Tak určitě. "8 produktů, o kterých byste neřekli, že nesou značku Apple"Pokud je vaše jediné setkání s Apple to, že máte v kapse ajfoun, protože je to cool, tak byste určitě o těchto produktech nikdy neřekli, že nesou značku Apple. Jinak se ale jedná o vesměs docela známé produkty.
Nemám rád dlouhé články, a proto rozdělení do kapitol beru. Každopádně uvedení obsahu článku(souhrn názvu kapitol) a možnost mezi položkami v obsahu klikat, bych uvítal.
Ty kapitoly jsou vážně nehoráznej humus.
Přidám i svůj názor na kapitoly -> Ne nechci je!! Pokud je článek, který má kapitoly automaticky jdu do diskuse a likuju, příspěvky uživatelů, kterým to není lhostejné a dál článek NEČTU.To už se opravdu nemůže vyjádřit někdo kompetentní (ulhaného p. Lutonského nepočítám, viz mraky témat na nefunkčnost stránek a diskusí po Vašem zásahu u uživatelů, který používají ten kouzelný doplněk.)?Udělejte prosím v nějakém článku hlasování, zda kapitoly ano či ne! Uvidíte co si uživatelé přejí. Navíc nechápu kdo může kvitovat rozdělení po kapitolách? Maximálně tak pár jedinců z Vaší redakce.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 1. 2017 15:10
kapitoly = nečtu
Z osmi obrázků si osm prokliků nevykřesáte.
Zatímco Steve Jobs pohřbíval produkty, tak autoři zase pohřbívají Živě tímto šíleným rozdělováním článků na spoustu stránek. Úporná snaha tímto způsobem zobrazit víc reklam má pak naprosto opačný efekt, tedy používání těch pověstných zakázaných doplňků, jejichž jména se zde nesmí vyslovit ...
Já tedy nevím, školy nemám, ale proč vám to rozdělování na stránky tak vadí, zvlášť, když jde třeba jako tady, na každé straně o jiný produkt?
Jen si klikej, když tě to tak baví.
Protože je to tady už takový folklór. Jakmile pod článkem na kapitoly nejsou alespoň dva hejty, tak se někteří prostě večer neudělají, i kdyby si u toho ruku zlomili...
Tak rozhodně to není jen hejtování, ale má to své důvody - viz můj další příspěvek
Jenže ty důvody jsou značně individuální. Mě se zase daleko líp orientuje v logicky děleném textu (a asi i mnoha jiným lidem, proto se používají knihy a ne svitky). Jen by se mi líbilo abych mohl vybírat kapitoly podle názvu a ne podle indexu.
Ano, souhlasím, že pokud by kapitoly měly uvedeny své názvy, tak by to velmi pomohlo - dokonce to tak dříve na Živě i bylo, ale pak se od toho nevím proč upustilo. S logicky děleným textem též máte pravdu, nicméně to by se dalo jednoduše vyřešit tak, že začátku a konci článku by byl seznam kapitol (např. v listboxu nebo jako jednotlivé odkazy), pomocí kterých by se dalo pohybovat po jednotlivých kapitolách.
Jednak to neustálé překlikávání ruší a rozptyluje od čtení, v rámci článku se hůře vyhledává (něco hledám, co vím, že to bylo v článku, ale v které pak kapitole?) a též rozkouskování článku ztěžuje skimování textu (rychlé čtení). Stačí?
Docela hezky je na tom vidět rozdíl v pojmenování produktů za Jobse a bez Jobse.Za Jobse jednoduché, jednoslovné a relativně srozumitelné názvy.Bez Jobse to vypadá jako by název musel být co nejdelší a nejkomplikovanější aby asi lidi měli pocit že kupují něco opravdu drahého. Jako Apple Bandai Pippin, Apple Newton MessagePad nebo Apple Macintosh Portrait Display.Ať si každej říká co chce ale marketing Jobs fakt uměl. A myslím, že jestli se Apple odchýlí od toho co Jobs po svém návratu nastavil, tak ho asi čekají nemalé problémy.
