No to bude vesely u velkych aktualizaci. Takovy hearthstone ma velikost aktualizaci 900MB. To je stazeny za chvilku, ale pokud to ted snizi na polovinu, a pak to vytizi telefon po dobu 1s/1MB tak bude prakticky 15-20min telefon nepouzitelny. Tomu se rika zlepseni.
az na to ze keby pouzivali tuto techniku tak ta aktualizacia nebude mat ani tych 450MB ale skor 10MB.
Tak velké budou zřejmě data mimo aplikaci a ty se z PlayStore nestahují.
Milan má pravdu. Tyto data (co se stahují po zapnutí) se stahují ze serverů Blizzardu a ukládají se do samostatného adresáře.
Se svým telefonem toto nemusím řešit neb se mi tam s 8GB interní paměti už žádné aktualizace nevejdou. 😃 ;)
Můj starý mobil měl taky 8GB úložiště,koupil jsem si 32GB SD kartu a linkoval některý aplikace na SD kartu (v Cyanogenmodu).
Myslím, že uživatelé Androidu jsou rádi, když jim jede "systém" plynule alespoň po restartu. Ale proč jim to ještě nezpestřit, že? 😀
A to proč? I na starým mobilu s Snapdragonem 400 a 1GB RAM běžel 5.1 skvěle,jakmile jsem naflashoval Cyanogenmod místo těch blbostí od LG.
Jedna paní povídala....Mám 3 roky starý Xiaomi mi2, stal mě jako nový 6litru. Snapdragon 600, 2gb rám, miui 8, lolipop5 a Netuším co je to lag.Systém naprosto v pohode
O uživatelích Androidu víte evidentně kulové... 😝
RIP prestigio
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.