Adobe vytvořilo snový nástroj pro tvůrce reklam: Master Plan sám navrhne celou kampaň

Adobe vytvořilo snový nástroj pro tvůrce reklam: Master Plan sám navrhne celou kampaň

Tak jako každý rok, i letos se společnost Adobe na své konferenci Adobe Summit v Las Vegas věnovala sekci Sneaks, ve které ukazuje slibné technologie, na kterých pracuje, a přišla s minimálně jednou zajímavou novinkou - marketingovým plánovačem Master Plan, který je vybaven umělou inteligencí.

Jak píše Venturebeat, popis technologie zní jako sen každého marketéra. Master Plan má pomáhat s automatizací plánování a implementováním marketingových kampaní. Zároveň hodnotit jednotlivé marketingové kanály, radit jak nejlépe je využít… prakticky se angažovat v celém procesu tvorby kampaně.

Adobe Master Plan vybavil svojí umělou inteligencí Sensei, která stojí v pozadí celé řady dalších produktů firmy. Technologie má díky ní zvládnou analyzovat velké množství dat a na jejich základě navrhovat nejlepší řešení. Může se tak například stát, že doporučí, abyste v reklamě na nový produkt použili teenagera místo dospělého člověka, protože podle jejího mínění zasáhne cílovou skupinu lépe.

Master Plan má navíc umět analyzovat data napříč kanály a marketingovými týmy, plus Adobe slibuje, že pokud se marketingový rozpočet kampaně náhle sníží nebo zvýší, Master Plan dokáže organicky zareagovat a navrhnout řešení, jak plán upravit do nové podoby.

O žádné ceně nebo termínu dostupnosti technologie se Adobe zatím nezmínil. Většina věcí, které ale společnost ukazuje, je už více méně hotová. Hodně jich pracuje právě se Sensei - je vidět, že Adobe své umělé inteligenci věří.

Umělé inteligence jsou čím dál inteligentnější, ale někdy u toho vypadají vtipně:

Diskuze (4) Další článek: Musicoin je hudební služba založená na blockchainu. Funguje jako Spotify, ale umělcům platí v kryptoměně

Témata článku: Technologie, Umělá inteligence, Reklama, Adobe, Marketing, VentureBeat, Nová podoba, Slibná technologie, Nejlepší řešení, Tvůrce reklam, Las Vegas, Marketingový tým, Kampaň, Cílová skupina, Dospělý člověk, Celá řada, Rozpočet, Inteligence, Sensei, Celá kampaň, Zajímavá novinka, Celý proces, Nový produkt, Nástroj, Marketingová kampaň

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost