A nakonec, hardwarový byznys přenecháme Dellu

Diskuze čtenářů k článku

JiM  |  06. 09. 2001 15:51

Objevil se tu v diskusi názor, že značkový stroje šlapou jak hodinky. Už víc 5 let DELám na Dellech a vždy celkem šlapal, ale vždy byl víc zabržděnej než jakákoli srovnatelná složenina, stejně tak Compaq. Spolehlivost? Kusově snad OK, ale občas nevyjde určitá řada a pak odcházej hromadně především zdroje a jednou to byli monitory. Takže je to jasný: pro větší firmu unifikovat HW a domů skládačku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scorp1one  |  09. 08. 2001 13:49

Vskutku zaujimavy clanok, ale ja to zase nevidim tak monotonne pre DELL. Namet vhodny dlhej diskusie, vkratkosti len tolko:

i.   Predaj PC "koncovym zakaznikom" vytvara firme meno, ak strati celu tuto diviziu, da sa ocakavat oslabenie jej celkoveho image vo svete povedzme aj o 15%.
ii.   Uz vidim studentov co asembluju tisicky pocitacov pre statnu spravu, banky,  podnikovu sferu, skolstvo atd., vcetne installacie softwaru, zapezpecenia zaruky, technickej podpory a pod.,  muahaha idem na to  
iii.   Kto mal moznost pracovat s machinou od Dellu(resp. Compaqu, HP a pod.), je to radost. Upgrade je sice ine dobrodruzstvo, ale slape to super, ma to kvalitnu podporu(aspon v Statoch, tam som za tym sedel) a podobne malickosti co potesia.
iv.   Dovolim si tvrdit, ze Dell je stale ziskovy na predaji PC, hlavne kvoli priamemu predaju(a OEM software pri odbere tolkeho mnostva je taktiez skoro zadara atd. atd.). Takze cim vacsi podiel tym lepsie(pre DELL urcite).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  09. 08. 2001 13:57

ad 1) "oslabenie jej celkoveho image vo svete povedzme aj o 15%." ako sa meria image v percentach?

ad 2) pripajam sa k Tebe

ad 3) "Dovolim si tvrdit, ze Dell je stale ziskovy na predaji PC" do doby nez nie si zamestnanec Dellu s pristupom k tymto informaciam radsej nic podobne nevtrd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  09. 08. 2001 16:59

3, v niektorych pripadoch = 4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N  |  09. 08. 2001 15:10

tak, tak
pripajam sa Boardwriterovi, niektore nazory mas rozumne , ale niektore tvrdia vyslovujes bez absolutnej znalosti problemantiky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Corin  |  10. 08. 2001 16:25

ii) To nemusi byt jenom studenti. Vemte si lokalni (rozumnejte okresniho az republikove formatu :) assemblery. Ti uz zvladnou statni spravu, podniky, skoly (banky tezko rict, tam jsem nikdy okolo PC nedelal :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  09. 08. 2001 00:29

Nic proti, ale jestli vym budou vyrabet procesory timto zpusobem dal, tak zanedlouho si pocitac na kolene postavi malokdo, nebot zbudovat poradne chlazeni (casem treba i externi), bude prace pro odborniky - malokdo bude zvladat to udelat tak, aby chlazeni tesnilo a nic neunikalo ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  09. 08. 2001 08:14

Blbost, tak budou delat procesory zadelane do chladice, ten se jen soupne do patice, pripojis napajeni/vodu/dusik ci neco jineho a je vymalovano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Athlon  |  09. 08. 2001 08:49

Prece kdyz to zvladne zastrcit nejaky hipik z Dellu, tak to zvladnu take

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  09. 08. 2001 09:20

Jenze prace s nekterymi materialy je nebezpecna (treba tekuty dusik) a bude preci jen vyzadovat nejake odborniky, bezpecnostni pravidla, zkousky apod. Krom toho Dell uz najima mnozstvi zedniku a instalateru pro budouci montaze externich chladicu ))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  09. 08. 2001 09:57

A uz v planu baraku bue vyhrazeno misto na pocitac, kam bude vyvedena zasuvka na samostatny 20A jistic a dvoucoulova vodovodni trubka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kotek  |  09. 08. 2001 10:25

No prave. Dell bude dodelavat pri instalaci vodovodni odpad.
Budou to proste INSTALATERI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  09. 08. 2001 22:20

Jste zbytečně pesimističtí, chlazení je už dávno vyřešeno, stačí si vzpomenout na loňský (myslím) INVEX a Mironeťácký PC v akvárku. A je vymalováno :o)

No a v nejhorším případě si dáte k obědu vařené akvarijní rybičky :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor