3D Mark Port Royal přináší podporu ray tracingu. Konečně se dá pořádně změřit výkon karet GeForce RTX

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 70

Názory k článku

avatar
16. 01. 2019 14:29

Dneska si ukážeme jak Diplomovaný Specialista Jan Belka nelže ani na Facebooku:"Jan Belka nn karty budou prodavany normalne pod jinymi znackami, jenom si vyrobci prelepi samolepky na chladici. AMD nic prodavat nebude jako to dela Nvidia. AMD nikdy sve partnery umyslne o zisky nepripravolalo, jako to ted dela Nvidia s FE edici, kterou si prodava primo na svych strankach a vyrobci grafik z toho logicky zadny marze nemaj, naopak Nvidia vyrobce nuti aby sve nereferennci modely" https://imgur.com/a/H6aW4HvA proti tomu "AMD Radeon Vega VII: no custom models planned" https://www.pcbuildersclub.com/en/2019/01/amd-radeon-veg...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 01. 2019 09:54

Pokud mají fps v benchmarku nějakou vypovídající hodnotu, tak GTX 480 i HD 5870 byly ve své době naprosto nepoužitelné grafiky, protože 30 fps v 3DMarku 11 nedosáhly ani v jednom z testů: ***GTX 480*** https://www.tomshardware.com/reviews/geforce-drivers-geforce-gtx-480,2875-4.html ***HD 5870*** https://www.tomshardware.co.uk/amd-catalyst-driver-performance-increase-radeon-hd-5870,review-32144-3.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 01. 2019 09:37

Belka ty jsi ktretén. Od kdy slouží 3Dmark na test, zda to běží nad 30 FPS? Jo a Kabelku přeci nějaká cena RTX karet nemusí trápit. Stejně zase ztopí nějakou kartu z testů co pošle Aušus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2019 13:13

Nemyslim si, ze tu nekdo muze cekat, ze prvni generace grafickych karet, predstavujici novou technologii prijde z ultra vykonem. Podle me je hlavni to, ze se to vubec nekam pohnulo a prislo neco noveho s dobrym potencialem. Vzdycky se najdou lidi co rikaji, ze to neni potreba a nic to neprinese, ale to mi rikala i spousta lidi na zacatku SSD disku, ze je to jen predrazena zbytecnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (23)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2019 12:00

Opět další Belkovina, nyní kombinovaná s akutní ztrátou paměti.
(Nejen) 3DMark vždy dělal nejnáročnější testy tak, že se sotva hýbaly na soudobém hw. Je to proto, aby další generace hw rozumně škálovaly a benchmark měl nějakou dobu vypovídací hodnotu, a nedošlo k jiným bottleneckům.
Takže závěry v článku o nějaké budoucnosti RT na základě 3Dmarku když se dneska v pohodě dá hrát BFV i na 2060ce, jsou úsměvné, i když zde nikoliv nečekané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2019 10:28

Každému, kdo se v grafice alespoň trochu vyzná, nebo si RT algoritmy někdy zkoušel programovat, včetně optimalizací, bylo jasné už při oznámení 2080Ti, že to ta karta prostě ani náhodou nemá šanci rozumně zvládnout. Musela by mít několikanásobně vyšší RT výkon, aby se to dalo rozumně používat na hry. Bude trvat ještě řadu let, než budou mít ty karty dostatečně velký výkon na to, aby to bylo použitelné pro real-time rendering, takže za mě bych rád viděl v portfoliu GTX 2080Ti za odpovídající cenu. RT podpora u 2070/2060 je pak docela slušný vtip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2019 10:01

Rádio Jerevan se pustilo do prvních testů Radeonů RX. Ve výchozím nastavení testu 3D Mark Time Spy, kdy je scéna počítána v rozlišení 2560 × 1440 bodů, je výkon napříč celou generací Radeonů RX velmi nízký. Přes hranici „hratelných“ 30 FPS se dostaly pouze nejvýkonnější grafické karty z nabídky v podobě modelu RX Vega 56 a RX Vega 64. Levnější model RX 590 dosahuje na 27 FPS.
To dává na vědomí, že více pokročilých efektů s využitím DirectX 12 ještě dlouho neuvidíme, aktuální generace grafických karet na to prostě nemá výkon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2019 08:00

Už když jsem viděl, kdo ten článek psal, tak mi bylo jasné, že se bude odvolávat na FPS. Jako by FPS v benchmarku samo o sobě něco znamenalo. FPS v benchmarku jde použít pouze pro porovnání, už z toho názvu - benchmark. Pokud bych použil stejně pošahanou logiku fanouška nVidie, tak by šel napsat oslavný článek o tom, že RTX karty jsou jediné, které aspoň nějaký FPS z toho vytáhnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2019 07:53

"To dává na vědomí, že více pokročilých efektů na základě ray tracingu ještě dlouho neuvidíme, aktuální generace grafických karet na to prostě nemá výkon."To přece nic takového na vědomí nedává. Znamená to prostě jen to, že ve 3D Marku dosahují karty takových a takových fps. V "reálné" hře mohou být výsledky úplně odlišné. Nemluvě o tom, že stačí snížit rozlišení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor