Adobe CS3 je na světě: Za hodně peněz hodně muziky

Diskuze čtenářů k článku

pels  |  28. 03. 2007 19:37

Rád bych věděl jaké bude označení pro českou verzi Adobe CS3 (resp. Photoshpu). Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pípa  |  28. 03. 2007 18:42

CS3 Production je na torrentech 15gb tahaní modemem 1rok Já to mám za chvíly mám 20gb lajnu ale seru na to co stím ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Falcon  |  28. 03. 2007 13:55

Jebte na to...


<a href="http://www.kurzypotapania.sk">kurzy potapania </a>
<a href="'>http://www.kurzypotapania.sk"> kurz potapania </a>
<a href="http://www.kurzypotapania.sk"> potapanie </a>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  28. 03. 2007 20:06

budeš velmi brzo potopen, tedy jestli admini živě nespí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolPoker  |  28. 03. 2007 11:34

Ja si asi poridim balik Fireforks/Dreamweaver/flash proste byvala macromedia.
Nevite jaka bude cena ci jestli bude k dispozici oem verze ci nejake zvihodneni pro studenty??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  28. 03. 2007 12:07

Adobe ma pre EDU velmi dobre ceny, ale myslim ze to nie je mozne pouzivat na komerciu, respektive je to obmedzene nejak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolPoker  |  28. 03. 2007 12:16

JJ presne ja bych potreboval ty prodkuty jen tak pro sebe jako dmaci uzivatel ne pro komercni uzivani ale normalni balik se mi zda predrazeny na tyto ucely

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Metlička - Adobe  |  28. 03. 2007 15:53

V ramci CS3 budeme mít speciální program pro studenty se zvýhodněnými cenami. Bude to ovšem pouze pro nekomerční využití.

Michal Metlička
Adobe Systems

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  28. 03. 2007 10:18

Nevi nekdo jestli ceska verze CS3 vyjde taky v dubnu nebo se spozdenim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Metlička - Adobe  |  28. 03. 2007 10:54

Dobrý den,

česká verze (lokalizováno bude vše kromě video produktů) by měla být v prodeji v druhé polovině května.

Michal Metlička
Adobe Systems

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  28. 03. 2007 11:03

Diky za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Mustafa  |  28. 03. 2007 11:23

Firefox je nejvetsi shit, protoze nerenderuje SVG, pritom k tomu ma knihovny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fantomas  |  30. 03. 2007 09:23

Firefox nerenderuje SVG? A MSIE ano? Já nevím, mě FF v poslední verzi zovrazí SVG bez problémů. Tedy alespoň co se týká SVG vytvořené v Inkscape. Takže s tím shitem bych byl opatrnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 03. 2007 11:45

Bude lokalizovaný i Dreamweaver? GoLIve asi skončil - nebude upgrade z GoLive CS2 na Dreamweaver? Bude možný upgrade Dreamweaver z verze Dreamweaver 3? Děkuji za odpovědi. Snad to bude zajímat i více lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  28. 03. 2007 12:13

Dobrý den,
v češtině budou produkty Indesign, Photoshop, Fireworks, Dreamweaver, Illustrator, Flash a Contribute.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolPoker  |  28. 03. 2007 09:37

No u firem je jesne ze musi byt legalny soft. protoze tam chodi ta kontrola , ale proc si to pro domacnosti nestahnout a cracknout kdyz po domacnostech zadny kontroly nechodej a navic kdyby meli zavirat ci davat vysoke pokuty vsem cechum co maj na svem PC aspone neco nelegalniho tak by to bylo nemyslitelne. A o podporu zas tak ani nestojim. Napiste svuj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolPoker  |  28. 03. 2007 09:47

Ale tim nerikam ze mam v PC neco nelegalniho ja jelikoz s temito programy pracuji na prof urovni ale vim jak to chodi bezne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolPoker  |  28. 03. 2007 10:12

Ale samozrejem doporucu ju si to koupit nebo pouzivat alternativni freeware jelikoz clovek nikdy nevi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Looser  |  28. 03. 2007 10:40

Nezakecávej to Stejnak seš starej warezák :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolPoker  |  28. 03. 2007 11:06

ja nic nezakecavam jen vim jak to chodi v me okoli ale ja mam vse legalni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  28. 03. 2007 09:27

Vsechny produkcni softwary pro celou skalu praci, od DTP, designu, HTML, Flash, Video, Sound, ilustrace jenom za 80 000 Kc. To je doslova bomba!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trigger  |  28. 03. 2007 13:03

je fakt, ze je tam hodne kvalitniho sw...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R&D  |  28. 03. 2007 07:39

vidím, že autor obrázků používá Gnome Theme

Já používám Photoshop 7, přijde mi, že Photoshop od verze 5.5 je téměř dokonalý, a jelikož nejsem profík, který se tím živí, tak si vystačím i se starší verzí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  28. 03. 2007 08:13

Tak je tam co zlepsovat (vykon) aj pridavat (funkcie), napriklad v 7cke nemate nastroje na lens correction (upravy vad objektivu) a dalsie prakticke vecicky, v CS3 zase pribudol veeeeelmi vychytany refine edge a quick select. Treba vsak uznat, ze to pre domace pouzitie za desiatky tisic rozhodne nestoji :).
Inak ani neviem jak sa ta tema vola, je s devartu :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
happy mac user  |  28. 03. 2007 08:53

Tak pro domácí použití nebo použití pro web stačí GIMP /gimp.org/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  28. 03. 2007 13:28

Ne jenom pro doma, cinepaint umi i vice bitu na slozku nez 8 a pouziva se hojne ve filmovem prumyslu.

Ovsem cinepaint je uz starsi Gimp a novy Gimp co vyjde coby dup uz bude umet nativne CMYK, vice bitu na barvu, barevne profily pres http://www.littlecms.com/.

Jinak mi se v Gimpu dela lip, nebot je opravdu nenarocny, je optimalizova pro mnoaprocesorove systemy (ne jenom 2,4 etc a to dokonce i na jedne vrstve rozklada na dlazdice)
Jede na mem OS
Umoznuje 100% optimalizaci pro muj CPU !!!! bo zdrojaky
Je opravdu levny
Umi delat s opravdu velkymy obrazky, uz jsem zazil situaci, ze kamarad grafik narazil na photoshopu na hranici a tak se musel naucit Gimp .... a uz nerikal ze je to hracka.
Gimp je funkcemi nejvice podobny photoshopu, takze ctu photoshopacke navody, kterych je vice a aplikuji je na gimpu )) a jetse jsem nenarazil na problem, se kterym bych si neporadil, akorat napr. photoshop aplikuje napr meke svetlo na vrstvu s maskou, ja aplikuji meke svetlo kreslicimi nastroji (ad uz perem, rozprasovacem, nebo kbelikem ....)

Myslim ze Gimp diky ignoraci firmy Adobe se na UNIXu bude cim dal vice pouzivat v profi tride, napr Photoshop prohral ve filmech, protoze neumel slusne skriptovat, gimp umi delat i bez GUI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdoucí  |  30. 03. 2007 13:50

Přesně - Gimp se čím dál tím víc bude profesionálně používat na UNIXech a Adobe tak přijde o obrovské příjmy od uhrovitých teenagerů, kteří by teoreticky někdy v budoucnu možná něco zaplatili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  28. 03. 2007 07:22

Z povahy programu to je přece nesmysl?! Illustrator není a asi nikdy nebude "kočkopes" jako "konkurence" CorelDraw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  28. 03. 2007 08:11

Viete preco to vadi? Pretoze ked mate Web Premium (tj. nedostanete InDesign) tak by ste potom s Illustratorom mohli kludne robit viacstrankove jednoduchsie sadzby uplne v pohode. Takto je to dost neprakticke/komplikovane (napriklad kazda stranka zvlast subor je nanic, rovnako ako stranky v ramcoch v jednej ploche atp.) a kupovat si ID kvoli par drobnostiam za rok je blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  28. 03. 2007 09:30

Ilustrator je na ilustrace a na to je skvely... pokud v tom nekdo dela sazbu tak teda potez... Vystup pro tisk z AI neni ani zdaleka tak vyborny jako z INDD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  28. 03. 2007 09:55

ja som nepovedal ze je na to dobry :) ale pouzitelny rozhodne ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  28. 03. 2007 10:22

To mi přijde tak trochu jako dělat z nevýhody výhodu za každou cenu ;) Nechápu, proč by ilustrační program neměl zvládat vícestránkový dokument. Mít dva (sakra drahé) programy jen proto abych v jednom vytvořil dvě ilustrace a v druhém je vložil do dvou stránek a vytisknul mi přijde trochu plýtvání prostředky ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mad_doc, mad_doc  |  28. 03. 2007 12:04

a) sázet něco v illustratoru = leda amatérské použití = na to jsou i jiné programy které jsou za polovic, ne-li zdarma
b) to že někdo prská kvůli Corelu je normální, protože když to řeknu decentně (slovy kolegy) je to opravdu kočkopes, kdo se odvětví tisku a grafiky věnuje profesionálně, jistě ví proč a setkává se s tím dnes a denně
c) že je sw drahý? to si nemyslím, pokud se to někomu zdá drahé = má tady různé gimpy apod, pokud se tím někdo živí, drahé mu to nemůže přijít, protože se mu sw zaplatí cobydup a pokud ne, měl by zvážit jestli nezkusit něco jiného...

