Alza má nejhorší zákaznickou podporu ze všech obchodů, co znám. Měli by to přejmenovat na zákaznickou ignoraci, protože by to jejich postoj vystihovalo lépe.
Věřím, že to na Kypru ocení.
Alza mne začne znovu zajímat až tehdy, když vybuduje funkční poprodejní péči o zákazníky, jediný kontakt nebude možný pouze po telefonu s nekompetentními jedinci a reklamace budou řešit dle zákona do 30 dnů nebo vracet peníze.
Obávám se, že Alze jsi zcela lhostejný a proč to řešíš, když tam nenakupuješ.
Nie si zákazník Alzy a vieš trt makový.Ja som zákazník Alzy a mal som pár osobných skúseností , rkelamáciami , vrátením tovaru /bez udania dôvodu/ a aj s vrátením peňazí ! Naozaj nebolo to do 30 dní ! Peniaze mi vrátili na počkanie , asi za 7,5minúty ! Dokonca keď som požiadal o dobropis /ak vieš čo je to/ vypísali mi ho na počkanie a hneď som ním zaplatil tovar čo som si kúpil.... Mal som s nimi kontakt osobný , telefonický , mailom , iba dymové signály sa nepodarili ...Takých ako ty mám najradšej .
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.