tohle mě potěšilo. právw proto, že na bingu mě vyloženě vadí, jak do obrázků cpe vždy "umělé" nabotoxované samice. jistě, otázkou je, že to bohužel odpovídá současné reklamě...
Dokud to nepojede doma a bude se za to platit, protože on/line, tak nezájem.
Je to velký skok pro AI, ale malý krůček pro člověka.Protože to je celkem k ničemu takový vymyšlený obrazy.Dokumentární hodnotu to nemá a uměleckou pro málo koho.Jsme tím zaplavený v článcích, ale jako vymyšlený neskutečný obrazy to v článku pro mě hodnotu nemá. Radši bych viděl nějaký opravdový fotky co s tím souvisí, nebo jiný dokumenty jako grafy, schémata, výkresy.Kdyby to např umělo přesně kreslit nebo spíš rýsovat 2D, 3D věci, jako třeba věc, byt, zahrada, vše by šlo mnoha kroky upravovat a vše by rozměrově odpovídalo realitě nebo plánu, tak by to kvalita byla, ale to neumí.
To jsou strašný bláboly. Umělecká hodnota do biznisu nepatří už dávno, podstatná je vždy cena a s tím související čas tvorby. To, cos tady vídaval před AI, byly z 99% stock obrázky za ktoré autoři dostávají pár centů/kus. Umění hledej v galeriích. Tohle má navzdory tvému omezenému názoru velice široké využití od stock ilustrací, přes grafiku všeho druhu až po vizualizace a prezentace. A AI nástroje najdeš i pro 3D, stačí hledat, to je ale úplně jiné zaměření než tohle.
Pane - sejděme se zde za 10-20 let, myslíte moc dopředu.V projektování to začíná BIMem.
vubec nejde o nejakou umeleckou hodnotu nebo domumentarni.tohle jednoduse nahradi fotky z fotobank na milionu mistech…
Ano, toto je ostuda takmer všetkých dnešných e-magazínov. Takmer všetky fotky sú s fotobánk, ktoré nesúvisia s obsahom. A opakujú tie isté fotky celé roky. Napr. v časopisoch o zdraví, či jóge sú ľudia čo o tom nemajú ani páru.Jediný prípad je, ak píšu o konkrétnej osobe.Aj tam sú fotky od roku "0" (hodne staré) do súčasnosti. Bieda dnešnej žurnalistiky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.