"Pippin tak trochu předběhl dobu například rozložením prvků na gamepadu"Vam uz snad hrabe, ne? Spis trochu zaspal dobu.
To jsi jen nepochopil. Pippin byl tak moc napřed, že to nakonec vypadá jako krok zpátky 😀
Uprimne, co cekat od vyrobku, ktery se jmenuje pippin :)))
"Hrát si s pippinem" zní fakt dost divně...
Tohle rozložení čudlíků měl SNES v roce 1990-1, i barvy jsou stejný. Takže fakt spíš zaspal.
Máte fakt zapotřebí to rozdělovat co produkt, to stránka?Patřím mezi ty, kteří si tu reklamu ještě nechávají zobrazit, ale tohle mi už připadá jako zoufalost (která trvá už pár let a pořád nějak doufám, že se od toho upustí).Popravdě články tady jsou čím dál horší, poslední zajímavý čtení jsem zaznamenal u Kuby ohledně programování Arduina. Tenhle mohl být taky něco "spešl" ale to stránkování kazí dojem a po druhé stránce mě to přestalo bavit číst.Nechci tu házet nějaké hejty, ale spíš mě mrzí, že obsah už není to co bývalo.... Což je škoda.
+1, podepisuji v plném rozsahu. Tedy až na to blokování reklamy, protože mně přišlo zapotřebí omezovat nevyžádaný traffic již někdy kolem roku 2000 (plus mínus). V té době ještě dávno neexistoval "zakázaný doplněk", ale s blokováním nevyžádaného obsahu, tunelováním veškerého spojení přes ssh (umožňuje vše komprimovat gzipem) a vypnutím obrázků byl i inet po 33,6 kbps lince velmi svižný (Opera mi tehdy ukazovala i přes 10 kB/s, tedy komprese někde kolem 5:1 až 10:1). Obrázky šlo v případě potřeby dotáhnout na jediný klik, takže člověk o nic nepřišel. A Proxomitronu jsem zůstal věrný až do dneška, tedy přes 15 let.Apropos, kvalita článků šla na inetu během posledních 20 let obecně šíleně dolů, ale to, co předvádí živě či idnes, z toho jsem vyloženě smutný. Rychlost připojení se zvedla mezitím zhruba 1000x, kdybych však nefiltroval, budu stránky načítat pomaleji než před těmi 15 až 20 lety.
tak klasika...ja to ani necet...na prvni strance je snad jen 6 vet a to jeste nikterak dlouhych..coz je opravdu obsahove veledilo.kdyz si predstavim, ze na kazde strance to bude asi podobne, tak proc to vubec cist.jakkoliv respektuji, ze je to vas web a ze si s nim a na nem muzete delat co chcete, mam dojem, ze tohle je dvousecne. treba ja uz takovyhle clanky ani nectu. takze za me se zobrazi jenom reklama na jedny strance a tim to konci. kdyby jste to udelali treba na dve, uz bych to cetl, a ze me by bylo vic penez za reklamu.no, ale kazdy sveho stesti strojvedouci...😉
Rozdělují to proto, že to prý čtenáři chtějí. Sice nevím kteří, protože v diskusi se objevují pouze stížnosti a přání nerozdělovat, ale třeba jim chodí za rozdělování děkovat osobně do redakce.
Já jsem rozhodně pro, ale rozděloval bych to pro přehlednost po větách, nebo lépe po slovech a nastavil font 72b+, aby se to dobře četlo.Není nad to udělat pro zdraví při čtení 560 268 kliků ...
Jenže když ty stížnosti opakovaně píše několik málo jedinců, tak to nemá žádnou váhu.
Na rozdelovani do kapitol jsem tady casto nadaval, ale uz nebudu. Jednak tim Zive prispiva k obecnemu rozsireni osetrovacu reklam, druhak mam skodolibou radost, ze jejich clanky prolitnu bez z jejich strany reklamniho zacileni 😊
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 1. 2017 11:52
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.