AlphaStar hrál 200 let Starcraft 2, aby porazil člověka. Skutečným cílem je ale něco úplně jiného

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 48

Názory k článku

29. 01. 2019 13:45

Tak jsem se zase pobavil, lživý titulek jak prase:"AlphaStar hrál 200 let Starcraft 2, aby porazil člověka."Ve článku:"Celý proces učení AlphaStaru trval vlastně jen relativně krátkou dobu"Ale chapu, prostudovat si "200 let hrani" = hrál to 200 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  28. 01. 2019 15:24

Článok som si prečítal. Nejak do hĺbky sa mi nechce ísť, len jednu vec.Všímajte si ako sa skracuje čas medzi jednotlivými štádiami.Budeme ešte veľmi prekvapený, ako rýchlo nám umelá inteligencia začne riadiť naše životy. (začalo to napríklad primitívne, automatickým pripomenutím narodenín, potom termínov, teraz máte apku na ovuláciu, senzory a čidlá, ktoré vám odporúčajú kedy ísť spať, kedy sa hýbať, zasvietia vám lampu v presný okamih kedy sa prebudiť, podľa algoritmov vám triedia emaily, odporúčajú ktoré kedy vybaviť).Budeme sa ešte veľmi diviť, ak sa o 10-15 rokov budeme sami zamýšľať nad sebou, či byť človekom má ešte nejaký význam. Keď aj tie blbé rastliny, zvieratá sa už teraz majú lepšie, ak sa o ne stará stroj a nie človek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 01. 2019 11:29

Tak tohle je presne cinnost, ve ktere bych automaticky predpokladal, ze je pocitac proste lepsi. Uz jen proto, ze mu nedela problem multitasking, klidne i v obrovskem meritku, coz se s clovekem vubec neda srovnat.Jasne, napsat ty spravne algoritmy, dle kterych se nauci podobne komplexni cinnost je velmi tezke, ale kdyz to jednou funguje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 01. 2019 08:23

Ad. "........A to je právě to, kde zatím selhává i ten sebepokročilejší program – trpí absencí vyššího abstraktního myšlení......."Není tzv. "abstraktní myšlení" nakonec taky pouze otázkou složitosti neuronové sítě - množství umělých neuronů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 01. 2019 02:51

No není to úplně perfektní ale furt nadprůměrný článek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 01. 2019 00:07

kdy zažije (namodeluje) všechny myslitelné dopravní situace, všechny typy počasí, vozovek (včetně D1) O 50 rokov neskor v Deep mind labe: Tak uz sme vyliecili vsetky choroby, na celom svete je mier, ludia nehladuju, auta jazdia autonomne pocas monzunov na horskych cestickach v Peru, ostava uz len jedine, aby zvladli same cestu z Prahy do Brna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 01. 2019 23:57

Tak na toho by můj Zerg rush asi nestačil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 01. 2019 22:40

On se StarCraft2 hraje uz 200 let? To jsem nejak zaspal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 01. 2019 22:14

Nejdříve píšete že mělo AI speciálně vyvinuté rozhraní poskytující mu herní data ve strojově čitelné formě, ale o pár odstavců dále píšete o tom, že to AI vidí jen pole pixelů a data se z nich muselo naučit vyčíst. Tak jak teda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 01. 2019 19:20

Nejako sa v clanku pozabudlo ze sa nehralo 10 hier ale 11 a v tej poslednej clovek vyhral, vec sa ma tak ze AlphaStar mal obrovsku vyhodu v tom ze sa pozeral na mapu ako celok, on vnimal celu mapu naraz, clovek vnima len cast mapy ktoru ma v okne, 10 hier ktore AphaStar vyhral mal pave tuto vyhod, v jedenastej hre uz sa pozeral na mapu ako clovek a vnimal len tu cast mapy ktoru vydel v okne a ako nasledok prehral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor