USB2 mrchu. S Alzou jsem se celkem snadno domluvil, že mi do pošlou nový USB3 kabel, ale to poslání jim trvalo tři týdny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor