František Scherbaum
18. 8. 2017 • 11:23

Zatím dojezd není moc velký, ale vše jde dopředu. Zatím nikdo moc nemluví o životnosti baterií a případná jejich cena při výměně. U notebooků životnost baterie po 1 roce rapidně klesá.

lyon667
18. 8. 2017 • 9:23

"Kromě použitelného dojezdu a nejmodernějšího designu mají řadu předností.."Který elektromobil má použitelný dojezd, pane Javůrku?

loobick
18. 8. 2017 • 6:49

Elektromobily sice mají levnější provoz, ale když se zkombinují s lithiovými akumulátory, cena se proti srovnatelnému autu se spalovacím motorem dostane tak vysoko, že se z rozdílu dá u auta se spalovacím motorem zaplatit nájezd tak půl milionu kilometrů. Takže celkové náklady na auto za celou dobu jeho životnosti budou u spalovacího stejně nižší.Aktuálně nejživotaschopnější mi připadají hybridy, jaké dělá třeba Toyota - kombinací elektromotoru a spalovacího motoru dokáží dosáhnout efektivnějšího provozu, např. rekuperovat energii z brzdění a spalovací motor provozovat v optimálních otáčkách.

Jiří Švarc
17. 8. 2017 • 22:59

Takže jenom Weltmeister slibující dost nereálných více než milion vozů ročně, zbylých 8 nedá s předpokládanou (=vymyšlenou) roční produkcí ani v součtu dohromady roční produkci Tesly za letošní rok.

Ervín Kolařík
17. 8. 2017 • 22:47

Hmm, takže typický článek o "výtrusu".
Koncepty, které se asi nikdy neuskuteční.

Určitě si přečtěte

Články odjinud