ADSL: Všude dobře, doma nejhůř

Diskuze čtenářů k článku

P.  |  17. 04. 2004 19:20

Z telekomunistem jsem již skončil. Mám bezdrát (srovnatelně rychlý jako dial-up) za 300 Kč/měsíc a plná spokojenost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladic  |  15. 04. 2004 10:57

S tema cenama jaky jsou a jaky jiste budou i dale (pac rozhodnuti CTU vnese do problematiky minimalni pohyb) CT obrat nenadela...

At uz se tam kur*a u nich nekdo konecne PROBERE a uvedomi si, ze vic jak 600 až 1000,- s DPH (se vsim vsudy) za to lidi tady zkratka nejsou ochotny dat ani omylem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Perkele  |  15. 04. 2004 08:33
AAA  |  14. 04. 2004 22:28

Oficiální čísla telecomu udávají počty zřízených přípojek ADSL!!!!!!! Nejsou od toho odečteny již odhlášené!!!! Těch skutečně provozovaných je už o cca 1/4 méně!!!!! S tím vůbec statistika nepočítá!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tygr  |  14. 04. 2004 01:04

adsl suxx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Ruzicka  |  13. 04. 2004 22:57

Ale vybrat si muzu, ja taky nesnasim Telecom a proto delam vse aby jim minimalizoval zisk, volim jineho provaidera volam pres alter. operatora atd. Urcite by nesel k Telecomu!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Ruzicka  |  13. 04. 2004 22:22

ADSL nyní v tuzemsku využívá kolem 20.000 zákazníků. Většina z nich technologii využívá v síti Českého Telecomu

To je zajimave, hlavne ze vsichni mame plnou hubu jaky je Telecom shit!?



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  13. 04. 2004 22:44

Hmm, myslíš, že kdybychom měli alternativu k ADSL od ČTc, tj. kdyby tu existovalo konkurenční prostředí, tak na bychom na něj nadávali? Ne, z dosavadními cenami a parametetry ADSL by tu už dávno nebyl, protože by zkrachoval. Jenomže náš Telecom má monopol, takže si nemůžeme moc vybírat. Proto si lidé pořizují ADSL od Telecomu, ikdyž ho nemají rádi (samozřejmě se jedná o lidi, kteří nemají alternativu - bezdrát, kabelová televize atd.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Ruzicka  |  13. 04. 2004 22:15

Stoji za precteni, DigiWeb a ISDN.CZ 



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Terabyte  |  13. 04. 2004 22:10

2 Telecom jste fakt bozi...
512/128 1:50 50-70kbps tomu rikate ADSL??? To je ISDN !!! za trochu jiny penize !!! proberte se nez bude pozde!!!

Pamatujte ze Cesky narod neni blbej ale je sakra vychc*** takze abyste nebyli prekvapeny az ze sousedniho Nemecka si sem nejakej borec bude postupne prehazovat 100Mb... opticky pojitko je nadosah!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Ruzicka  |  13. 04. 2004 21:10

V konecnem boji kdy se ceny ADSL snizi, prijde ve finale slavny Telecom a zvedne pausaly. V konecnem dusledku na tom budem zase stejne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Ruzicka  |  13. 04. 2004 20:58

Az budou po nejakem delsim boji ceny ADSL na lepsi urovni, tak ve finale prijde slavny Telecom a zvedne opet pausaly. Proste nekonecny boj. Kdo si poridi alter.pripojeni ten vyhraje, cim driv tim lip!!!



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rdm  |  13. 04. 2004 20:24

myslim ze na vine neni telecom ktery vyuziva sve situace a hrabe do kapsy..na vine je vlada ktera nedela nic nez jen tuneluje tuto zemi a schvaluje stupidni a derave zakony o kterych se jeste pred schvalenim vi ze se za mesic budou novelizovat..myslim ze tim kdo tu nejvic ale porusuje zakony je antimonopolni urad ktery mel proti telecomu uz davno zakrocit a prinejmensim ho rozdelit na dva samotatne podniky operatora a spravce telefoni site..napr:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igor  |  13. 04. 2004 20:08

Zajimalo by mne co dokazal od revoluce Telecom s porovnanim ostatnich operatoru. Operatori vybudovali sve site od zakladu jejich nabidka je bezesporu mnohem zajimavejsi. Dokonce nabidli internet za pausal - rychlost a kvalita v jejich moznostech. Jedine co dokazal Telecom je dojit vsechny zakazniky a uzivat si jejich penez. Nevybudovali absolutne nic noveho, krome par linek do zbytku CR. Jejich sluzby jsou podle mne nehorazne drahe ve srovnani s tim co poskytuji. O nejakem solidnim chovani k zakaznikovi ani nemluve. Jedine proc je statem hajen je kvuli jeho hodnote, ktera jde stejne do haje. Co je tam za vedeni, ze nedokazalo vyuzit podminek, ktere teto firme byly poskytnuty. Neznam jedineho cloveka ktery by byl spokojen s politikou Telekomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kawa  |  13. 04. 2004 20:08

co tak misto naříkání vyrazit znovu do ulic na protest proti Telecomu

Jsem z Brna a navrhuji sraz na Babákové

Až se na ně začnou valit davy rozzuřených lidí, určitě změknou

jen mám pocit, že je pro většinu pohodlnější skuhrat než konat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Terabyte  |  13. 04. 2004 22:14

Asi mate kolego pravdu ale jen si pockej ty jeden Telecome Wi-fi sit roste v CR jak houby po desti :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 04. 2004 17:20

Od 1.července 2004 bude mít Telecom jen 19.699 ADSL přípojek - já končím. Za ty prachy a s tou agregací na hov.. - když jsem měl ISDN, tak to bylo podstatně lepší. No teď už jen čekám na Karneval. A jestli mobilní operátoři ještě trošku zlevní, tak ruším i pevnou linku od Telecomu. Ať si ji vrazí do ....   (však víte kam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saper  |  13. 04. 2004 18:00

Musim te opravit od 1.cervence jich bude 19,698.Taky to po roce rusim(31.04),protoze muj ISP je ..... kterej pousti jen web a postu to proto aby docili co nejvyssi rychlosti a oklamaly tak potencionalniho zakaznika ze jsou jediny funkcni ADSL na trhu.Po ADSL Volny se  od Ledna neda hrat.Dost nastve kdyz bezne veci na zapade (ano porad je to zapad) jsou u nas nemozne a vina neni pouze u Telecomu ! Dokud ADSL nebude v Č.R. splnovat parametry bezne v Evrope jde do haje a mozna nas predezene i Zimbabve.Jak jsem uz nekde cetl od dalsiho nadseneho uzivatele ADSL made in Czech republik prvni skutecne funkcni ADSL je  400 Km na zapad od Prahy a ted uz to plati i na vychod.Uvidim s cim prijde v Kvetnu Eurotel a budeli to mit vyhovujici parametry poridim si ho a ADSL uz radsi nikdy dokud bude v teto podobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ehm  |  13. 04. 2004 16:54
Ufi  |  13. 04. 2004 16:49

Neustále se všude píše kolik Český Telecom zřídil od začátku přípojek, ale kolik lidí za stejné období už zase zrušilo své připojení přes ADSL se pravděpodobně nikdo nikde nedoví (

Určitě nejsem sám kdo o ADSL za současných podmínek, limitů a "kvality" nemá zájem a zrušil ho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  13. 04. 2004 16:31

Zdravim, jen chci napsat svoje zkusenosti s ADSL - mam ho v Jihlave od IOL, beha to 50-55 kB/s (430 kbit) a pingy kolem 20-30 do Ceska, jsem maximalne spokojenej, jen ta cena 1100 za 3 GB limit mi prijde kurwa vysoka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri  |  13. 04. 2004 15:28

cena uz mne vyhovuje, ale chci aby to chodilo na rychlostech alespon priblizne podobnych jako deklarovanych ! (512/128)

u GTS na P4 se nedostanu pres 6-8KB/sec (54-80 kbit) a ping lita kolem 150-300 ms,

packet loss cca 5-10%

to je ta prava tragedie ceskeho ADSL v podani telecomu ...... alespon pro me

az to bude chodit 24 hod denne alespon 400 kbit a ping do 50ms, tak to bude v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  13. 04. 2004 18:04

Tak to ti to běží ještě velmi pěkně, mně 1Mbps 1:50 běží od GTS běží 0-50kbps a pingy od 110ms a výše, lagy 30%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  13. 04. 2004 22:06

ano souhlasim a pridavam do kotle Praha 4 GTS 512/128 1:50 pingy na Gamezone.cz tak 100-150ms packet loss asi 20% a rychlosti (resp. pomalosti :/) asi tak 40-100kbps cili asi 6az12,5KB/s jste fakt super jestli s tim neco nezacnete delat tak Vam panove z GTS garantuju ze tu Vasi **** ADSL linku zrusim. Ano nepolozi Vas to ale prinejmensim **** to papirovani :)))

P.S. Ujistuji Vas ze i kdybych mel stavet 100m vysokej stozar tak sem to CZFree dostanu :))))

P.P.S POsledni sance tech 5 mesicu to s Vama snad nejak vydrzim !!!

P.P.P.S Skuste zavest datovy limity a Vasi genialni linku si tuplem nikdo neobjedna.
(Ano linka je Telecomu ale Vy berete penize tak se starejte!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quido  |  13. 04. 2004 13:34

Já to udělal s konečnou platností před měsícem. Do firmy jsem zařídil full duplex 1 Mbit/s + 6 hlasových kanálů pro odchozí volání od alt. ISP. Sdílíme to celkem 3 firmy, cena se započtením úspor za volání vychází na jednoho cca na 3500,- Kč. Garantovaná propustnost pro každého, žádná agregace, garantovaná spolehlivost 99,5%. Od Telecomu mám už jen 2 ISDN, které jinde koupit nemůžu. Takže čT platím všehovšudy 1200 měs. I to mě ale docela se**.

Doma žádný telecom, všichni maj mobil, internet přes UPC. Kdyby měl každý takovou možnost, za chvíli budou škemrat s dumpingovými cenami. Těch pár vládních úřadů by je neuživilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buff  |  13. 04. 2004 14:32

Pokud si nekdo zridi pronajty okruh, tak dotuje Telecom tak jako tak. AltISP musi platit telecomu za tu linku. Zmena bude az po uzakoneni ULL pro vsechny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dannys79  |  13. 04. 2004 13:21

Český telekom - "Víc než jen SVINĚ":))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  13. 04. 2004 12:41

protože je u nás ta zku*vená korupce, ale proč se rozčilovat, komunisti, nověji sociální demokrati, tu budou stejně stále

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  13. 04. 2004 10:42

z clanku: a o ADSL je tam (SR) mezi uživateli větší zájem než u nás.

Tohle mi prijde hodne scestne - jako zajem se bere pocet technicky overenych objednavek? A co my, kteri mame zajem treba rok, ale bohuzel jsme pripojeni na ustredne, kde ADSL zatim nejde? Ja osobne mam zajem jak svina, ale je mi to houby platne (Bydlim pobliz centra Olomouce, nedaleke sidliste samozrejme pripojene je)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  13. 04. 2004 11:30

Dobra rada nad zlato. Poptej se na Wi-Fi. V Olomouci je ISP dost a ceny jsou velice zajímavé. Jen se zaměř na jednu důležitost. Co ti firma mimo připojení nabídne, jestli má vůbec nějaké služby se servisem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
georgeSK  |  13. 04. 2004 21:44

U nás je ADSL už v 29 mestách.

I my vo firme rozmyslame o tom, ze prejdeme na ADSL - kamarát má flat program od Slovak telecomu a pripojku 384/64 a jede mu to i 100 kB/s (800 Kbit/s) i pri agregacii max 1:40 za cenu 699 Sk zasuvka + 890 Sk flat basic (možna že je jeste malo zakaznikov). A od 1. 5. za stejnu cenu 512/128 kbit. Do peeringu ma Slovak Telecom 1Gbit linku. Možná pomohlo to, že Slov. telecom je v rukách deutsche telecomu.

My ideme na mikrovlne už asi 3 roky - nič ružového, 16-32 kbit bez limitu!!! za 2030,- Sk!!!, u konkurencie 24-48 za 2900!!! Su samozrejme aj taki ktorí za rovnu tisícku ponuknu 128-160 kbit, ale je ich strašne malo a len v Bratislave. Takže, paradoxne, je u nás najlepší telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muhehe  |  15. 04. 2004 23:52

No telecom urcite ne, najvyhodnejsie sa mi zda zatial chello. Zatial flat a za tych +-1700 mat doma 512/128 je uplne super.
Este keby sa ten modem tak casto "samovolne" nerestartoval tak nemozem povedat nic negativne okrem hotline kde sa snazia z cloveka spravit debila a nakrmit ho napriklad tym ze ked nejde net tak je to tym ze nejde DNS (ako by to s tym daco malo spolocne ze mi napr. dhcp neprideli ani ipcku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  13. 04. 2004 10:17

Bohužel se ukázalo, že jsem měl naprostou pravdu, když jsem v roce 1994 tvrdil, že ČR by nejvíce z všeho prospělo odpálit kamion s 20 tunami TNT v Olšanské ulici. No, stalo se. Hlavně že klany soudruhů Kočárníka a Dyby mají na generace dopředu o renty postaráno ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hombre  |  13. 04. 2004 09:58

Tenhle slogan se myslím hodí lépe, než ten jejich. Zajímalo by mě, zda nějaké pako z Telec*mu taky čte tyhle diskuze, aby viděli, jak jsou populární. Ale ti asi mají jiné starosti, jak si vytřít zadky svýma mnopolníma prachama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paral  |  13. 04. 2004 10:14

Divil by ses, nekteri to ctou, ale bohuzel ne ti co s touhle smutnou situaci mohou neco udelat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silenec  |  13. 04. 2004 09:33

No kouknete se na zajimavy okolnosti... http://www.zkulickyprd.cz/brain/?name=Madman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sweetux  |  13. 04. 2004 10:11

bastarde, penisciliiiiiin na Tebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  13. 04. 2004 09:12






Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sweetux  |  13. 04. 2004 09:09

a bohuzel to vidim na vlastni kuzi - bydlim na sidlisti, ktere je ted uz dost zahlcene. Kdyz jsme zacinali a bylo jen par AP, tak to slo v pohode. Ted je vysoky packetloss, nedostatek kanalu, vzajemne ruseni, stale neco hapruje, o problemy neni nouze. Zkratka, WIFI je vhodne jen nekde a jen pro nekoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muflon  |  13. 04. 2004 09:30

Ale zas na druhou stranu na sidlisti neni vetsinou problem domluvit se a prejit na optiku
(Ronja a spol.), kdyz se domluvi vic lidi, naklady jsou prijatelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sweetux  |  13. 04. 2004 10:04

"naklady jsou prijatelne">
Souhlas, bohuzel ta domluva vubec neni snadna. Absolvoval jsem to, kdyz jsem se snazil presvedcit sousedy v panelaku, aby sli do CZFree se mnou. Prestoze jsem mel kalkulace nakladu a dalsi financni propocty, z 16 bytu se k mne pridaly jen 4 dalsi. Ostatni za tim povetsinou hledali nejake me "skryte" zajmy, kterymi budu tajne tezit...
V pripade Ronji se, narozdil od obycejnych WIFI, uz nejedna o zanedbatelne castky, nad kterymi muzeme mavnou rukou s dovetkem "No co, nepodarilo se."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  13. 04. 2004 11:23

To je si ce pravda, ale je potřebné se domluvit a pokud to nejde tak to vypadá podobně jako s ADSL. Prostě pásmo 2,4GHz je bezlicenční a k rušení ve větších lokalitách prostě musí a bude docházet. Na případné licenční pásmo 3,5 nebo 5,8 GHz prostě obyčejný uživatel nemá a pravděpodobně ani mít nebude. U nas to zatím funguje v pohodě (CHROPNET.WSC) a otom to je. Jsou tu tací co se cpou do všeho a experimentují, ale káždé zlo je k něčemu dobré. O RONJI uvažujeme a popravdě řečeno, proč ne. Rozhodně pro lokální použití je to kvalitnější spoj než Wi-Fi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanis  |  13. 04. 2004 09:04

Omlouvam se za pripadnou nepatricnost tohoto prispevku, ale rozhodl jsem se takto prispivat do kazde diskuse tykajici se "vysokorychlostniho" internetu. Delam to proto, ze do teto doby nemam sanci v okresnim meste, na sidlisti vyuzivat jakekoliv sluzby spojene s technologii xDSL. Duvodem je nepritomnost DSLAMu na me uzlove telefonni ustredne diky cemuz je pro me kazda (sebelepsi) nabidka bezpredmetna. Muj skromny zaver: dokud nejsou cihly, neni mozne stavet dum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shocquer  |  13. 04. 2004 08:46

Ked clovek chce, tak povie aj taku somarinu, ze uz Vas (co sa tyka DSL) predbehlo aj Slovensko.

Pokial si vsimnete, tak vacsinou je mozne mat DSL tak v BA a este par mestach. Take zahorie mozte komplet skrtnut. No to by ste inac plakali, keby vsetko mali len Prazaci

Nie, nemate sa az tak zle Ale Telekom bude vzdy len telekom - len ho nepredajte nemcom!

*Sho*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  13. 04. 2004 10:27

Neviem akú somarinu máte na mysli - predpokladám, že tú hlášku, že Slovensko predbieha ČR v rozvoji ADSL. Vzhľadom k tomu, že situáciu na Slovensku veľmi dobre poznám (som štátnym občanom ČR aj SR, a takmer každý deň sme vo styku s partnerským sdružením Internet pre všetkých na Slovensku), tak si za informáciou podanou v tiskovej zpráve stojím.

 Slováci od začiatku roku naištaľovali viacej prípojok než ČR a taktiež prijali viacej objednávok (technicky overených) Tiež to čo tvrdíte o lokalitách kde je dostupné ADSL nieje tak celkom pravda. Dočkáte sa aj u vás na Záhorí (pozdravujem vyprávjačov) pozrite sa na už takmer mesiac starú tlačovú správu Slovak Telecomu. Mimochodom ADSL  na Slovensku má už dnes celkom slušnú dostupnosť. S pozdravom Miloslav Sova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleeee  |  13. 04. 2004 20:42

Slovaci su tupe hovada co si objednavaju ADSL. Mam dost tych komunistov cervenych co chcu trieskat peniaze aj odtial odkial by nemali. Je smutne, ze v jednej krajine ako Slovensko brzdi rozvoj internetizacie spolocnosti taky moloch ako je ST. Co to je za nehoraznost pytat za agregovany flat 1600SK bez DPH za smiesnu linku ?! Berme si priklad z Japonska, kde za 8Mbps (max. ADSL technologie) platia Japonci v prepocte 800 Sk.

Tak si mozte tie vase ADSL kable napchat do ri*i a ist s takymi dristami niekde na hranicu s Ukrajinou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pozerajuci z kopca  |  14. 04. 2004 10:37

Tak sa prestahuj do Japonska a mas pokoj. Takych, ako si Ty mi tu nepotrebujeme. Aby sa Ti nestalo, ze tam budes si musiet kupovat kyslik, aby si neskapal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  13. 04. 2004 08:46

Zdravíčko, nevíte náhodou někdo, kdy hodlají alternativci aktualizovat své ceníky dle nařízení ČTÚ??? Zatím mají všude staré ceny a cenové rozhodnutí má platit už od zítřka...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paral  |  13. 04. 2004 10:07

Projel jsm dobrych dvacet poskytovatelu ADSL, ale nikdo nema aktualicovanou cenu tak jak to pozaduje CTU. Vypada to, ze bud to do zitra nikdo mit nebude, tim padem porusi narizeni CTU a nebo vsechni (a to je logicky) cekaji na upravu cen od Ceskyho Telecomu!

Telecom neumi nic udelat vcas, veskere lhuty plni bud v den platnosti a nebo a to je castejsi az po techto datech. Kazda normalni spolecnost s timto pristupem davne krachne, jen tenhle moloch porad nic a nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  13. 04. 2004 18:15

"...a pamatuj, Stepane, levne nakoupit, draze prodat a pozdrzet platbu..."

(videl jste posledni dil Basniku? :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DAFER  |  13. 04. 2004 08:39

Ještě bych byl ochotnej platit cca 500,- vč DPH za ADSL s 5GB omezeni na mesic (normalnimu uzivatli si myslim  ze to staci) ale to by jeste k te castne nesmel byt poplatek za pouzivani tel. stanice.....ktrerou stejne nepouzivam.....

Rikam platit jen za adsl pripojku tak 500,- mesicne a nic vic......by myslim oslovilo urcite spoustu lidi a znovu by prihlasovali odpojene linky jako ja:)

Brrr to byl ale divnej sen :) TELECOM? i za cenu toho ze uz nemam doma internet NEMAM a je mi fajn :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myl  |  13. 04. 2004 15:53

V tom pripade mas smulu. Nikdo se te nebude ptat, co jsi ochotny dat. Mas urcitou nabidku a bud beres nebo ne  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HLAD  |  13. 04. 2004 08:37

HEHE!! )) Hééhehehehe, juhůůůůhuh, Cháchachachachááách ))

Český Telecom- víc než jen slova ... chechechecheche

Nebuď šnek, buď quick -chachachachacha

Větší vtipálky než náš slavné Telecom sem v životě neviděl.

Chichichichichi )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  13. 04. 2004 08:36

Zdravím Vás uživatelé internetu,

Je to k pláči, ale je to tak. To se dalo čekat, že se vše postupem času bude zhoršovat. Naštěstí tudlě technologii pr opřipojení i netu nepoužívám. Rychle jsem se probral ze snu a uvědomil si, že ČTc stím nebu nic dělat. Proto jsem zvolil Wi-Fi a krok to byl bez pochyb správný. Používám Wi-Fi již 2 roky a uspora jek bylo uvedeno v předešlích článcích je velká. Nicméně si myslím jedno, že přechod cca 20.000 uživatelů ADSL na jinou technologii bude rychlejší, jak získání těchto cca 20.000 uživatelu po zavedení ADLS na trh. Bydlím v Chropyni, kde telecom planuje, ADSL v roce 2005. Co k tomu dodat, pouze jen to jestli vůbec nějaké ADSL bude . To je mě, ale poměrně jedno. Připojení přes Wi-Fi mám, a to i za rozumnou cenu a hlavně bez omezení. Co u nás poskytovatel planuje tak rozhodně předčí celou technologii ADSL včetně ČTc. Vůbec by mě nevadilo, kdyby šel ČTc ke dnu jeto stejně jen banda lumpů a lhářů. Nic víc, nic míň. Škoda je jen toho, že se zbívající poskytovatelé musejí řídit tím co jim ČTc přichystá a to je celej problém. Tak schutí na internet, ale ne přes ADSL, se dnes už nenosí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adolf Hitler  |  13. 04. 2004 08:12

Kašlu na nějakej telekom už dlouho uvažuju že si koupím u t-mobilu data nonstop a vyprdnu se na celej telecom a jejich monopol. Telecom by měli soudit a né Microsoft. Microsoft si svoji pozici vybudoval. Telecom jí dostal. Taky bych postřílel všechny ty prasata co máme ve vládě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  13. 04. 2004 07:56

No CTc to je kapitola sama pro sebe, nema smysl nadavat ale konat. Proto jsem zvedl svuj liny zadek a pripojil se bezdratove mam ted cca 1Mbps sdilenejch s cca 30 lidma ( max ). Download bezne kolem 50Kb/s a nekdy i pres 100Kb/s. Jelikoz rad parim online gamesky (CSko) je pro me dulezita latence, jelikoz mame nasazenej a rozbehanej QoS tak mam pingy bezne kolem 15-20ms na herni server, jen tak 1x 2x do tydne se stane ze je linka nepouzitelna na online gamesky diky vytizeni. Neprovozuji na lince zadne PtP jako napr. DC++ presto jsem hrave presvihl hranici 5GB za tyden (legalni obsah), jsou tu lide co maji i 20GB ( ale ti uz asi nejake to PtP jedou ) . Zrovna dneska jsem odpojil linku od CTc uff to je uleva. Nejvic me pobavila slecna/pani na zakaznicke lince jenz se me snazila presvedcit o "VYHODNOSTI" jejich sluzeb. Howg.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  13. 04. 2004 10:58

Dnes jsem byl na Telepointu odhlásit linku Telecomu. Zdá se, že mají nějaký vnitropodnikový příkaz napřed zákazníka přemluvit, aby neodcházel a pokud neuspějou, tak mají za úkol člověka maximálně znejistět. Mají na to docela dobře vymyšlený formulář, ve kterém jsou záhadná políčka nedefinovatelného a nepochopiltelného obsahu. Nadruhé straně musím přiznat, že konec formuláře se mi líbil. Jsou tam zaškrtávací políčka, kde můžete zaškrtat, jak jste spokojeni s ČT. Tam jsem se vyřádil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jsem_Nastvany  |  13. 04. 2004 07:53

Co to je telecom? neznam, nevim, nepouzivam! Nemam duvod pouzivat predrazene sluzby teto komunisticke organizace kde si masti kapsy kdo muze!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights  |  13. 04. 2004 07:53

Tak jsem volal do telecumu a informoval se na moznost 1Mb bez omezeni dat. Pry varianta PROFI nebo co za 7K/mesic. Agregace 1:20. Cili kdyz tuhle lajnu prodaji 20ti lidem tak z ni maji 140K mesicne... vam by se na jejich miste chtelo propojovat s altISP ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  13. 04. 2004 08:56

Někdö někde v diskusi psal, že za 6k má od Telecomu pevnou lajnu 1Mb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zoom  |  13. 04. 2004 11:31

za 6tis od telecomu nemaš ani datovej okruh 64kbps...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  13. 04. 2004 13:02

Ale jo, 64kbit jo. Dokonce i vc. DPH... :) Ale stejne je to trosicku hodne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czechian  |  13. 04. 2004 21:40

Podle spravce site u nas ve skole plati skola za 64kbit telecomu 9000 ! a to pry z vlastni kapsy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  13. 04. 2004 14:26

To je docela možné, ale ten Telecom určitě nebyl český.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.D.  |  13. 04. 2004 07:35

A co kdo čekal když ministram informatiky je nějaký Mlynář ?

Hodně lidí....i já....si myslí, že je na nějaké výplatní listině telecomu

A pro Telecom je lepší tlačit Eurotel Data Nonstop než službu kde musí poskytovat možnosti využití pro konkurenční operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KO  |  13. 04. 2004 07:39

A co si jako myslis ze by Mlynar mel delat???? Cely to ministerstvo je sice naprd. Ale nic nemuzes soukromy firme narizovat (jedine zakonem a vyhlaskou). Dokud neuvolni posledni mili tak se nikdy nic nezmeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 04. 2004 07:52

Jenomze prave Mlynarovo ministrantstvo by melo ten navrh o uvolneni last mile pripravit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  13. 04. 2004 07:52

no ale vlada je tu taky od toho aby regulovala monoplne postavene firmy, tu moznost prece ma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lopan  |  13. 04. 2004 08:22

Telecom je stale jeste z 51% statni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kex  |  13. 04. 2004 09:48

pochopte uz ze stat ma z telecomu love a na ten uzasnej rozpocet by bylo potreba telecomu deset, pochopte uz ze (zadna) vlada nehaji zajmy lidi tak jak to ma byt, tam si haji kazdy jenom svoje osobni zajmy ktere povazuje za dobre takze to vlastne nejsou zadni zastupci lidi zvoleni z jejich stredu, je to slechta zmorfovana dobovymi realiemi do tvaru ktery vidime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.D.  |  13. 04. 2004 11:51

Jo....to je fakt...... bohužel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lithlas  |  13. 04. 2004 15:10

kraaasne receno :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  13. 04. 2004 03:05

na slovensko sa ADSL rozbehlo o mam taky dojem az pol roka az tri stvrte roka neskorsie. a v podstate az teraz od februara sa zapajaju aj ine mesta ako krajske. takze merat to bude zaujimave az koncom roka

no a este perlicka. ked mate DSL s datovym obmedzenim tak neni ziadna agregacia. agregacia je len pri flat programoch. nehovoriac ze teraz ST (slovak telecom) zdvihol rychlost z 512/128 zdarma. a pri non-flat programoch to ide dokonca aj vyssie. testovane a napr povodna 384/64 ide okolo 500-600kbps podla roznych speedometorv, sem tam to vyskoci az nad 700kbps (ale to len v noci

a je to aj logicke. ked je clovek limitovany datami, tak provider mu tam toho pusti viac aby to rychlejsie presurfoval a potom platitl MB navyse ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  13. 04. 2004 09:33

Dalsia vec je, ze mnoho ludom, co maju 384/64 to v skutocnosti ide 3072/512 a oshapuje ich az provider.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  13. 04. 2004 09:53

Chlapi slovensky, sakra zacinam vam zavidet vas Telecom. No aTatry samozrejme....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ayreon  |  13. 04. 2004 11:27

Nad Tatrou sa blýská...

... a u nás to hnije

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Digero  |  13. 04. 2004 02:10

Fuck off Telec*m

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
veselý packet  |  13. 04. 2004 01:34

no nevím, o propojení nešlo, zatím jsou AltISP k telecomu "připojeni" ne s ním propojeni a proto kvalita ceskeho dsl je taková jaká je.

Zatím bych do ADSL nešel. Mám ET Data Nonstop, a jenom za dnešní půlden (cca 13 hod nonstop) jsem stáhl (rm přenosy, netrádia a různé downloady) dohromady 110 MBajtů dat.

Zbývá jen zatím říct:

F*ck telecom!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  13. 04. 2004 08:00

Apropó těch 100 MB stáhnu za hodinu, rychlost stahování cca 50-60 KB a to mám agregaci 1:50. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpg  |  13. 04. 2004 08:12

presne tak, kdyz najde toho spravneho ISP, tak ti to beha 50-60kB/sec s pingem do 50ms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kex  |  13. 04. 2004 09:43

toho zpravneho isp co jeste nema nabrane kuncafty az je nebere tak vam sklapne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Terabyte  |  13. 04. 2004 21:54

Presne tak souhlasim s kolegou 2-3 stahovaci a vyleci te to :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emperor  |  13. 04. 2004 17:12

nic moc, to ti na wifi stahnu aji 300MB/hodina , me to jede furt kolem 100-150kB/s (sdilenej 5MBit) a platim za to 400Kc a mam to bez limitu s pingem taky kolem 50ms. FUCK OFF TELECOM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prober  |  13. 04. 2004 09:28

Ale ET Data Nonstop, není konkurence ČTc, když ho vlastní ze 100% ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  13. 04. 2004 14:00

Ale je, samozřejmě, že je!! Copak Data Nonstop nekonkuruje "paušálu" o ČTc a dial-upu vůbec?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  13. 04. 2004 15:33

Je to rozhodně zajímavé. Konkurence je to všeobecná, jen je potřeba dodat maličkost. Jste mobilní k internetu v rámci možností signálu operátora. Nazval bych to spíše připojení k internetu po ruce, což je opravdu předností. S tou rychlostí bych to opravdu moc nepřeháněl. Z vlastní skušenosti se rychlost pohybovala mezi 14-35 Kbit/s což na velké stahování moc není. Jen je vyhodou, že pokud má klient po ruce mobil s GPRS a notebook tak je na internetu kdykoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  13. 04. 2004 18:00

Ja mam trochu jinou zkusenost, zatim mam net pres GPRS jen tri tydny, ale podle ruznych mericu to jede 40-60 kilo a stahuju 5-8 kilo, takze zatim spokojenost. Mam T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  13. 04. 2004 18:14

Jasně v pohodě, tak jak jsou ruzné skučenosti s ADSL tak jsou i s GPRS. Jen jsem psal, že to šlape. Pro mobilnost super. Když to porovnam se službou co mám připojení k internetu, tak nic moc. Osobně sdílím 260 kbit/s se 6 lidma přes Wi-Fi, což je sice teoreticky dost. Vyhodné je však to, že mě to stojí měsíčně 250,- Kč neomezeně na data. Nemužu opomenout to, že se na síti nesejdeme nikdy všichni, tak mam vlastně 80 - 130 kbit/s běžně. Co si mužu za 250,- měsíčně víc přát. Snad jen zvíšení rychlosti a snížení ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TelcoLama  |  13. 04. 2004 18:39

Tady zadni AltISP nejsou, existuji tu pouze dealeri kteri preprodavaji prilis nepovedenou sluzbu CTc ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  13. 04. 2004 01:21

Enormní nárůst GPRS paušálů (česká anomálie) je způsoben právě neschopností ČTc poskytnout na svých "posledních kilometrech" :o) linek zavedených do téměř všech domácností a firem požadované služby v přiměřené ceně a kvalitě, která by vzbudila masový zájem. Reakce jsou opačné - lidé ruší linky, pro něž (za  drahý základní paušál) nemají ekonomické využití.

Předpokládám, že během několika málo dní či nejpozději do konce dubna budou zveřejněny ekonomické výsledky Českého Telecomu včetně počtu zrušených telefonních stanic od začátku roku (1.čtvrtletí).
Nechám se překvapit, zda pokles bude srovnatelný s loňskými celoročními údaji, či ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  13. 04. 2004 08:00

Jen pro upřesnění si dovolím diskutující upozornit také na celkový přehled 37 států světa a na celkové porovnání všech států (nejen přistupujících) podle počtu ADSL na obyvatele, podle počtu ADSL na počet telefonních linek a také na počet tel.linek v přepočtu na obyvatele.

Na těchto celkových grafech, které by se do článku jen těžko vešli, je vidět jaký je rozdíl mezi ČR a zbytkem světa. Upozornuji také na nově aktualizované ceníky Francie, Estonska, Slovenska, Slovinska a Finska. Připravujeme 45 nových tarifů v Holandsku

PS: Uvítáme pomoc při aktualizaci ceníků v jednotlivých státech. V případě, že žijete v zahraničí a ceny u některého státu se vám zdají neaktuální, neváhejte a ozvite se nám. Hledáme někoho kdo má přehled o cenách v Mexiku, Argentíně, Chile, Rusku a Rumunsku (anebo alespoň poskytne odkazy na ceníky ADSL v těchto zemích).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  13. 04. 2004 08:07

Už zdrazili ten paušál? Hned potom rozhodně aspoň dvě firemní linky (ze tří ) zrušíme. A za ušetřený prachy koupíme GSM bránu a je to (máme všechny 3 operátory). Internet už máme na Wifi 2Mb/500,- skoro 2 roky. Sdílená, samozřejmě, ale přál bych to těm chudákům s ADSL, pod 300kb/s nejdeme, většinou kolem 700-1000. Úspora min. 50.000 za rok (předtím účty za ISDN 5-7000,- měsíčně.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  13. 04. 2004 08:36

Naprosto souhlasim s hodnocenim. Neni k tomu co dodat. To ze jsme v mobilnich sluzbach na spici sveta neni pozitivni. Kdyby kilo veproveho stalo 1 000,- kazdy bude mit doma prase a pokud litr lihu bude stat 1000,- bude mit doma kazdy druhy rafinerii.
Muzeme to sice pak hodnotit, ze jsme nejlepsi na svete jako kutilove a chovatele, ale je to stejne jako s temi telefony.
Je skutecne tragedie, ze jedna blba firma muze v CR pohrbit cele odvetvi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ayreon  |  13. 04. 2004 11:12

Chtělo by se napsat, že za to může zku....á vláda, která jde telefucku na ruku, ale uvědomte si, že stát musí živit tuny parazitních morgošů (a že jich sakra přibývá) a to jsou peníze, o kterých se vám ani nesní. Nedivte se, že celý internet jim leží ukulele. A bude hůř. Škoda slov...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  13. 04. 2004 13:56

Nejen odvětví, ale vše co stím souvisí. Počínaje telefonem a konče internetem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  13. 04. 2004 13:57

Tak tak, to že je ČR ráj mobilů je také důsledek "úžasné" nabídky na pevných linkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  13. 04. 2004 14:53

Nejvíce mne však zaráží, že ČTÚ, potažmo ani Telecom, stále nechce pochopit tu skutečnost, že zákazník požadující POUZE připojení k internetu (například formou ADSL, či jiným způsobem po pevné telefonní lince) NECHCE platit nějaké paušály za telefonní hovorový program společnosti Telecom (mobilní komunikace v mnohém předčily služby pevných linek), ale chce si platit pouze a jen ono připojení k internetu. Paradoxem myšlení Telecomu je, že nabízí takzvaný program "HOME ZERO" který nemá žádné předplacené hovorové služby (volné kredity) a JE DRAŽŠÍ (312,17 Kč) nežli program "HOME MINI", který je mezi paušály (které nechceme platit) nejlevnější (220,76 Kč - má volný kredit 104,57 Kč ) - TO JE LOGIKA hodná kocourkova ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  13. 04. 2004 17:10

Home Zero taky nechápu, čekal jsem, že bude stát hluboko pod 200 Kč, když Home Mini stojí těch 220 Kč!?! Ale Telecom prostě využívá lidí, kteří mají telefonní přípojku na ADSL nebo paušální dial-up, aby z nich dostal další peníze.

To třeba takový Eurotel paušál odpouští (nejnižší Individual za 150 Kč), když si pořídíte například Data Nonstop. Managment Telecomu by se měl něco od Euroteláků přiučit, ikdyž se obávám, že to bude právě naopak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  13. 04. 2004 17:12

Jestli se nepletu, je taky nezákonné vázat prodej jednoho produktu na povinnou koupi druhého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TelcoLama  |  13. 04. 2004 18:36

Posilal jsem stiznost na CTU na toto tema no response ... CTU na to v navalu sve prace pro CTc .. Dle meho laickeho nazoru je to jasne poruseni zakona kdy operator vaze pouziti jedne sluzby na druhou ... Ono vubec chovani telecomu je prca.. lide chteji rozumne pripojeni k internetu a on to resi tak ze prevede problem na nedostatek/nedostupnost pocitacu pro uzivatele a zacne prodavat HW. Clovek se divi, jen do te chvile nez zjisti ze pan Berdar byl drive gen. reditelem spolecnosti Dell. Jakeze to Telecom prodava poctiace nejsou to Delly, ja to opravdu nevim tak se ptam. Jinak tu situaci bych prirovnal k tomu, jako kdyby na trhu byl sileny nedostatek/hlad po rohlicich a CTc zacal hromadne nabizet Chleba ale pouze za predpokladu ze si ho koupite v bundlu s Vanockou ... co na tom ze o ni nestojite ...
V pripade ze tim CTc nmeporusuje zakon tak tu minimalne neco smrdi, jak je mozne ze sluzba ktera v sobe zahrnuje volne minuty je levnejsi nezli sluzba ktera je v sobe nema ?. To je nejake krizove financovani a to pokud vim snad take neni povoleno ....

Bye Lama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor