hamik
3. 2. 2016 • 9:03

Pro chytre pany z Adobe kteri toto vymysleli bych mel jeden decentni, typicky cesky vzkaz...NASRAT!!!😉

duhovnik
duhovnik
2. 2. 2016 • 11:19

soudruzi z Adobe sa uplne zblaznili 😀😀😀😀😀to ako by sme museli hovorit na ze pouzivame polyetylenove tasky Igelit®

br4n0
1. 2. 2016 • 20:22

Je pouzivane aj slangovejsie "this photo was shopped". Na to uz su pravnici kratki :)Chce to naozaj vysoku mieru dementnosti buzerovat ludi za to, ze vam v beznej reci robia reklamu na vas produkt.

AleshM
1. 2. 2016 • 13:31

Myslím si, že lux, neni světlo, jak tu někdo píše, ale paprsek. Je pravda, že možná luxovat v cizích řečech tak nezdomácnělo, jako v češtině. Angličtina (britská) má podobné slovo, pidle značky vysavačů Hoover. To hoover the carpet. Nebo třeba hoovered all the house. A můžete na to použít klidně v Anglii oblíbený vysavač Dayson.Pro Adobe je tohle opět prima reklama zadarmo. Šumí to na soc. sítích, na Živě už to taky došlo. A v-vo tom to je.

dustojnikhummer
1. 2. 2016 • 13:19

Bing v ČR? Hahaha. Na druhou stranu, když se teď podívám na třeba 5 let staré články co tady bylo tehdy a co jsme čekali..

Ervín Kolařík
1. 2. 2016 • 13:12

re – právníci
·
Žena přišla ke svému doktorovi a svěřuje se mu, že její manžel si našel zálibu v análním sexu, a ona si není jistá, jestli je to dobrý nápad.
Doktor: "A líbí se vám to?"
"Ale jo, je to zvláštně jiné, ale příjemné."
"No vidíte. Pokud vás to nebolí, tak není žádný důvod se análnímu sexu vyhýbat, pokud si dáte pozor, abyste neotěhotněla."
"Počkejte, ono se dá i při análním styku otěhotnět?"
"No jistě, jak myslíte, že se rodí právníci?"

nymfomanka
nymfomanka
1. 2. 2016 • 13:00

jako právníka najali diktátora

dpcstb
1. 2. 2016 • 11:41

pravnici su mentalny odpad ludstva. skodlive existencie.

eLzyx
eLzyx
1. 2. 2016 • 11:38

v článku jsem nenašel hlavní důvod. Pokud název zlidoví, pak je možné podat u soudu o výmaz ochranné známky. A to může provést třeba konkurence. A ta pak smí prodávat svůj podobný produkt pod stejným či velmi podobným jménem.
Takže se Adobe moc nedivím ...

stooovie
1. 2. 2016 • 11:18

Jo, tohle vám určitě vyjde, Adobe :)

Arvo
Arvo
1. 2. 2016 • 11:01

Znak registrované obchodní značky má být umístěn jako horní index. A to není pravidlo Adobe, ale všeobecné typografické.

dolph1888
dolph1888
1. 2. 2016 • 10:59

> Kristova ráno a poškodilo nějak firmu Electrolux (chalífát Švédsko), že prakticky každý vysavač - je "luxem"? Já si větší reklamu s nadsázkou na vždy neumím představit.
> Proč se firma "A" brání, když sama ví, že je to marný boj, a přizná, že stejně zasahovat nemůže? Aby se ztrapnila?
> Proč si firma "A" myslí, že její produkty tu budou na věky? Já znal před Wordem i WordPerfect* na MS-DOS nebylo nic lepšího pro dokumenty, a nyní mi povězte, kdo ho má nainstalovaný? Kolik % proti Oppici?
_
* A takové AmiPro - kde je?

Majsner
1. 2. 2016 • 10:57

Nesmysl. Adobe má zaregistrovanou ochrannou známku Photoshop, nikoliv fotošop. Takže fotošopovat, fotokrámovat a PSkovat se může do aleluja a Adobe s tím nenadělá nic.

Garfield73
Garfield73
1. 2. 2016 • 10:53

hmmm.... a co používání slova "šmoulit", "pošmoulit"?
Nebo "smurfing" (playing on smurf account) - vynikající hráč (třeba Starcraftu) hraje v nízké lize a dělá si srandu ze začátečníků.
Bude se ohrazovat Warner Bros, nebo Peyo, nebo taťka Šmoula???
😀

Vladimír Bureš
Vladimír Bureš
1. 2. 2016 • 10:53

Tento web nabízí reklamní sdělení ve formátu kompatibilním se softwarem Adobe Flash Player, který je komatibilní s produktem A*block plus... 😝

Názor byl 1× upraven, naposled 1. 2. 2016 10:53

kenco
1. 2. 2016 • 10:49

Môžem ich kašľať, obrázky v zásade "GIMPujem", prípadne "Inkscapeujem" 😀

Adam Vágner
1. 2. 2016 • 10:38

No bóže, tak budeme upravovat obrázky v editoru. Ani **** mě nedonutí psát do vět trademarky a ochranné známky. Když nechtějí být zmiňovaní, Jejich problém.

Karel Novák (Uzivatel)
Karel Novák (Uzivatel)
1. 2. 2016 • 10:34

Právo přestává sloužit lidem a lidé začínají sloužit právu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud