Rad bych si poslechl vse, ale na ty reklamy nemam nervy.
Adbloc ti nic neříká??
ja nevim co mate vsichni s tatou... ja tam od druhe pulky mel porad nejake auto 😀a ted vazne... ceho je moc toho je priliz... za kvalitni obsah nemam problem platit, kuprikladu na games.cz mam subscription na donate... a jako podekovani mam vypnutou reklamu... ale to se bavime o KVALITNIM obsahu... prasarna jako ze si pred 3verinove video ktere mi nepatri vecpu vlastni reklamu ktera jde preskocit az po peti vterinach a kdy vydelavate na cizi praci je sproste a imho proti pravidlum uzivani YT ... napisu minimalne na ceskou pobocku google nebot jsem velmi zvedavy jak se na to budou tvarit... B-]P.S.: Pokrytectvi je taky hnusna vec... psat clanky o tom jak v mongolsku turecku nebo rusku cenzuruji internet a jak je to spatne a pak blokovat slova jako adbl*ck ktera nejsou ani sprosta ani urazliva ani protizakona je prachsprosta ucelova cenzura hodna stejneho zavrzeni nebot tedy absolutne odmitate publikovat cokoliv co vam neni po chuti... 3-[Celkove byste se jako redakce meli zamyslet nad tim jestli s*at lidi je opravdu to co vas udrzi v zisku, ja si to totiz nemyslim...
SUPER! Hromada zhlédnuté reklamy a hromada reakcí pod článkem. To bude jistě čtvrtletní bonus pro autora pěkný!A to, že se "krmí" na cizí produkci, čert to vem. Hlavně, že to sype.
Kde mám co zaplatit, abych nečuměl furt na stejnou reklamu? Náš táta to má těžký...
12x jak to tata nema lehky???? tak to je sila
Vítězem se stává ........ půlminutová reklama před dvouvteřinovým zvukem icq.
Některé z uvedených zvuků si už vážně leckdo nepamatuje a nebo je nezažil, zato ode dneška si budou úplně všichni až do smrti pamatovat zvuk "NÁŠ TÁTA TO MÁ TĚŽKÝ, KAŽDOU CHVÍLI NA NĚJ NĚCO LEZE" !!! 3-[
Náš táta to má těžký. Každou chvíli na něj něco leze...
to preskakovani po 5ti vterinach je srabarna! schvalne kdo z vas vi, jak ta reklama konci?trololo B-]
> schvalne kdo z vas vi, jak ta reklama konci?Debilne.
Super článek, až asi na zvuk W95 jsem zažil vše, u toho jsem neměl zvukovku tak jsem ho myslím neslyšel. Jinak 9* začala ta samá reklama a já ji nikdy nedokoukal dál než do chvíle kdy šla přeskočit.😀
Končím, už na to nemám. Blikající reklamy na každé stránce, kvůli kterým je prohlížení už tak těžkopádné doplňují navíc reklamy v každém videu. Opravdu mě nebaví koukat 8x na stejný začátek reklamy, odkliknout to a pak po chvilce odkliknout další překážející reklamu ve videu. Na to nemám nervy, zapínám opět blokaci reklam, na videa kašlu a na živě.cz budu chodit jen když mě něco zaujme v rss.
To je taková neskutečná trapárna s těmi reklamami před cizími nalinkovanými videi... To snad ani není možné.
Náš táta to má těžký, pořád na něj něco leze. 8x. Díky.
Nedokumentovaný trik:Kdo není líný, najde si ty zvuky na youtubku přímo od zdroje a má to bez reklam.The 3.5" Floppy Disk Drive sound http://www.youtube.com/watch... The Dial Up Noise http://www.youtube.com/watch...
Náš táta to má těžký... každou chvíli na něj něco leze.idiocie.
To musíte opravdu narvat reklamu před každé video, když jich je v článku osm? Zajímalo by mě, jestli někdo vydržel víc jak tři, pokud nemá ty vaše s****y odfiltrované. Nemluvě tom, že vám negunguje přehrávání v Opeře, diletanti.:-/
Na webech kam chodim casto (pac je mam v oblibe) mam nastaveny vyjimky v adbloku a necham je zobrazit mi rreklamu. Vetsinou jde o malo agresivni reklamu, ale todle je fakt moc. Zive si vykoledovalo smazani vyjimky. Kdo chce moc, nedostane nic 😃
Nejlepší startovací zvuk měly ale Windows 98 a ten jste tam samozřejmě nedali. 🙁https://www.youtube.com/watch...
Přijde vám normální dávat reklamu před každé video? O.o *** celej tenhle server.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@Obchodní oddělení živě.cz asi usoudilo, že opakování je matka moudrosti. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Do podobné gardy "oldies" zvuků bych rád zařadil i melodie vyluzované programovatelným zvukovým čipem AY-3-891x...Dodnes mám na to vycvičené ucho, takže jakmile nějakou AY muziku slyším (jedno, jestli ze ZXS 128, Atari ST, Amstrad CPC nebo ňáký starý konzole), tak hned identifikuji...😝
Reklama môže mať aj negatívny vplyv a toto je ten prípad. Na ŽIVĚ sa tak skoro nevrátim, pretože "Náš táta to má..." Články poslednú dobu nič moc a ešte to zabijete reklamou....Bye bye
Byl jsem trošku smutný z prohlášení pana Davida Polesného, které nedávno zaznělo, že živě.cz, jako známý zpravodajský web o počítačích s dlouhou tradicí, změnil svůj zpravodajský model a koncepci. Dříve to bylo o podrobných a poutavých recenzích, vycházely dlouhé odborné články, rady a úvahy, proběhly nezapomenutelné pitvy počítačů, elektroniky a periférií s bezvadným výkladem např. pana Nygrýna, vycházely i odlehčené témata "S čím pracují redaktoři" , kdy odkryli své preference a os. názory na počítače i zákulisí redaktorské práce. To všechno se setkalo s velmi příznivým ohlasem a chodit na živě.cz byla dříve myslím větší zábava i poučení. Současný styl zpravodajství, podle pana Polesného se inspiroval prý nějakým "americkým vzorem" , kdy hlavní náplň živě.cz tvoří už jen převážně stručné zpravodajské bleskovky a aktuality. Zapomeňte na recenze a akademické články pro fajnšmekry, od toho máte časopis Computer vzkázal něco v tom smyslu. A je to škoda... Bleskovek a stručného zpravodajství o počítačích je na českém netu všude dost, čtenáři na živě.cz oceňovali dříve právě tu hloubku a širší záběr, prostě živě.cz byl vždycky specializovaný web o počítačích, kde se člověk dozvěděl něco navíc, co jinde nebylo. Teď to bohužel sklouzlo do zpravodajství á la NOVA, á la Blesk - jednoduché, stručné, ale hlavně pikantní, jako v bulváru. Něříkám, občas je i v těch bleskovkách zajímavá zpráva ze světa počítačů, ale bleskovky redaktoři střílí jednu za druhou jako z děla takovým způsobem, že snadno vám unikne mezi tím balastem i nějaká podstatná a zajímavá zpráva, protože v úterý jsou už pondělní zprávy dávno mimo zorné pole webu a kdo příjde na živě 1x za týden a chce si to projít zpětně a najít opravdu nějakou hodnotnou zprávu, tak musí projíždět desítkami často nedůležitých bleskovek hluboko zpět, přesně jak v bulváru - rychle se něco napíše, rychle zase zapadne do propadliště zapomnění ! 🙁Jednou větou, uvítal byl méně článků, ale zato hodnotnějších ! Bohužel mám takové neblahé tušení, že hlavním krédem dnešního živě.cz je raději hodně stručných bleskovek a hodně zobrazených reklam, než 1 hodnotný článek bez kapitol jen s 1 reklamou... logicky dnes už tady jde jen o ty peníze... 🙁 Živě už není nadšenecký web pro fanoušky počítačů a elektroniky, ale prioritně je to otázka byznysu a reklamy...
Názor byl 3× upraven, naposled 22. 3. 2014 04:19
Prosim autora (Davida Polesneho), aby si zkusil tento clanek precist z pohledu ctenare. U pateho videa jsem to vzdal 🙁 Petkrat slyset "Nas tata to ma tezky..." a presmerovani na stranky nejake pojistovny, aniz bych to chtel ?? To uz je fakt moc. Chapu reklamu, ale musi to mit hranice. Timto docilite toho, ze uz na zive.cz chodit nebudu vubec 🙁
Kdyby živě.cz byl web pana Polesného, tak by se o to určitě zajímal, jestli se web čtenářům líbí... Maximálně na to řekne, že reklamy jsou věcí obchodního oddělení... 🙁
Připomenout si některé staré zvuky pokládám za dobrý nápad pana Polesného a obrázek toho vytřeštěného batolete se sluchátky se myslím povedl na jedničku, ale bohužel tou následnou palbou NEPOCHOPITELNĚ NAPROSTO STEJNÝCH REKLAM SE TO CELÉ ZABILO ! 🙁ALE musím konstatovat, že to opravdu není zlomyslnost pana šéfredaktora Davida Polesného, to je nespíše "dílo" obchodního oddělení živě.cz a tam směřujte kritiku. Dokonce si ani nemyslím, že to je vůle pana ředitele Lutonského brnkat na nervy všem příznivcům živě, ale JE TO NAŘÍZENÉ ZESHORA od majitele nebo akcionářů zpravodajských médií Mladé Fronty ! Komu patří MF, tak může diktovat i podmínky objemu reklamy v těchto médiích včetně živě.cz. Bohužel způsob, jakým reklama byla vložena je KRAJNĚ NEŠŤASTNÝ !! Dávat tu samou reklamu 8x za sebou mohl vymyslet jen ***** a myslím, že poškodil i samotného zadavatele reklamy. Reklamy se mají střídat a né jednu a tu samou podprahově pouštět do zblbnutí a tím vlastně účinek té reklamy naprosto zdevalvovat !! Obchodní oddělení by se mělo vážně zamyslet nad svým konáním...
Názor byl 4× upraven, naposled 22. 3. 2014 03:14
Lidi si nechají líbit hodně, ale v tomto případě míra trpělivosti už musela přetéct....
Názor byl 2× upraven, naposled 22. 3. 2014 03:22
Panove, ty reklamy... ty reklamy.... ach ty reklamy, tata to ma tezky.... Kvuli par vterinam zvuku....Proc neni pod clankem link na ty zvuky ve wav nebo mp3 formatu ?Tento zpusob prezentovani zvuku zda se mi ponekud nestastny....
super historické zvuky, hlavně zvuk modemu, to by mě zajímalo jak by se změnil zvuk modemu při přenosu 32 Mbit, byla by to vyšší frekvence zvuku ?
Tam se uz dost tezko da mluvit o zvuku 😉
Jděte s tou reklamou už vážně do prdel.e! Kdo to má pořád poslouchat?!! Ještě takovou hrůzu! (Omlouvám se, ale tohle jsem si vážně nemohl odpustit). 3-[ 3-[
Vážně může kdokoliv ukrást jakýkoliv CIZÍ video z YouTube a nacpat si před něj SVOJÍ reklamu??? To jako vážně??? :-O:-O:-O
"Sašo (Polesný), jsi s tou reklamou už do-pr-de-le!!!" Jako dávat to i na diskuzi ? to už je moc .. ad-bl-ock .. si instaluju tvl jen kvůli živě a mobilmanii .. fakt otřesné weby a ta kvalita těch článků fakt stojí za ... reklamou si lidi akorát odradíte (nerozumnou reklamou), holt budeme mít menší prémie za to, že nemáte tolik na reklamě .. měli jste si vybrat lepší práci, když chcete vyšší plat a nebo začít pořádně psát.
Jako SORRY, ale REKLAMA u každého videa? Chci vidět někoho, kdo to u třetího nevzdal... bohatě by stačilo u jednoho, když už musíte. Chápu, že se nějak musíte živit, ale dělat to takto otravným způsobem je už fakt neúnosné. Na mobilmanii a potažmo živě chodím už já nevím 7-8 let, ale po dnešku se mi už fakticky nechce... zkuste se trochu zamyslet.
