Klasika, pravda je někde u prostřed.Heurece musíte platit za to že to zboží tam vůbec zobrazí. To si asi většina diskutujících ani neuvědomuje. Tím je automaticky vyloučen někdo kdo na to prostě nemá. Za každý proklik na eshop se také platí, a platí se i provize. Aby toho nebylo málo, má Heureka nyní i vlastní "eshop" který prodává zboží těch shopů, o vše se starají eshopy ale Heureka bere... takže zase další prachy do Heureky.
Když se na to podíváte s odstupem je vidět že Heureka je v první řadě generátor peněz. Proto také ty upřednostňované eshopy a tak podobně.
Pokud jde o Alzu, tak ta nemá nejnižší ceny, Heureka nezobrazuje možnost dodat zboží kurýrem, takže nejlepší co dokáže heureka napsat je "zítra u vás" to Alzu také poškozuje. Navíc když si někdo vyhlídne produkt a pak se na něj jde podívat na Alzu jen ze zvědavosti, stojí je to také nějaké peníze.
Pokud si pak vezmete v úvahu, že marže na těchto produktech jsou řádově jednotky procent a z toho musíte zaplatit procizi heurece, "zbytečné" prokliky heurece, bankovní poplatky bance, když zákazník platí kartou a pak samozřejmě celou režii eshopu, je jasné, že každé procento z marže dolů je znát.
Na druhou stranu Alza je tak velký eshop, že už asi nemusí být ve srovnávači jako je Heureka. Navíc Alze zřejmě nevadí projekt srovnávačů jako takový, protože proti ostatním se neohradili.