Prostě jsem tam musel :) Opravdu nádherná stavba a zajímavé řesení.. o to vetsí překvapení bylo kdyz jsem sesel po schodech do prodejny...a hlavne, ochotní a příjemní prodejci..
Vše tak trošku z ruky... B-]
zaujímavé že keď som šiel okolo nejakého appstoru tak bol úplne prázdny a oproti stál stánok samsungu a tam bolo doslova natrieskané luďmi. Čím to asi bude ?
Apple shop v Hamburgu je celkem nudnej a nezajimavej. Plno lidi, malo personalu. Nic, co by se muselo navstivit.
Uzasny kousky, docela by me zajimalo, kolik z nich by proslo pres tuzemsky pamatkare...
To záleží kde nebo v které budově by byli. Někteří podnikatelé v honbě za ziskem úplně zlikvidují staré památky :( viz teď bourání úmyslně schátralého domu na václaváku..
Ať je to jakkoliv, musíme si přiznat, že ty obchody jsou perfektní. A to že někteří lidé rádi pomlouvají a závidí jim vůbec nic neubere.
"Nazývá je Apple Store..."Autor clanku by si mel trochu upresnit svoje informace. Kamenne prodejny se nazyvaji 'Apple Retail Store' viz. http://www.apple.com/retail/... zatimco online obchodu se prozmenu rika 'Apple Online Store'.Nazev "Apple Store" je pouze zlidovely, ktery pouzivaji vetsinou jenom zakaznici. Samotny Apple, resp. jeho predstavitele vzdy hovori o "Retail" a "Online" store.
demonstrace menstruace defenestrace ... všichni víme o čem se mluví - tak klid
Obchod jako obchod. Kde ale vezmou kvalitní zboží?
No vypadá to, že hodně lidí ho tam hledá a najde ,,, ,B-]
nechápu proč jsou ty komentáře u fotek ve formě reklamy, musím kvůli tomu vypnou ADB
Aspoň je vidět, proč jsou výrobky Applu tak drahé :).
Stavby to jsou moc pěkné což oceňuji. Nezaujatého člověka, ale jen utvrzují v tom jak moc je kolem Apple náboženství pokřivený trh.
Korporátní obludária sloužící k oblbování stáda. Který příčetný člověk by tam proboha dobrovolně lezl?
Osobně bych ocenil normální malé obchody s kvalitní obsluhou na více místech, než tyto nesmyslné stavby. Ale nejsem Free Cool In a tak mě něco takového od nákupu odrazuje...
Po česku máš málo istylů setosů atd ?
Legenda je prostě legenda. Klobouk dolů.
Aj ja som sa bol pred mesiacom v tom Amsterdamskom a z chuti som sa zasmial na navstevnikoch. 80% hipsterov v kockovanych koseliach a trakoch (kšandy), kockate okuliare a vyholene vlasy s ofinkou ... si porovnavali kto ma ake stiahnute aplikacie .. ze what ? 😃
No a? Možno tam mali nejaký zraz ...
No a? Popsals typickýho holanďana 😀
Já jsem se byl podívat ve storu v Amsterdamu. Skvělá atmosféra... úplně mě lákalo si to koupit kdybych iPhone už neměl 😃 Hlavně mě příjemně překvapilo, kolik tam je prodavačů - opravdu velké množství, pak se s klidem může každý věnovat svému zákazníkovi... Tak to má být
to by mě akorát tak odradilo, vidět kolik zbytečných člověkohodin se z mých peněz musí zaplatit
Ve storu v Paříži sem byl- je to něco neuvěřitelného: obrovský prostor, který se applu podařil opticky ještě zvětšit. A ta skleněná střecha to všechno jen podrthuje 😀
Nejradeji mam ten na paty ave., uz jen proto, ze jej mam nekolik kroku od bxtu.
Já měl pocit, že jsi nedávno bydlel v Londýně. 😀
V Ostrave mate nejaku 5th Avenue? 😀
ANO, APPLE obchody jsou opravdu povedene. Jiz jsem jich navstivil nekolik, nikdy jsem tam nic nekoupil, ale co me tam vzdy prekvapi je vzdusnost, jednoduchost, vyuziti a to, jak si klidne za to priplati. Nevidel jsem obchod, ktery by byl postaven za par supu a to je jen dobre. Jejich zamestnanci jsou tez dobre pohledet, vzdy ochotni pomoci.To, ze si mnohy cechacek nekoupi iPhona ci jiny produkt neustale neznamena, ze ty obchody stoji za to navstivit.V mnohych smerech to jsou skvosty moderni doby.
Krámy to jsou pěkný skoro jako ta reklama kvůli které jsem musel zase pustit a-d--b-l-o_c-k 😀
Jsou pusobive, to je pravda, skoro ty obchody vypadaji jako nejake chramy. Uctivaci Jablka se tam chodi modlit. 🙂
At se tam chodí modlit kdo chce.. Krámy to jsou pekne 🙂
Další okurka v sezóně...
Ano jsou to krásné obchody, akorát s našim českým bídným platem nemáme ani na Ameriku, ani na Apple výrobky. Zlatí Asiaté Lenovo, LG, Samsung, MSI, ap. v podstatě také ta nejmodernější technologie, avšak za lidové ceny ! Když si koupíte Apple, která má vysokou marži na své výrobky, platíte ze svých peněz i tyto luxusní obchody Apple Store a hlavně luxusní platy Apple zaměstnanců. Nejsme tak bohatí, abychom dotovali něčí luxus !
Tak pro svůj blahobyt něco udělej...😀 Nadávat a blbě kecat umí každý B-]
Jj, hlavně to blbý kecání jde kde komu B-]
naprosto s tebou souhlasím ale je pravda že v USA jsou platy prostě vyšší i u lidí kteří toho moc nedělají 😀
No lidový ceny to bych teda neřekl. Já bych osmičku za ňákýho Samsunga v životě nedal. To bych si radši uříznul ruce než abych dal tolik peněz za mobil. Pak ho někde ztratim nebo se po roce rozpadne a půl roku šetření v pr....... 😀😀😀😀😀😀
To bylo myšleno obecně a ne jako hlavní cíl života mít iPhone za 20 klacků 😉
Bohužel hodně lidí takhle dneska opravdu žije. Slavnostně si koupěj mobil za 20 (přitom berou 12 měsíčně) zadlužej se kvůli televizím, autům, počítačů, a podobnejm blbostem a pak nemá bejt krize když si každej kupuje na dluh věci na který nemá. Já taky třeba vrážim dost peněz do PC, ale v životě by mě nenapadlo kupovat výrobek /za takový prachy) u kterýho vim že bude za 1 - 2 roky k prdu, na to jako fakt nemam. Když na to někdo má no prosim, ale připadá mi opravdu divný aby každá uklízečka měla iPhone a dluhy k tomu (ale hlavně že má iPhone). Zvrácená doba. 😀 Ale když už něco drahýho kupuju tak jsem ochotnej zaplatit víc za kvalitu a životnost.
Až budeš starší tak zjistíš, že všichni lidi nemaji stený cíle. Ta uklízečka se zase může divit, že vrážíš peníze do počítače.A další věc je, že dnes je doba kdy se nevyplatí za kvalitu připlácet. Proč? Protože nic kvalitního se neprodává a i luxusní zboží maji kurvítka (mluvím o elektronice).B-]
Bohužel ta kvlaita to je dneska problém. Doba tak před 5 lety je dávno pryč, dneska už nekoupíš například kvalitní MP3 přehrávač a podobný věci. Doba je zlá. Měl jsem kdysi přehrávač Creative Zen, stál 1600 Kč asi před 5 lety. Měl v tý době stejně kvalitní displej jako tehdejší generace iPodů, ovládání dokonalý, spolehlivej firmware, bitelná konstrukce, člověk měl pocit že něco drží v ruce. Když ségra dostala novější verzi toho přehrávače tak jsem nechápal. Displej horší, podpora fomátů stejná, nekvalitní tlačítka a celkový zpracování, chybějící tlačítko na uzamčení přehrávače, pomalej firmware (ve starší verzi to bylo bleskurychlý) a po roce se ulomyl mini USB konktor. A překvapivě cena asi trojnásobná. To je ten jejich vývoj???? 😀😀😀 Ale to je jenom příklad ty MP3 přehrávače platí to například i pro notebooky. Hlavně mi chybí ta nedotyková doba kdy člověk mohl nazpaměť po slepu v kapse klidně listovat hudbou a ovládat to. Dneska to člověk musí i kvůli změně hlasitosti tahat z kapsy jak trotl.
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 7. 2013 21:41
Chce to iný prehrávač. Čo takto Fiio X3?
Tak mi ho pošli, u nás nejde sehnat. B-]
No tak třeba Samsung a další asiaté jako třeba htc taky prodávaji špičkové telefony v ceně těch od apple ... chápu, že to nevíš protože takové telefony se v pennymarketu vedle předplacenek neprodávaji ... .
Jiste ze maji podobne ceny za sve top modely, ale mel si nekdy cas a prilezitost porovnat, co narozdil od iPhonu vsechno nabizeji...? Je to naprosto nesrovnatelne - v kazdem smeru. iPhone nejen ze zaostava co se funkci, vykonu a moznosti tyce, ale navic vypada dnes uz opravdu zastarale. Apple jako by se bal cokoliv menit na tom, s cim prisel v roce 2006. http://i-cdn.phonearena.com/images/reviews/129479-ima... ... 🙂
mluvte prosím za sebekaždý sveho štěstí strujce
Vy, pane, jste dobrý vtip. Pokud chcete kvalitu nebo i výstřednost a luxus a máte na to tak si to koupíte, pokud ne, tak si pořídíte něco levnějšího třeba z bazaru. Osobně si raději připlatím za precizní výrobek, který vydrží, místo neustálého konzumování plastových šmejdů a zahlcování přírody odpadem.Obchody Apple jsou výjimečné. Zajisté nejsou zcela originální, a mnoho luxusních prodejen se jim vyrovná nebo je předčí, ale svým konceptem vzbuzují úžas.
Ach jo, kdybys místo neustálého psaní příspěvků na živě o tom jak seš chudý něco dělal, tak by sis na ty apple výrobky možná vydělal...Jo a připlácíš si u nich např. za životnost. Tenhle rok na podzim výjde iOS 7, což je první iOS, který iPhone 3GS z roku 2009 (!) nedostane. Ukaž mi takhle dlouho podporovaný Android, který není Nexus.Pokud by sis to 3GSko v roce 2009 koupil, tak si ho mohl 4 roky až do vydání iOS7 tenhle rok na podzim používat, potom si koupíš zase nejnovější iPhone (5S?) a zase ho budeš moct kolem těch 4 let používat. Neříkej mi, že je takový problém si za 4 roky našetřit 16 000 Kč na 16GB verzi (u 5S to už možná bude 32GB za stejnou cenu...) -–znamená to si odkládat cca 333 Kč měsíčně. Taky se předpokládá že výjde levnější iPhone (5C?) se specifikacema cca jako má iPhone 5, ale bude v plastu. Můj tip na cenu je 10 000 Kč.
Á, prodavač jablek 😀 Tady ti pšenka nepokvete, panáčku, jdi si lanařit jinam.
Krásné obchody. Apple ví, jak to má vypadat. Mimochodem, tyhle obchody jsou další věcí, kterou se snaží Microsoft okopírovat. Zkouší to se svými Microsoft Story. Logo na čele obchodu, stejně postavené stoly a produkty na nich: http://tinyurl.com/p8jc323...
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 7. 2013 19:36
Aha, takže Apple vytvořil koncept obchodu "Logo na čele", okopíroval postavení stolů a ještě si na ně dovolil postavit produkty na ně ? Pobavil 😃 😃
pardon, chybí tam "Microsoft okopíroval ..."
To už zpíval Záviš ... :)"Pamatuju si jak ti to tenkrát slušelo,já si nechám vytetovat piču na čelo."
Ano, Apple vymyslel vlastní koncept obchodu. Čistý design, sklo, dřevo, logo na čele obchodu, naskládané stoly uprostřed obchodu, produkty na nich volně k dispozic. Microsoftu nikdy nic takového neměl - až do té doby, dokud nepřišel Apple s Apple Story. A hele - koncept a design Microsoftích obchodů je skoro na chlup stejný. Jasně, je to jenom náhoda, žejo.. 😉
Počkej, ty si fakt myslíš, že takovej koncept tu před rokem 2001 nikdy nebyl? Ty asi moc nenakupuješ v luxusních obchodech, viď? Možná to Microsoft okopíroval, nevim, žádnej jejich obchod sem neviděl, ale vydávat "logo na čele, jednoduchej design, stoly s volnejma produktama" za applí patent může jen ovce
Já bych se nedivil, kdyby dostal Apple patent na to, že do obchodu se vchází dveřmi. 😀
Ty jsi tak naivní. "Čistý design, sklo, dřevo, logo na čele obchodu, naskládané stoly uprostřed obchodu, produkty na nich volně k dispozic. "A první byl Apple ? 😀 😀 😀Dobře, byl první, pokud mluvíme o Apple a MS, pokud mluvíme všeobecně o obchodech, tak to nejspíš Apple okopíroval také jinde ... ;)
Akorát že Mrkvosoft nemá co by v těch obchodech ukazoval. Leda metro který nikdo nechce. 😀😀😀😀
A stejně na něj dříve či později přejdou všichni, tak co. Můžeš nadávat, může se ti to nelíbit, ale to je tak jediné, co s tím zmůžeš.
To pochybuju, po totálnim neuspěchu Win8 a odporu lidí vůči metru a novýmu způsobu ovládání mu nedávam šanci na přežití do Win9. Teda asi to tam bude ale ne tak agresivně a snad to pujde zakázat a vrátit všechny do starejch kolejí. Microsoft přece nemůže takhle riskovat a cpát lidem co nechtěj. A Metro evidentně lidi nechtěj když furt kupujou Win7 jak šílenci kvůli obavám že se brzo přestane prodávat a budou muset jít do Win8. 😀😀😀
Žádné nové ovládání ve Windows 8 není, vše je naprosto stejné jako ve Win 7, až na nabídku start.Mýlíš se, Microsoft si může s klidem dovolit lidem diktovat co mají používat, kam by asi jinak lidi přešli? Windows má vývojáře, herní studia apod. Bez nich uživatelé pryč nepůjdou. A tyto firmy nezačnou vyvíjet pro jiný OS bez uživatelů. Kupovat Windows 7 mohou, jen ať si to užijí. Ale dříve či později MS stejně ModernUI prosadí a my uživatelé s tím doopravdy uděláme kulový. Je proto lepší si zvyknout rovnou a zatnout zuby, než očekávat že se něco změní. ModernUI není zas tak špatné jak tu všichni prezentují, vždyť je to jen náhrada start nabídky, která je v mnohém vylepšená a přehlednější(live tiles s užitečnými informacemi apod). Jenže dneska je prostě in říkat jak jsou Windows 8 k ničemu i když jsi je viděl jen na obrázku a nemáš šajn, jak se s tím systémem pracuje.
Podle tebe je metro super alle sám jedeš na linuxu 😀 A už jsi stím mterem zkoušel pracovat? jenom tlačíko na vypínání je skované hluboko v nastavení mtera,... já to sice vypínal přes WIN R a shutdown -s -t 0 ale to běžný uživatell nezná...
To ze jedu na Linuxu neznamena, ze nejsem spokojeny uzivatel Windows 8. Proste mi odesel HDD a jedu na live distru. Proc tu ma kazdej potrebu cumet na ikonky? Do 10 sekund si klidne toho useragenta zmenim, kdyz ti to pomuze.Coze? Schovane? Jedu mysi vpravo dolu, 2x kliknu a hotovo. Nebo zmacknu tlacitko na case a OS se o vse postara sam..