CS je primárně řekl bych pro profesionální užití, profesionálům to drahé nemůže přijít, pro domácí užití existuje řada (i když ne tak kvalitních a komplexních) alternativ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  28. 03. 2007 11:17

Jaktoze vystup z AI neni tak kvalitni jako z IND? Kdyz preci pres PS a pak actobata udelam PDF (pro sichr), ktere vlozim do INDD, tak mam vystup takovy, jake jsou vstupy, ne? Kdyby AI delalo "spatne" PDF, tak bude preci vystup z IND nebude "dobry".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Streamer (www.chill.sk)  |  28. 03. 2007 00:50

asi idem rozbit prasiatko aby som mal na ten photoshop aspon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob, goob  |  28. 03. 2007 01:04

Ono stačí si od někoho pořídit jakoukoliv starší verzi Photoshopu a máte celý balík se slušnou slevou, protože se to kupuje jako upgrade (alespoň u CS2 to tak je).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pitrsonek  |  28. 03. 2007 10:59

Tak mi rekni kde sezenes starsi verzi CS? Rad bych ji od nekoho koupil, ale nikdo to jen tak neprodava. Byli by take hloupi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob, goob  |  28. 03. 2007 16:52

Zkusit to. Třeba má někdo někde zahrabanou licenci na Photoshop 4, kterou už nevyužije..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  28. 03. 2007 01:22

Spíš by mě zajímalo jak je to s nákupem z USA. Popravdě možná by trochu neškodilo zaspamovat kolektivně Adobe s dotazem, proč si dělají z Evropanů dojné krávy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x64  |  28. 03. 2007 01:34

proc jen Adobe? dela to i MS a dalsi velke firmy :( ale kdyz si to evropani nechaji libit, jejich problem

nakup z u.s. je imo u Adobe v pohode, teda v pripade ze Ti to nekdo posle/doveze - normalni u.s. e-shop to neudela (nesmi?)

u MS veci to myslim u vsech veci nejde (mam dojem, ze treba 'MSDN' nesmis mit z u.s. a (trvale) pouzivat/registrovat v evrope, ale nevim jiste)

ale imo pokud nebudes chtit neco od daneho supportu (coz je vetsinou stejne ztrata casu), tak dovezena krabicova verze je asi v pohode a legalni pro pouziti v evrope

relativne problem muze byt s tim, ze Ti to celnici muzou proclit/dodanit, ale to zalezi asi na stesti (jestli si dane veci vsimnou)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bbob  |  28. 03. 2007 05:35

nejspíš proto, že v usa je větší konkurence a hlavně nižší daně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  28. 03. 2007 12:14

Uvedené ceny jsou bez daně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nothing  |  28. 03. 2007 09:28

Souhlas... 1 800 USD = 2 199 EUR to je fakt hustý. Nemá to náhodou být ± 1 800 USD = 1 300 EUR ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  28. 03. 2007 09:32

a. v usa jsou nizsi dane
b. v usa je vetsi trh
c. v evrope je potreba zastoupeni v kazdem state
d. v evrope je potreba lokalizovanych verzi a obalu
e. ve velke casti evropy se CS/CS2 dobre prodavaji az v akcich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith, Naith  |  28. 03. 2007 11:35

Mám pocit, že hlavním důvodem je ten fakt, že si takto Američané uměle vylepšují konkurenceschopnost. Snižují si náklady na SW a HW téměř na polovinu a vynahradí si to v Evropě. Ten soft je opravdu šíleně drahý a jiná možnost skoro není. Pokud totiž posílám podklady do tiskárny, tak chtějí formát Adobe. Z jiných formátů už jen Corel do verze 9 a máte je slyšet, jak prskají, když jim to v něm pošlu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan  |  28. 03. 2007 12:33

Ja si myslim, ze tyhle paranoidni predstavy jsou zcela zbytecne. Vzdyt je to tak jednoduche. Cena je takova jakou je ochoten trh zaplatit. Pokud je v USA cena za kterou je produkt prodejny 1800USD a v Evrope 2100EUR, tak neni co resit a nejake kurzy s tim nemaji az tak moc co spolecneho. Problem s kurzy je, ze ackoliv americky dolar za posledni leta vyrazne poklesl vuci Euru, tak to nebylo doprovazeno vzrustem inflace, ktera je v USA velice nizke. Nasledkem je, ze ceny musi zustat podobne jako pred poklesem (jinak by byl produkt predrazeny), prestoze podle kurzu by mel stat o desitky procent vice. To navysuje dlouhodobou nerovnovahu mezi cenami v USA a v Evrope.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith, Naith  |  28. 03. 2007 13:09

Je zajímavé jak se v diskuzich množí odborníci z oblasti psychiatrie :) Já jsem nenarážel na kurz jednotlivých měn, za rok to může být opačně, ale na ten přídavek. Prodejné to samozřejmě bude, protože jedinnou konkurencí a to neúplnou je Corel. V pořádku by to bylo, pokud by mi Adobe, Microsoft atd. umožnily legálně koupit jejich program v US, kde je levnější. S cenou za lokalizaci jsem se setkal jen u Corelu, kde česká verze byla dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  28. 03. 2007 13:07

To je divne, protoze mi kolegove tam posilaji .ps ci eps nebo pdf.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith, Naith  |  28. 03. 2007 13:23

A v čem to dělají? Já to poslal v eps a ps, ale nedopadlo to dobře. V eps byly chyby v zobrazení a u ps měli problémy s importem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  28. 03. 2007 15:21

> Mám pocit, že hlavním důvodem je ten fakt, že si takto Američané uměle vylepšují konkurenceschopnost.

ROFL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  28. 03. 2007 19:58

No já do Adobe určitě napíšu, nikoli tedy urážlivě, ale se seriózním dotazem :), protože mi ty ceny nejdou do palice, a pokud se mi nepodaří nakoupit v USA za rozumné ceny tak CS3 kupovat nebudu. Stačilo by mi stáhnout si software z webu, o krabici nestojím, ale nevím jestli to ještě u Adobe jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  28. 03. 2007 19:59

No já do Adobe určitě napíšu, nikoli tedy urážlivě, ale se seriózním dotazem :), protože mi ty ceny nejdou do palice, a pokud se mi nepodaří nakoupit v USA za rozumné ceny tak CS3 kupovat nebudu. Stačilo by mi stáhnout si software z webu, o krabici nestojím, ale nevím jestli to ještě u Adobe jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  28. 03. 2007 19:59

No já do Adobe určitě napíšu, nikoli tedy urážlivě, ale se seriózním dotazem :), protože mi ty ceny nejdou do palice, a pokud se mi nepodaří nakoupit v USA za rozumné ceny tak CS3 kupovat nebudu. Stačilo by mi stáhnout si software z webu, o krabici nestojím, ale nevím jestli to ještě u Adobe jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  28. 03. 2007 20:01

No já do Adobe určitě napíšu, nikoli tedy urážlivě, ale se seriózním dotazem :), protože mi ty ceny nejdou do palice, a pokud se mi nepodaří nakoupit v USA za rozumné ceny tak CS3 kupovat nebudu. Stačilo by mi stáhnout si software z webu, o krabici nestojím, ale nevím jestli to ještě u Adobe jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  28. 03. 2007 20:11

No já do Adobe určitě napíšu, nikoli tedy urážlivě, ale se seriózním dotazem :), protože mi ty ceny nejdou do palice, a pokud se mi nepodaří nakoupit v USA za rozumné ceny tak CS3 kupovat nebudu. Stačilo by mi stáhnout si software z webu, o krabici nestojím, ale nevím jestli to ještě u Adobe jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  28. 03. 2007 20:59

No já do Adobe určitě napíšu, nikoli tedy urážlivě, ale se seriózním dotazem :), protože mi ty ceny nejdou do palice, a pokud se mi nepodaří nakoupit v USA za rozumné ceny tak CS3 kupovat nebudu. Stačilo by mi stáhnout si software z webu, o krabici nestojím, ale nevím jestli to ještě u Adobe jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr světa amoleta  |  28. 03. 2007 07:02

Hlavně taky počkejte na nějakou akci, já koupil CS2 Premiun podstatně levněji někdy kolem předloňských vánoc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor