3DMark06 je zde - začíná další kolo boje o body

Diskuze čtenářů k článku

miki  |  22. 01. 2006 00:04

Tak jsem se rozhodl, ze svou masinku poprve takto otestuju. Moje prvni interakce s podobnym softem byla ta, ze mi hned po spusteni 3DMark06 odesel monitor :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlapek, vlapek  |  19. 01. 2006 20:44

Tak jsem prohlédl diskuze v Česku ... pláču, pláču sůl
Pro fsp 20-25 v jednotlivých testech /mimo procesoru/ to vychází na celkové score kolem 4800-6000 bodů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlapek, vlapek  |  19. 01. 2006 20:49

Chybička sa vloudila ... FPS 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FX5700  |  21. 01. 2006 12:27

Já se zastavil na hardwaru - Athlon 2400+,1Gb Ram,FX5700,120Gb Hdd a už na to seru.Budu ho mít jako pc na internet,freehry,emulátory starších konzolí,video a audio.Na (pořádné)hry si koupím konzoli asi PS3 a budu mít klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  19. 01. 2006 15:59

Celeron 266 MHz , 32 MB RAM , S3 Trio 4 MB ........ 11262 bodů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Axell, Axell  |  19. 01. 2006 18:44



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jixxie  |  19. 01. 2006 15:45


(Prestigio 157)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  19. 01. 2006 11:53

3dmark je stejně objektivní jako plantý. tedy nula. a zase přijdou nové drivery s kterejma budou výsledky o 50 % lepší atd atd atd. jděte s touhle profláklou volovinou někam. rozhodující je jak vám jede hra a ne kolik podvádí drivery nebo kdo si to letos zaplatil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:35

Nechapu co ti vadi na odladovani ovladacu, jejich efektivita prece take rozhoduje o celkovem vykonu graf karty, a pokud si myslis ze ovladace jsou finalnim a dokonalym produktem, ktery nevyzaduje vyvoj, jsi docela na omylu. ... (ale i tak si to s temi 50% trochu prepiskl)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  19. 01. 2006 15:14

neni to tak dávno, co jisté karty jisté firmy propadaly v jistém testu a stačil týden a hurá všechny měli 30+ takže asi tolik. jedna věc je optimalizace, druhá podvod. neříkám, že přímo podvádějí (quake.exe pokud vám to něco říká už asi dneska neprojde), ale minimálně nepodávají skutečný obraz věcí. stále platí že jediný benchmark co ma cenu pustit je hra. neni zase tolik her, kde dvě verze ovladačů karty hází zásadní rozdíly v řádech desítek procent že

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KAREL  |  19. 01. 2006 16:45

...a proto je v reportech u verzí ovladačů uvedeno téměř vždy:
verze X.1 zvýšení výkonu ve hře AB
verze X.2 opraveno cukání scény ve hře CD
verze X.3 opraveno snížení framerate ve scéně V ve hře FG
verze X.4 optimalizováno pro hur HJ

...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  19. 01. 2006 17:13

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  19. 01. 2006 15:39

Opravdu vam nedoslo, ze mluvi o sitaci, kdy na novych driverech pojedou vsechny hry uplne stejne rychle, jenom konkretni synteticky test o 30% rychleji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bud_, Bud_  |  19. 01. 2006 09:14

To preci neni stejne. Staci-li Intel na 2.5 GHz, pak by mel stacit AMD 2500+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:43

Teoreticky ano , pokud veris amd a tomu jak urcuji svuj pentium-rating. Ale jinak pochopitelne mas pravdu, provnavat vykon cpu jen na zaklade prac. frekvence je naprosty nesmysl, faktoru vyznamne ovlivnujicich vykon je u CPU mnohem vice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaJa  |  19. 01. 2006 09:06

Zase jeden ze zbytečných prográmků, aby se puberťáci a Radek Hulán mohli vytahovat, jak mají nadupané stroje, které používají jen na psaní infantilních příspěvků na Inet či různé hry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-22  |  19. 01. 2006 09:27

Suhlasim, ostavam pri verzii 2001 a ani v tej mi vsetky testy nejdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  19. 01. 2006 13:27

"aby se puberťáci" muzes mi rict, proc tyto lidi, kteri patrej do této skupiny prevazne diky svemu veku jsou na rádce spolecne s Hulanem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:27

A zase naopak, ti zavistivi pubertaci s nejakym tim nelecenym mindrackem jim to mohli jako ty v diskusich poradne vytmavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  19. 01. 2006 08:33

Už několikrát jsem se v diskusích zmínil o tom, že čísla, která vyplivuje 3D Mark nemá s praktickým použitím moc společného. Každá aplikace/hra je programována zcela jiným způsobem a také zcela jinak využívá zdrojů, jako CPU/paměť/grafická karta.
Několikrát jsem se také vyjádřil v tom smyslu, že (krom toho, že 3D Mark mi jako hra moc nepřijde) 3DMark není testem grafické karty, nýbrž celé sestavy a že s výměnou procesoru se mění výsledky, V čemž mě utvrdil vzorec "3DMark skóre = 2.5 x 1.0/(( 1.7/GS + 0.3/CPU)/2)" z výše uvedeného článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:26

Ten test je extremne narocny a tim je take zcela unikatni a zadnym hernim testem prakticky nenahraditelny. Porovnavat vykon grafickych karet pouze na jeho zaklade pochopitelne neni zrovna idealni, ale jako doplnkova informace je pri srovnavani technologicke vyspelosti a vykonu grafickych karet vice nez zajimavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emanueldrozd  |  19. 01. 2006 07:56

Jedná se o léčku, na které se podílejí výrobci graf. karet. Jde jim o to, aby si uživatel po testu svého PC tímto programem uvědomil, že je třeba investovat nemále peníze do upgrade graf. karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:22

Pokud nechces graficky lepe propracovane hry nikdo te k tomu nenuti , takze se zbytecne nerozciluj. Tahle "lecka" jak ty rikas je urcena pro ty, kteri o dokonalou grafiku a atmosferictejsi hry stoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlapek, vlapek  |  19. 01. 2006 01:46

Pokud se bude zobrazovat pouze výsledné score nebo jednotlivé testy, bude to prakticky nic neříkající a povede to pouze k předhánění se o co nejvyšší počet bodíků.
Praktiky zajímá rychlost vykreslování obrazu - FPS /počet obrázků za sec/ - aby se zjistilo, jaká grafika je ještě dostatečná pro nové, přicházející hry. Herní realita je samozřejmě jinde.
Co jsem tak vysledoval z diskuzí, tak GF 6600GT má cca 5-8 fps a X1800XT kolem 16 fps v jednotlivých testech /mimo testů procesorů/.
Tak pařani her můžou začít šetřit na více jádrové procesory a nadupané grafiky ve SLI nebo CrossFire

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DAVE  |  19. 01. 2006 10:50

Tenhle test ma ukazovat typicke hry hroku cca 2008. Futuremark to uz nekolikrat vysvetloval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  19. 01. 2006 13:50

A jeho oponenti pravidelne vysvetluji, ze Futuremark pouziva jine programatorske techniky, nez se obvykle pouzivaji ve hrach, takze ty testy jsou proste jenom synteticke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:38

Zas na druhou stranu si uvedom ze mezi temi oponenty ktere casto slychavas jsou prevazne hraci, kteri proste jen drzkujou o necem co jen videli (nebo spis ani nevideli, protoze to na jejich zeleze nejede, a ted jsou z toho pekne nakrlkli z jedouciho vlaku a budou ti tato dogmata tvrdit i kdyby uz davno nebyla pravdiva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  19. 01. 2006 15:25

Jenze ti hraci maji pravdu, kolik % lidi muze rict, ze jim jede naprosto plynule mark 2003 ? A kolik % ze 2005 ? A presto jim bez vetsich omezeni bez problemu funguji vsechny i ty nejnovejsi gamesy. Mark UMELE zvysuje slozitost scen, tam kde vyvojari snizuji pocty polygonu, protoze ve vysledku to stejne neni poznat je 3D mark zvetsuje. Nic graficky prevratnyho od Marku 01 neprislo, znam spoustu games s lepsi grafikou a daleko nizsimy naroky na HW.

Kdyby predvedli neco, co se starsim HW neslo udelat vubec, muzem se bavit o tom zda se to ujme nebo ne, ale udelat scenu kterou nezvladne renederovat zadna grafarna umi kazdej pitomec co si sedne k 3Dsku a napraska tam par M polygonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  19. 01. 2006 15:33

Temi oponenty jsem mel na mysli spise vyrobce grafickych cipu a nektere herni vyvojare. Ne hrace, ti jenom papouskuji (stejne jako tady ted ja) co slyseli od tech vyrobcu a vyvojaru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlapek, vlapek  |  19. 01. 2006 19:36

Diskuze naprosto o lejně.
Co to je - grafika mě dává 800, 1400, 2200 bodů .... to má být vypovídací údaj o tom, jak se obraz pohybuje nebo spíš nepohybuje?
Když uvedu 3, 5, 8, 12, 16, 19 fps /6600GT, X1600 /Pro, XT/, X800 a varianty, 7800 a varianty .../ tak je jasné, že s takovou grafikou hry na této obrazové kvalitě hratelné nebudou.
Co s tím? To si každý pubertální pařan, který vyžaduje 100 fps ve hře koupí počítač za 100 tisíc se 4x SLIM nebo programátoři začnou makat a optimalizovat, příp. , že by výrobci na tvrdo snížili ceny High Endu + nízké ceny více jádrových procesorů, desek a pamětí?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
madMax  |  19. 01. 2006 01:40

me by spis zajimalo, jak se tenhle test priblizil ci prekonal next gen konzolim, nemate nejake nfo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DAVE  |  19. 01. 2006 10:48

Pokud vim, tak 3DM05 uz mel grafiku na urovni XBOX360...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:18

Podivej vyvoj uz vydanych next gen konzoli se v dobe vydani zastavil na dalsich pet let (jmenovite xpixla-kolemdokola), uz PS3 to nebude prilis jine, snad jen ze platforma PS bude diky pozdejsimu vydani mit po nejake 4 roky lepsi vykon nez xpixla. To, na cem delaji ati a nvidia ted pro PC uz je zase o kus modernejsi hardware ... vyvoj nezastavis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zilien  |  19. 01. 2006 01:27

p4 northwood 2.4@3.24 GHz
artic cooling 4 pro
1024 Geil 400 MHz 2,5 @ 430 2,5 dualchannel
asus x800pro@x800xt 535/565

2006 bodů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy  |  19. 01. 2006 12:36

Zkoušel jsem pracovní stanici.
2x Xeon 3,6 GHz, 4 GB RAM, Quadro 4500

score 4294

GT1 13.3 FPS
GT2 15 FPS
HDR1 14.5 FPS
HDR2 19.4 FPS
CPU1 0.585 FPS
CPU2 0.910 FPS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:13

2x Xeon ? Copak 3DMark06 je uz konecne schopny vyuzit vykonu vice procesoru/jader ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy  |  19. 01. 2006 17:50

Futuremark tvrdí že umí využít více jader, ale o pauze na oběd vyndavat jeden procesor abych to ověřil nebudu Testoval jsem prostě na tom nejvýkonějším co jsem měl k dispozici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ceny  |  20. 01. 2006 09:15

Nestačí nastavit spřažení jenom na jeden procesor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos  |  20. 01. 2006 11:16

staci,samozrejme :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ, MartinezZ  |  19. 01. 2006 00:59

Nejdříve jsem si řekl, hurá, tak si to jen tak na zkoušku vyzkouším, stejně můj komp neutáhne. Vzápětí jsem se podíval na HW nároky a řekl si - no tak to nevyzkouším. 1GB RAM, A64 3000+ (1.8GHz) a Radeon9800Pro. No nic. Zase jeden z důležitých prográmků, dobrému psychyckému zdraví nebezpečných .

PS: A k tomu jeste nic nového pod sluncem, nad sluncem ani kolem slunce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 01. 2006 14:11

Neco ten vyvoj kupredu tahnout musi ...
... no a kdyz to nejsou realne potreby zakazniku, musi to delat alespon nejaky popularni umely benchmark .

Jinymi slovy, sve stare zelezo rovnou hod na sBazar a uz zacni pomalu psat Jeziskovi .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor