To, ze se nejaka znacka stala synonymen neceho, jeste neznamena, ze takova skutecne je. Mozna se o reputaci zaslouzila mene uspesna konkurecne teto znacky. Sam jsem vlastnil za ta leta 3 notebooky ACER a ani jednou jsem nemel problem. Problem s ACERem jsem zazil u PC. A reseni bylo eegantni a rychle! Kontaktoval jsme servisni centrum v Brne (myslim, ze je to servis pro celou stredni Evropu). Vzhledem k tomu,z e pocitac byl v zaruce, neplatil jsem za kuryra ani na ceste do servisu, ani zpet domu. Oprava byla provedena za 6 dni. To mi pripada jako vysoce nadstandardni sluzba. Zkusenost meho kolegy, ktery si koupil ntb od LENOVA byla nepomerne horsi. Notebook se i pres servisni zasah do servisu se stejnou!!! zavadou vratil a oprava trvala cca 3 tydny. Takze delat soudy bez osobni zkusenosti neni asi uplne nejlepsi. Za sebe muzu rict, ze ACER zatim funguje tak, jak bych si predstavoval od jednoho z hlavnich hracu na poli IT...