Aktuálně ze světa DVD/DivX přehrávačů: možná přijde i rekordér!

Diskuze čtenářů k článku

Marek  |  19. 04. 2006 19:20

A co říkáte tomuhle přehrávači?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza pocarovskyj@seznam.cz  |  11. 12. 2005 10:49

moje dvd (roadtsra dvd-2501X/N) neumí když přehávám divx české znaky. Můžete mi někdo poradit kde seženu řádný upgrade? Moc Děkuji. 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  06. 10. 2004 14:17

Nevíte někdo jak dobrý je DivX přehrávač XORO HSD 400 pro.Mě se zdá být docela zajímavý,ale nikde nemůžu najít žádnou podrobnější recenzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Humr  |  13. 10. 2004 22:06

Svého času jsem se o něj dost zajímal. Zřejmě bude velká pravděpodobnost, že bude mít hlučnější mechaniku. Má jenom 1MB flash. Dneska už bych ho spíš nedoporučoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bery  |  13. 01. 2005 15:27

Taky jsem měl problem,že nikde o něm nebyla diskuze,ale šel jsem do něj.A po 14 dnech používání,jsem nadmíru spokojen.Má to český OSD menu,titulky v DivX podporujicí češtinu,akorát pouze formát .srt.Mechanika tichá a zatím mě to přehrálo vše co jsem mu dal.Chipset to má Mediatek 1389DE,takže práce se složkama je dobrá.Jinak obraz super,zvuk mam na 5.1 a spokojenost.Video výstupy:YUV,VGA,S-video a koax.Audio výstupy:5.1,stereo a optika.Podporuje Progresive scan.Jediná chybka je ten format titulků .srt,že neumí i .sub,ale to mě zas tak nevadí.Jinak pokud by tě něco více zajímalo,dej vědět flekb@seznam.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nightmare  |  17. 01. 2005 17:51

Taky by mne zajimaly nejake zkusenosti s timto vyrobkem. Zatim se mi jevi nejlepe asi HaB 3255

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lexon  |  31. 01. 2005 15:03

Ahoj. Nemáte už někdo zkušenosti  s Xoro HSD R505?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lexon  |  31. 01. 2005 15:04

Sakra zase to nefachá tak jak má Tady je link na ten Xoro HSD R505:
http://www.xoro.cz/products/hsd_r505.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
racek  |  31. 03. 2005 20:42

Už jsi zjistil, který stroj je nej (cca do 3000,-)? Nebo poradí někdo další? Už jsem z toho celej ubrouzdanej. Nebo jsou někde přehledné testy?
/dlouhé názvy v dresářích s diakritikou/ mp3 i pro/ titulky *.srt - *.sub a pěkně zobrazované - jsou 3 řádky moc?/výstupy audio/video, zoom, posuvy/ vše česky atd? Vím, že bych chtěl toho moc, ale snad to některá mašinka s ověřeným FW dokáže. Díky za pomoc.
radovan.jirousek @propago-cz.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N.AssAssIN  |  26. 04. 2005 18:17

Jen tak, jak si prehral DivX v Dreaboxu? Ja jen pres VLC a to musim mit zaply comp a stejne nejedou titulky Dikes

___________________________

I'm still with you!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roco  |  01. 10. 2004 11:44

Nevite, jak je to s novym firmware kvuli ceskym titulkum v DivX ?  Muzu nahrat do teto Yamahy  firmware napr.z DVD Philipse SVD 720SA ? Neudelate recenzi na tento prehravac ?  Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Humr  |  13. 10. 2004 22:01

Do Yamahy S550 je možné nahrát firmware z Philipse 720SA, ale pouze jednou Teď vážně - firmware nejsou zcela kompatibilní, takže to není možné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marast  |  07. 11. 2004 11:23

Tak to neni zase az tak pravda. Oba prehravace jsou prakticky totozne, krome SACD and DD dekoderu. Oba pouzivaji Mediatek 1389EE Chipset. Jde pouzit a funguje, ale chtelo by to trochu poupravit firmware, kvuli fontum. Ale to uz je potom lepsi pouzit originalni firm a pomoci RTMRemakeru to udelat jako tito typci http://www.philips720sa.wz.cz/. Do konce roku ho uz mozna budu mit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w75  |  23. 11. 2004 10:37

spis bych to videl na firmware z pioneer 575

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 12. 2004 00:17

Tak uz nekdo vyresil ceske titulky na DVD Yamaha S550 ?
Chtel bych do vanoc koupit nejaky DVD prehravac a Yamaha je muj favorit. (jen ty titulky...?)
Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rage  |  27. 01. 2005 09:18

kamarád mi donesl polský firmware a funguje i na CZ.Titl. ve formátu srt.jedou na Yamaze jako z praku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 04. 2005 18:15

firmware a ceske titulky na Yamaha S550 - sub,srt ale bez cerneho oramovani /3.4cz1250/
http://www.volny.cz/ydv550s/
nebo srt,txt i s cernym oramovanim /0.7i1250/ - asi nejlepsi volba
http://www.itepe.net/
posledni verze od Yamahy je 3.8,  nema vsak cestinu
http://www.yamaha-service.de/
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  14. 03. 2005 11:26

