Aktivace XP prolomena bez crackování

Diskuze čtenářů k článku

Pajous  |  18. 07. 2001 16:28

Hi guys .... long time no see :)

  Here we are with the 100% crack for Microsoft Office XP *ALL VERSIONS*, to
  get rid of that annoying Windows Product Activation stuff (i really hope
  M$ will think twice about implement a similar stuff in the retail Windows XP!).
 
  This thing is not the usual M$ crap protection, it was really a bitch .....
  that's why i think it was still uncracked after like 2 months.
  It featured everything from annoying antidebugging to multiple CRC check on
  critical code and data sections. I had to reply part of the data and a bit
  of code in a separate section in the file (.annina section), to make the
  CRC checks happy.

  This bitch have 2 separate tables, one for .data and one
  for .text where it holds encrypted keys which resolves to critical offsets
  into file sections, and if you change something in the ranges covered by
  these tables, pointers to important MSO.DLL (the engine which drives all
  Office applications) gets screwed and the fault gets trapped by Office SEH,
  so its not always clear if the fault is due to the crack or if it would have
  faulted for something else...... arghhhhh it tooks me 1 week to crack it,
  damn Bill !!!! :))))))
 
  Anyway, here you go .... just replace MSO.DLL into your Microsoft Shared\Office10
  folder (usually, \program files\common files\microsoft shared\Office10) and you're
  done. The crack works even if you're surpassed the trial limits and the programs
  are deactivated.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  18. 07. 2001 16:26

kdo trochu sleduje scenu,jiste mu neusel crack od UCF na office xp

je tam napsane ze debug,reverse a vlastni crack trvaly tyden

docela na to nadavaji ve svem infu,ze to neni az tak uplne stupidni ochrana

Pajous

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  18. 07. 2001 20:17

To bude asi tym ze XP je uz taka splacanina, ze ma normalny clovek pri reverse problem pochopit co sa deje...  Myslim ze by mali problem to pochopit aj keby mali zdrojaky, otazka je ci to vobec chape ten co to programoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
profi admin  |  18. 07. 2001 12:17

Verim, ze Microsoft do uvedeni finalni verze WindowsXP svou ochranu proti kradeni sveho OS tak vychyta, ze ji uz nikdo neprolomi. Verim, ze i XP budou stejne stabilni, bezpecne a uzivatelsky privetive, jako vsechny produkty firmy Microsoft. Ja proste Microsoftu verim!

Admin

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FLY  |  18. 07. 2001 13:08

Jako chtip dobré

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MVS  |  18. 07. 2001 15:04

iste  . A ja verim ze windows nema bugy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MVS  |  18. 07. 2001 15:04

iste  . A ja verim ze windows nema bugy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  18. 07. 2001 09:21

s tou MAC je hlavní problém, že se ta karta musí tvářit jako že má jinou MAC už před startem systému, a ne až po registraci a její změně v registrech.

A hlavně proč tak složitě. Když už na to takhle chcete jít, tak nebude vůbec žádný problém udělat extra wpa pro každý typ procesoru. Těch zas tak moc není. A třeba pak budou tyto wpa dodávat výrobci ke každému novému procesoru

Jinak nesouhlasím, že vše se dá vyrobit běžnými prostředky - nezapomeňte na to, že je to ještě pak zahašované nějakým klíčem.

Ale hlavně - bude to úplně jinak. Jestliže je adresa MAC a typ procesoru nebo velikost paměti dohromady na dvou třech bajtech, tak je nějakých pár milionů možných kombinací. Takže by už nebyl problém udělat program, který zkusí jednu možnost, zahašuje to a vyzkouší s dll která má kontrolu na starosti, zdali to funguje. Při současné rychlosti počítačů by to trvalo třeba 1-10 minut, a udělalo by se to jen jednou při instalaci.

Ale současná praxe je úplně jiná - prostě se vezme CD od nějakých velkých instalací a bude se kopírovat. Tam není problém s aktivací.

P.S.: a když už chcete dolovat a měnit údaje v registrech - i typ procesoru je napsán v registrech, takže i ten můžete měnit, stejně tak typ disku či CD, ale tam je těch hodnot více, takže nevím kterou si to bere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guy  |  18. 07. 2001 10:27

A hlavně proč tak složitě.

Nejlepší způsob, jak něco prolomit je "vyspat se se správnou sekretářkou",  ta toho "nakecá" .... a je vše jasné . Prostě si myslím, že něco prosákne přímo od zdroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Gallina  |  18. 07. 2001 16:57

Tak konkretne v tomhle pripade je jednoduzsi sehnat si CDcko z instalaci v ramci Selectu nez shanet a pak spat s tou spravnou sekretarkou a jeste si usetrite praci s prolamovanim. I kdyz to asi neni tak prijemne jako ta sekretarka...  Ale urcite je to levnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mickey Mouse  |  20. 11. 2001 11:00

Bacha, selectove XP vyzaduji registraci na rozdil od stasich produktu, ktere si pri instalaci samy predvyplnili klic.

Existuji vsak instalace pro vyznamne partnery MS, bez nutnosti registrace a ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moby Dick  |  18. 07. 2001 09:08

...mam jednu a viac otazok co sa tyka "XP" a to je:
xcel by som vediet co sa stane ak budem mat nainstalovane XP, moj HW bude pozostavat zo vsetkyx moznyx a nemoznyx veci ktore budem moct dnu dat, ak si XP z toho spravi svoj konfig, po kazdom mojom zmeneni HW budem mat problem ked tomu spravne rozumiem, moja otazka znie ze ked sa mne z nepoxopitelnyx dovodov nieco stane s PC alebo XP a budem musiet spustit system v "uspornom rezime". v tomto rezime pokial viem niesu vsetky komponenty, su tam len tie "najnutnejsie" xcel by som vediet ako bude takto XP reagovat???
vie niekto na to odpoved??
dik
s pozdravom Moby Dick

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FORCER  |  18. 07. 2001 08:59

U takoveho systemu jako Windows neni sance aby byl neprolomitelny. Jakoukoliv ochranu Microsoft vymysli pro XPcka , nekteri jsou schopni ju prolomit. Myslim, ze jeste nikdo neprisel s univerzalni ochranou aplikace, ktera priliz neobtezuje uzivatele a je neprolomitelna uz teoreticky. Nebo se mylim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  18. 07. 2001 10:41

Nemylis sa, aj keby ochrana neviem ako obtazovala uzivatela, aj tak je "teoreticky" prelomitelna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vit  |  18. 07. 2001 08:30

Mam obavu, ze se tyto informace uvernuji moc brzo a Microsoft ma cas "nezaplacenou aktivaci" komplikovat. Krasne je to videt u testovacich verzi: cim novejsi build, tim slozitejsi na cracknuti. Takze to vypada, ze vsichni, kteri nelegalne siri, stahuji, crackuji XP a pak se ucastni ruznych diskuzi, jak to tomu Microsoftu ukrast, vlastne prispivaji k tomu, ze aktivace bude ve finalni verzi opravdu velmi zakerna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jzwc  |  18. 07. 2001 10:05

Takze to vypada, ze vsichni, kteri nelegalne siri, stahuji, crackuji XP a pak se ucastni ruznych diskuzi, jak to tomu Microsoftu ukrast, vlastne prispivaji

Sakra, dyk to je uplne stejny jako kdyz se vyvyji nejakej Free Software, to taky vsichni stahuji, testuji a diskutuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  18. 07. 2001 11:52

Vystihl jste to, právě proto ty informace zveřejňujeme a jsou zveřejňovány i po celém světě.
Právě proto i komerční média nyní referují o tom, jak je ochrana windows udělána, kde má slabiny. Toto bude pokračovat i po finálním buildu, ale ne v oficiálních médiích, tam se dočte jen to, že to jde, ne jak. Zbytek si budete muset najít třeba na astalavistě. Na Živě link na crack nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stevo  |  18. 07. 2001 08:22

Ved MS to robi naschval, aspon takto velmi lahko zaisti dobry sposob ochrany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Krajicek  |  18. 07. 2001 07:52

Pane Holciku,

mozna byste si mel puvodni clanek lepe precist pred tim, nez jej zreprodukujete. Autor puvodniho clanku (dale jen autor) pise, ze zmena MAC adres je mozna pouze u nekterych specialnich sitovych karet (specialnich prave ve smyslu moznosti zmenit MAC adresu) a to prostrednictvim ovladace sitove karty. Fakt, ze se k patricnemu okynku doklikate skrz standardni dialogy Windows nehraje roli. Jakykoliv zaznam o MAC adrese, ktery najdete v registrech je (prave az na specialni sitove karty) pouze docasna (temporary) hodnota, kterou si Windows mohou prubezne aktualizovat (napr. pri startu), protoze MAC adresa se obecne nemeni (az na zmenu NIC).

Autor clanku nicmene udelal Microsoftu dobrou sluzbu, pokud si oni sami nejsou vedomi slabin v aktivacnim kodu (coz bych se divil), svetova verejnost je pro nej objevi. Predpokladam ze v pristim RC se objevi dalsi novinky, jako napr. sifrovani souboru wpa.dbl klicem, ktery je nejak zavisly na HW. Nechame se prekvapit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasinec  |  18. 07. 2001 16:19

Toto Holcik nevymyslel (ako takmer nic na tomto servri nie je orginal). jednoducho vychadzal z tohoto clanku na The Register alebo z jeho nejakej inej kopie. Musime ho pochopit - nic nie je pre novinara lakavejsie ako senzacia. Nech to stoji co chce. Nemyslim si, ze v MS by boli vsetci hlupejsi ako Holcik bez vysokoskolskeho vzdelania.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  18. 07. 2001 17:23

Proč bych měl louhovat vylouhovaný věci? píšu, kdo to našel, linkuju je a nijak nezastírám, že to oni udělali. Jen jsem vzal z jejich zjištění fakta a doplnil je, není to překlad.
jo a BTW jsem inženýr, ale nemám přece za potřebí to psát před každým svým jménem.
drahý anonymní cizinče

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kabat  |  19. 07. 2001 10:55

inzenyr... a ja si tim byl skoro jistej.. kdo to umi, dela to, kdo to neumi pise o tom? je to tak nejak ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  19. 07. 2001 12:09

kdo to umí ten to dělá, kdo to neumí, ten mu do toho kafrá? podobných "vtipných" zemanovských bonmotů sem klidně nahrnu tuny, není to ale typ příspěvků, které bych rád viděl v normální diskuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ani ne specialista  |  18. 07. 2001 07:40

No opravdu jde zmenit. Sice ve Win jsem to nezkousel, ale jinak to funguje. Vyrobci opravdu generuji "implicitni cislo", ale pri inicializaci karty muze ovladac do registru karty zapsat libovolnou adresu. Jo a na segmentu site opravdu musi byt cislo jedinecne, jinak ten "druhy" bude dostavat stejne pakety - vlastnost pro ladeni na siti idealni (no muze se to obejit jeste zvalstnim modem sitove karty kdy prijima vse )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kale  |  18. 07. 2001 07:38


Holciku, ty zlodejska mrcho!
Zase hledas nejake klicky, abysis nemusel ty Windowsy kupovat, ze?
Takovy piraty jako jses ty, by meli okamzite zavirat!!!!!!!!

Uz tenkrat pred 7 lety, jak jsi nahraval diskety pro Amigu a posilal na dobírku, te meli klepnout pres prsty!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  18. 07. 2001 11:46

fakt máš body za vtipnost.

Nemám zapotřebí hledat kličky.

PS: Amigu sem nikdy neměl, natož abych někomu hrnul diskety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frn  |  18. 07. 2001 07:11

MAC adresu síťovky změníte v nastavení ovladače ve Windows (na jedné LAN však nesmí být dvě síťovky se stejnou MAC adresou).

Předpokládám, že to bude podobné jako ve Win9x - tedy záznam v registrech :

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Description\Microsoft\Rpc\UuidTemporaryData]
"NetworkAddress"=hex:01,23,45,67,89,ab

 

Pokud ano, pak nemáte pravdu ve dvou věcech :

 - tyto záznamy se shodnou MAC adresou můžou mít klidně všechny stroje na síti
 - tímto způsobem se (ve Win9x) nedá změnit MAC adresa síťovky.

Mimochodem umíte někdo skutečně změnit MAC adresu ve Win9x ? Řekl bych, že to nepůjde, ale možná se mýlím.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GoldMan  |  18. 07. 2001 07:28

Tak MAC adresa je tuším 48bitové číslo, které je pevně nastaveno při výrobě síťové karty a žádné síťovky na světě ho nemohou mít shodné... A jestli se najde někdo, kdo ho dovede změnit a ještě k tomu ve Woknech, tak má u mně roční plat IT profíka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa z Honkogu  |  18. 07. 2001 07:37

No je to trochu mimo oblast PC, ale např. SUN E10000 -StarFire mají SW nastavitelné MAC adresy, ale jen omezeně (první byte nebo dva je vždy číslo výrobce SUN). Udajně existují i sítové karty z Východu, mají možnost přeprogramování MAC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ani ne specialista  |  18. 07. 2001 07:42

No takova vychodni 3Com509 to umi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  18. 07. 2001 11:55

Bylo by dobre podotknout, ze nejlevnejsi StarFire stoji myslim asi 3 miliony...dolaru ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  18. 07. 2001 08:17

Zmena MAC adresy? Co treba "ifconfig ethX hw ether nova_MAC" - vcelku bezna vec, pokud mate registraci nejake sluzby vztazenou na MAC adresu sitovky (typicky satelitni internet). Je to sice pod linuxem, ale ja myslim, ze na aspon na pulrocni plat by tahle informace stacila, ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  18. 07. 2001 08:36

Je to zcela bezna vec, sam ji mam zmenenou (vymenil jsem si sitovku a nastavil jsem na novou puvodni MAC adresu abych si nemusel menit registraci na lokalni siti) ve win2k se to da snad u kazde sitovky udelat v ovladaci (advanced/network address) a linuxu a FreeBSD pomoci ifconfig.

Kde si muzu zajit pro ten plat profika?

michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xixa  |  19. 07. 2001 16:02

Čoveče s tou MAC adresou to nebude tak žhavý, protože u mě to pod W2000 tím tvým způsoben nejde, chybí mi tam to nastavení. Nemáš nějakou tu Utilitu pro W2000 na změnu MAC?

 

Čau Xixa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  18. 07. 2001 11:11

Dokazu to v jakymkoliv OS, pokud to bude Realtek 8139 - staci me pustit na minutu k pocitaci s disketou

Mam vam poslat cislo konta, kam chci ten plat profika?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  18. 07. 2001 11:14

BTW: S pajkou a programatorem EEPROM si troufam na 95% sitovek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  18. 07. 2001 17:39

jen tak mimochodem - pajka je ten cin... to s tim svetylkem se menuje pajecka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  18. 07. 2001 19:10

A co je potom pajedlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  19. 07. 2001 12:42

Pájedlo je to uvnitř cínu (např. kalafuna)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Hanák  |  18. 07. 2001 20:15

Šmarjá, snad nejsme pedanti ne? Hlavně, že víme, o co jde. Jo a mimochodem... na mikropáječce světýlko obvykle nebývá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 07. 2001 15:17

Ja jsem u videl nekde na veletrhu se svetylkem, bylo to takové male a zelene. Ale mozna to byl chrchel, uz si nepamatuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Winzig  |  18. 07. 2001 13:41

U nekterych sitovek je mozne zmnenit MAM adresu v ovladacich - pripadne u starsich kousku bylo mozne zmnenit MAC adresu a paramatry sitovku pomoci utuilit dodavanych se sitovkou.

Nicmene pokud chces zmnenit sitovku tak ti muzu doporucit sitovky REALTEK - kdyz jsem mnel na koleji na mnesic zakazanny pristup na net tak jsem si pouze zmnenil MAC adresu a jel jsem dal :o)))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ing. Martin Duda  |  18. 07. 2001 18:56

/*
A jestli se najde někdo, kdo ho dovede změnit a ještě k tomu ve Woknech
*/

Tak napriklad ovladace pro decnetovske protokoly (PathWorks) normalne meni MAC adresu pod M$ Win9x na vlastni. Pouzivali jsme ty protokoly pro pristup na VAX servery z Win

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GoldMan  |  19. 07. 2001 13:37

Tak abych se doplnil - cituji nápovědu z woken:       adresa MAC

Jedinečné 48-bitové číslo, které bylo výrobcem přiřazeno kartě síťového rozhraní (NIC). Adresy MAC (jedná se o fyzické adresy) se používají k mapování při komunikaci v síti TCP/IP

 A velmi pochybuji o tom, že by si MAC adresu brali woknaXP ze svého registru Takže svůj plat si pěkně nechám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@SP FUCKER  |  05. 11. 2003 17:51

HAHAHAHA. Tak ten plat my pekne posly. Vytvorim ti ve woknech jakoukoliv MAC adresu dokonce i kdyz tam neni zadna sitovka. Timhle obchazim SentinelLM ochranu proti kopirovani. Jde to v techto systemech 98, 2000, ME, XP. Win95 jsem netestoval. Doufam ze ten tvuj plat IT odbornika bude stat za to. Protoze si myslim ze moc dobre placenej nejsi, kdyz nevis ani tuhle vec. Staci se trosku zamyslet. A reseni jak rozbehnout sitovku na PC kde neni sitovka ale presto potrebujete aby tam byla treba kvuli nejakymu chranenymu softu je uplne jednoduchy. Pokud ma nekdo zajem vytvorim vyrtualni sitovku s pozadovanou MAC za 30€,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goofy_666  |  16. 10. 2001 10:52


  • Tak diky za ten plat , protoze nekolik SIT.KARET od EDIMAXe melo stejnou MAC adresu !!! a EDIMAX tuto svou chybu potvrdil!! Xces cislo uctu nebo me to das v hotovosti :o))))))))))))))
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nasinec  |  18. 07. 2001 05:23

    Ako mozes pisat take somariny. To si ten clanok  od Fully Licensed GmbH zle prelozil. Tam sa jasne pise z coho je retazec kodovany:

        double word | offset | length | bit-field value based on
        ------------+--------+--------+----------------------------
             H1     |      0 |     10 | volume serial number string
                    |        |        | of system volume
             H1     |     10 |     10 | network adapter MAC address
                    |        |        | string
             H1     |     20 |      7 | CD-ROM drive hardware
                    |        |        | identification string
             H1     |     27 |      5 | graphics adapter hardware
                    |        |        | identification string
             H2     |      0 |      3 | unused, set to 001
             H2     |      3 |      6 | CPU serial number string
             H2     |      9 |      7 | harddrive hardware
                    |        |        | identification string
             H2     |     16 |      5 | SCSI host adapter hardware
                    |        |        | identification string
             H2     |     21 |      4 | IDE controller hardware
                    |        |        | identification string
             H2     |     25 |      3 | processor model string
             H2     |     28 |      3 | RAM size
             H2     |     31 |      1 | 1 = dockable
                    |        |        | 0 = not dockable

    ako chces dosiahnut, aby existovali dva rovnake stroje s tymito rovnakymi serial numbers?

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomáš Holčík  |  18. 07. 2001 11:56

    mýlíte se vy, nejde o to najít stroje se stejnými sériovými čísly, ale nastavit to, co jde nastavit, na stejné hodnoty a to, co nejde nastavit, buď vypnout (přes zapnutí dokovatelného počítače) nebo vtěsnat do povolené variability tří komponent.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nasinec  |  18. 07. 2001 16:02

    To nie je pravda: Microsoft jasne pise, ze niekedy staci vymenit jeden dielec na pocitaci a treba XP reaktivovat. zalezi na tom, ktory dielec sa meni.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomáš Holčík  |  18. 07. 2001 17:17

    Nepíše to právě jasně, možná máte na mysli "po kompletní instalaci systému na nový disk" ano to jo, to se totiž aktivace smaže, ale s výměnou komponent to nemá nic společného.
    Když vyměníte disk, většinou musíte systém znovu nainstalovat a přijdete tak o aktivaci.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor