Agresivita proužkových reklam se stupňuje

Diskuze čtenářů k článku

max  |  20. 04. 2001 19:28

Ze se serete! Proste si toho nevšimejte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Medlin  |  20. 04. 2001 19:28

TAKY NAZOR i kdyz zrovna ne prijemne az trochu vulgarne receno .. ale jinak souhlasim ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kašpárek  |  20. 04. 2001 19:28

ad1) pokud se dobře pamatuju, "zvukovou" reklamu použil server www.ihudba.cz, tuším, že mě to letos zjara otravovalo na iDnes. Dokonce natolik, až jsem si přísahal, že se tam nikdy nepodívám (na ihudbu, ne idnes).

ad2) já pana Hlavenku & spol. chápu, že musí z něčeho žít, ale to je opravdu nutné strkat bannery i do volby "Vytisknout článek"? Na začátku a na konci se to dá zlikvidovat označením "toho důležitýho" a pak odfajfnutím volby "jen výběr" v dialogu Vytisknout, ale když je to uprostřed… mám inkoustovou tiskárnu a přeci nebudu co měsíc kupovat novou barevnou náplň jen kvůli tomu, aby mě firma xyz přesvědčila, že jejich sladká limonáda je lepší než ta od zyx. Když chcete mermomocí nějakou tu reklamu, tak tam píchňete rámeček s reklamním textem, to je to snad takový problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Pospíšil  |  20. 04. 2001 19:28

Re: ad 2) Když se podíváte např. na www.news.com, zjistíte, že je docela běžné zobrazit reklamu i ve stránce formátované pro tisk. Nevidím na tom nic špatného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kašpárek  |  20. 04. 2001 19:28

Probůh, mě nejde o reklamu, ale o její formu: kdyby uprostřed toho článku byl tučný nápis PIJTE KOLU, překousnu to, bohužel používám inkoustovou tiskárnu (ostatně jako většina majitelů počítače v ČR), tudíž je pro mě barevný banner 468×60 a) ztrátou času b) ztrátou peněz. Myslel jsem si, že možnost VYTISKNOUT ČLÁNEK je tu od toho, aby bylo to důležité (text) zbaveno veškerého sajrajtu (reklamy, navigační obrázky…), bohužel, znova jsem se asi spletl…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DR  |  20. 04. 2001 19:28

Jsem několikaletým předplatitelem Computeru a na Živě lezu denně.Z počátečního cíle vydávat dobrý a levný časopis, nezbylo nic. Tak jak se společnost Cpress postupně rozrůstá, mění se jejich cíl na tvorbu co největšího zisku, bez ohledu na jejich prvotní zásady. Kvantita převyšuje kvalitu a to je špatné. Jak je to dlouho co tu běžel ten trapně blikající červenobílý hnus.Teď ještě ty banery v článcích. Je jen otázka času, kdy se zvuková reklama objeví na Cpressovských servrech. Cpress si v podstatě nechává platit za jeden článek dvakrát, jednou zde formou reklamy a podruhé v Coputeru, kde by omezení reklamy taky neuškodilo. Článek, který si přečtu zde si pak kolikrát můžu přečíst i v Computeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:28

Na téma červenobílého blikajícího hnusu se tu již diskutovalo. Ta inzerce tu už není a její antipropagační funkce je myslím jasná.
Pokud se vůbec někdy dostanou zvukové reklamy na český Internet ve větším měřítku, tak Živě nebude jistě prvním, kdo to zavede a nebude ani posledním. To, jestli budou zavedeny se odvíjí od toho, jak budou účinné. Je právě dobře, že se o tom diskutuje a reklamní agentury vidí, že tím opravdu pozitivní pozornost nezískají a takové reklamy nebudou ceněny pro něco nového, budou spíše odsuzovány. Já jsem osobně proti zvukovým reklamám.
Reklama v časopisech je svázána přísnými pravidly co do množství a Computer, Connect!, Mobility a jiní od nás je pečlivě dodržují.
Computer a Živě mají mírně rozdílné čtenářské obce, proto nějaké propojování na škodu není. Computer staví na vlastních originálních tématech, která do hloubky zpracovává, Živě se na jeho náplni podílí minimálně a zajišťuje spíše zpravodajský servis. Pokud jde o obrácený směr, tedy Computer směrem na Živě, přebíráme články ze starších než aktuálních čísel a pochopitelně kvůli omezení webu neposkytujeme kompletní obrazovou a třeba tabulkovou dokumentaci. Computer vám dá víc, Živě vám to dá rychleji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DR  |  20. 04. 2001 19:28

a nebude ani posledním.. To, jestli budou zavedeny se odvíjí od toho, jak budou zaplacenné
Dále nesouhlasím stím, že se o tom diskutuje. Čím více diskuze, tím je reklama účinnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:28

Například Mr. Linx má kodex reklamy, myslím, že zvuková reklama by měla být do něj explicitně zavedena, popřípadě automaticky spadá pod zakázanou reklamu, protože je rušivá.
Konkrétní reklama je účinná, když se o ní diskutuje, obecná reklama jako taková není závislá na stupni diskuze. To jako máme mlčet a být z ticha, jen proto, aby to náhodou někoho nenapadlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stani  |  20. 04. 2001 19:28

Pane Holcik,
po cteni Zive a
casopisu Computer, s Vami nemohu tolik souhlasit.
na Zive vychazi prakticky clanky obslehle z ZDNetu, CNETu, nebo jinych nebo take primo z Computeru.
Kdyz si vezmu do ruky posledni cislo Computeru, neverim vlastnim ocim: v rubrice "Cenova zahrada - 111 redakcnich rad pro nejlepsi nakup", v robrice zakl. desek, naprosto chybi desky MSI (asi nejsou k vam tak financne vstricni, jinak si totiz absenci doporuceni techto desek vysvetlit nemohu), dale pak recenze p. Srsne na prehravac Nintaus (kolik tech recenzi uz pred nim tady bylo - zavani to pouze jeho lenosti a prostym "opsanim" infornmaci od tech co si dali s testy a recenzemi opravdu praci).
Proc tak usuzuji?: v jednom nedavnem cisle mel Computer primo na predni strance jako hlavni tema o "penezich na netu". A uvnitr "velky" clanek, prave od p. Srsne, s tim, ze byla na toto tema specielne vytvorena webova stranka (tak to bylo slibeno v Computeru!)kde se ctenari dozvi vice informaci, podivejte se na tu stranku.......
Zive a Computer zacina byt az prilis lacinymi periodiky, a je me to trochu lito, protoze drive tomu tak nebylo, ale jak se zda asi jste zvolili jiny smer......no, jenom aby se vam to nevymstilo, ctenari zas tak hloupy nejsou..............



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Srsen  |  20. 04. 2001 19:28

Zdravice,
je mi skutecne lito, ze se Vam moje recenze Nintause nelibila. Vim, ze ji recenzovali i na neterych serverech, treba na Grafice. Nicmene Computer je tistenny magazin a trva tam, nez neco vyjde. Clanek jsem mel mimochodem hotovy na zacatku zari, ale zkratka nebylo misto v casopisu.
Jinak, nevim, jak muzete soudit, jestli jsem si s recenzi dal praci ci ne ? Ale necham to na Vas, jak rika D.Docekal, ctenar ma svate pravo na nazor ....
Ad penize na netu) Jo. Slibil jsem web a neudelal jsem ho, sic nebyl cas ... Je pravda, ze jsem nemel nic slibovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stani  |  20. 04. 2001 19:28

Nelibi se mi nafouknute bubliny.....a pak nic...
...anebo "ryclokvasky" - obslehle veci....
Nitaus : z niceho Vas neobvinuji, pouze mam urcite podezreni, viz
"Prachy na netu": to jste nesliboval Vy(jako soukroma osoba -to by jste si musel dat inzerat) ale casopis Computer svym ctenarum (i kdyz je jasne , ze za vse je nekdo odpovedny), ktery mj. to mel jako hlavni tema dokonce i na obalce casopisu.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Wagner  |  20. 04. 2001 19:28

"Pokud jde o obrácený směr, tedy Computer směrem na Živě, přebíráme články ze starších než aktuálních čísel a pochopitelně kvůli omezení webu neposkytujeme kompletní obrazovou a třeba tabulkovou dokumentaci. "

To "omezení webu" myslíte vážně?! Článek, kde se mluví o tabulce, která na WWW není, jsem už na Živě viděl, ale to je omezenost redaktora, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xor  |  20. 04. 2001 19:28

Tož s tým časopisem je to fakt. Computer se mi ze začátku moc líbil. Já sem ho také odebíral moc roků, a pokaždé sem si ho předplácel na Invexu. Vždycky mi dali za odměnu nějakou neprodejnou knížku z toho jejich nakladatelství jako cenu útěchy, a to mě tak nějak utěšilo, a ani mi tak nevadilo, že předplatné je zase dražší. No a minulý rok naráz nic, žádná knížka. Tak jsem si říkal - časopis je čím dál dražší, je v něm čím dál větší [---], a teď ještě knížku mi nedali, tak se na celý Computer pěkně vykašlu. No a teď po roce vidím, že to bez něj jde taky. Podobně jsem se před 2 lety vykašlal na PC Magazín, který se taky hrozně zkazil. Dnes už beru jenom CHIP, který podle mně si drží dost dobrou úroveň. A s Živě je to něco podobného. Ze začátku to byl supr server, ale dnes
už těch článků o ničem je většina, a těch opravdu zajímavých je jen pár. S těma reklamama uprostřed článků mě to dost naštvalo, je fakt, že ty zvukové bannery jsou snad ještě horší! V principu se ale jedná o totéž. Já chápu, že z něčeho se ten obsah platit musí, honoráře autorům, atd., ale mela by se podle me zachovavat urcita mez.
Xor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  20. 04. 2001 19:28

Názory na Computer a Zive výše - plně souhlasím. (Computer sem přestal odebírat a i číst - zjistil sem že na KAŽDÉ straně je minimálně jedna reklama = reklamní prospekt). Nejkvalitnější (hodnotou) na tomto serveru sou dnes diskuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  20. 04. 2001 19:28

Pokud je o penize tak Cpress mi usetril celkem slusnou sumu diky skvelemu clanku o volani do ciziny.Myslil si ze za ty prachy co stoji computer dostanes mnohem vice pouzitelnych informaci nez u jinych pocitacovych casopisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maus  |  20. 04. 2001 19:28

Je to v haji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  20. 04. 2001 19:28

Nebude hur, bude lip! Hned po Invexu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil Tresnak  |  20. 04. 2001 19:28

To si piste ... je jasne, ze ctenari serveru maji moznost "hlasovat nohama", to znamena nechodit na stranky, kde je obtezujici reklama, ale ony brzy zadne takove stranky nebudou.
Jen trochu to sleduju, ale nastup multimedialnich technologii do reklamnich prouzku, ale i do reklamnich mailu(!) bude v nasledujcich mesicich urcite neprehlednutelny - tady asi pomalejsi, ale zastavit se to neda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Polach  |  20. 04. 2001 19:28

Uz delsi dobu sleduju, jak se po Zive rozlezaji bannery.. Ten, ktery narvali do clanku, uz mi pripada jako poradna nechutnost a zarekl sem se, ze na to nikdy nekliknu ani to nebudu cist !! S kolegy ted uzavirame sazky, kdy se objevi v clanku dalsi !! Predpokladam, ze to bude brzo a casem budem hledat text mezi bannerama.. Inu, cesi jsou vynalezavi a kazda korunka dobra, nas... ctenari nejsou duleziti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:28

Ahoj Zdenále,

Jak sis jistě všiml, počet bannerů se na Živě zmenšil. dali jsme jeden doprostřed a zrušili ten dole a ještě jeden vlevo. na stránce je tedy méně reklamy=méně kB ke stahování.
Pokud si někdo od vás vsadil, že se další reklama neobjeví, má velkou šanci na výhru.
a že pozdravuju švagra (jak si vsadil ten? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  20. 04. 2001 19:28

Už jsem to psal několikrát, nejde ani tak o počet reklam, ale o umístění. Když by někdo deset reklam po stranách nahradil pěti reklamama uprostřed článku tak mu za to snad mám děkovat?
Kdyby to aspoň byly nějaké nepohyblivé. Tohle je ale příšerně rušivé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:28

Obecné pravidlo:
pokud vás ruší blikáním nějaká reklama, klepněte na ESC, nebo stiskněte Stop v prohlížeči, zastaví se nejen načítání stránky, ale i animace na obrazovce.
Stejně tak můžete v nastavení Internet Exploreru vypnout zobrazování animací, načte se jen první snímek z animovaného GIFu (tedy méně dat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:28

změna - načte se celý animovaný GIF, zobrazí se jen první obrázek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pdb  |  20. 04. 2001 19:28

To mate jak s tistenejma casopisama, aby mohly vychazet, tak tam ta reklama proste byt MUSI. A u internetoveho media, ktere mate zadarmo, je to jeste vetsi nutnost.
Je to jednoduche bud budou casopisy, televize atd s reklamou nebo nebudou vubec.
Jeste na tom nejsme tak spatne jako v nemecku, kde reklama v televizi je opravdu vymyvani mozku. 5 minut pred koncem poradu zaradi televize CTVRT HODINOVY blok reklamy, porad skonci, zacne novy a 5 minut po zacatku zaradi dalsi stejne dlouhy reklamni blok.
Nehlede k tomu jak jsou reklamou masirovany deti, behem detskych poradu a to chteji schvalit (mozna i schvalili), moznost reklamniho okna behem nektereych poradu (picture in picture).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Pejsa  |  20. 04. 2001 19:28

Víte co bude opravdu frajeřina ?, až se začnou v textu objevovat reklammí věty. (tj. textík schovanej ALWAYS COCA-COLA přímo v textu článku) .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso Rimmer  |  20. 04. 2001 19:28

Banery uprostred clanku, pred casem jsem neveril vlastnim ocim - doufam, ze zive za chvili nebude vypadat jako tenhle clanek s tim, ze to nebudou obrazky o reklame, ale reklama....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mm  |  20. 04. 2001 19:28

pouzivejte google.org, s tim by prozatim takove problemy byt nemely a jeho odpovedi na dotazy mi pripadaji stejne kvalitni, ne-li kvalitnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  20. 04. 2001 19:28

Koukám, žasnu a nevěřím. Firma, která totéž dělá více než týden (reklama Nextra na Mr.Linx) zuřivě kritizuje firmu Altavista. Úpím a nadávám u počítače jako špaček, protože každou chvíli se mi ozvou nechutné skřeky. Článek je trefný a správný, ale měl by směřovat směrem do vlastních řad.

Na stížnost zaslanou 3.10 na Pavel.Illichmann@linx.cz nedošla dosud žádná odpověď. Uznávám, že byla poněkud nevybíravá, ale zvuk v reklamě je hodně obtěžující. Spam skousnu. Cca 300-400MB reklamy měsíčně taky přežiju (přestože za přenesená data tvrdě platím), ale tohle je moc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Novacek  |  20. 04. 2001 19:28

Mr.Linx ale nemuze umet Flash, protoze mi u nich uz dva mesice ceka flash banner (pro ostatni nastesti bez hudby) na aktivaci. Nebo uz Pavla Illichmana nekdo zastrelil, ze neodpovedel ani tobe, ani me :o)))) Koukam, ze na teto strance, kde pisu do okenka svuj nazor, chybi prouzkova reklama. To je divne. To mohly byt tri imprese navic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radouch  |  20. 04. 2001 19:28

Dle meho nazoru zacina nove obdobi internetu, kdy kazdy bezny uzivatel (ktery nezvlada odblokovani techto aktivnich flash prezentaci na urovni nastaveni) bude pri techto "brutalnich utocich" premyslet o nejzakladnejsi myslence internetovske technologie - o jeho smyslu...
Doufejme jen, ze toto obdobi bude jen prechodne a ze nekdo nevymysli jeste tezsi kalibr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel ILLICHMANN  |  20. 04. 2001 19:28

Nejprve bych se Vám chtěl pane Šveci omluvit, že jsem Vám opravdu hned neodpověděl na Váš mail s 3.10, ale přiznám se, že mě k tomuto vedly 2 důvody. Za prvé jsem tyto dny vedl spousty jednání a tudíž jsem se k mailům prakticky nedostal. A za druhé nevím co odpovědět na mail začínající touto větou - "Vážený(í),mohli byste si laskavě strčit do prdele zvukový doprovod reklamních kampaní.". To naprosto pomíjím fakt, že jste se sice podepsal jako Tomáš Švec, ale z mailem svec@cpress.cz. Toto proč jsem Vám neodpověděl hned. Vím, že to je trochu má chyba, internet je dynamické médium a manažer internetové reklamní sítě by měl být dostupný prakticky pořád, ale opravdu jsem pouze a jenom člověk.

Tak a teď k Flash bannerům a zvukům v reklamě vůbec. Jak pan Nováček píše, tak opravdu Mr.Lin(x) do začátku tohoto týdne Flash technologii nepodporoval a tudíž nemohlo jít o zvuky jdoucí z banneru firmy Nextra, nemluvě o tom, že sám mám reproduktory na stole a bannery Nextry jsem shlédnul x-krát. Ale možná, že se mýlím a chyba je na mé straně ve zvukové kartě a jejím nastavení, ale nejsem o tomto faktu přesvědčen. Další věc která mluví proti této situaci, že každý Flash banner je vkládán do systému coby SuperBanner a tak musí projít rukama našeho administrátora a ten takový banner nikde nevkládal !!!

Co se týká zvukového doprovodu a mého názoru na něj, tak já osobně velkým příznivcem nejsem. Samozřejmě zvuk je dalším rozměrem reklamy a zcela jistě velmi působivým a účinným, ale trochu proti němu hovoří několik faktů (nicméně nejedná se o to, že by jste stahovat nějaká kila navíc. V reklamním systému Mr.Lin(x) je naprosto striktně dáno omezení velikosti banneru a to prostě klient nebo člen nemůže překročit, protože to je systémové opatření). Jak již píšu výše, tak já zvuk v bannerech prozatím příliš neuvítávám, protože stejně jako spousta dalších lidí poslouchám hudbu (někdy i vcelku nahlas a ve chvíli kdy to této hudby přijde nějaký rušivý element, tak opravdu radostí neskáču. Podle mě pokud nebude reklama jako by striktně oddělena tak by zvuk v ní asi neměl být. Asi by nikdo s lidí nebyl nadšen kdyby do dojemné milostné scény v televizi bez ničeho vstupila rocková hudba a medovým hlasem by vám ženský hlas řekl, že můžete využít atraktivní slevy v nějakém hypermarketu. Takto se chová vlastně zvuk v bannerech.

Tudíž na závěr. Jsem velmi rád, že se začíná kolem této věci diskutovat a vlastně velmi děkuji Partikovi Veselíkovi za tento článek, i když jsem vůbec netušil, že něco v tomto duchu píše. Ale na to má svaté novinářské právo a budu jenom velmi rád, pokud se kolem toho rozvine třeba i bouřlivá diskuse, protože NIKDO z nás, kteří se internetovou reklamou zabýváme v tom vlastně nemáme jasno asi nikdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beneš  |  20. 04. 2001 19:28

K odstavci č. 1 ... uvádíte dva důvody, proč jste neodpověděl obratem na z části citovaný email. První důvod je tak trošku výmluva, typická v českých podmínkách ( nestíhám, jsem jenom člověk ... no, tak by neměl být problém si k sobě vzít ještě jednoho člověka a nebo raději rovnou dva člověky ). Druhý důvod chápu a myslím, že neodpovědět na takto začínající email není žádným prohřeškem. Je ironické, když se pisatel takového emailu dovolává slušnosti.

Co se týče toho ostatního, tak si myslím, že účelem reklamy není nikoho obtěžovat více než je nutné. To platí o zvukovém doprovodu reklamních banerů, zasílání reklamních emailů, ale i třeba vyskakování samostatných reklamních oken. Za chvilku bychom se mohli dočkat třeba toho, že stačí přes reklamu přejet myší a ta Vás odhyperlinkuje kamsi do neznáma. Myslím, že spousta reklamy nahrazuje vtip a přitažlivý design a podání agresí vůči potenciálnímu zákazníkovi. Jistě to neplatí pouze na Netu, ale i v televizi a rozhlasu, pouze Internet otevírá více způsobů a možností.

S pozdravem Martin Beneš - ČESKÁ NULA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:28

Trošku nevěřím svým očím: kritizujete, že manažer Mr.Lin(x)e si odvážil během 24 hodin (nebo máte jiné lhůty? Pět minut?)) neodpovědět na sprostý mail?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beneš  |  20. 04. 2001 19:28

No, pokud to bylo na mne a nevěříte vlastním očím, tak si zkuste můj názor přečíst ještě jednou ... asi jste to špatně pochopil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  20. 04. 2001 19:28

Vážený pane Illichmanne,
za radu kam si strčit zvukové bannery se omlouvám. Ne protože by si ji zvukové banery nezasloužily, ale protože teď si už nejsem 100% jist z kterého baneru pocházel. Posledních 24 hodin se zvuk neobjevil. Pokud se objeví tak pečlivě najdu původce a pošlu mu totéž. I kdybyste to měl být znovu vy. Bude-li to někdo jiný tak se vám znovu mailem hluboce. Pokud jde o můj mail svec@cpress.cz tak nechápu co se Vám na něm nelíbí. To je opravdu můj mail, který mám nastavený jako primární, protože 90% mých mailů je v rámci CP. Outlook bohužel neumí rozumně definovat konto přes které se mail odešle.
Znovu opakuju, že zvukovou reklamu za hodně špatnou a obtěžující. Vadí mi fakt hodně. Proto tak ostrá reakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  20. 04. 2001 19:28

Takže zvukovou reklamu jsem objevil. Je skutečně v reklamě firmy Nextra, ale nikoliv v reklamním systému Mr.linxe, ale na www.mobil.cz a v jeho síti.

Tímto se hluboce a veřejně omlouvám za neoprávněnou kritiku. Omlouvám se jak panu Illichmanovi tak i celému Computer Pressu. Je to pro mě důrazným poučením, že příště si musím dát větší pozor na koho udeřím.

Důvod proč jsem si myslel, že se jedná o Linxe byl ten, že tou dobou úplně stejná reklama (pouze ne ve Flashi) byla i tam. Zároveň Mobil server dříve používal Linxe a tak mi to nepřišlo divné.

PS: Jdu psát nevybíravý mail na mobil server. Zvuková reklama mi opravdu hodně vadí. Je to takovej elektronickej terorismus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor