10
Fotogalerie

9 tipů, jak v e-shopech získat lepší ceny. Naučte se využívat finty prodejců ve vlastní prospěch

Silné konkurenční prostředí nutí e-shopy k různým marketingovým akcím a trikům, které jim zvýší prodeje. Vedle těch zřejmých poodhalíme i ty, o kterých pravděpodobně nevíte.

V minulém Computeru jste si v této rubrice mohli přečíst článek s nadpisem Šetřete na nákupech. V něm jsme se zaměřili na nalezení nejlevnějšího produktu napříč konkurenčními e-shopy a využití služeb, které nabízejí takzvaný cashback. V tomto článku se posuneme trošku jiným směrem: zaměříme se na to, jak mohou s cenou pracovat e-shopy a jak z toho můžete těžit vy, zákazníci. Přesněji řečeno, jak získat lepší cenu na konkrétním e-shopu. Zároveň vysvětlíme, proč různé akce e-shopy dělají a jaký z toho mají užitek. Současně je zřejmé, že ne každý e-shop využívá všechny následující finty a postupy.

1. Sleva na první nákup

Možná vám to přijde jako mor: přijdete na e-shop, nejprve odsouhlasíte použití cookies a za chvilku se objeví nabídka či nějaké kolo štěstí se slevou na první nákup.  1  Funguje to jednoduše: zaregistrujete se, potvrdíte registraci v e-mailu a získáte typicky 100 Kč slevu na nákup nad 1 000 Kč, nebo 200 Kč při nákupu nad 2 000 Kč. Případně slevu ve výši typicky 10 %.

image.png

Výhoda pro vás je zřejmá: ušetříte, pokud chcete nakoupit za danou minimální cenu. E-shop za to získá e-mail na zákazníka, se kterým může dále marketingově pracovat. Tímto se tedy prakticky vždy upíšete k odběru newsletteru.

Tip: E-shop může nastavit, že se má tato nabídka objevit jen při první návštěvě, a pokud ji zavřete, tak ji dále nezobrazí (nebo třeba až po několika dnech). Co když si ale přece jen vyberete a rádi byste slevu využili? Otevřete daný e-shop v anonymním okně prohlížeče – nabídka se objeví znovu a můžete zadat svůj e-mail.

Pokračování článku patří k prémiovému obsahu pro předplatitele

Chci Premium a Živě.cz bez reklam Od 41 Kč měsíčně

Určitě si přečtěte

Články odjinud