No ... ja ti neviem, čo robím zle, ale ja musím na Win8 na vypnutie kliknúť 3x: pohyb myšou vpravo dole, vyjde ten neviemaký bar, tam kliknem na nastavenie (1 klik), potom na napájenie (2 klik), potom na vypnúť (3 klik). Oproti tomu na Win7 kliknem na Štart a kliknem na vypnúť - to sú 2 kliky. Takže ja to vidím na 3 kliky a pohyb myšou (a čakanie na bar) oproti 2 klikom ...
Prostě švihnu myší dolů do rohu a hned nahoru. Vyjede to hned. Když chci vypnout počítač, tak počet kliknutí je snad to nejmenší, co mě trápí.Windows 8.1 je vypínání i v té nabídce pod pravým tlačítkemhttp://static.guim.co.uk/sys-images/Technology/Pix... ...
Ako sa z Apple Store dostanete k niecomu takemuto?
Už to že se o takovejch banalitách mluví v diskuzích je důkaz toho že Win8 je jenom vtip a Microsoft se teď dobře baví. 😀
Inu, vypínání je naprosto stejně komplikované u těch hnusných a nepoužitelných Osmiček i u těch skvělých a navždy nejlepších XP: Dva pohyby myší a tři kliknutí. Chápu, že pro lidi, kteří se celé dny baví vypínáním Windows, je to zcela zásadní otázka.Pro mě jsou za debily.Upozorňuji ovšem, že se vypínání v 8.1 stejně zase změní.
Nejde o počet kliků ale o to aby to člověk nemusel hledat.
Pokud to člověk musí pokaždé hledat, je za debila dvakrát. A měl by na WC radši chodit s doprovodem.
Jasne na kazdu chujovinu nech klikam pat krat. Si ZABIIIIL!!!!!
Pre tvoje info Windows XP sa dal krasne vypnut stlacenim ALT + F4 a objavila sa vypinacia ponuka kde (podla toho ako si si to nastavil) stacilo stlacit enter.
Pro tvoje info, osmičky to mají úplně stejné. Kuk!
Nie nemaju to rovnake totiz od Windows 7 si Windows nepamata poslednu akciu vo vypinacom dialogu (da sa to len natvrdo nastavit).A HLAVNE na niektorych konfiguraciach sa Windows (od Windows 7) neda vypnut ALT+F4 (teda vyvolat ten vypinaci dialog).
Nechápu co se vám nezdá já chápu ,že šílený nadšenci si jistě přijdou na své, ale pro uživatele je to naprosto a zcela neintuitivní, to prostě nikdo neví a ani netuší! Většina lidí co chtěli přeinstalovat vypínáali PC natvrdo nebo ho naopadal dusili věčně v režimu spánku,,,
Já tedy kolegu chápu. Metro není nijak mířené na tvoření obsahu. Jediná změna je že mi to naběhne do metra jednou kliknu a jsem z něj pryč a když hledám něco tak win + Q a píšu. Normálně na tom programuju stejně jako na win 7 nevidím tam nějaký problémy ve funkčnosti. To vypínání je celkem průser podle mě hodně lidí se na tom spálilo 😀 a do teď používají radši alt + f4 než to někde lovit 😀
Přesně! Windows 8 taky vypínám přes shutdown v cmd, což mě dřív napadlo na stanicích maximálně v RDP nebo dávkách od zálohování. 😀 Je vidět, zě se jim to metro fakt povedlo.😝
tlačítko na vypínání rozhodně není hluboko v metru. Z desktopu stačí zmáčnkout win + I a tam najdeš tlačítko vypnutí. Osmičky jsou v mnohém rychlejší než sedmičky.. :) Jen musíš znát klávesové zkratky..
Meduno ty jses vazne magor, ty si budes porad prosazovat ty svoje windows 8 😃 Jdi se uz lecit ano 😃
Reknu ti to asi takhle. Visty byl desne propadak a vsichni nadavali... ale opravdu vsichni ? Nerekl bych nadavali jenom lidi co otom neco vedeli ale vetsina BFU o tom nemela ani sajna a libilo se jim ze tam nane neco barevne blika a maj hezky okinka, takze jim bylo jedno co tam maj za OS hlavne ze jim sel net filmy a mp3... takze jim bylo jedno co maj doma hlavne ze jim slo to jejich. Pak prisli Win7 opravyli chyby z vis t a vsichni byli happy ted prisli Win8 BFU sou uneseny z kachlicek lidi co natom realne pracujou nadavaj az tu budou Win9 opravej se chyby z Win8 a vsichni budou zase happy... Asi tak bych schrnul vyvojovej cyklus OS od MS B-]
Win98 se lidi taky drželi jak ho*no košile a dožadovali se jich ještě dlouho po vydání XP s tím že to se stejně nechytí. Jak to dopadlo víme všichni. Neexistuje jedinej důvod proč by to teď mělo dopadnout jinak.
Na Win XP jsem přešel okamžitě jak to bylo možný, výhody toho systému byly nesporný (zvlášť co se týče stability to byla doslova revoluce). Situace s Win8 je uplně jiná, ten nepřináši nic. WinXP to byla absolutní revoluce. Nadávali na to lidi protože to potřebovalo slušnej počítač, ale v roce 2001 kdy to vyšlo by to měl utáhnout bez problému každej novej počítač.
No vidíte. Pro mě, zvyklého na NT4.0 a 2000 byly XP jen hodně malý krůček vpřed. Přesto jsem na ně přešel, jakmile to šlo.Win 8 vám nic nepřináší - inu, přejděte na linux, protože devítky, desítky, jedenáctky - vám taky nic nepřinesou. A pak budete deset let pozadu za normálními lidmi, kteří umí, protože hledají způsoby, jak na to - a ne důvody, proč to nejde.
Tak já to myslel spíš z pohledu běžnýho uživatele. Ten Win 2000 pravděpodobně nepoužíval a mezi Win2000 a Win XP moc rozdílů neni. Snad jenom ty multimédia, vzhled, rychlejší start a podobně. Win2000 je možná dokonce stabilnější než XP. Já mluvil samozřejmě o přechodu Win98 => Win XP jak to měl skoro každej. 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 8. 2013 19:51
Plácá, plácá a neví očem. WinXP v době kdy vyšly byly hnusnej, pomalej nestabilní šunt co přinesl jen polofunkční plač a klej. Větší přechod přišel až po vydání SP2. Co se týče Win 8, je to rozhodně taky krok dopředu, a ne zrovna malej, zejména pak v kontextu současného HW. Co ale ocení každej všude, tak oproti Win7 (resp kterýmkoli předchozím Win) obrovská svižnost celého systému. Vím že teď tu začneš plácat něco Metru, tak se ani nemusíš namáhat. Všechny argumenty už známe, a prakticky všechny jsou hloupé, a ty které mají trochu hlavu a patu se stanou minulostí s příchodem 8.1.(A ne, WinXP opravdu nepotřebovaly slušnej počítač. Resp, kdo měl v té době počítač na kterým použitelně jely Win 98, ten mohl klidně nahodit XP, kdo takovej počítač neměl, jel stejně ještě na Win95, nedal na ně dopustit a blábolil stejný nesmysly jako ty o XP)Ale přiznám se, že jsem taky na XP přešel při první příležitosti. Na Win98 mi pořádně nefungoval scanner. V zásadě to byl ale "dlouhou" dobu jedinej přínos.
Nevíš o čem mluvíš, jsi zmasírovanej reklamou. Prej oproti předchozím verzím obrovská svižnost.... bla bla bla to se řiká u kakždý verze. Win 7 a Win 8 fungujou uplně stejně rychle a pokud má někdo SSDčko tak žádnej rozdíl nepozná. Jak svižnější by to ještě mohlo bejt? Místo okamžitě jako ve Win7 to naskočí ještě okamžitějc nebo jak to myslíš že je to svižnější? 😀😀😀😀😀 A Win XP bez SP jsem používal dost dlouho a bylo to v pohodě. V tý době ještě šlo o inovace a převratný změny a proto jsem byl rád že to takhle překopali od dob Win98 ale dneska už ty jejich změny nechci protože nic nepřinášej. A co myslíš tim v kontextu s dnešnim HW???? To jako že mi moderní HW nepojede ve Win7 nebo co? Dyť ty systémy od Visty maj stejný jádro a kompatibilní ovladače, už to mluví za vše. 😉😉
Zmasírovanej reklamou? 😀 Kdybych nepoužíval Win od 3.11 možná bych i řekl že ovlivnění reklamou je možné, ale opravdu ne. Spíš ty jsi zmanipulován bláboly. Win7 jsem používal od DP a stejně tak Win8, takže moc dobře vím kretej systém je rychlejší. A vezmu-li v potaz že i na netbooku (Aspire One A150) kde byly původně XP který jely nepoužitelně, jsem následně provozoval Win7 který jely mnohem líp, a posléze i Win8 DP který teprve byly docela použitelný na tomhle železe, tak trvám na tom že Win 8 jsou rychlejší. I na mnohem silnějším stroji jsem dost dlouho provozoval jak Win7, tak Win8 (a předtím Vistu), a moc dobře znám ten rozdíl. To že systémy mají stejný jádro, dejme tomu, ale nic to nemění na tom že optimalizase urazila obrovskej kus cesty. Co se týče kontextu dnešního HW, tak není problém že by na tom Win7 nejely, ale trendy prostě jdou nějakým směrem, na který sice Win7 připraveny být měly, nicméně nejsou, resp. není to moc použitelné. To sice dnes moc lidí třeba nepozná, ale vývoj nezastavíš.
Hele já to zkoušel na netbooku od Lenova (Atom 1,6GHz) a jako dalo se to ale k použitelnosti to mělo stejně daleko jako v případě Win7 takže rozdíl v nárocích pokud ňákej je tak je zanedbatelnej. 😉😉😉 Win 8 ta uplně první testovací verze se mi líbila a chtěl jsem si to pak koupit, ta chuť mě přešla s další verzí a pak s finální prodejní verzí. Celý to bylo čimdál víc "zmetrovanější" a bylo čimdál víc jasný že ten systém je určenej pro mobilní zařízení ane pro klasický PC. Důkaz toho je že se dál prodává Win 7 za stejnou cenu a prodává se to líp než Win8. 😉😉😉 Hele to je jedno ale řikam ti že pro běžnýho uživatele klasickýho PC s dostatečnym výkonem to nepřináší absolutně nic, jenom nervy a noční můry o dlaždicích. 😀 Podle mě tohle slučování věcí do jednoho zařízení nebo sloučení mobilního a stolního OS do jednoho to je prostě zvěrstvo. A těma trendama myslíš co? Jako že si mam koupit dotykovej monitor jenom proto abych mohl přejít na novější Widle a to celý jen tak protože je to v módě? Co když někdo po něčem dotykovym netouží a ňáký trendy jsou mu u řiti a má prostě jenom to svoje vymazlený PCčko a nechce přecházet na patlání po monitorech. Když jsem Win8 testoval tak jakoukoliv orientaci a hledání nečeho v metru jsem absolutně vzdal a prostě jsem i největší banality dával do vyhledávače, to ti připadá normální? To rozhraní je pro TABLETY a nevim proč to tlačej do PC, jsou přece sami proti sobě, oni to taky budou používat. A to s tim že je Win7 na netbooku rychlejší než WinXP to je takovej všeobecně zažitej mýtus (nejspíš taky vyvolanej reklamama a PR microsoftu) je to stejnej blábol jako když hifisti tvrděj že to s kabelama z beskyslíkatý mědi hraje líp než s kabelama z běžný mědi. 😀 Rozdíl je jenom v tim že XP se poměrně rychle zaseká a zpomalý, Win7 a novější vydržej svěží dýl takže pro dlouhodobý používání může bejt výhodnější si tam dát sedmičku ale ve stavu po instalaci je teda XP daleko rychlejší. To že to zabírá v RAMce po instalaci kolem 100 MB a stačí tomu ňáká Pentium III to prostě nezměníš ňákejma kecama o optimalizací co tvrdí microsoft, na takový plečce Win7 nikdy nepojede. Z Win XP na Win Vista to byl obří skok co se týče nároků na systém a od tý doby se toho moc nezměnilo, trochu optimalizovali ale hlavně už na to lidi maj počítače a to se v roce 2007 říct nedalo. To každej dával na Celerona s 512MB RAMkou a pak nadávali jak to běží příšerně. Ale stejně je Vista děsnej pasystém, nevim čim přesně to je ale i když po všech SPčkách je Vista celkem v pohodě tak prostě se mi ve Win7 dělá mnohem líp a příjemnějc, ten systém je prostě dokonalej, něco jako XP v době po vydání SP2 a myslim že Win7 tady s náma bude podobně dlouho pokud bude microsoft dál odrazovat konzervativnější uživatele a bude cílit jenom na blbečky s tabletama. 😝😝😝😝
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 8. 2013 15:22
Co se to tu snažíš namlouvat? Zatím jsi jen ukázal že jsi Win8 nejspíš nepoužíval dýl než na pultě v obchodě. Tvoje zmínky o zlých snech o metru jsou leda tak k smíchu. Jak jsem psal, Win 8 používám od DP. Metro vídám asi tak často jako dřív nabídku Start. Tj, asi tak 2x za den. To mi fakt urve hlavu. A že se od DP Win8 jen zmetrovatěly? No jasně, že jo. Dyť to byla asi tak nejzásadnější změna která se dá vidět (když pominu Ribbon). Zbytek se děl hlavně pod povrchem.A trendy? Ne, opravdu si nemyslím že si dotykovej monitor koupíš protože je to moderní. Myslím si že dřív nebo pozděj si koupíme dotykový monitory všichni, protože jiný k dostání nebudou. Nevím kolik jsi toho ve Win8 dotekama udělal, ale skoro bych vsadil boty že kdyby se ti dostal ruky dotykovej ntb, tak to taky používat budeš, a často si to ani neuvědomíš. A třeba na večerní projetí webu po práci se nějaká myš může jít zahrabat. Navíc, jestli sis toho nevšiml, tak začínají být hodně populární hybridy. To jsou ty trendy o kterých jsem mluvil.I kdby náhodou byla pravda že po instalaci jsou XP rychlejší než 7, tak k čemu mi to jako je? To jako ty nainstaluješ Win a necháš to tak jen aby to bylo rychlý? Já teda nainstaluju aplikace kvůli kterým mám počítač a teprve po tomto kroce a dalším roku používání usuzuju kterej systém je rychlejší. A XP to teda opravdu nejsou. A 100MB RAM po instalaci? Nenech se vysmát. To braly v prvním vydání. Ono ne jen tak ze srandy XP SP3 vyžadují min 1GB jinak furt prudí že mají málo a dožadují se další RAM.S tou Vistou máš ale pravdu. Hlavní problém byl, že to lidi instalovali na neadekvátní HW. To stejný teď ale spousta lidí předvádí s Win8. Těm sice výkon stačí, ale pravý potensiál se projeví na hybridu, a tam se s tím lidi hodně rychle sžijou (vlastní zkušenost s pár lidma co měli s Win8 z nějakýho důvodu problém. Pak si pořídili hybrid, a najednou je po problému a nic zvláštního, zmatenýho nebo neintuitivního jim na tom systému nepřipadá).Co se týče těch blbečků s tabletama. Mohl bys to objasnit? Tablet je skvělá věc, ale je fakt že je to dost drahý zařízení na to aby si to člověk koupil na brouzdání po netu. Já tablet koupil a klidně prohlásím že už bych za to ty prachy nedal, nemám potřebu si tu zbytečnou investici obhajovat, ale faktem je že tablet jako zařízení je fajn, i když za ty peníze nestojí. Ale v okamžiku kdy prostě bude v obchodě dotykovej NTB, a vedle něj o 1000 dražší stejně vybavenej ale s "trhacím" displejem, tak se dostaneme do uplně jiné situace, jelikož dnes je hlavní problém tabletů že pro většinu lidí jen tablet nemá takovou užitnou hodnotu aby to obhájilo cenu, a to i přes to že cena šla hodně dolů.