Reklama 30s (Náš táta to má těžký, raději i s titulky co kdyby náhodou někdo dal "mute" ) následováno 4s ICQ O-ow.Doporučuji raději nadpis "8 reklam, které jsme před 20lety neměli"Good job B-]
Ano je to tak, prostě každý musel dopředu vědět o čem bude drtivá většina diskuze:Náš táta to má těžký...Náš táta to má těžký...celkem 12x!Čtenáři živě to mají těžký, když už zkusí vypnout inkriminovaný vy-víte-který doplněk, čeká je lobotomie mozku. Ale zkusím být konstruktivní: kdybyste střihli všechny videa do jednoho a u něj uvedli časy kdy který zvuk začíná, nikdo neřekne ani popel.A že se tento příspěvek vůbec netýká obsahu článku? Ale ano, bohužel se týká VĚTŠINY článku! 🙁
Väčšinou neprispievam do diskusii, ale tu som nevydržal. MF si koleduje o vznik doplnku, ktorý bude preskakovať reklamy na začiatku ich videí.- 12 videí na jednej stránke a pri každom tá istá reklama....- reklama aj pri 3 sekundovom videu, pričom reklama sa dá preskočiť po 4 sekundách- okrem toho je v reklame nejaká záludnosť, ktorá mi zhodí flash, ak nechám reklamu dobehnúť do konca (Chrome). Pomôže len reštart celého prehliadača (plugin sa už nespamätá)- ako zadávateľ reklamy by som sa zhrozil, ako sa reklamný šot používa. Pri takomto prístupe je to antireklama...- keď máte len jedno reklamné video, možno by stálo za úvahu ho prehrávať užívateľovi max. 1x za hodinu....
A víš, že se stalo. Až tento článek mě donutil s tím něco dělat a vytvořil si vlastní userscript, který tu reklamu odstraňuje. Kupodivu to funguje.
Dobry zpusob jak vydelat na reklame 3-[
http://www.youtube.com/watch...
Podle titulku jsem očekával nějaké opravdu historické zvuky. Jako první se mi vybavil zvuk děrovače pásky D-50, který klapal asi tak 10 znaků za vteřinu, pak to byl DT-105, který už pěkně bzučel a páska z něj přímo letěla. Zajímavý byl i zvuk děrovače štítků, při psaní to byl relativně jemný zvuk, stejně tak dálnopis. Další typický zvuk byl elektrický psací stroj Consul - nový řádek, "o", "k", nový řádek - se vypsalo po dokončení úlohy, to jsem slyšel i z druhého konce chodby, kde se kouřilo. A taky zvuk pásky letící snímačem při načítání binárky, ale i trhaný zvuk při kompilaci programu ve Fortranu. Nebo zvuk prvního hlasového syntetizéru "er pé pé šetnáct je první hetkotlouentký potítať zakutickým výtupem". Nebo Uherské tance hrané na 15-bitu ID-registru. Všechno je to dodnes tady: http://www.vystava.sav.sk/...
Jo, a málem jsem zapomněl na řetízkovou tiskárnu Videoton - to byl nádherný křupavý zvuk, ty válcové dávaly rány jako kladivem.
Při vzpomínkách na ty různé zvuky se mi vybavila i jedna tehdejší hádanka: Které 3 zvuky nejdou slyšet?1. Hučení v hlavě2. Pískání v uších3. Dobrý zvuk našich výrobků v zahraničí
U třetího videa jsme to vzdal, protože táta to měl těžký.....
Asi za tuhle poznámku, nebo spíš dotaz budu umínusovanej, ale nedá mi se nezeptat - Nejsem právník, tak nevím, ale je po autorský stránce OK, když se někdo snaží zpeněžit cizí videa? Nevím, alespoň mě to z morálního hlediska přijde jako prasárna.
Tak já to u třetí reklamy vzdal a přeji tátovi,aby si konečně sjednal to pojištění a neprudil na osm krát na jedné webové stránce.
reklama s těžkým tátou mě po tomto článku pěkně leze krkem ... a její účinnost tím dramaticky klesá
Nevíte někdo, jaké to má jejich táta? Nestihl jsem to postřehnout, možná to měli ještě zopakovat...
Starší příbuzné počítačové zvuky se asi jen tak nenajdou? Např.:1. Zvuk magnetopáskového stojanu z EC1021 by byl hezký ekvivalent ke cvrkotu k magneťáku. Tyto stojany měly asi 10 elektromotorů a podtlakové vyrovnávání rychlosti posuvu pásky (tzn. vlastně 2 vysavače v každém stojanu). Když se spustil jen jeden, tak to byl opravdový hukot, když jich běželo všech 10 na sále, hluk jak ve fabrice.2. Stojan na 2 osmipalcové diskety ani moc nehrčel, zato takový snímač děrných štítků, který zvládal řádově tisíce štítků za minutu byl podstatně hlučnější. Výměnné 30MB disky ve stojanech připomínajících pračku byly celkem tiché, pokud se tam nedostalo mezi plotnu a hlavičku zrnko prachu. Když to začalo kvílet, tak už bylo pozdě - disk se musel vyhodit a hlavička vyměnit.3. Řádkové tiskárny měly také docela specifický zvuk, třeba Videoton natočil všechna písmenka na válci na správnou pozici a pak se celý řádek najednou otiskl jedním úderem přes fólii na papír. 4. První zážitek u EC1021 byla konzola, tedy klasický psací stroj Consul. Operátorka tam něco psala všemi deseti, kladívka otiskovala jednotlivé znaky přes barvící pásku na traktorový papír. Pak přestala psát a najednou stroj začal bušit kladívky sám od sebe mnohem rychleji než operátorka. Když tam ovšem jednou při poruše připojili starší stroj Zeta, tak ten psal opravdu jako blesk - sem tam uhodil. Byl podstatně pomalejší než operátorka, asi jako když nějaký člověk psal poprvé na stroji jedním prstem a ještě hledal písmenka. Ten zvuk jsem už dlouho neslyšel, až letos na nějaké poliklinice psal na starém mechanickém psacím stroji z té doby nějaký starší pan doktor.5. Jako první typický zvuk či spíše hudba ze hry pod MS-DOS (na počítači tzn. SAMPO 286) se mi vybavuje hra Larry a její hudební téma (http://www.allowe.com/games/larry/larry-music/l... ... ).
Moc díky za vzpomínku, zvuků páskových mechanik a výměn diskových hlaviček jsem si užil dosyta, včetně seřizování podle masterdisku, a to jak u 27 MB ze Zbrojovky, tak u 100 MB bulharských. A ještě předtím zvuk třídičky děrných štítků Aritma T220 a hukot ventilátorů tranzistorového počítače Aritma 100. Tiskárny u EC 1025/1026 měly taky skvělý zvuk, ale byly už moc odhlučněné krytem. Stačilo ale otevřít...
Ty 27MB disky jsme měli pak i u jedné SMEPky, ale tam byly tuším bulharské s ruským řadičem. Slyšel jsem tehdy historku, že prý u nějakého podniku snad v Bratislavě měli ve dvou stojanech nastavené hlavičky tak odlišně, že když se stejný disk vložil do jednoho stojanu, tak tam byla jiná data než v tom druhém, takže se na jeden disk vešel dvojnásobek dat. Údajně tam byly mezery mezi stopami mnohem širší než samotné datové stopy, takže při vhodném nastavení hlaviček mohl jeden stojan zapisovat do obvyklých stop a jiný stojan pak prý zapisoval další datové stopy do těch mezer mezi běžnými stopami.Jinak třeba u EC2017 už byly disky 100MB a později prý i 300MB. Ta novější EC1027 byla na jiném patře a diskové stojany tam byly v oddělené místnosti, kam měli vstup povolen pouze technici (v modrých pláštích). Operátoři EC1027 (v bílých pláštích) měli do té místnosti vstup zakázán. Když jsem byl v PVT na praxi (v rámci školní výuky), tak u techniků jsme tenkrát asi 14 dní kontrolovali ty 27 MB disky z EC1021 na speciální zrcadlové čtečce, která se tenkrát přemísťovala v pravidelných intervalech mezi jednotlivými závody PVT a dostala se k nim asi jednou za půl roku. Tehdy ale měli tu čtečku půjčenou mimořádně, protože tam někde něco škrábli a nevšimli si toho. Když to zjistili zhruba za týden, tak už měli poškrábané skoro všechny hlavičky ve všech stojanech a také hromadu disků. Jeden takový disk prý stál v té době 5000,- Kčs a hromada disků ke kontrole byla naskládána v rohu na sále a označená lebkou se zkříženými hnáty a nápisem "vkládání do stojanů zakázáno pod trestem smrti". Během pár dnů prý vyřadili disky nejméně za sto tisíc a ještě si museli půjčovat v okolních podnicích, aby nakonec měli vůbec na čem jet běžný provoz.
6. Kromě kvílejícího modemu by si možná zasloužil připomenutí i zvuk faxu. Když člověk tenkrát zavolal někam na linku, kde se ozývaly typické zvuky, šlo rozpoznat, jestli je na druhé straně modem nebo právě fax.7. Jen tak pro porovnání s tehdejšími Windows 3.x či později Win 95 - IBM OS/2 nabízel od verze 2.0 (cca 1992-3) zhruba 5 různých originálních sad zvuků. Např. zvukové schéma "Garden" při startu systému začínalo typickým bzučením hmyzu a vypnutí systému doprovázelo jemné vrzání zahradní branky (byly to soubory ve formátu .vaw). 8. Kromě toho bylo v IBM OS/2 v základu nějaký 17 či více celých skladeb různých stylů (klasika, jazz, rock, ...) většinou ve formátu MIDI (tedy .mid), zatímco v tehdejších MS Windows byly snad jen 2-4 ukázky z klasiky (asi .vaw soubory cca po 1 minutě useknuté).
Na druhu stranu sme v 80tych a 90tych rokoch nepoznali zvuk vetraku na CPU pripominajuci JET airplane
o jakejch reklamach to vsichni mluvite ?? ja ani nevim, ze tam nejaky jsou B-]B-] (vy-vite-proc 😃 )ale k tem videiim, Grand Prix trvalo JEDNO kolo HODINU, u Testrive trvala JEDNA jizda 16! minut, za tuhle dobu mam ty dnesni nfs sracky dohrany cely, tomu se rika pokrok
Nastavte si v F1 2013 plnou delku VC a pojedete dve hodiny jako v realu. Pripadne nehrajte arkady pro nactilete, ale automobilove simulatory.Sracky obdobne dnesnimu NFS byly prece i tehdy. Staci se jim vyhybat, coz neni tak tezke.
Stačilo si přečíst názvy zvuků a okamžitě se mi vybavily. Trochu mě štve, že se už cvakající klávesnice nedají sehnat - chtěl jsem si ji pořídit do práce 🙂Ještě dodatek, souhlasím s panem Pavelkou - staré oldschool hry byly nejlepší 🙂A co mi ještě chybí? Hlasité PÝP při každém startu PC/NTB 😀
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 3. 2014 08:05
Mechanickych klavesnic je v nabidece habakuk.
Viz. odpověď na vaši předešlou otázku výše...
Díky!!!
Opravdu super clanek, prinesl hodne spominek. Jinak nevim o jakych reklamav lide mluvi, ja nemel na zadnem ani jednu.
Doteraz som si obcas kupoval Computer.Odteraz ako vdaku za nehorazne pchanie reklamy VSADE a okrem ineho znefunkcnenie spustania videi (napr. v tomto clanku) si uz Computer a ani NIC od MF *NIKDY* nekupim.
Náhodou mechanické klávesnice stále existují a patří ke špičce, jen jsou poměrně drahé.
A cvakají jako tenkrát? Pošlete odkaz prosím! 🙂
(nejedná se o mé video)http://www.youtube.com/watch... Já mám tuhle (Zalman KB-500 - spínače like MX Red) není vůbec drahá! Stála kolem 1000Kč a kupoval jsem si ju proto, že mám na stole málo místa (nepotřebuji numerický blok) a rád si sem tam zahraju hru, jinak často píšu... Při psaní je to docela rachot, ze začátku, než si člověk navykne na to kde klávesa zabírá.... a zabírá zhruba 2mm stisku, takže se dá psát i potichu (ale není to takový požitek jako do toho pořádně midlit)... Já hraju převáženě FPS (WASD držím téměř v neustálém stisku, takže néní téměř slyšet) na videu je Starcraft... tam je hlučnost podobná klasickému psaní... btw. z klávesnice jsem za ty peníze opravdu nadšený...
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 3. 2014 09:00
O-ou zvuk v nemocnici. To jsem takhle jednou šel tady v Číně na rentgen hrudníku, a po té co jsem na pár sekund zadržel dech se ozval tento nezapomenutelný zvuk z ICQ. O-ou. Objevila se sestřička, že všechno je v pořádku a mám chvíli počkat. Následně tiskla dokument a po jeho vytisknutí se z kanceláře ozval další legendární zvuk: Dokončení vypalování v Nero Burning ROM 5.Když si k tomu přičtu všechny ty BSOD kolem, tak se někdy i bojím nastoupit do výtahu :)
,,abyste mohli psat to diskuzi musite se prihlas" jakobych to nevedel, to je sileny to je krasne videt jak to tady vede akorat banda vypatlanejch ajtaku; vylizancu, sou uplne vsem k smichu a jeste si stezujou jak to maji tezky, treba jak museji votravane litat do Vegas na veletrhy atd; tak tam do P - E (pytle) nelitejte a VY E se na tobych chtel videt vase zivotpisy, redaktor na Computeru a Zive 10 let, ani zachody na uklid by vas nenabrali, radsi to sveri ukrajinkam
}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}Musím vznést menší protest - Já chápu, že pan redaktor žije ve vyspělém Brněnském Silicon Valley a jede s Čížkem na super moderních počítačích s Win 8.1, ale je nefér, aby se posmíval chudému českému venkovu, kde většina domácností používá ještě zvyku, které on uvádí, jako zastaralé, hodně lidí ještě jede na XP-éčku a na desktopech z přelomu století. Znám člověka, který ještě jede na Windows 98 ! U mě konktrétně 4 zvuky stále platí: - disketovou mechaniku mám (občas používám) - skoro stejnou mechanickou klávesnici s vysokým zdvihem (používám už 14 let every day)- DOSové hry hraju dost často, zrovna minulý týden jsem hrál Pac-Manií ! Můj počítač nená schopen hrát nové hry od r. 2003 a výše. - ICQ ve staré verzi z r. 2006 stále aktivně používám {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{
*kde většina domácností používá ještě zvuky, které on uvádí, jako zastaralé
Tak si osedlej kone a jed protestovat pred jejich kancl 😀
na tom je nejlepsi to, ze ON MUZE, a co vy ??