YAmaha S550 prehrava titulky! Aj ceske!  100%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sagvan  |  08. 06. 2005 22:30

Mám 550ku ale jsem pouhý amatér, nemohl by jsi mi poradit jak s titulkama? Čtu samej firmware a nevim jak ho nahrát (prostě kavka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roco  |  09. 06. 2005 07:53

Novy firmware v38 najdes na adrese :
http://www.yamaha-service.de/
Manual k nahrani firmware je take na teto adrese ve formatu *.pdf. Nahral jsem si ho do sveho DVD a funguje. Chyba je stale s tim, ze titulky neumi (u DivX formatu) ceskou diakritiku.
K nahrani firmware : 
Po odzipovani budes mit 2 soubory (Ydv550.bin a 1junk.xxx). Ty vypalis na CD-R a uzavres ho. Zapnes DVD a CD-R s firmware tam vlozis. Asi po 1 minute ti CD-R vyjede - ty ho vyndas, ale jinak nic nedelas (mechanika je stale vysunuta). Po dalsich asi 2 minutach mechanika zajede prazdna zpet. To uz je firmare nahran. Vypnes DVD. Problem by mohl nastat, kdyby byl v dobe nahravani firmware vypadek proudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alladin  |  13. 11. 2005 20:04

Ahoj. Mám tohle DVD taky doma. Jak zjistím co je tam za firmware? A když ho budu aktualizovat musí to být CD-R nebo může být CD-RW? Jinak jsem si nemyslel, že bude umět i titulky :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majitel 550  |  23. 12. 2004 20:26

Taky jsem si ji koupil. Az to "nekdo" vyresi a bude to opravdu funkcni ma muj obdiv. Dejte vedet. Autorovi rad prispeju. bmori@volny.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda Kutil  |  23. 09. 2004 08:45

Nezná někdo kontakt, nebo možnosti přeprogramování firmware ? Mám Mascom DVD-421 a poslední více než rok starý firmware vkládá, sice krátké, ale rušivé mezery mezi audionahrávky i mezi kapitoly DVD. A firemní servis to nezajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tester  |  15. 09. 2004 16:15

Zdravím všechny uživatele Philips DVD.Na tuto firmu hrozím ze záhrobí, že mě přidělala pár vrásek stejně jako Tlamíkovi.Leč pilně se pracuje na vylepšení stávající verze firmware.Pokud testy proběhnou OK, můžete se brzy těšit na titulky bez "písku".Zároveň jsem rozkompiloval zdroják,ale zatím jsem zavrhnul jeho úpravu jako takového.Nejdřív se odchytají titule a potom možná další věci - pozadí titulků a jejich barva.K 1250 - jsem četl názor, že to nejde z důvodů ořezání kódové tabulky.Ale pokud se nám toto podaří prolomit a nahradit nepotřebné znaky , nemusel by to možná být neřešitelný problém .... Pokud chce někdo pomoci , tak se ozvěte  buď na http://home.tiscali.cz/tlamik/ nebo na http://www.mesto.tesinsko.cz/diskuse.htm . Pokud se podaří, další modely od Filoušů budou následovat.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  14. 09. 2004 08:07

podle webu panasonicu tenhle prehravac WMV prehravat neumi! staci se podivat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  14. 09. 2004 09:34

ve specifikacich S97 bylo podpora prahravani WMV (to ovsem neznamena ze umi HD WMV), proc to tam dnes neni uvedeno nevim ... Tento prehravac mam v planu koupit, ale az bude u nas dostupny receiver XR70 ... Coz je pokud se nepletu jedina existujici kombinace podporujici plne HDMI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikee  |  15. 09. 2004 13:55

Chtěl jsem teď koupit S47, ale ted myslím, že počkám na S97. Kolik by měl stát? Cca. ;o) A bude teda umět HD video?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MKR  |  13. 09. 2004 20:19

Toto by zaujimalo aj mne, úpreco tam nieje orava 503ex .... vsak tiez vie dix/xvid aj titulky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny  |  13. 09. 2004 17:41

Nechapu, proc vas tak sere, kdyz nejaka masina prehraje u DivXu titulky, jen pokud se jejich nazev shoduje s nazvem filmu. Jasne, je lepsi, kdyz jdou prehrat i titule s jinym nazvem. Ale pro me je hlavni, kdyz to tam prehraje tu cestinu! Prehrat film s CD na RW trva na mem Teacu 24x/10x cca 6 minut, prejmenovani titulku 10 sekund, dohromady u 2 CD prace na 15 minut. A co? Pak na ten film cucim 2 hodiny, tak me ta priprava nezabije.

