Nepovídejte, stručně tedy, nudné, nezáživné řešení jako přes kopírák. Ano, s jistou obměnou, ale umrtvující v lidech vlastní kreativitu, fantazii. Jen zopakuji, tento přístup je mi cizí, co si sám neudělám, nevymyslím, mi nic neříká.
jen ne další zelené kriplíky, jsem zvědavý do předvede umělá inteligence, protože ta lidská je na tom s reklamami většinou dost zoufale a jen se předhání o stupidnější reklamu.
Bohuzel ucelem reklamy neni byt mistrovskym umeleckym veledilem hodnym Oscara.Ucelem je, aby upozornila na produkt a abyste si reklamu zapamatovali.Takze cim je reklama debilnejsi a agresivnejsi, tim lip to pusobi na lehce ovlivnitelny a nepremyslejici plebs. Proto jsou taky vsechny reklamy napresdrzku.
Což potvrdila i letošní volba reklamy na prezidenta - vítězstvím.. I zkaženej produkt se tak udal..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.