Ja bych taky mohl kdybych chtel...ale protoze nechci, tak to neudelam. A co vy? lol
částečně musím souhlasit 🙂Klasickou klávesnici vidím často ještě v obchodech a úřadech běžně a co je na ní tak špatného ? Sám velký expert pan Holčík takovou klávesnici stále používá (jak se pochlubil ve videu), někdy kvalitní klasické věci jsou lepší než fórové nízkodotykové sr*čky, kdy nemáte ani jistou zpětnou odezvu, jerstli klávesa byla adekvátně stiknuta ! ICQ taky používám a kdysi to byl nejoblíbenější komunikátor. Hodně lidí používá to, co jim vyhovuje a nepodřizují se hloupé módě FB. A pokud jde o retro hry - spousta lidí si je i dneska ráda zahraje buď na emulátorech nebo on-line na webu ! Podívejte jak uchvátila svět o mnoho horší stupidní kravina jménem Flappy Bird ! Často lidi hrajou na nejmodernějších telefonech hry typu Tetris a baví je to.
Ou jee, tak zrovna test drive a formule (taky motorky a mnoho dalsich) jsem hraval na 286ce nepocitane hodin! A z ceho? No predse z 5 a 1/4ky. Na 20MB disku nebylo mista na ptakoviny :)
Pokud si pamatuji, tak pro PC Speaker existoval virtuální zvukový ovladač, takže se PC Speaker pak tvářil jako zvuková karta. Fungovalo to ve Windows 3.11 a také ve Windows 95. Pak na PC Speakeru se dala přehrávat i hudba, akorát to šlo docela potichu.
Ja nevim, proc si na ty reklamy porad stezujete. Jsem si myslel, ze ctenari zive jsou schopni si sehnat ten-urcity-doplnek-vy-vite-ktery. Ja nevidel ani jednu reklamu.
Jeste 23:20 tam byly i pres ten ad.. A ani me nezablokovali B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 3. 2014 09:00
"Kdo chtěl víc, musel dokoupit grafickou kartu, integrace na základní desce přišla až později. A tak jsme protivný zvuk tzv. PC Speakeru mnozí poznali velice důvěrně, a to především u her."1. Zvuk nedelala graficka karta, ale SoundBlaster, AdLib, .....zvukove karty2. pokud pouziji termin PC Speaker, nepouziji "tzv.", protoze je to ofiko nazev. Kdyz uz, tak tzv. PC Buzzer 😉3. S tema reklamama se jdete vycpat, kdyby alespon kazda jina..... Znamy tu v Dublinu pracuje v Google, takze hadejte, co asi prijde... Mate 2 moznosti: 1. Prestat se nezakonne obohacovat na cizim produktu 2. Celit zalobe od Googlu, ktera se vam asi financne nevyplati...Hodne lidi tu chtelo sepsat petici nebo psat zadavateli reklamy...Kdyz to s vami nejde po dobrym...PS. Je docela mozne, ze moje jmeno tu zazni naposledy, protoze me pravdepodobne zablokuji, sbohem a satecek...
You agree not to use the Service for any of the following commercial uses unless you obtain YouTube's prior written approval: -the sale of access to the Service;-the sale of advertising, sponsorships, or promotions placed on or within the Service or Content; or-the sale of advertising, sponsorships, or promotions on any page of an ad-enabled blog or website containing Content delivered via the Service, unless other material not obtained from YouTube appears on the same page and is of sufficient value to be the basis for such sales.Takze clanky typu "Podivejte se jak..." a pridana reklama do videa se NESMI publikovat!
A pak se právníci budou hádat jestli je těch pár odstavců dostatečná přidaná hodnota. Ale google má asi lepší právníky a navíc to z pohledu selského rozumu moc přidaná hodnota není
Pokud napisu pouze neco, co jiz je obsahem toho videa, pak pridana hodnota = 0
Čert vem zvuk reklamy, tak si ho holt na těch 5 sekund vypnu. Spíš mě zaráží, že má redakce tolik drzosti strkat reklamy, před videa a "videa" (zvukové stopy s obrázkem) z YT, která vůbec nejsou jejich.
Máte tam chybu: grafická karta by nám k lepšímu zvuku tehdy moc nepomohla.
... a vieme, kto spravil úvodnú zvučku Windows 95? Brian Eno. Áno, presne ten. 🙂
Ty reklamy to zabily...
To sakra nemůžou být alespoň různé reklamy u každého videa? Z nejhorších zvuků si budu pamatovat akorát to, že táta to má těžký.
Tomu se říká PODPRAHOVÉ VNÍMÁNÍ reklamy Vymýt lidem mozek je hlavní účel zadavatele reklamy.
NÁŠ TÁTA TO MÁ TĚŽKÝ.Ještě že se dá zobrazit zdroják té stránky.
Hezkej článek, jen nechápu, proč nemůžete zařídit, aby se reklama pustila jen u prvního videa, které si čtenář přehraje, jako je to u jiných webů. Jednou to zkousnu, ale 8x kvůli vteřinovému "píp" poslouchat cosi o tom, jak něco na někoho leze.
Tak s tim tezkym tatou je tohle bezva tema totalne P R O M R D A N Y. Slusne to napsat nejde. Redakci bych to dal vsem povinne do sluchatek a jako vyzvaneni na teledon aby se nad sebou aspon zamysleli. Tohle je fakt schiza...
Už to tu vidím, ale tentokrát se přidám: TOLIKRÁT TA SAMÁ REKLAMA, JSTE ÚPLNĚ NA HLAVU?
Jděte s těma reklamama DOPR DELE!
Já být tím inzerentem, tak chci svoje peníze zpátky... Takováhle série dokáže odradit i kdyby to byly reklamy na pojištění zadarmo. A paraziticky se živit na cizích videích... jestli to není špatně dle práva, tak je to špatně dle svědomí.Neustále se divíte, proč vám všichni ty reklamy blokujou. Hodně dlouho jsem odmítal cokoliv na ně používat, ale váš web mě k tomu donutil. Inu plán se vydařil...
Zdá se, že někteří čtenáři (komentátoři) tohoto článku neví, že autor článku neumí zobrazování reklam ovlivnit, natož ho odstranit ...
To ale neznamená, že nemůže upozornit vedení, aby s tím něco dělali.
To ale neznamená, že ho vedení vyslyší ...
Jak jinak to chceš řešit? Je jasné, že vedení ho nemusí vyslyšet. Ale autor je zaměstnanec. A jak koukám tak ke všemu ještě šéfredaktor Živě.cz. Takže tímto se to vlastně celé mění. Jako šéfredaktor zodpovídá za veškerý obsah a chod webu zive.cz. Což znamená, že tvůj názor se stává jaksi podřadným, protože onoho autora se toto právě týká a má možnost obsah ovlivnit.
Vzdyt je to uplna kravina davat reklamu do kazdyho videa. Nejenze nic nedostanete, protoze, kdyz to kazdej preskoci (pokud ma Google stejny pravidla, ze za preskocenou reklamu je 0). Takhle si jenom odrazujete ctenare a potencialni klienty mnohem lepe umistene reklamy, ktera by se dala tolerovat. I kdyz ted koukam, ze reklama je v jinym playeru dokonce...aha...smart assPrasarna. Alespon si dejte tu praci a dejte tam reklamu pokazde jinou. Zajimalo by me, jak se na to a celkove na vlakno tehle komentu diva zadavatel reklamy. Nejradeji bych mu napsal nejakej email, jak jeho zaplacena reklama ve vysledku produkt poskozuje.Nehlede na to, ze pouzivate cizi videa z youtube, bez zminky o majiteli a jeste pred to strcite reklamu, coz, pokud jeste vim, neni uplne v souladu se zakonem.PS: Chce nekdo sikovnej napsat ten email pro Ceskou Pojistovnu (a pripadne na Google) s tim, ze bychom to tady vsichni podepsali? Jen nadavat v kazdym komentu pod kazdym clankem za posledni rok asi nema moc smysl
Po třetím videu jsem to vzdal, nemíním pokaždé přeskakovat po pár sekundách tu pitomou reklamu :-/ Vážně to přeháníte!
No super, na třísekundové "ta-tá" minuta reklamy. To už, s odpuštěním, běžte fakt do prdeIe 3-[
Chudák ten táta jako!!! 🙁
a nechcete s tema reklamama tahnout treba D O P R D E LE ?????!!!!!! fakt jak postizeny v ty vasi redakci
musím si taky přisadit ohledně té otravné reklamy, snad se příště trochu chytnete za nos. je to zkrátka idiocie a inzerent nakonec zpláče nad výdělkem B-]
Kdyby tu nebyly ty protivný reklamy tak mám z článku radost takto slyšet tisíckrát náš táta to má těžký....Málem jsem vyhodil komp zokna ven...Adblokátor mě velice zklamal v tomto ohledu...to se často nestává aby ho nějaká reklama ošálila holt redaktoři mají plné ruce práce s tím vymyslet jak to očůrat. Končím se čtením zdejších novinek. Zahraniční weby mají aspoň slušnost napsat že reklama tvoří jejich jediný příjem a poprosí uživatele decentním overlayem, tak z úcty dám tu stránku na whitelist a reklamy jsou v normě a dají se překousnout ale tady se uplaťnuje kvantita místo kvality..."velebnosti du blejt"Howgh !
Pokud poprosí decentním overlayem, tak to jde ihned do blokovanejch elementů taky. Stejně jako někoho chytrého napadlo třeba na titulky.com, že tam kde byla reklama nasr&t červený obdélníky, že je reklama jejich jedinou cestou jak uživit provoz, která obtěžuje víc, než ta reklama předtím, takže šup do hidden elementů. A že těch zásahů mám už přes desítky tisíc. B-]
Naše děti už taky bohužel nepoznají, že kdysi nebývalo zvykem dávat před každé video reklamu...
Reklamy na pár facek. Trocha nostalgie fajn, ale rachot starejch klávesnic nesnášim. Když ve škole začne celá třída psát tak je to jak při startu raketoplánu. (A to máme o dost novější než je tady ve videu) Zlatý klávesnice s nízkym zdvihem.
😀 zrovna tohle mi moc nevadí, nostalgická připomínka počítačovejch kurzů (ve škole jsme pc výuku neměli)
Velká část dnešní mládeže stále vyznává mechaniku, zejména pokud to jsou seriózní hráči. Zvuk mechanických spínačů tu s námi bude ještě hodně dlouho.
Taky mám mnohem radši klasickou klávesnici s normálním zdvyhem, právě z ní píšu. Do tý nízkozdvyhový moc bušim, jak jsem zvyklej z týdletý 😃
Zamáčkl jsem slzu. I přes ty reklamy v každém videu.Jsem rád, že jsem zažil tu dobu od nějakých sinclairů, atárek, amstradů, první ATčka, XTčka, 386tky, 486, pentia a tak dál. Moje děcka příjdou už k hotovému.V telefonu mají víc výkonu, než já v prvním sinclairu...Ale zas, co si budem povídat, můj táta řešil jak udělat co nejlepší prak, jak vytunit bycikl, následně jak si pospájet první krystalku...Jsem rád, že jsme měli "počítač" v baráku od mých let, kdy jsem to začínal vnímat. Aspoň vím co za tím je. A tím, že mě profesní kariéra zavála do *nix prostředí pořád mám přehled jak to uvnitř funguje.Dost dobrá nostalgie.A až se moje děti někdy zeptají, jak to celé začalo, tak ze sklepa vytáhnu krabice, vyndám tu bižuterii, připojím na nějaký zdroj a s trochou snahy, díky olovnaté pájce, to bude fungovat i po X letech.Vždycky jsem si říkal, že ten "šrot" někam prodám, ale asi si to prostě nechám 🙂
No, docela pochybuji, že to budou chtít vědět :) Asi bude potřeba jim to "vnutit" jako Ted v how i met your mother 😀
Pověsit za koule do průvanu... za tu reklamu. Jak se to nastavuje v Ad-anti-živě, aby to blokovalo i tohle?
Super článek všechny zvuky dobře znám až na ten modem měl jsem vytáčecí také přes modem ve kterém byla SIM. Ta nostalgie DOS her vláček a ty formulky to bylo něco. Jinak než jsem se koukal na všechna videa tak tam bylo puštěné několikrát video s tím, že to tátu položí na lopatky 😃 To je strašné do každého videa dávat reklamu. Jinak článek dobrý. 😀
Hehe, to modemové zvučení je tak vryté... uplně bych to snad dokázal "zahrát" na vlastní hubu. Akorát v tom videu ve článku je to z nějakého ISDN. Co si pamatuju z 33.6 modemu (nebo posléze z 56k) tak to bylo o dost pomalejší...
Mimochodem to "Kdo chtěl víc, musel dokoupit grafickou kartu" není v části s PC speakerem úplně přesné 🙂
Jakmile jsem uslyšel zvuky hry Grand Prix Circuit, tak mi to v hlavě bliklo a nějak automaticky jsem zpíval s ním 😀 Jo, to byly doby.Až na magneťák jsem ostatní v reálu slyšel. Ne že bych se nim nesetkal, ale nějak při tom nevydával takové otravné zvuky.Ale ta reklama před videem je teda fakt totálně mimo. Poslouchat pokaždé stejnou reklamu, až z toho hrábne. Nějak je mi z toho taťuldy líto, že to má těžký 😉 Když už tam tu reklamu musíte mít, tak zařiďte, aby pokaždé byla jiná.
Nevím jak dosovské zvuky ale zvuky z osmibitových her by ty děti mohly znát protože se běžně používají vsoučasné hudbě http://www.last.fm/tag/chiptune...
Teda dát jednu a tu samou reklamu před úplně každé video - to mohl fakt vymyslet jen hrozně velký inteligent. Při posledních z nich jsem měl tendenci něco rozmlátit.
8 videí v článku, na všech povinných 5 vteřin reklamy, pořád jedné a té samé dokola. Seriously?Článek super, ale tímhle stylem, pánové...
Je mi 23 a kromě pásky znám a zažil jsem všechny zvuky. A cca. Před týdnem jsem si koupil luxusní mechanickou klavesnici, takže některé zvuky budu poslouchat i nadále.
rozumný přístup 😉ne všechno staré je nutně špatné
Naše Živě to má těžký. Každou chvíli na něj někdo vleze. Někdy se jim z toho i točí hlava. Loni je napadl i agresivní kmen. Brzy budou na lopatkách. A já jim to přeju.
"Ale našly se i umělci, kteří prostřednictvím výchozích zvuků z Windows dokázali i kreativně tvořit....."No Davide...... 😀😀😀Hry od Accolade mi ale nahnaly husinu. Těch hodin, co jsem na nich strávil 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 3. 2014 21:25
Náš táta to má těžký... 3-[
Kdyby musel tuhle reklamu shlédnout samurajský bojovník 30x krát za den, tak by do týdne spáchal raději harakiri....
Nemám ve zvyku nadávat tu na reklamu, protože z něčeho se žít musí, ale tohle může vypustit jen opravdový dement.Určitě hlavně zadavatel reklamy musí být z vašeho počínání nadšen. Myslím, že není v tomto případě nic špatného na tom, napsat do České spořitelny, za co vyhazuje své peníze.Váš táta to má opravdu těžký, že splodil takové potraty, co ani nepochopí smysl reklamy, či spíše si dělají z inzerentů dobrý den.P.S. které z těch videí je vaše dílo, že si osobujete právo na nich vydělávat?
Souhlasím, je to pěkně chucpe. 3-[
Náš táta to má těžký, každou chvíli na něj něco leze, například maminka.Nie vážne, nechcete sa premenovať na Reklamně.cz ?
FDD su už dnes hodí jen umělcům 😀http://www.youtube.com/watch... nebohttp://www.youtube.com/watch...
Můj oblíbený hudební producent :-O:-O:-Ohttp://www.youtube.com/watch...
Tak tohle uz je moc, nebudu 8x cucet na tu stejnou reklamu kvuli nekolika petivterinovejm zvukum. 3-[
Pan Polesný zdá se udělal nebohému inzerentovi medvědí službu 😃
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 3. 2014 01:53
Myslím že budoucí generace (a současná mladá) by na ty zvuky dokázala na diskotéce pařit 😃. Nicméně kvůli té vaší reklamě asi žádná budoucí generace nebude, protože z té reklamy dostanu infarkt. Asi bych si měl zřídit životní pojistku od Flexi.
Pro zvýšení šancí na ten infarkt můžeme jít na tu diskotéku taky a pustit reklamu od Flexi i tam. Třeba by se Flexi konečně ty reklamy vyplatily.
Fakt nechápu, proč tu všichni nadáváte na reklamu a nepustíte si to v mobilní verzi, tam žádná neni. Já jedu přes mobilní verze všecko, co de.
Jděte s těma reklamama s prominutím d o p r d e l e... Aspoň kdyby nebyly stejný. 3-[
Náš táta to má těžký... Brrr, dělá se mi nevolno. Tu reklamu už nechci v životě vidět 3-[
"Ale našly se i umělci, ..."Ale fuj!
Jo, to je síla, jak je možné toto číst v oficiálním článku renomovaného serveru.
V oficiálním článku RENOMOVANÉHO serveru se taková chyba neobjeví, jen na živě.
Ta reklama před každým videem, to je tedy děs odklikávat. Smí se to vůbec?
Ne, nesmí, Živě dává reklamy před videa, která jim nepatří, a díky tomu na nich vydělává, což je kromě porušení pravidel YouTube tuším i porušení autorských práv.
Názor byl 2× upraven, naposled 20. 3. 2014 21:26
Tak jim to napište...
Navíc to nefunguje když mám v prohlížeči vyplý flash (ta videa by sama o sobě nejspíš jela přes html5)
Supr článek,. Až na Atárko je pro mě všecko notoricky známý. :) PC speakerová hudba je skvělá, to je prostě pratechno. :) A ta poslední skladba taky supr. Já znal jinou, ale tahle je lepší.
Jo a ICQ je pro mě stále klient číslo jedna. Pak ještě Skype a jiný hangouty ani hangovery nepoužívám. :)
ICQ je hlavně zatím nejlepší IM klient pro windows phone který jsem vyzkoušel.
Ak by si sa náhodou nudil, stále si môžeš pustiť 8 kusov nelegálnej reklamy, no nie? ;)Osobne si pamätám polovicu z tých zvukov, aj keď patrím k tej mladšej generácií.
Náš táta to má těžký, každou chvíli na něj něco leze :-O
fajn ze davate reklamu pred cizi videa, S CIM ME SERETE JE KDYZ NEZPROVOZNITE VYPNUTI ZVUKU TE REKLAMY(IKONKA SEDA A ZVUK JE FURT SLYSET - pokud neverite pustte si dve videa zasebou)edit3: problem solvedhttp://userscripts.org/scripts/show/420825...
Názor byl 3× upraven, naposled 20. 3. 2014 23:56
Chápu reklamy na webách, nějak vydělat je vždy potřeba, ale todle, co předvedli, je humus velebnosti! Proto děkuji uživateli "Krejmaj", za tendle script, funguje skvěle.
Wow, 12x za sebou mám možnost shlédnout postiženou reklamu od Flexi.
Gratuluju, já ty videa ani nespustím.
já ani nevěděl na co ta reklama je, jsem to odkliknul hned jak to šlo 😀
Já měl reklamu na Opel. Ale také jsem ji odklepnul hned jak to šlo. Mají ty reklamy teda smysl?? Akorát odpudí čtenáře od zajímavého článku. MImochodem tady je velmi pěkný zvuk: https://www.youtube.com/watch... 😁
Však jde o zvuky, proč to nemůže být třeba ze soundcloudu? 🙂
Tento clanek byla uz posledni kapka. Reklama pred cizi videa? Ne! Se zive.cz koncim 🙁 Ale diky tomuto prispevku jsem objevil super sluzbu SoundCloud !! Nechapu, ze jsem ji drive neznal. 🙂
Proboha proč se mi reklama spouští na každém videu v jednom článku? Upřímně a třetího videa jsem to vzdal. Nemám nic proti reklamám, ale slyšet během pár minut jednu a tu samou pořád dokola?! Hnus...
Ty reklamy na každym videu jsou super.
Akurát som chcel napísať... Muj tata to má těžký 😃
To je daň za to, že nemá každý zvuk svoji kapitolu 😉
já si řikám, že to před tim asi bude nějaká reklama, mi to vůbec nešlo otevřít... ještě že máme ten zdrojovej kód 😃
Co reklama, ale to přesměrovávání na stránky pojišťovny po každém druhém kliku na video a dokonce i na komentáře !! Hajzlové
ahaaa, takze jsem se nikde nepreklikl
To vis, cim vic maji stranky vytapetovane Ad*blockem (ano, i toho slovo filtruji v diskuzich, proc asi?) tim vic lidi jim to blokuje, takze to rvou kam se da :(Clanek v pohode, ale ty reklamy to proste zabiji
To vis, cim vic maji stranky vytapetovane reklamou, tim vic lidi jim to blokuje Ad*blockem jsem chtel napsat...
nuz, zda sa, ze viacerym mediam/redakciam a ich vedeniu stale TRVA pochopit, ze agresivna reklama a jej nasledne blokovanie sa neda vyriesit este agresivnejsou reklamou.To vedie len k odradeniu navstevnikov. Zacalo to animovanymi GIFmi, prichodom Flashu sa rozmohli blikajuce otravne voloviny, ktore totalne zabiju primarny obsah stranky - INFORMACIU a teraz to ide az do videa.Stale sa nepoucili a nepoucia. VYFAKOVAT inzerentov s otravnou flashovou reklamou a donutit ich, aby poskytovali nenapadnu, staticku reklamu, ktora je v primeranom mnozstve na mieste, ktore nerusi.Ktora propaguje sluzby, o ktore navstevnici cieloveho webu mozu mat zaujem.Je paradoxom a velmi zaujimave, ze taky John Gruber dokaze takymto sposobom brutalne dobre vyzit a financovat dalsie aktivity. Preco? Pretoze k velmi zaujimavemu obsahu dava ZAUJIMAVU reklamu v obmedzenej miere. Ale chapem, v mediach, kde je primarnym prijmom predaj inzertneho miesta je NEMYSLITELNE, aby bol primarnym zdrojom prijmov v prvom rade kvalitny obsah, ktory umozni predaj reklamneho miesta za premiovu cenu.Nie, mame shitny obsah, tak nasekame fuuuuuuru shitnej reklamy na hrnce a vibratory za shitnu cenu.
V mobilní verzi jsou přímo odkazy na YT.
není to náhodou proti podmínkám youtube takhle vkládat před video vlastní reklamu?
Samozřejmě je, ale Lutonský to nikdy nepřizná, protože by mu za to Mladá Fronta mohla zrušit takhle výhodnej flek.
😀 Jo, to je fajn. Stejně mám zítra volno, tak já sepíšu Googlu podnět. Možná jim z toho něco kápne...
V akom videu? :-/
Co pouzivate aby ste nemeli reklamu pred videm?
Nepouzival som nic, s A*blockom sa uz videa (bez reklam) zobrazuju.Neviem, kto to tu kodil, ale na mieste MF by som ho zaloval o usli zisk.
Já tu zase v normální verzi webu nemá žádný videa, je černý obdelníky. Stačí ale přepnout na textovou verzi a videa tam jsou. A o žádných reklamách nic nevím.
Jo, cierne obdlzniky sa miesto videa zobrazovali aj mne. Pisal som to kusok dole, ale pan "Nebudu o tom diskutovat" to zjavne uz iniciativne zmazal :-/
musí se aktualizovat ad*block nebo nějaký ty filtry aby to zas fungovalo? taky mam jen černý obdélníky
Najrozumnejsi mi pride Krejmajov skript - http://userscripts.org/scripts/show/420825... Do Firefoxu idu userscripty tusim cez Greasemonkey.S Ad*lockom neviem, najprv som ho nemal a zobrazovali mi len obdzlniky, potom som ho nainstaloval a mal som videa, ale na druhy den tam boli zas len obdlzniky, aj po odinstalovani Ad*locku. Imho to maju na Zive proste doku*vene a so ziadnym blokovanim cohokolvek to vobec nesuvisi.
No mě se zapnutym ad*blockem nefungujou videa na více stránkách, když ho vypnu, video se načte. Muset ale slyšet 8x za sebou že to náš táta má těžký, to mi skoro vybuchla hlava.
jake reklamy? 😝
Tiež netuším o akých reklamách to hovoria. 😁
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.