Na tohoto magora nemá smysl reagovat, že se vůbec snažíš...
A co ty? Ty ve všech diskuzích všechny pošleš do p.r.d.e.l.e. a mluvíš celou dobu jak stará cikánka a ještě si myslíš jak jsi nám to všem nandal ale ve skutečnosti asi tak 5 vteřin po zavření tý diskuze na tebe zapomenu. 😉😉😉
A proto máš potřebu používat 3x za sebou smajlíky, aby sis dokázal, jak jsi důležitý.Do prdeIe posílám jen lidi, kteří ví prd jak fungují věci o kterých píšu. Třeba jako ty a Windows 8.
Smajlík je od toho aby člověk věděl že diskuze neni braná vážně a urážlivě oproti jinejm lidem ale spíš formou dělání si z toho p.r.d.e.l. Ale ty se nikdy nesměješ. Tobě když nejlepší kámoš řekne nazdar sráči tak s nim přestaneš kamarádit. 😀😀
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 8. 2013 20:32
Ty nejsi kámoš, tebe považuju za nezkušeného trotla.
To soudíš podle toho že mam radši nabídku start než metro? Ty jsi studoval psychologii že to takhle poznáš? Speciálně pro tebe 4 smajlíky: 😀😀😀😀
Ne, to soudím dle toho co píšeš, nemáš totiž ani šajn jak se Windows 8 používají.
Jenom protože mam jinej názor na ovládání systému mi budeš řikat že to neumim a podobně, to mam nejradši tyhle lidi co nechápou že někdo chce věci jinak a neni to tim že by to neuměl používat. 😝
Neřikej mi že vídáš nabídku Start 2x za den. Každej kdo umí efektivně pracovat s Windows jí vidí při každym kroku co v systému chce udělat. Jak jsi lezl třeba do počítače? Přes ikonu z plochy? LOL 😀😀 Pěkně kecáš. 😀Dobře, takže jsme se zatim dozvědeli že vidíš budoucnost v dotykovym ovládání. Já mam sice StarTrek rád ale budoucnost ovládání PC (!!!!!PC!!!!) v tom teda nevidim. Je to nepřesný, namáhavý, otravný. Člověk musí pohnout rukou o několik desítek cm aby udělal něco co dřív šlo jednim trhnutí myši správnym směrem. Dokud nebude to dotykový ovládání předvídat co chceš udělat tak to bude k ničemu, nemam potřebu někde něco lovit prstama. Dotyky jsou dobrý na bankomaty a ovládání různejch strojů nebo kvůli hygieně např. do kaváren a pod.. ale doma na PC to fakt nechci. A dotykovej ultrabook jsem zkoušel, po chvíli jsem na to zapomněl že je to dotykový a ovládal jsem to jako dřív. 😀😀😀😀Tablet je užitečná věc to je jasný ale nevěřim tomu že v blízký budoucnosti tablety vytlačej klasický PC a notebooky a nechápu proč se pro tablety všechno přizpůsobuje na úkor mnohem starších a rozšířenějších technologií jako je například klasický PC s myší a klávesnicí.
Názor byl 2× upraven, naposled 2. 8. 2013 16:14
Na ploše nemá jedinou ikonu. To jen tak na okraj. Když něco dělám na PC, tak zpravidla pustím aplikaci se kterou chci pracovat a s tou pracuju. Nevím na co bych měl potřebovat navídku Start krom vyhledávání. A to opravdu každých 5 min nedělám. Aplikace které používám, mám připnuté na panelu. Netvrď mi, že aktivně používáš, resp. spouštíš tolik aplikací, že se ti na ten panel nevlezou.Co se týče dotykovýho ovládání, tak jsem nikde nepsal že by mělo vytlačit "konvenční" metodu pomocí klávesnice a myši. Ale nevím proč bych měl sahat po něčem dalším třeba při zmíněném procházení webu, když můžu jen v jedné ruce držet displej a šoupáním palce posouvat stránku. Použití klávesnice nebo myši mi proti tomu přijde jako jít na komára s kulometem. Taky jsem nikde nepsal, že tablety vytlačí notebooky. Kdybys pozorně četl, pochopil bys že celou dobu mluvím o hybridních zařízeních. Tablety samostatně nikdy nezvítězí, protože prostě jejich užitná hodnota neodpovídá ceně. To by musely tablety typu iPad apod. stát 1000kč. Ale v okamžiku kdy půjde každýmu ntb urvat displej, tak to bude taky každej používat. A v tomto okamžiku, pro takovéto zařízení (které přijde, a nebude to trvat dlouho) zároveň Win7 nepřipadají v úvahu. A to je směr pro Win8.
A proč bych je cpal na panel když stačí o 1 klik na víc a panel můžu mít čistej? 😀😀😀Jinak na ploše mam pár ikon z nostalgie z dob dávno minulejch. Mam tam složku programy, hry a tak podobně jako každej ale že bych na tu plochu lezl ňák často to se říct nedá. Interenetovej prohlížeč mam na ploše jenom proto aby ty ikony byly simetrický, jinak bych tam nechal prázdný místo. 😀😀 Ten spouštim prakticky vždycky přes start pokud zrovna teda nejsem na ploše a nemam čistě náhodou šipku vedle něj na ploše. 😀 S tim procházenim webu a posouvání palcem to ale zase mluvíš o mobilních zařízeních a já mluvim celou dobu o klasickym stolnim PC a tam je jaksi nežádoucí zvedat ruce ze stolu. 😉
Názor byl 2× upraven, naposled 2. 8. 2013 18:57
Používej si kompl jak chceš. Fakt nechápu proč bych měl klikat jednou navíc jen abych využil nabídku start a měl čistej panel, ale to je fuk.A už prosím začni číst. Já nemluvím o nějakym pitomým mobilním zařízení (ve smyslu tablet, telefon). Ale o hybridním notebooku. Víš co to je? Prosím aspoň si to vygoogli. (A ani u stolního PC nemáš pravdu. Ale to je fuk. Prostě ti chybí fantazie. Ale neboj, pochopíš o čem mluvím až ti to někdo předvede. Neíkám že to pak začneš používat, ale uvidíš že tvoje současné argumenty jsou mimo mísu)
Zrovna hybrid je podle mě trochu slepá větev vývoje. Tak když už s sebou mam tahat to tělo s klávsnicí tak to si radši vezmu ultrabook a pokud nutně nepotřebuju klávesnici tak sáhnu po tabletu. Ňákej hybrid se sundavacim displejem nebo schovávací klávesnicí je fakt dost podivný zařízení který mě neláká. Neřikam že je to uplně marnej vynález, ale já osobně bych pro to neměl využití. Respektive měl ale to bych opravdu musel bejt tak bohatej abych si mohl věci kupovat jentak pro srandu králikům. Mam 2 roky starej Lkovej ThinkPad a je to naprostá pohoda, o zem jsem s tim šlehnul už několikrát a furt to funguje, navíc slušná klávesnice jako na Tčkovejch ThinkPadech. Je to jenom o prioritách. Někdo ty tvoje zázračný zařízení (nezapomeň mi zopakovat že mluvíš o hybridech a ještě jednou: o HHHYYYBBBRRRIIIDDDEECCCHHH!!!) prostě nepotřebuje. To neni tim že bych to začal chtít a toužit po tom kdyby mi to někdo předvedl. Pochop že já emoci jako je touha po něčem neznam a proto mě to vubec netrápí že nemam ňákýho hybrida. Hlavně mi to nezapomeň zopakovat že se bavíš o hybridech protože to je na celý tý diskuzi to nejdůležitější.
Kámo, ty nečteš. Jasně jsem napsal že netvrdím že to začneš používat. Jen že až ti to někdo ukáže tak to pochopíš. 😉
To ty produkty měli postavit pod stůl ? 😃
a potom sa niekto cuduje preco vas apple fan boys nikto nema rad a robia si z vas srandu .. sak vy ste uplne vymeteni .. jednoznacne jedine apple prisiel s napadom mat logo v cele obchodu a davat produkty na stol .. tisice rokov pred applom sa vsetky produkty vzdy a zasadne skryvali pod stolom a logo obchodu bolo zakryte plachtou aby nikto nevedel kam ide ..ze ?
Regujes na trola typu rolls_royce a prispevok typu "apple je vzneseny" a pod. Hodnotis skupinu na zaklade par zdegenerovanych jednotlivcov. Čo má pravdu je, že apple má dobre prepracovanú obchodnú politiku. Ich obchody sú ďaleko pred terajšou konkurenciou. Microsoft sa ako nováčik v tomto smere určite inšpiroval, nielen u apple, a nevidím na tom nič zlé. Každý kto nieco začína, vyvíja, ... v prvej fázy takzvane "vykradne konkurenciu." Na to nabalí svoj produkt, alebo to použije ako základ. Potom tu máš patenty a patentove úrady, súdy, ktoré(by mali) zabezpečiť udelenie kreditu vynálezcovi. Nie trolov, ktorý nemaju šajnu o množstve práce vykonanej v pozadí a na základe jedného obrázku a titulku trolujú v diskusiách.
Ano budem chodit po obchodoch a fotit si ich ako pamiatky.. co uz je toto za faggotry.
No a? Ať si o Apple myslí kdo chce, co chce, ale obchody jsou fakt hodně povedené. Raději bych se díval častěji na takové obchody, než na montované haly Tesca a podobně. Však mě tam nikdo nenutí chodit kupovat iPhone za dvacku.
Uplne stejne, jako obdivujeme opevneni nebo kostely (a pritom ani valka, ani nabozenstvi take nejsou zrovna obdivuhodne cinnosti). A nebylo trebas namesti svateho Marka take trziste?
Cožpak Apple není náboženství, jehož je Steve Jobs prorokem a Apple Store svatostánkem? Ve jménu nejsvětější trojice iPod-iPad-iPhone ámen.
A co mas ty ty LOL? Samsunga????😁)
Raci bych tu videl vic Apple store like obchodu nez hranaty tesca a globusy ci radoby umelecke OC ze skla za ktery by mel nekdo dostat provaz.... 🙂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.