Alze škodí především zelený marťan, negativní recenze u reklamací a ceny. A že největší hráči v e-shopech patří JAR.
Hledáme tipy, triky a cesty jak nakupovat bez heureky ;) - Skvělé výrobky za dobré ceny v FB skupině "Bez Heureky - Dá se věřit srovnávačům cen?" Dáte nám svůj TIP? zde:https://www.facebook.com/groups/538054492986527/...
chce to nějaký přihlášení
A co jste čekal. To akorát u G+ a občas u Twitteru lze přečíst příspěvky bez přihlášení. U FB je přihlášení nutné.
Nakupuji v SOFTCOMu ve Vršovicích, porovnejte si jejich ceny s Alzou, CZc nebo někým jiným, pak pochopíte, že ten samej kabílek, co stojí na Alze 150,- mají v SOFTCOM za 56,- s dph.
Je pravdou, že Softcom má i zboží, které jiné obchody mají málokdy, pokud vůbec. A spoustu zboží má levněji. A to tak kupuji jen velmi zřídka.Tak jsem se právě podíval na: "Corel Draw Home & Student Suite X7 CZE"Coftcom: 1930Alza: 1999
na uložto kdyžtak
A jinak jste úplně normální?Naprosto šílená přezdívka parodující název hnutí "Blok proti islámu". A k tomu příspěvek nabádající k porušování zákonů tím, že placený software získám nelegálně z uložiště jako je uložto.cz a spol.
V Alze jsem naposledy nakupoval pred 6 lety. Spolehlivost zbozi stejna jako v nejlevnejsim eshopu, reklamace = nedustojna fraska
Pokud je nedustojne treba to, ze jdu vratit po 13 dnech desku za 5 tisic a oni mi daji hned penize, pak at jsou nedustojni dal.Ale vazne. Pres 6 lety? Vazne? Nenapadlo vas, ze se mohlo spousta veci zmenit?
Alza má jedinou výhodu, co se eshopu týče, a to relativně nejlepší přehlednost a filtry při vybírání zboží (komponentů), ale i tak používám pravidlo, že na Alze si věci najdu, nahážu do košíku a pak si stejný košík udělám u CZC a Alfy, nejlevnější vyhrává :) - občas je to za sestavu kolem 25k i 2k rozdíl
To já zase kvůli nejideálnějšímu filtrování používám právě CZC, které mi dokáže vyhodit nejmenší počet výsledků, ve kterých se hledá daleko jednodušeji než u konkurence. Nejlepší je samozřejmě filtrování a porovnávání na heurece, ale kolikrát tam ty parametry nesedí.
Jo asi tak. Alza je nejlepší katalog zboží na českym internetu. 😉 CZC má zase web dost příšernej, zvlášť teď po tom faceliftu kdy se na jednu stránku vejde asi tak 2 a půl výrobku.
Jestli je pravda, že za členství ve vyhledávači heureka se platí, pak je pravda, že je neobjektivní, protože neukáže uživateli třeba i výhodnější ceny v obchodě, který si nezaplatil a tím nutí uživatele k akceptaci vyšší ceny.
Koukám že v tom lidi začínájí pěknej zmatek: ano, placené odkazy jsou nahoře ,ale oddělené od srovnávače, a pokud není člověk retard nebo volič Zemana, tak to chápe na první pohled.
Zajímavé, že znám e-shopy, z kterých nakupuji a Heureka je neindexuje. To musí být člověk retardovanej Zemanolízač, aby si toho nevšiml.
Co musí bejt teda za exota někdo, kdo se diví tomu, že srovnávač srovnává to co se mu ke srovnání dodá.. Pane jo. Jedině, že by měl povinnost ze zákona u každý firmy..nebo jak by si pán představoval, že se ta databáze plní? A pan Zemanolízač si podle mě zaslouží omluvu. :))
Samozřejmě, že srovnávač srovnává to, co se mu ke srovnání dodá. A tu jsme zase na začátku u toho, že v takovémto případě nemůže být nikdy objektivní.Jinak k tomu plnění, Google taky nečeká, až mu někdo napíše, že má web. Prostě jej zaindexuje tak jako tak.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2016 20:39
"Samozřejmě, že srovnávač srovnává to, co se mu ke srovnání dodá. A tu jsme zase na začátku u toho, že v takovémto případě nemůže být nikdy objektivní."To samozrejme objektivni je. Kdyz nekdo nema zajem tam ta data dodavat, jeto jeho prpoblem, ne heureky.
Ano, je to jeho problem,ne heureky, ale jeji objektivitu to ovlivnuje
Ne, neovlivnuje. To je jako nadavat recenzi na graficke karty, ze neni objektivni, bo obsahuje karty od tri vyrobci a chybi ten 4. a 5.
A za týden Alza představí svůj nový srovnávač cen! 😃
a Alza tam bude vždy nejlevnější (jediná)
Klasika, pravda je někde u prostřed.Heurece musíte platit za to že to zboží tam vůbec zobrazí. To si asi většina diskutujících ani neuvědomuje. Tím je automaticky vyloučen někdo kdo na to prostě nemá. Za každý proklik na eshop se také platí, a platí se i provize. Aby toho nebylo málo, má Heureka nyní i vlastní "eshop" který prodává zboží těch shopů, o vše se starají eshopy ale Heureka bere... takže zase další prachy do Heureky. Když se na to podíváte s odstupem je vidět že Heureka je v první řadě generátor peněz. Proto také ty upřednostňované eshopy a tak podobně.Pokud jde o Alzu, tak ta nemá nejnižší ceny, Heureka nezobrazuje možnost dodat zboží kurýrem, takže nejlepší co dokáže heureka napsat je "zítra u vás" to Alzu také poškozuje. Navíc když si někdo vyhlídne produkt a pak se na něj jde podívat na Alzu jen ze zvědavosti, stojí je to také nějaké peníze.Pokud si pak vezmete v úvahu, že marže na těchto produktech jsou řádově jednotky procent a z toho musíte zaplatit procizi heurece, "zbytečné" prokliky heurece, bankovní poplatky bance, když zákazník platí kartou a pak samozřejmě celou režii eshopu, je jasné, že každé procento z marže dolů je znát.Na druhou stranu Alza je tak velký eshop, že už asi nemusí být ve srovnávači jako je Heureka. Navíc Alze zřejmě nevadí projekt srovnávačů jako takový, protože proti ostatním se neohradili.
Heuréce se platí provize? Snad jen poplatek za proklik, ne?
Asi hlavní problém Alzy byl v tom, že když si nezplatili, tak díky cenám nebyli vidět:) A já třeba sponzorované odkazy nahoře ignoruji, samozřejmě, protože tam jsem kvůli cenám, že si někdo zaplatil pozici mě nezajímá, a u většiny lidí to bude taky tak.
U vetsiny lidi to tak nebude. Prestoze ja take koukam jako vy, na tohle proste existuji studie a muzete si to overit na jakemkoliv vlastnim projektu pomoci heatmapy - uvidite ze to co je nahore ma vyssi sledovanost i proklikovost. A to bez ohledu na cenu.Je to smutny fakt ale smysl to dava - ne vsichni pouzivaj mozek tak jak by meli.
Nikdo není rychlej jako Alza. Člověk ráno objedná a odpoledne si může zboží vyzvednout v Brně. Tohle CZC, Mall, ani nikdo jinej nedokázal, když jsem zkusil je.
Plně souhlasím s Alzou! Heureka už dávno není nezávislá, nikdy nebyla objektivní a vstřícnost je to poslední co by u ní člověk našel. V e-shopu který požaduje platbu předem a kontaktovat jej můžete jen emailem by zřejmě nikdo z Vás nenakoupil. Díky dominantnímu postavení na trhu však Heureka tento postup vůči obchodníkům praktikuje léta a žádné komisi ani úřadu to nevadí. Doufám že se někdo konečně probere a Heuréka si odnese tučnou pokutu.
"Má tak velmi cenná data, která by teoreticky mohl Rockaway použít ke konkurenčnímu boji."Tím je vysvetleno vše. Proč ty tance kolem.PS: Už zrušila alza ten 30.- poplatek za dovoz? Já jsem kvuli tomu prestal alzu používat a šel jsem k czc.cz
No od Alzy zas nie je pekné umelé zdražovanie cien pred Vianocami. Mesiac pred Vianocami navýšia cenu produktov o +10%
O zdrazovani nevim (tedy nevylucuji ani nepotvrzuji) ale co me vic vadi jsou umele slevy, kdy nasadi slevu -50% a jako "puvodni cenu" daji tu, za kterou se zbozi pred peti lety dostalo na trh. To je podle me falesna sleva a da se overit lehce v prubehu "black friday" kde jsem zatim nenasel zadny zajimavy produkt, ktery by mel skutecnou slevu a ne tuto falesnou.
Black Friday v podani Alzy je festivalem klamani zakaznika. Nejak nedokazu pochopit, ze je za to uz davno nesmazli nejakou tucnou pokutou.
Taky mužů potvrdit špatnou zkušenost s Alzou. Jsou lepší eshopy a není to jen czc, ale je z čeho vybírat. Když do Alzy, tak jen v krajní nouzi.
No jediné co lze k rozhodnutí Alzy dodat je to, že jí to trvalo moc dlouho... vůbec nechápu, jak může nějaký jakžtakž funkční e-shop platit heurece za něco, co ho jen obírá o peníze... jo pro nějaký garážový e-shop to možná pro začátek je docela dobré promotion, ale u větších e-shopů vůbec nevidím důvod být v heurece
Naprostá pravda. Heureka jen buzeruje a nařizuje.A už dávno není nezávislá!!Nadruhou stranu je to "nepovinná" služba.Komu se to nezamlouvá ať tam neposílá nic.
Co mi na Alze nejvíc vadí je, že si neváží dlouhodobejch zákazníků. Já tam nakupuju asi 10 let a máme tam spolu s tátou (na stejnym účtě) utracený statisíce a nedaj slevu a nedaj a nedaj!! Ještě se nám vysmívaj těma podvodnejma slevovejma kuponama, kde když tu slevu chceme využít tak musíme splnit X podmínek a nakoupit Y krát za Z tisíc aby ta sleva šla uplatnit.Nebo třeba aby Alza při výdeji měla vyšší prioritu pro dlouhodobý zákazníky a připravila jim to rychlejc? To je naprostý sci-fi. 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2016 22:30
Při určité útratě na Alze se automaticky člověk zařadí do VIP a získá lepší ceník, takže pak má zboží za lepší ceny než standardní...Jinak přednostní výdej získáš, když máš "AlzaPremium", což si můžeš buď zaplatit nebo to občas je v akci zdarma k objednávce nad nějakou hodnotu.Problém je v tom, že ty "statisíce" jsou ale za 10 let, jak sám říkáš, takže to není nic moc 😀 Protože kdyby to bylo třeba 200 000 Kč, tak je to ale 20 000 Kč ročně - tedy zhruba jeden vyšší typ mobilu za rok 😁Neříkám, že je to nic, ale když si někdo koupí jednou ročně nový telefon (nebo jiné zboží podobné hodnoty), tak to zase není nějaký extra super VIP 😀
První smartphone jsem si koupil teprv před rokem, takže kupovat každej rok mobil za 20 fakt ne. Všechno je to utracený čistě za hardware do PC, periferie a další krámy kolem PC.Když se budu někdy nudit tak to schválně zkusim spočítat, myslim že by to mělo jít všechno dohledat, ale ten původní účet už nepoužívam (nechal jsem ho tátovi), ale myslim že si na přihlašovací údaje snad vzpomenu abych tam mrknul.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2016 05:25
Tak je to skoro přesně půl mega od roku 2007 + 70 litrů na účtě kterej jsem používal kdysi a pak jsem ho přestal používat. Samozřejmě spousta z toho jsou různý stavby pro známý, ale to Alzu nemusí zajímat že jo. 😉Možná že kdybych ten účet kde je utraceno půl mega začal zase používat že by mi ty objednávky vyřizovali rychlejc. 😉 Vzhledem k tomu že táta se už o PC nezajímá, tak mu ten účet asi zase seberu. 😀
Názor byl 2× upraven, naposled 20. 5. 2016 05:39
LOL! Tak na co si stěžuješ? Myslíš, že má snad Alza na pobočkách křišťálové koule nebo že zaměstnává cigánku Jolandu, aby jim vyvěštila, že tam děláš útraty jako jeden člověk, když používáš víc účtů? 😀 😀
Ten účet co mam teď jsem začal používat až potom co jsem zjistil že žádný výhody za věrnost nezískam, tak jsem ten starej účet přenechal tátovi a založil si svuj vlastní abysme nemuseli furt přepisovat jména a tak, když si něco objednáváme.
Pokud máte za poslední 3 roky utraceno 100 tisíc a víc, jste automaticky zařazen do VIP zákazníků. Co se ceny týče, u akčního zboží to je občas sleva nulová, jsou však i položky, kde to jde až ke 20 %.Třeba LEDky Philips balené po dvou stojí normálně 269,- a pro VIP 224,-.Mimo nižších cen jsou tam i další výhody.
Na tvém místě, bych nakupoval z jednoho účtu, případě firemního. A hlavně oni nic předvídat nebudou, pokud chceš mít výhody navíc, musíš si o ně říct a dohodnout se. Líná huba, holé neštěstí.
U firemního účtu bacha na záruky...
Matějka já věřil, že jsi nějaká socka, protože tu vždy popisuješ jak pracuješ na obsoletním hw a teď najednou tam utratíte "s taťkou" statisíce?A to jsi měl internet až v roce 2006, když tou dobou už ho měli všichni i na vesnici?
Co to zase plácáš prosimtě? 😝 Ono statisíce za 10 let zas tak moc neni, to zase jako mě nepovažuj za ňákýho šílence co cpe všechno do PC, to už dávno neni pravda. Mam 3 roky starou i5 a půl roku starou R9 380, nic extra šílenýho. Nevim o jakym obsolentním HW tady mluvíš, nevim vlastně ani co to slovo znamená, musim si to vygooglit. A v roce 2006 opravdu internet neměl každej, to zase nekecej, jsem rodilej Pražák a bydlel jsem i na vesnici a na tý vesnici mělo internet víc lidí než v Praze, což je zajímavý. 😉 Ale podle toho jak byly tenkrát ve škole narvaný kompy v knihovně po skončení vyučování a podle plnejch internetovejch kaváren bych rozhodně netvrdil že internet měl každej. Uričitě minimálně já ho neměl, to můžu potvrdit. 😉 A dokud nezačaly programy, hry a podobně internet vynucovat tak jsem ho opravdu ani nepotřeboval, všechno potřebný bylo většinou na CD a DVD u časopisů.
"Alza se naštvala na Heureku, vyhledávač zboží prý není důvěryhodný ani výhodný"Zato přemrštěný ceny zelenýho blbečka jsou ohromně výhodný:) Heureka je vynikající portál. Alza ať klidně chcípne.
Z pohledu e-shopu se skript dává proto, aby zákazníkovi po 3 dnech přišel email, ve kterém bude požádán o napsání recenze. Bez toho e-mailu recenzi napíše jen málokdo.Google Analytics má taky skript pro nákup zboží, kvůli měření konverzí a hodnoty nákupu.Menší obchody si nemůžou dovolit na Heurece nebýt, nemají reklamu v televizi a nejsou tak známy jako Alza
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2016 21:21
Bohužel máte pravdu. Výhoda Google je, že ji nevlastní žádný holding spojený s konkurenčními eshopy a když jste paranoidní, stačí neodesílat při konverzích kódy zboží, ale jen částky (a nebo ty částky třeba dělit deseti). Google je to jedno. Co mu nepošlete, to Vám neukáže.Ty malé eshopy... ona je to otázka. Dnes velmi dobře fungují kampaně třeba na FB. A řekněme si to upřímně, na Heuréce prodá jen ten s nejnižší cenou. A milé e-shopy nakonec zjistí, že prodávají jen to na čem mají akci - tedy i minimální marži, takže se nakonec všichni doženou do bídy a zániku...
No on ten Google sice nevlasni eshopy, ale zivi se PRODEJEM DAT. Mozna Vam nedochazi, co presne to znamena.
ALZA MÁ PRAVDU.Každý e-shop zapojený do Heuréky si musí ovědomit, že odesílá Heuréce to nejcennější co má - všechny svoje obchodní informace - svůj celkový obrat, co komu kdy prodal a za jakou cenu, jakým dopravcem to šlo, jak dlouho atd. Prostě data která kdyby samotný majitel eshopu získal z konkurenčního eshopu, platil by je zlatem. A co je horší, on za to Heuréce ještě platí!!! A když si to představíte v řádu tisíců e-shopů... máte údaje o trendech, chování lidí, dostupnosti zboží napříč trhem, reálných dodacích lhůtách, prostě BIG DATA o celém online trhu napříč všemy segmenty. Za tohle by marketéři dali život. A věřte heuréce, že její majitel, majitel několika opravdu gigantických eshopů, tyhle data nepoužívá pro svoje rozbory trhu? A) proč by heuréku kupovali B) by byli blbí, kdyby to nedělali
No hlavně pro dražší e-shopy je to i drahá sranda. Drtivá většina lidí rozklikne u produktů x e-shopu, přečte si popisky k tomu zboží a nakonec u toho nejlevnějšího který ze zjevných důvodů pořádný popisek nemá (nač by utrácel za copywrittera že) nakoupí. Nicméně samozřejmě to už Alza a ty další na které se nedostalo zaplatí Heurece peníze za proklik. Když to takto uděla třeba 10k lidí denně tak chápu že to i větším hráčům leze do peněz.
Heureka je jeden velký bezpečnostní problém. Bohužel spousta lidí si neuvědomuje, jak to vůbec funguje. Aby shop byl na heurece, musí implementovat jejich script do svých stránek a pak se bude zobrazovat ve srovnání cen. To, že heureka dostane data i z objednavek, ikdyž zákazník neudělá objednávku přes jejich sorvnávač, už člověk neví. Oni mají neskutečné množství informací o chování jednotlivých zákazníků, které se dají lehko zneužít. To nemluvím i o tom, že kdo si zaplatí, ten je vepředu. Např. telefony lenovo byly na předních pozicích označením "Tip", jasná placená reklama a telefon na druhém místě. Jinak dneska se mi dostal do rukou odkaz na bezheureky.cz, který jen potvrzuje moje domněnky. Za chvilku budeme vybírat shopy, které na heurece nejsou.
skrpt heureky si na stranku dávať nemusíš pokiaľ teda nechceš merať konverzie na heureku ti stačí feed a čo sa týka platených produktov tak to proste je robý to aj google a aj iné porovnávače heuréka nieje bezchybná ale je to najlepší porovnávač cien... zatiaľ
Jednoduše zkráceně kravina.
Nebýt Heureky nevím tak dobře oproti konkurenci že víc ušetřím než na Alze(Nemyslím šedivky.)
Alza zkouší Heuréku odrovnat, protože už nedokáže konkurovat cenou. Nebo spíš dokáže, ale nechce. Když jsem si dal dohromady komponenty na minipc, na alze komplet vyšel o 1500 dráž, než kdybych bralnejlevnější v jiných zavedených eshopech. Jsem ochoten ještě tak pětikilo přihodit za showroom, pobočky, rychlost dodání, relativní spolehlivost, možnost mít všechny faktury na účtu, ale 10% rozdíl už je moc. A to jejich věčné švindlování se "slevami", kdy už všechny ceny jsou sleva, ale kupodivu furt dráž než většina konkurence. Ať jdou do pudele, naopak díky velikosti by mohli být nejlevnější, nenažranci.
Heureka jako taková pro e-shopy nevýhodná je, protože zobrazuje jejich sortiment a zákazník mnohdy vůbec nemusí na stránku e-shopu přijít. Čímž propagace dalších produktů nebo doplňkových služeb ztrácí na efektivitě.Samozřejmě je pravda, že bez heureky by mnoho e-shopů neprodalo vůbec nic.
Neviem, čo sa Alza nakrkla. Je to najlepší inet obchod s presnými popismi výrobkov a rád tam nakupujem, aj keď podľa Heuréky by som mohol aj lacnejšie niekde inde. Nech si držia svoj vysoký štandard komfortu nakupovania a nemusia byť vôbec najlacnejší. 😉
inak ze heureka moze lahko zneuzivat prehlad o komplet celom eshop trhu hovorim uz roky
Já jejich postoj chápu. Pakliže chcete na Heuréce prodávat, musíte mít na svých stránkách jejich script, který sbírá informace o případné objednávce. Z těchto informací pak Heuréka vypočítá poplatek, který obchodník musí zaplatit. Potud je vše v pořádku. Horší je, že script informace sbírá o všech objednávkách, nikoli jen o těch, které jsou od návštěvníků Heuréky. Měl jsem v e-shopu podmínku, že jejich script je do stránky vložen pouze návštěvníkům, kteří přišli z Heuréky (dle refereru). To se Heuréce nelíbilo a požadovali aby script byl ve stránce trvale. Na to jim dlabu.
Píšete naprosté kraviny. S každou objednávkou musíte, pokud chcete mít na Heurece službu Ověřeno zákazníky, odeslat na Heureku pouze informaci o čísle objednávky a email zákazníka, aby mu Heureka po čase mohla poslat mail "Jak jste byl spokojen s nákupem na eshopu blablabla.cz". Volitelně můžete odeslat seznam produktů, které zákazník koupil a ten je pak může zpětně ohodnotit a eshop si tato hodnocení může stahovat v xml a umístit na web. S hodnotou objednávky se nikde nepracuje a už vůbec ne s nějakým poplatkem z ceny objednávky! :))) Eshop platí za prokliky z Heureky a funguje standartní bidding v rámci karty produktu, aby se obchod dostal na první 3 "doporučená" místa. Poplatek z ceny objednávky funguje pouze při objednání zboží přímo přes Heureka Košík. ("Skriptem" pravděpodobně myslíte javascript od Heureky na sledování konverzí, ale ten Vás nikdo nenutí používat)
Názor byl 2× upraven, naposled 20. 5. 2016 13:27
Těch informací o objednávce heurece posíláte více. Ale ověřeno zákazníky je volitelná věc, srovnávač jde i bez téhle služby
Neposíláte (službu jsem implementoval na 5 různých e-shopů). Tady máte nějaký příklad implementace přímo od Heureky - https://github.com/heureka/overeno-zakazniky... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2016 18:40
No, tak nějak nevím, na jednu stranu nikdo nenutí skript na sledování konverzí používat, ale když se používá, tak i bez "návaznosti" na Heuréku? Trochu (no, spíše hodně) divné, ne?
Problém v Alze není v koupi zboží, ale v reklamacích a problémech. Já tam kupoval 3 telefony, všechny jsem reklamoval a vždycky mi přišlo že reklamace nebyla uznána s tím, že jsem byl na vině já jako uživatel, což nebylo možné (vše jsem měl zdokumentované). Takže u Alzy vše OK, dokud nejsou problémy se zařízením..
Za to ale nemuze alza. Alza to dela podle zakona,tzn ze posle zarizeni do autorizovaneho servisu a pak se ridi tim, co z autorizovaneho servisu prislo. A proti te aroganci, co predvadi Britex, se neda bojovat. Protoze jakykoliv spor pak odskace prodejce, ktery se nicim neprovinil ( nevyrabi ty pristroje). Napriklad: zakaznik posle obchodnikovi do reklamace poskozene zarizeni ( treba i vlastnim zasahem), ze zakona ma narok bezplatne vyrizeni, jenze servis - obzvlaste kladensky Britex, posle prodejci cenovy navrh z duvodu poskozeni zakaznikem, zakaznik ho zamitne a servis posle prodejci fakturu na 500kc za diagnostiku, postovne a balne. Prodejce nema narok na proplaceni od zakaznika... Takze u telefonu za 3000 a marzi 5% skvelej prodelek.
Jo tak Britex je kapitola sama o sobě, možná bych se upsal i ďáblu abych se tomuto servisu vyhnul 😃 no každopádně na netu je dost zkušeností ( a to nejen reklamací) od Alzy, jak s lidma pěkne vyjebali. Netvrdím že je to pravidlo, ale zkušenosti také jsou. Uvidíme jak to pujde dál ;)
Jo reklamace v Alze.. Vzdycky mne pobavi ty pokusy nesmyslnymi dotazy odradit zakaznika od podani reklamace / vytvorit pozici vhodnou pro jeji zamitnuti. Kdyby neslo technicky o kokotiny a obecne o naproste hlouposti, jeste by se to snad dalo i chapat. Ale takhle mne to vzdycky nahlas rozesmeje. A je to zamerna politika firmy, vsichni zamestnanci to delaji uplne stejne (blbe). V mem pripade je to jedno, ja se podvest nenecham, ale je-li zakaznik laik, pripadne snaze ovlivnitelna osoba.. :o(
Nemohou být nejlevnější, protože z něčeho musí zaplatit televizní reklamu s protivným zeleným skřetem.
To je mimozemšťan, vole... 😉
A není to jedno? každého ten zelený zmr.d se.re
To souhlasím. Ale když se nad tím zamyslíš, tak ta reklama funguje dokonale. Sice je otravná, ale zná si ji každý. A je tak větší šance, že si na Alzu vzpomeneš, až budeš potřebovat nový počítač. A hlavně, vzpomene si na to i tvoje teta, bratranec, a další nepočítačoví lidé.
Alza zdaleka neprodává počítače... ty by na tu reklamu nevydělaly.
Spíše alzu štve že nemůže Heureku ovládat.
Pochybuju, alza si v minulosti mohla Heuréku klidně koupit.
Neřeším, nakupuji přednostně na Alze a Mironetu, odměnou za roky nákupů mi je naprosto skvělý servis. Mohu dohodnout vrácení zboží bez přirážky, poradí mi, když nevím (HW, SW obecně), nemám problémy s reklamacemi i "na hraně" (přiznám vlastní zavinění), výměny zboží, lepší množstevní slevy, odkup vystaveného či rozbaleného zboží za ještě lepší cenu než na webu (případně vylistované* zboží), možnost si vše prohlédnout a spustit na prodejce, otestovat HW (fleškou), rychlejší reklamace HDD / SSD (do 14 dnů), prostě hrozně věcí. > Důvěra mezi prodávajícím a kupujícím je to nejdůležitější. Ne hledání "prdIe" nejnižší ceny (či "dokonalého" produktu za danou cenu) a pak zoufalství při problémech - nemám to zapotřebí.* Zboží které končí u výrobce, nebo již nebude v nabídce.
U Mironetu jsem kupoval svůj noťas, a i přes spíše negativní hodocení (nevím proč) musím zaklepat, že noťas jede v pořádku, při problémech s Windows mi dokonce servisák na prodejně zkusil nainstalovat Windows (když si prý počkám), pak uznal že závada tam je a reklamace byla do týdne hotová...
V Mironetu jsem první PC kupoval jako u zcela nové firmy, Alza ještě vůbec neexistovala a elektronický prodej také ne. Kdo umí jednat s lidmi, neodejde od nich s nepořízenou.
Ty si necháš radit? V Alze? Tos u mě dost klesnul ...
Byly časy (když byla Alza ještě malej krámek) kdy ti tam skutečně poradil odborník co se v HW vyzná a ne ňákej šašek v Alza uniformě kterej ví prd. 😉Tenkrát jsme se často bavili přes okýnko přímo s reklamačním technikem a dalo se i pěkně pokecat když tam zrovna neměl co na práci. Dneska tam ten lidskej přístup chybí. Na těch reklamacích to ještě jde, tam jsou lidi celkem normální, ale řešit s nima něco mailama nebo přes FB je prostě šílenost. Jak kdybych mluvil s ňákym kravaťákem.
Bavím se pochopitelně pouze s lidmi, kteří rozumí věci, ne s podavačem na prodejce, to bych dobře nedopadl. Co je pravda, že pouze prodejce má největší přehled o spolehlivosti, daných závadách, kompatibilitě. Než to hledat na netu, nechám s poradit v ceně nákupu.
Nejsem muslim jako ty, aby mi ve všem radil Alláh.😉
Já myslel, že ty, Alláh a Chuck Norris víte všechno.Jsem zklamán, že ty něco nevíš.
Každý kdo si vyhledá, tvé předchozí příspěvky pochopí, že jsi muslim. Což je věc, která zase mrzí mě, ale neboj nevzdáme se (ti co smýšlejí jako já).😉
I kdyby to byla pravda, proč by tě to mělo mrzet? Dotýká se tě to nějak? Má to nějaký vliv na pravdivost výroků?
Presne tak, alza je draha jak svina, napr ted sem kupoval telefon LG G Flex 2 a v alza stal pouziej 13 000, pres heureku jsem ho nasel za 6340, dodani rychle a bezproblemu, alza by spise mela zamakat na levnejsich cenach , chtej jen co nejvetsi zisky to je cely
Jenže na Heurece jsou často při dost nízkých cenách e-shopy, kde bych se bál objednat i toaletní papír. Takže srovnávat ceny OK, ale dávat pozor z jakého obchodu ta cena je.
Protože tam hlavně bývají šedivky co mají hodnocení 200 a méně... Ale i tak se tam dá nakoupit levněji, Třeba G flex 2 na czc.cz mají kolem 6K.
Ty jsi tak krásně jednoduchý. Problém je v tom, že alza a jiné podobné shopy prodávají českou distribuci telefonů, kdežto polské, čínské atd. se zkrátka prodávají mnohem levněji. Za tohle nemůže cenotvorba alzy.
Alza nikdy nefigurovala a ani nefiguruje mezi nejlevnějšími eshopy. Neříkám, že musí být levnější i než "garážníci", kteří vám pak napíšou, že zboží už není, nebo nedošlo, nebo šlo o překlep na stránce... Ale bohužel je vždycky minimálně aspoń jeden z renomovaných jiných eshopů, LEVNĚJŠÍ.Takže z pohledu Alzy skutečně nemá smysl v Heurece figurovat.A apropo, já na nějaké nákupy přes Heureku kašlu. Vždycky to koupím pouze a jen přímo přes vybraný eshop (ne s doporučením přes Heureku), byť je to defacto z pohledu zákazníka za stejné peníze.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2016 19:20
Vždycky ne. Alza je nejlevnější, pokud dané zboží jiný e-shop neprodává 😀
Tak si hnup, ja napr. kvoli heureke.sk nakupujem iPhony 6s 64 GB o 200€ lacnejsie, inak by som o tej firme nevedel.
To jsou ty případy prodejců, kdy při reklamaci "technik" hodí telefon do sklenice s vodou a do protokolu se napíše : "Závada neuznána, do přístroje vnikla kapalina."? Nebo se mýlím a tento přístup se na podezřele levné telefony již neuplatňuje?
Kdybys nebyl troll, tak víš, že na iPhone funguje mezinárodní záruka a můžeš reklamovat kdekoliv. Nejlepší je reklamovat přímo v oficiálním servise, kde ti zařízení rozhodně neutopí.-Ale na tvoji obhajobu, jiné značky bych tam také nekupoval.
Ale figurovala, před 10 lety tam měly ceny některejch věcí klidně třetinový oproti tehdejším normálním neinternetovejm obchodům. Tenkrát ještě neměl každej net a rozhodně nebylo tak rozšířený nakupování online a tim že jsi šel do Alzy se dalo fakt hodně ušetřit. Jentak namátkou co si vzpomenu. V roce 2006 jsem potřeboval SATA kabel kterej měli v Alze asi za 25 Kč a prodejna u nás u baráku měla to samý za kilo.A s HW to bylo podobný, kamenný prodejny sázely na to že ne každej má internet a ne každej teda vidí kolik co opravdu stojí. V kamennejch prodejnách měli kolikrát HW z minulý generace furt za skoro stejnou cenu a kdo ještě neměl internet to prostě nemohl vědět že to maj v Alze mnohem levnější. Já mam stálý připojení doma teprve od roku 2007, takže jsem do těch kamennejch prodejen kolem toho roku 2006 chodil ještě uplně běžně, tak vim o čem mluvim, pak když jsem přešel na Alzu tak to byla velká finanční úspora.Dneska je ale už situace uplně jiná. Samozřejmě jsou častý situace že to zboží prostě nikdo jinej než alza nemá skladem, pak nemá smysl řešit cenu když to chci nebo potřebuju hned.
Názor byl 3× upraven, naposled 19. 5. 2016 22:26
A pred 17 lety kdy Alza jeste ani nemela eshop meli motto, ze pokud nekde najdes zbozi co prodavaj levneji, tak ti ho prodaj za tu levnejsi cenu. To uz dnes samozrejme davno neplati, ale to ze Alza byla nejlevnejsi byl hlavni duvod proc se tam lidi naucili kupovat...
tomu sa hovori kapitalizmus. hlada sa bod najvyssieho zarobku, nie najvyssej spokojnosti zakaznikov.alza je zjavne tento bod schopna posunut k vyssim cenam... pre nu dobre.
Takže kvůli 75Kč jste pravděpodobně strávil nemalý čas tím že jste tam jel, pravděpodobně ještě platil za MHD... nevím, u baráku za kilo by pro mě byla jasná volba.Tím ale nezpochybňuji nic o alze... ano v té době patřila mezi nejlevnější, dnes to ale už dávno není prodejna komponent. Ty nejlevnější skutečně nejsou, ale roznou spotřební elektroniku či bílou techniku bylo výhodné koupit právě v Alze. Na komponenty mám raději CZC, ale tam nezřídka není toliko věcí skladem a rád nakupuji tendenčně. Před odchodem z práce si usmyslím že dnes potřebuji do počítače třeba nový SSD disk a je pro mne nepředstavitelné abych dorazil bez něj... V CZC objednáno zboží skladem, potvrzení o možnosti vyzvednutí dorazilo až druhý den, ale to už jsem ten SSD měl v počítači, byť stál o 300 navíc v Alze.
Ne, nejel jsem tam, koupil jsem si ten blbej SATA kabel za to kilo. Nikdy bych nejel přes celou Prahu kvůli 75 Kč. 😉 Ale možná s tim cenovym rozdílem přehánim, ale pamatuju si fakt že to byl dost velkej rozdíl u těhle pitomostí jako různý IDE, SATA kabely a podobný krámy. To jsou samozřejmě věci který když najednou potřebuju tak to nebudu někde objednávat jak cvok ale prostě pro to skočim do ňákýho obchodu s PC, kterej jsme tenkrát měli fakt u baráku.Dneska už to těch klasickejch prodejen s PC nechodim hlavně protože dost často prodavači nevěděj vubec co to po nich chci, dneska jezdim třeba do tý alzy pro každou blbost, radši si to sám vyberu a objednam než to řešit s někym kdo mi chce prodat kdoví co v ňákym normálnim krámě.
Názor byl 2× upraven, naposled 25. 5. 2016 08:08
A nebude to spíš tím, že Alza má produkty v akci o 10% dráž než ostatní bez akce? 😀
rozumny clovek presne vie ktora bije, tak ze si to kludne Alza moze pripocitat ako vlastny gol.
Ten minus dal niekto z Alzy, alebo niekto kto je kok0t? Redakcia bonznite ho!
ja. a dokonca na alze stale nakupujem 😀
ale na moju obranu... na slovensku je slaba konkurencia v tejto oblasti
Alza konkuruje iba rychlostou dodania a vybavenia reklamacii (mozno som mal zatial iba stastie). Tak ze ja nakupujem v Alze iba ked uz vcera bolo neskoro.
a kde su podobne dobre sluzby a lacnejsie?
Všude.
po takto vycerpavajucej odpovedi mi nezostava nic ine len ako zostat u alzy 😀
Čo voda to potok, čo Češko, to kok0t 😀
Od jiste doby, kdy HDD klekl po 7 mesicich ze dne na den a reklamaci mi nechteli uznat, tak jsem s nima musel podstoupit martirium a po dalsim ctvrt roce penize vratili - od te doby Alzu kvuli reklamaci nikdy
otazne ako vyzera reklamacia u konkurencie
Ja elektro nakupuju primarne v Alze ikdyz je cena trochu vyzsi nez jinde beru to jako cenu za komfort ktery poskytuji, rychle reklamace, vraceni zbozi, dobra doprava a celkem slusna sit pobocek. Z meho pohledu je bezne za sluzbu platit a pokud je kvalitni nemam problem s cenou ktera odpovida kvalite.
V tom případě by bylo vhodné mít na účtence cenu poduktu a cenu služeb Alzy zvlášť.
Nieje. A aj na Slovensku ma Heureka Alzu vdaka cenam vzdy celkom naspodku vypisu 😀
Minimálně v PC komponentách, když srovnám s CZC, tak se ceny většinou neliší o víc než desetikoruny. Ostatní prodejci pro mě v podstatě neexistují, protože nenabízí ani zdaleka takový komfort nakupování. A CZC u nás odběrné místo přesunulo někam do garáže na kraj města, takže to už taky moc ne.
To je fakt... Ale taky vím, že co je skladem mají doopravdy skladem, i v menších městech má pobočky a dodávají zboží z CZ distribuce.U těch zázračně levných e-shopů nemám žádnou jistotu, žádnou pobočku, nic... Osobně bych např. elektroniku u malýho e-shopu nevzal.
Mě už se teda i Alzy stalo, že zboží co bylo inzerované jako skladem se "náhodou" vyprodalo těsně před tím, než jsem odeslal svoji objednávku a musel jsem čekat na další dodávku od výrobce...
No hele, než se Alza rozšířila tak jsem přišel do těch Holešovic, přímo tam jsem něco objednal na ňákym náhodnym PC a když to bylo skladem tak jsem si šel hned pro zboží. Dneska musim objednávat tak 2 dny dopředu i když prej všechno maj na tý pobočce. Jako že se Alza rozšířila je pro ně asi super, ale je to těžce na úkor rychlosti tý domovský prodejny. Ty čekací doby jsou teď šílený, dřív když už jsem si to šel vyzvednout tak jsem sotva došel od automatů k výdeji a už mě volali, dneska tam kolikrát sedim třeba půl hodiny i když si kupuju jenom jednu věc a člověk by čekal že čim jednodušší nákup, tim rychlejc to připravěj.Díky tomu už chodim často i do CZC kde to takhle fungovalo vždycky a počítal jsem s tim že je potřeba to objednat několik dní předim. Dokonce na těch Hájích už je to čekání ve frontě na výdeji teď asi kratší než v Alze.A s těma cenama HW nemáš pravdu, zkus si naházet do košíku HW pro celej PC a uvidíš že v CZC ušetříš i několik tisíc. Ne jenom tim že maj konkrétní kus HW levnější, ale hlavně tim že maj větší výběr, takže můžeš koupit něco o něco levnější co vyhovuje, v Alze maj ten čistě PC sortiment už dost mizernej od tý doby co prodávaj kosmetiku a jiný hovadiny.Já teda v Alze kupuju většinou takový ty spotřební věci, mobily a podobně. Ale když jde o HW tak často jdu spíš do CZC.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 5. 2016 22:20
PS: U noname e-shopů nenakupuju, ani kdyby to tam měli za poloviční ceny. Furt je podle mě lepší zvolit Alzu nebo CZC než kupovat podle nejnižší ceny na ňákym srovnávači cen. U těch zavedenjch obchodů má člověk ňáký jistoty. Já třeba u Alzy nikdy neměl problém s reklamacema. Spousta lidí sice tvrdí opak, ale já tam za 10 let problém při reklamaci neměl. Spíš naopak, často se mi podařilo vyreklamovat něco o čem jsem si myslel že nemam šanci.
Tak po me zkusenosti jako prodejce/reklamacni technik v mensim podniku muzu rict ze v polovine pripadu kdy ma nekdo problem s reklamaci si zato ty lidi muzou vlastni vinou. Mel jsem kolikrat lidi co se snazili reklamovat neco poskozeneho az potom co se to pokouseli opravit na vlastni pest a pak se semnou hadali ze jim to nechci uznat kdyz to melo olamane plasty/roubky atp. Nebo prinesli neco co bylo mechanicky poskozeno a dozadovali se reklamace na coz se reklamacni rad nevstahoval.
Lidi jsou blbci. Já taky většinu věcí opravuju s tim že si jasně uvědomuju že tim padá záruka. U jemný elektroniky s tim člověk nic moc nenadělá, ale u spousty výrobků to fakt nemá smysl reklamovat, maximálně tak mi to vyměněj za ten samej krám a za půl roku to budu řešit znova. 😉
Ano, na některý věci je CZC lepší a PC mám taky z CZC. Do Holešovic nechodím, takže to neznám, o tom se hádat nebudu. Já chodím na pobočku, která má spádovou oblast max 100k obyvatel. Možná ani to ne. Čili nic velkýho.
Já osobně třeba nechápu proč otvírali víc poboček v Praze když tam stejně maj kulový skladem a lidi na to musej čekat a ještě platit poplatek. To si můžou rovnou zajet do těch Holešovic, tam aspoň jede metro, takže to neni takový zdržení. A co znam lidi tak do těch Holešovic jezdí vyzvedávat objednávky i spousta mimopražskejch, takže týhle pobočce rozhodně měli zachovat ňákej velkej sklad aby tam prostě co nejvíc bylo fakt skladem a hned připraveno k vyzvednutí. I kdyby kvůli tomu měli koupit celou tržnici. 😉
To asi chodis do jinejch Holesovic, protoze moje zkusenost je opacna. Nikdy nebyla Alza rychlejsi nez je ted. Naopak pamatuju doby kdy clovek stal ctricvrte hodinovy fronty. A pokud je napsany zbozi skladem na pobocce, tak se mi jeste nestalo, ze by nebylo pripraveny za tech 15 minut nez tam dojedu. Spis sem mel problem s Alzaboxama, ktery kolem vanoc poradne nefungovali, resp. zbozi v alzaboxu prej bylo, ale ja k nemu vubec nedostal kod.U CZC se mi uz stalo i ze sem objednal, zaplatil, prislo potvrzeni, ze notebook je pripraven a kdyz sem tam dorazil, tak mi bylo receno, ze tam neni.Ale radsi nakupuju v Mironetu je to kousek od Alzy, mnohem jednodussi parkovani, casto nizsi ceny a navic je tam furt prazdno :).
Třičtvrtě hodiny fronta se stála před těma 10 lety co jsem tam začal nakupovat, ale asi tak před 3 - 5 lety to bylo mnohem rychlejší než teď.Ale s tim CZC souhlas, tohle je jeden z důvodů proč jsem furt relativně věrnej Alze, protože je to opravdu spolehlivej obchod. Když mi přijde výzva k odběru zboží tak vim že to tam fakt je.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 5. 2016 08:02
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.