Matin Kukač (Logout128)
Matin Kukač (Logout128)
20. 1. 2017 • 15:59

Tak určitě. "8 produktů, o kterých byste neřekli, že nesou značku Apple"
Pokud je vaše jediné setkání s Apple to, že máte v kapse ajfoun, protože je to cool, tak byste určitě o těchto produktech nikdy neřekli, že nesou značku Apple. Jinak se ale jedná o vesměs docela známé produkty.

našinec
našinec
20. 1. 2017 • 15:33

Nemám rád dlouhé články, a proto rozdělení do kapitol beru. Každopádně uvedení obsahu článku(souhrn názvu kapitol) a možnost mezi položkami v obsahu klikat, bych uvítal.

Alan Řepka
20. 1. 2017 • 15:31

Ty kapitoly jsou vážně nehoráznej humus.

Martin Bobek (M.BoBo)
Martin Bobek (M.BoBo)
20. 1. 2017 • 15:10

Přidám i svůj názor na kapitoly -> Ne nechci je!! Pokud je článek, který má kapitoly automaticky jdu do diskuse a likuju, příspěvky uživatelů, kterým to není lhostejné a dál článek NEČTU.To už se opravdu nemůže vyjádřit někdo kompetentní (ulhaného p. Lutonského nepočítám, viz mraky témat na nefunkčnost stránek a diskusí po Vašem zásahu u uživatelů, který používají ten kouzelný doplněk.)?Udělejte prosím v nějakém článku hlasování, zda kapitoly ano či ne! Uvidíte co si uživatelé přejí. Navíc nechápu kdo může kvitovat rozdělení po kapitolách? Maximálně tak pár jedinců z Vaší redakce.

Názor byl 1× upraven, naposled 20. 1. 2017 15:10

Miloš Zemen
20. 1. 2017 • 14:41

kapitoly = nečtu

Jan Toman
20. 1. 2017 • 12:36

Z osmi obrázků si osm prokliků nevykřesáte.

George2005
20. 1. 2017 • 9:04

Zatímco Steve Jobs pohřbíval produkty, tak autoři zase pohřbívají Živě tímto šíleným rozdělováním článků na spoustu stránek. Úporná snaha tímto způsobem zobrazit víc reklam má pak naprosto opačný efekt, tedy používání těch pověstných zakázaných doplňků, jejichž jména se zde nesmí vyslovit ...

kazeasch
20. 1. 2017 • 8:53

Docela hezky je na tom vidět rozdíl v pojmenování produktů za Jobse a bez Jobse.
Za Jobse jednoduché, jednoslovné a relativně srozumitelné názvy.
Bez Jobse to vypadá jako by název musel být co nejdelší a nejkomplikovanější aby asi lidi měli pocit že kupují něco opravdu drahého. Jako Apple Bandai Pippin, Apple Newton MessagePad nebo Apple Macintosh Portrait Display.Ať si každej říká co chce ale marketing Jobs fakt uměl. A myslím, že jestli se Apple odchýlí od toho co Jobs po svém návratu nastavil, tak ho asi čekají nemalé problémy.

jehoVista
20. 1. 2017 • 0:56

"Pippin tak trochu předběhl dobu například rozložením prvků na gamepadu"
Vam uz snad hrabe, ne? Spis trochu zaspal dobu.

Fisik
19. 1. 2017 • 23:46

Máte fakt zapotřebí to rozdělovat co produkt, to stránka?
Patřím mezi ty, kteří si tu reklamu ještě nechávají zobrazit, ale tohle mi už připadá jako zoufalost (která trvá už pár let a pořád nějak doufám, že se od toho upustí).
Popravdě články tady jsou čím dál horší, poslední zajímavý čtení jsem zaznamenal u Kuby ohledně programování Arduina. Tenhle mohl být taky něco "spešl" ale to stránkování kazí dojem a po druhé stránce mě to přestalo bavit číst.
Nechci tu házet nějaké hejty, ale spíš mě mrzí, že obsah už není to co bývalo.... Což je škoda.

Určitě si přečtěte

Články odjinud