Krome toho, u novych filmu s touhle nutnosti pocitam dopredu a titulky rovnou prejmenuju pred vysmahnutim na CD. U starsich se holt neda nic nedal , proste se to presmahne na RW.

Budte radi, ze se situace s českymi/slovenskymi titulky v posledni dobe zlepsila! Dnes je prehraje Elta 8882 s neofic. firmwarem (mam doma, spokojenost), Sencor, Yamada, Kiss. Oproti situaci pred cca 1 rokem, kdy to zvladal v podstate jen Kiss za 15 litru, je to velky krok vpred! Uvidime, co bude za rok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaC  |  13. 10. 2004 13:02

To je sice dobrá argumentace, ale například moje manželka jaksi neumí přepalovat na RW a DVD s DivX podporou kupuji hlavne proto, aby se ohla rodina divat na filmy i kdyz ja nejsem doma. Tak proto by mozna dost lidi ocenilo moznost prirazeni jakehokoliv nazvu titulku k filmu xy.
Jeste dotaz na pana Honka - kde vzal informaci, ze Sencor to umi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.O.  |  13. 10. 2004 23:13

Sencor umi priradit titulky ve formatu SRT a SUB k jinemu nazvu filmu. Musite ale dat kazdy film do sveho adresare, prvni DVD s DIVX jsem palil do rootu - jeden film s titulky o stejnem nazvu + tri ceske dily Halo Halo a titulky k prvnimu filmu jsem mel i u Halo Halo.
Uvazoval jsem ze si koupim HDD rekorder, ale nechci prozit kazdomesicni pad cen o 1000 Kc tak jsem se zatim vybavil Sencorem 6101 za 2360 Kc s DPH. Rok to vyrzi a pak si koupim HDD za 4590 Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mm  |  13. 10. 2004 23:21

Asi to vyresim stejne,kdes ho koupil? (Brno a okoli)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.O.  |  14. 10. 2004 01:20

http://www.koridor.cz - Brno to sice neni, ale to je na internetu snad jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  13. 10. 2004 23:27

tady stale placete nad titulky, ktere to neumi a ktere to umi. Palim standardne multisession a pak podle aktualne vlastneneho prehravace si tam prihraju titulky specielne pro nej vytvorene. Programu je na to dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asutro  |  13. 09. 2004 16:20

No aby som to zhrnul o titulkoch - u takeho prehravaca DIVX:

1. Malo by to prehravat titulky

2. Mal by sa dat prestavovat font pocas prehravania bez problemov

2. Mala by sa dat prestavovat velkost pisma  pocas prehravania
3. Mala by sa dat prepinat kodova stranka pocas prehravania (nemusia tam byt vsetky mozne)

4. Subor s titulkami by sa mohol volat aj inak ako prehravany subor.

5. Subor s titulkami by mohol byt v roznych formatoch (*.sub, *.srt, *.txt ...)

No dalej uz neviem. Osobne som si preto kupil len DVD prehravac.

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
navi  |  03. 10. 2004 10:35

co takhle kiss-1000 ?
1. Malo by to prehravat titulky ...    ano
3. Mala by sa dat prepinat kodova stranka pocas prehravania (nemusia tam byt vsetky mozne)... nepřepíná se, prostě vybere samo správnou...
4. Subor s titulkami by sa mohol volat aj inak ako prehravany subor.... ne, stejný název je podmínkou, ale to není zas tak velká cena za ostaní výhody - prostě se o titulky nestaráte, ony tam jsou, česky a nestaráte se o nějáké kódování... co to je? :o)
5. Subor s titulkami by mohol byt v roznych formatoch (*.sub, *.srt, *.txt ...)... ano
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Althalus  |  13. 09. 2004 14:07

Hellos all :) Ako tak citam vase prispevky, hned ma prechadza zaujem o taketo prehravace:)  Preco si radsej nekupit DreamBox ktory nema ziaden problem s titulkami ani s CP1250 :) Dokaze citat a prehravat divx z HDD, alebo namapovaneho CD, popripade i zdialeneho CD niekde na PCku ?

A prehram si skoro vsetky formaty ktore su k mani :) a ked chcem nahravat tak  nahravam digital filmos :) hoc jakos programos :) a k tomu len stahujem titulkos ...

:) :) :)

Inac povedane za 12 000.- SK mam multi stroj ... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašík  |  13. 09. 2004 14:22

Hlavní fígl je v tom, že za to rozhodně NECHCI dát 12 tisíc, to je magorovina, zas takovej nadšenec do filmů nejsem, ta Yamada 6600 stojí necelé 4 tisíce i s DPH a sice má pár much, ale je to zcela použitelné a na firmware opravdu pracují.

Než koupit mašinu za 12 tisíc, která za dva tři roky stejně nepřehraje nic aktuálního, tak si radši koupím za 4 tisíce, která jakž takž funguje a dneska přehraje všechno a za dva tři roky novou a za další dva tři roky opět a bude to fungovat pořád a bude mě to stát stejně jako tebe.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Althalus  |  13. 09. 2004 14:35

Mno asi ste vazeny pane nepochopil ze je to aj rekorder :) NIelen blby prehravac :) Ze to ma prijem digitalneho satelitu :) a co prehrava :) je hlavne vecou ovladacou a softu :) Inac povedane asi netusite o com vobec ropravam .. :)

Samozrejme, nieje to vhodne pre cloveka ktory ma len televizor a nejaky prehravac + chyta analog tv signal ...

Hovorim o ludoch ktory pozeraju DVB, verte aj na nase chodobne slovensko je tu takych ludi viac nez dost :) + nemusia mat dalsi stroj koli DVD alebo DiVX :) a nedajboze neico dalsie na nahravanie :)))

DVB satelit cca 6000.- + DVD player + DiVX (ako vy pisete 4000.-) + rekorder na HDD cca + 20 000.- = 30 000.- ...

Mno nepovedal by som ze je to az take zle :) Ale imho :) je pravda niekto to ma rad oddelene :) lebo samostatne to tolko nestoji :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašík  |  13. 09. 2004 14:53

Ze je to recorder a satelitni receiver jsem skutecne nepochopil, to z prispevku moc jasne neni...

V tom pripade je to hodne dobra cena.

Jinak co je to digitalni televize ze satelitu vim :)

Ale tvrzeni ze "a co prehrava :) je hlavne vecou ovladacou a softu " se mi moc nezda, vetsinou je to naopak hlavne veci pouziteho chipsetu v pristroji, ktery dnes umi prave to co je potreba k prehrani dnesnich filmu, ale ne k prehrani tech za dva tri roky. I kdyby ten chipset podporoval obecne neomezene programovani (typicky napr. masinky zalozene na Linuxu), tak tutove nebude stacit vypocetni vykon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Althalus  |  13. 09. 2004 16:04

Mno tak sa ospravedlnujem, myslel som ze ked uz niekto nieco kritizuje tak si najpr zisti o co ide :) Napr. google :) a staci zadat dreambox tv atd ...

Funkcie:

  • 250 MHz IBM PowerPC Processor (350 Mips)

  • Linux open source (najviac časti pre splnenie podmienok of GPL, primerane rozšíriteľný)- Podpora Linux Standard API (Direct-FB, Linux-FB, LIRC)

  • 1 x DVB Common-Interface Slot

  • 2 x Smartcard-Čítačka

  • Integrovaný Compact Flash Interface Slot

  • MPEG2 Hardvérové dekódovanie (plná zhoda DVB)

  • Podpora pre MPEG4 dekódovanie

  • Bežné vstupy NIMs (DVB-S, DVB-T, DVB-C)

  • 100 MBit plne duplexné sieťové pripojenie

  • USB Port pre Klávesnicu, Internetovú kameru a dalšie zariadenia

  • V.24/RS232 Pripojenie

  • Veľko-rozmerný LCD-Displej

  • Do 256 MByte pamäte RAM

  • integrovaný IDE UDMA66 Master/Slave Pripojenie

  • Podpora pre pripojenie interného HDD každej kapacity

  • neobmedzený zoznam TV/Radio programov

  • prepínanie programov do 1 sekundy

  • plne automatické ladenie

  • Podpora EPG (electronic program guide)

  • Podpora Teletextu

  • Rôzne aplikácie ako Web-Prehliadač alebo Mail-klient

  • Podpora DiSEqC

  • plne prispôsobiteľné menu OSD vo viacerých jazykoch (skin-podpora)

  • SPDI/F Digitálny optický audio výstup (AC-3 / DTS)

  • 2 x Scart-pripojenie (plne ovládateľne softvérom)

  • MINI-DIN konektor pre externé diaľkové IR a I2C pre externé pripojenie motora

+ HDD + DVD-/+R

Prehrava vlastne vsetko co existuje v sucastnosti :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
px  |  13. 09. 2004 16:28

Ten 250 MHz PPC procesor (tipujem na nieco zo serie 750 od IBM) nestiha sam osebe dekodovat ani MPEG-2, nieto este MPEG-4/DivX - nato tam ma hw podporu. Novsie kodeky alebo novsie ficury existujucich kodekov preto nie su zalezitostou software, ale jednoducho mas smolu.

Ano, vyzera to na peknu masinku, ale za trosku viac penazi sa da postavit MythTV zalozeny na Epii. A tam je podpora formatov naozaj len zalezitostou software.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mc  |  13. 09. 2004 10:48

Vlastnil som oravu 503EX 7 dni a na 8 den som ju siel VRATIT a viete preco?

- tie titulky sice mali diakritiku ale velkostou boli necitatelne! a to nehovorim o type PISMA co vyrobca zvolil - patkove pismo na titulky  - to musel byt blazon alebo to urobil naschval ved zvazte - dopracovat sa tak daleko a titulky tatko domrvit???

Zvazujem kupu YAMADY 6600 vie mi tu niekto povedat viac o tomto stroji? niekto kto to vlastni? potreboval by som vediet ci to zacne citat mp3CD hned po vlozeni a samozrejme na TITULKY?

a este raz by som chcel vediet ake programy na upravu tit pre YAMADU pouzil autor clanku kedze to tiez neuviedol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  13. 09. 2004 13:13

Na upravu titulku jde pouzit bud DirectSub , ktery umi i prevod ze *.sub a dalsi funkce, ale na to aby se to vycentrovalo a pekne rozlozilo do tri radku se mi nejlip osvedcil programek MTKSrtFix , který je primo delany pro beta 5 firmware od Yamady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mc  |  13. 09. 2004 13:24

A mohol by si mi poslat nan aj linku na ten soft aj na ten FW?

este o inom - vlastnil som aj DVD ORAVA 502 a zda sa mi ze to ma presne to iste dialkove ako 6600 a to bolo dost tragicke  aj ked na 1.pohlad nevyzeralo zle - nie je niekde fotka toho DO?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašík  |  13. 09. 2004 14:11

tohle mi poslali primo z Ycnegy:

http://www.complix.net/MtkSrtFix/MtkSrtFix-v0.1.1alpha.zip, link funguje, ale netestoval jsem to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eros  |  22. 05. 2006 23:10

ahojky schanim na oravu 502y trojmistny ciselny kod abych mohl naprogramovat uni dalkac orig. jsem ztratil....diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašík  |  13. 09. 2004 14:15

jo a ten link na FW beta 5 - ten jsem zkousel, skutecne dela tri radky a dokonce zalamuje na novou radku, ale bohuzel klidne nesmyslne uprostred slova, nicmene JE to zlepseni:

http://www.yamada.de/ftp/dvx6600v5.zip

jinak novy firmware je vzdy hned oznamen na www.yamada.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  13. 09. 2004 14:40

Nejrozsáhlejší informace a podporu pro YAMADA DVX 6600 najdete na http://www.my-yamada.co.uk/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mc  |  13. 09. 2004 15:02

fuha tak ale na http://www.my-yamada.co.uk/ je posledny FW Version: Beta 3 - nic moc - asi to moc neupdatuju

ESTE 1 PODST VEC  - ONO TO NEPREHRAVA format SUB???!

nevie nahodou niekto nieco o Philips DVD 720SA? vie to titulky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dotaz  |  13. 09. 2004 10:35

Dobry den,
u HD-rekorderu by me jako hlavni parametr zajimala pritomnost digitalniho tunneru (DVB-T).
Maji ho dnes nektere znacky na nasem trhu ?
Nevim, proc prijimat mpeg, dekodovat ho v set-top boxu a nasledne ho kodovad zpatky v rekorderu a ukladat.
Pritom by stacil by primy stream na disk a pripadne prima, nebo zpozdena konverze do DivX.

Dekuji za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kpt BOBR  |  13. 09. 2004 17:59

Chlape, také, že to tak je ! U PVR (osobni HDD rekordery), ktere zacaly byt nejdrive (historicky) implementovany do digital. satel. prijimacu to presne tak funguje. MPEG2 stream ze satelitu je samozrejme primo ukladan v nativnim formatu, bez zadneho reenkodingu a tim nasledne degradace. U DVB-T prijimacu s integrovanym PVR to samozrejeme je stejne, asi by to bylo dost uchylne to dekodovat a opet renkodovat (!).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nepokradnes  |  13. 09. 2004 09:42

By som chcel vediet, preco ste do clanku nezahrnuli z 5.8.04 vami testovanu Oravu 503ex... zeby vam dobre nezaplatili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxxim  |  09. 01. 2005 18:50

Jojo to mě taky překvapilo.. že by český šovinismus?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 09. 2004 09:21

Chtel bych se zeptat, ktere programy mate na mysli. Vim, ze existuji programy pro zarovnavani titulku, ale ty to delaji pomoc mezer, tzn. ze je pred titulkem sedy pruh. Nebo existuje jeste neco lepsiho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Back  |  13. 09. 2004 09:12

vstupují počítačové firmy. DVD recordery od LiteOn ( 170€ ), Umax, Mustek, Yakumo. To samé i u LCD TV ( HP, ... ). Vyrábět dnes spotřební elektroniku je mnohem lehčí, než to bylo kdykoliv předtím, stačí nakoupit díly od Číňanů a pak je smontovat. Beztak i HP nakupuje LCD panely na Taiwanu, k tomuto se snížíli i mnozí Japonci.

Když jsme u té spotřební elektroniky, tak mě nyní zaujal masivní nástup LCD TV. Nyní za 1100€ LCD TV 27" s tunerem, 1280 x 720, vga, dvi vstup. Příští rok za tuto cenu 1100€ by mohly být k dostání i 37" LCD TV a další rok 40".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  13. 09. 2004 09:06

neni trochu pozde (DivX prehravece a rekordery by mohly byt zajimave tak pred dvema roky)? Dnes kdyz uz jsou karty rozdany (MPEG2, MPEG4 AVC a HD WMV), a pri cene dnesnich DVD medii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KOSS  |  13. 09. 2004 08:50

Stalo by zato popsat postup jak jste vytvorili tak pekne titulky u Yamady. Co se konkretne musli specialnim SW.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  13. 09. 2004 09:02

Limit je posunuty na 88 znakov.. ale stale lepsie ako predtym 60.. stale nie je fixnuty problem vypadavania titulkov pri AC3 zvuku, tieto opravy sa objavia aj u inych znaciek, ktore pouzivaju MT1389DE (Elta, H&B).. zle pretacanie dozadu (rewind) pri AVI suboroch je podla ludi z MTK limitacia chipsetu, takze asi nebude odstraneny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filo  |  13. 09. 2004 08:50

Nejak se na http://home.tiscali.cz/tlamik/ nemuzu dostat, funguje to nekomu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  13. 09. 2004 10:04

ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff  |  13. 09. 2004 08:44

tak samozrejme Sencor 6101 vie titulky z akehokolvek suboru s diakritikou bez najmensich problemov, no a samozrejme v standardnom kodovani Win-1250 a vedia to uz aj niektore ine firmy pouzivajuce tento chipset, medzi tieto firmy ale samozrejme nepatri Philips ktory si vymyslel nejaku rozpravku o ISO-8859 ktore mu maju zakaznici zozrat, nuz akoze asi ich pochopim ze si moc nevyberu, otazne je aki budu nadseni ludi ktorym pozicaju svoje DVDcka kde budu mat necitelne znaky kvoli exotickemu kodovaniu ISO-8859

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  13. 09. 2004 09:17

Ked som nasiel v parametroch DivX prehravaca Orava 503EX podporu titulkov v ISO-8859-2 myslel som, ze to je ono. Povedal som si, vyrabane pre nas tak hadam podpora diakritiky bude.
Az potom som si uvedomil, ze vlastne 100% titulkov mam v 1250ke.
Ale neskusa som to,(nekupil som ho), cakam na nieco lacne a s podporou 1250ky.
Asi sa drzali ISO normy a nespravili si analyzy, ze co sa pouziva.
Dufam, ze vyrobcom casom dojde, ze ISO-8859-2 asi nikto nepouziva a z hladiska uzivatela bude zaujimavejsia podpora 1250ky.

Taktiez potrebujem aby nemusel byt rovnaky nazov titulkoveho suboru a filmu. Nebudem kvoli tomu prepalovat CDcka alebo pred pozretim to nahravat na RW.

Vyzera, ze KISS to robi spravne, najde sa podobny vyrobok za nizsiu cenu ?
Hovorite sencor, ok pozriem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Olsak  |  13. 09. 2004 12:09

Tento flameware kolem kodovani vznikl proto,
ze pouzivate nesprvane slovni spojeni "standardni Win1250"
a "exoticke ISO-8859". Kdybyste misto toho psal
"Win 1250, ktere pouzivam ja a pravdepodobne me okoli"
a "ISO-8859, o kterem nic nevim", bylo by to podstatne korektnejsi.

Napriklad ja mam filmy jen s titulky v ISO a do polemik, kolik lidi pouziva ISO a kolik Win kodovani bych se radeji nepoustel.
Kdybychom teoreticky vymazali z pocitadel vsechny nelegalne pouzivane Win programy (se systemem samotnym), mozna, ze by razem vetsina lidi zacala pouzivat ISO, nebo rovnou UTF-8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pico  |  12. 01. 2005 03:21

moja rec. Nehovoriac o tom ze skoro kazdy dokument v jednom kodovani sa da softverovo prokonvertovat na ine kodovanie. Tvorcovia kvalitnych webov a spravcovia serverov vedia o com hovorim 8-) Nech zije UNICODE a s nim aj titulky treba vo Vulkanstine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff  |  13. 09. 2004 08:37

ja len tolko, ze nema zmysel verit absolutne firmam slubotechnam ktore slubuju ze budu titulky, neverte im, vzdy si kupte player ktory vie titulky a vie ich korektne

mimoriadne ma sklamalo pocinanie fy Philips, ktora nie je po dlhych mesiacoch schopna uvolnit firmware s podporou diakritiky v titulkoch, ak sa aj objavi nejaky tak je to v trapnom kodovani ISO-8859, ktore nikto nepouziva (ja osobne mam 100% titulkov v kodovani Win-1250, takze mily Philips, urcite si kvoli tebe budem prepalovat stovky filmov a konvertovat titulky do ineho kodovania kvoli tebe)

kupujte si divx player podla toho ci vie titulky s diakritikou bez problemov v NORMALNOM standardnom kodovani (Win-1250) a titulky samozrejme nemusia mat dementny identicky nazov ako je nazov filmu, obe tieto poziadavky splna trebars DivX player Sencor, ale naslo by sa ich par dalsich, urcite nepodporujte firmy ignorujuce kodovanie ktore ma prakticky 100% titulkov a snazia sa vam vnutit nejake svoje a nebodaj este ako aj mate pomenovat subor s titulkami (ja osobne to mam vcelku v pazi, vyustacil bych si aj s anglickymi titulkami, ale z principu nebudem podporovat taketo ignorantske firmy co kaslu na zakaznikov)

fuj, Philips, hanba ti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fry  |  13. 09. 2004 08:58

Standardem pro kodovani abeced vychodoevropskych jazyku je ISO-8859-2. Codepage 1250 je dilko Microsoftu a pouzivaji ho pouze Windows... Placete na nespravnem hrobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwertyuiop  |  13. 09. 2004 09:37

chlape plácáš nesmysly! standartní kódování je to, co používá tvůj operační systém. Jesli máš lynuchs tak je to tvoje iso. U mojich Windows je to 1250. To že někde nějaká pochybná instituce prohlásila jedno kódování za standart je sice hezký, ale jak je to tak vidět je to naprosto zbytečný.

 

Microsoft über alles!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
(-:-)  |  13. 09. 2004 09:50

Nesmysly placas spise Ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  13. 09. 2004 10:06

Standardní kódování pro co a pro koho? Tvůj DVD prehrávac neví, jaký más OS v pocítaci a proto logicky pouzívá standard pro datová CD/DVD a tím je ISO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevcik  |  13. 09. 2004 11:41

az na to, ze treba u Philips 737 to nezobrazuje ceskou diakritiku ani v kodovani ISO-8859-2, i kdyz tvrdi ze ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fabio  |  13. 09. 2004 11:51

Jo a vaše auto ukazuje rychlost ve verstách za sluneční hodinu anebo v normovaných jednotkách?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
(-:-)  |  13. 09. 2004 09:25

Az na to, ze ISO-8859-2 je norma, kdezto win-1250 je pocin M$ smerem k nekompatibilite s ostatnimi - jak prekvapive :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas  |  13. 09. 2004 10:02

Račte prosím vzít na vědomí že standardy jsou dvojího druhu

1) De jure - tj. standard schválený nějakou autoritou, vyhlášený a prosazovaný silou
2) De facto - tj. standard, který se stal standardem na základě četnosti užití, respektive rozšíření (to je případ MS)

Důležité na tom je to, že skutečnost že pro první jsou normy nic neznamená, je to jen popis resp. předpis a je obdobou toho, že pro druhý existují specifikace, jmenuje se to jinak ale princip je stejný. Jak překvapivé
Nejpikantnější příchuť Vašemu příspěvku dává fakt, že Vy sám, ač tu dštíte síru na Microsoft za nedodržování standardů a nekompatibiltu s druhými, standardy rozhodně nedodržujete (komunikační standard v českém jazyce zůstane zápis s diakritikou až do doby než jinak rozhodne Ústav pro jazyk český nebo až bez diakritiky bude psát 99% lidí). Jinak samozřejmě pro předejití možným sporům - prapůvodním viníkem není Microsoft ale Jan Ámos Komenský se svými nabodeníčky, jenž se nejvíce zasloužil o nekompatibilitu některých českých znaků .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
usáma husajn  |  13. 09. 2004 10:18

Exhumovat a následně popravit upálením bychom měli spíše ty zmetky Cyrila s Metudem . Jaký ti dva udělali v Evropě bordel v abecedách a písmech, to fakt nechápu. Museli mít zlé ženy, které jim nedovolily vyjádřit se, a proto za každým bukem vykáleli novou abecedu. Chudák Komenský, který pouze odstranil prasečí spřežky, je oproti nim jen břídil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  13. 09. 2004 10:40

Nevykládejte nám o standardech, kdyz ani nevíte, ze nabodenícka vymyslel uz Jan Hus, blahé pameti!

Navíc ta zmínka o 99% lidí je príklad toho, jak by se nemelo argumentovat - vytváret zdání exaktnosti tam, kde zádná není...

Sofistika vám jde, jen tak dál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  13. 09. 2004 15:36

pláčete všichni úplně mimo. nabodenička nejsou výmysl češtiny ani Husa. Jiné abecedy jich mají taky plno (fran¨couzská, španělská, německá, polská) a také tam žijí lidé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  13. 09. 2004 15:38

... a počítače tam počítačují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  13. 09. 2004 16:34

To je sice pravda, ale vsechny se úhledne vejdou do jednoho kódovani (napr. ISO-8859-1). U nás máme tu smulu v tom, ze dlouhá nabodenícka (hácky) se tam, na rozdíl od tech krátkých, uz jaksi nevesly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  13. 09. 2004 16:52

nabodenícko dlouhé -> krátke, samozrejme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
(-:-)  |  13. 09. 2004 10:53

Ale no tak. Ja to samozrejme mohu psat s diakritikou. Nicmene za ta leta co jsem nucen komunikovat s M$ paskvily radeji pisu bez diakritiky, protoze se mnohokrat stalo, ze "moji češtinu" jina M$ "čeština" neunesla. A o tom, ze dodrzovani standardu je zasadni vec nehodlam polemizovat - za tim si stojim a stojim si za tim, ze M$ mrsi vse na co prijde. Howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 02. 2005 11:08

Pletete se příteli. Nabodeníčka nemá na svědomí Jan Amos Komenský, nýbrž Jan Hus. Upálili ho prostě příliš pozdě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  13. 09. 2004 09:49

S temi titulky je to IMHO presne naopak, ISO-8859-2 je mezinárodní NORMA a CP1250 je výmysl jediné nejmenované a monopolní firmy... Takze pouzívat titulky ISO je *normální*... a taky by nemel být problém titulky prekonvertovat do tohoto formátu nejakým jednoduchým prográmkem, kterých je vsude spousta. Co se týká Philipsu, tak plne souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  13. 09. 2004 10:13

Upresním... souhlasím v tom smyslu, ze Philips je (resp. dlouho byl) neschopný pridat funkcní podporu titulku do svých prístroju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zerryk  |  14. 09. 2004 14:21

Jedna věc je norma, druhá věc je praxe. Není problém překonvertovat? Dobře, vemte krabici se svou sbírkou filmů a přepalte si je znova v jiném kódování. Na to se každej vy... A přitom by pomohla jedna položka v menu přístroje "Select default 8-bit codepage" s výběrem z několika málo sice nenormalizovaných, leč používaných ISO/WIN kódování a byla by spokojenost všeobecná.
Kdo měl předpokládat, že si jednou koupí přístroj, který bude umět toliko jiné než v této oblasti nejpoužívanější kódování, který nebude umět SUB ale jen SRT, který si nebude umět vybrat z několika jinak se jmenujících souborů... jsou to z programátorského hlediska PRKOTINY, ale z uživatelského hlediska je to pádný argument proč daný přístroj nekoupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moby  |  15. 09. 2004 10:43

Uz tie skratky o mnohom svedcia win=windows ISO=Internacional Standard Organisation. Takze teraz si vyber co je standard.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tampan  |  28. 09. 2004 23:12

Nechci zde polemizovat, zda je lepe pouzivat win 1250 nebo ISO-8859-2. Mam filmy hlavne v kodovani win 1250 a take nejake v ISO-8859-2. Je to proste fakt, ze zde obe tyto "normy" existuji a ja uzivatel stojim pred problemem. Nekde v techto reakcich jsem se docetl, ze KiSS to dela spravne. Mozna nejake zlepseni chysta, ale dosud na to kaslal zrovna tak jako Philips a dalsi. KiSS ma ovsem v CR dobrou podporu v podobe prodejce www.kiss-technology.cz, ktery se jim nejspis uspesne povrtal ve firmware. KiSS od nich mi totiz bez potizi prehraje ceske titulky obou druhu a nemusim nic prepinat (ani prepalovat). Asi udelali nejaky kodovy hybrid. Pro me je ale dulezite ze uz nemam problem. Nic ale neni dokonale - u slovenskych titulku se tu v ISO-8859-2 zobrazuje jeden znak nekorektne - myslim ze jde o mekke L.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor