1. únor – den, kdy zrychlil internet

Diskuze čtenářů k článku

marcela  |  14. 02. 2009 14:55

potrebuji zrychlit internet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zany  |  04. 02. 2006 15:16

tak jak mi to poslali specialisti z Telecomu.
Do druheho dne by aktivace mela bzt funkcni.
Hodne uspechu.

Zrychlujeme vysokorychlostní Internet na technologii ADSL

Od 1.2.2006 dochází k významné změně v nabídce vysokorychlostního připojení k Internetu pomocí naší služby INTERNET EXPRES. Dochází např. k razantnímu navýšení rychlostí za při zachování stávajících cen, možnosti zřízení pevné IP adresy za 99 Kč ke všem službám, ke zlevnění některých variant služby, možnosti pořízení levnějšího modemu při objednávce zřízení nové služby a změny v počítání FUP z týdenního na měsíční cyklus.

Zároveň svým stávajícím zákazníkům, dle technických podmínek, automaticky ZDARMA navýšíme rychlosti až čtyřikrát. Tito zákazníci si o nárůst rychlosti budou moci požádat od začátku února na webových stránkách v aplikaci Moje konto ( https://konto.telecom.cz ), kde po rozkliknutí odkazu „Moje služby“ a dále „detail“ aktivní služby najdou odkaz na Změnu služby s poznámkou, zda je změna možná..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cenda  |  04. 02. 2006 16:48

No to vím taky, ale chtěl jsem spíše vědět z jaké služby jsi měl na výběr, jestli jsi tam měl na výběr přímo Internet Expres Impuls 512/128, nebo jen Internet Expres Impuls???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zany  |  04. 02. 2006 19:05

Vybral jsem sluzbu
Internet Expres Impuls se závazkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cenda  |  04. 02. 2006 19:35

moc díky... měj se...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bucta  |  04. 02. 2006 21:03

jde vam to zrychlit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zany  |  04. 02. 2006 22:57

Pokud si zmenis sluzbu, zrychleni se projevi az nasledujici den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zany  |  04. 02. 2006 22:58

Ano zrychleni funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bucta  |  05. 02. 2006 09:51

zatim to asi nejde postupuji podle navodu zmenit inter.impuls se zavazkem na inter.impuls se zavazkem uz asi treti den stejna hlaska
Na telefonní lince je již aktivní objednávka služby. (chyba 1009)


Současná služba:






 
Měsíční poplatek Internet Expres Impuls se závazkem
 

 
0,00
0,00
 


Změnit na:






 
Internet Expres Impuls se závazkem
 

 

 

 
399,00
474,81 a furt STEJNE TAK JAK JSOU STEJNI TI SMEJDI CO TO NABIZEJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zany  |  05. 02. 2006 09:54

No tak to vypada, ze mas objednano a ted nezbyva nic jineho nez vyckavat . Me se zmena projevila druhy den. Bylo to z patka na sobotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zany  |  04. 02. 2006 14:33

Pouzivam pripojeni ADSL Impuls od Telecomu a vcera jsem provedl zmenu sluzby na adrese
https://konto.telecom.cz a dnes uz jedu 512 . Tak hodne uspechu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cenda  |  04. 02. 2006 15:12

zdarec, a jak se ti to povedlo, mám taky ADSL Impuls od Telecomu... V té nabídce na změnu služby jsi vybral opět ADSL Impuls????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swop  |  03. 02. 2006 13:51

Kvůli navýšení musím podávat žádost? Já myslel ze je to automaticke. Muzete mi nekdo dat strucny navod , dekuji. Jsem u ceskeho telecomu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  03. 02. 2006 16:10

zavolel jsi na 800184084..... technici......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v.denny  |  02. 02. 2006 14:21

Tak jsem si dnes brknul na Žlutase 800123456 a pan opověděl že tam ještě moje žádost o navýšením nedojela A že abych to poslal koncem týdne.
Ale v kontě tato změna již existuje od 26.1.06
Tak jsem zvědav kdy se rozjedu
A v létě přijde Karneval a to bude panečku jízda
A Žlutase propustím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
usb  |  02. 02. 2006 19:20

http://www.adsl.cz/nabidka_info.php?cena=0&rychlost=0&poskytovatel=&limit=5&S ubmit=Vyhledat&find=1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mil  |  02. 02. 2006 11:36

ja uz 3 dny hezky beham na vysi rychlosti jen skoda ze ten karneval ani o tom nepine ze mi zved rychlost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vIAgIA  |  02. 02. 2006 10:35

---TOMU ŘÍKÁM HUKOT------

http://www.viagia.cz/html/index.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
otys  |  02. 02. 2006 09:47

dnes je jasné že u ČTc se zapíše 1.únor jako den plný zmatků a nefunkčností, nejdřív se nešlo vůbec přihlásit a ted´ když jde se do konta dostat tak stejně nejde nic změnit (nemají nic v nabídce na změnu). Jako vždy zase nepřipravená akce. Asi počkám až mi to zvednou automaticky i když to bude až někdy bůhví kdy. Nechápu taky politiku přepočtu limitů. Jedině Ideal má 8GB správně, u Maxi a Sprintu je okradli o 4GB, u Impulsu je sice 1GB přepočten správně ale to je ted´ hrozně málo, měli dát aspoň 2 nebo spíš 4 GB taky jako kompenzaci za 64bit linku po FUP (ostatní mají 128). Rychlosti jsou OK, ale FPP - Fair Provider Policy tedy u limitů nefunguje.
 
 
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yura  |  01. 02. 2006 22:35

To opravdu zapíše... !tsss

Kdyby se opravdu chtěl ČTc zapsat do historie, musel by nabídnout tarify bez zbytečných a přebytečných telefonů a jejich tarifů. Můj internet měsíčně stojí cca 1000,- vč. telefonu, který vůbec nepoužívám a je mi k ničemu. S 256 kbps si v pohodě vystačím. Ale v nové nabídce jsou jen 64 kbps a nebo nový 512 kbps, který mimochodem dnes asi nezvýšili, páč jedu pořád na stejných 256 kbps. Opravdu zvláštní politika, 64, pak dlouho nic a 512!!! I takový VOLNÝ už pochopil, že nabízet internetové tarify s telefonem je pro většinu lidí neakceptovatelné. Škoda, že je nedosažitelný. Jinak bych udělal to, co každý rozumný člověk, šel bych od Telecomu. Všude jinde platí totiž za 256 kbps 1/3 cenu.

--yura

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZieszTyn  |  01. 02. 2006 22:08

Dostal nekdo ten avizovany email o navysovani? Zatim nic neprislo, tak by me zajimalo jestli uz nekomu jo. Jo mam 512/Nextra-ctc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  01. 02. 2006 21:47

To, že se u kabelovek počítá limit dat pro upload a download zvlášť mám chápat jako že můžu přenést u Chella Light 10 GB downloadu + 10 GB uploadu? Já myslel, že se to počítá dohromady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  01. 02. 2006 22:00

Počítá se to zvlášť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  01. 02. 2006 22:16

Ano, ale rychlost se snizi na 64/64 a je jedno, jestli prekrocite upload nebo download

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 21:45

Víte co je na tom nejlepší. Kabeláci si resetují modemy, Telekoumákům stačí aby si o navýšení zažádali, a mi na infolince Contactelu řekli že to nemůžou nikterak ovlivnit, že nemají žádné pořadníky nebo něco podobného. Že je to prý celé v režiji Telekomu. To je prča, zase nás alternativce Telekom oje......al.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alf  |  01. 02. 2006 20:53

Tak jsem šel teď na rychlost.cz a vysledek:
stahování:102.144 kbps (12.768 kB/s)
upload:195.72 kbps (24.465 kB/s)
web odezva:min:74.9ms průměr:77.5ms max:80.9m
Mam 128/64 takže slibovane zrychleni na 512 mne zatim nepostihlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n2o  |  01. 02. 2006 21:16

Tak u CT uz to nekomu jede 4x rychlejc? Mam IE Impuls mel jet 512/128 kbps ale jede porad 128/64 kbps. A co vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 21:26

Musíš prý resetovat modem a počítač i s monitorem a pak ti to půjde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slimák  |  02. 02. 2006 11:16

Já mám taky Impuls, a od včerejška mi to jede na 413 (centrum Brna, ADSL od loňského října). Jenže 30.1. jsem si zažádal o přechod na Ideal (když jsem zjistil, že sice Impuls zrychlí, ale FUP zůstává na směšném 1GB), takže teď vlastně nevím, jestli mám už zrychlený Impuls, nebo ještě nezrychlený Ideal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slimák  |  02. 02. 2006 11:16

Já mám taky Impuls, a od včerejška mi to jede na 413 (centrum Brna, ADSL od loňského října). Jenže 30.1. jsem si zažádal o přechod na Ideal (když jsem zjistil, že sice Impuls zrychlí, ale FUP zůstává na směšném 1GB), takže teď vlastně nevím, jestli mám už zrychlený Impuls, nebo ještě nezrychlený Ideal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  01. 02. 2006 21:17

1. únor je datum, kdy začíná platit nová nabídka a termín, od kdy dochází ke zrychlování linek. Zda to bude dnes, zítra, do týdne nebo později (mezní termín je tuším 15. května), to už záleží na každém poskytovateli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 21:21

Vynechal si do čtvrt roku Contactel to má do 20.06.2006

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 21:24

Takže abych to shrnul. Redakce Živě opět perlila když jaksi pozapomněla na tento důležitý fakt upozornit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  01. 02. 2006 21:33

Nemáte pravdu, viz odkazy na články, které se ADSL věnovaly podrobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 21:37

Četl jsem všechny, ale nikde se o tom nepsalo. Soudě podle reakcí na tomto foru nejsem asi jediný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  01. 02. 2006 22:04

Citace z http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?ARI=127510: "Volný slibuje přechod všech stávajících uživatelů na vyšší rychlosti již od 1. února, mezním termínem je 31. květen. Lze ale předpokládat, že všichni poskytovatelé si se zvyšováním rychlostí pospíší."
Článek ale není jen o ADSL, je také o kabelovém internetu a uživatelé UPC (většina z nich) dnes zrychlena byla. Stejně tak uživatelé Karnevalu v uplynulých dnech. Nextra bude zrychlovat 3.2. atd. Věřím, že i vy se brzy dočkáte  Přelom ledna / února t.r. je co se rychlostí týká, skutečně výrazným momentem v historii širokopásmového internetu u nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK  |  01. 02. 2006 22:28

I pokud uznám, že se o tom v nějakých dalších článcích někdo zmínil : Proč se TENHLE článek jmenuje "
1. únor – den, kdy zrychlil internet".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_jpg_, _jpg_  |  01. 02. 2006 22:33

1. unor jeste neni u konce, zbyva je 88 minut 
rekonfigurace ADSL zacinaji probihat cca ted, takze pokud zrovna ten "Tvuj" ISP zadal zmenu, tak se to porad jeste da stihnout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alf  |  01. 02. 2006 22:42

no zeptal jsem se přímo u zdroje od kdy mohu počítat s navýšením rychlosti a odpověď zní - tato informace nené určena pro veřejnost. Což mne překvapilo, jsem skoro rok jejich zákazník a oni o nějaké veřejnosti. Myslím, že si to nechají pěkně na nejpozdější možný termín. Proč by spěchali a právě tak všichni další poskytovatelé když vesměs jde o smlouvy podmíněné ročním užíváním služby. Tak jim o nic nejde. Neříkám, že to tak mají všichni, ale na různé akce se asi chytilo hodně lidí a většinou je podmínkou zůstat rok. Takže proč by navyšovali rychlost, když mají ve smlouvě rychlost nižší. Zvednou to až budou muset a tím zároveň uchlácholí uživatele na další setrvání u jejich služeb. Ale jestli to tak udělají tak nad setrváním budu přemýšlet už jen z principu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  01. 02. 2006 22:53

Připomíná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  01. 02. 2006 22:53

Připomíná mi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  01. 02. 2006 22:53

Připomíná mi to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  01. 02. 2006 22:53

Připomíná mi to tutu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  01. 02. 2006 22:54

Připomíná mi to tuto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  01. 02. 2006 22:54

Připomíná mi to tuto knihu:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys, Ditys  |  01. 02. 2006 23:10

Co je to za systém, který odešle zprávu vždy po stisku SPACE? Člověk pak vypadá 
jak osoba postižená Parkinsonem...
Název mě připomíná jednu knihu,
"Den, kdy zahynuly ryby" (The Day the Fish Came Out, Cicellis Kay, 1967).
Je to taková levná kniha na recyklovaném papíře, jakých jsou dnes tuny.
Musíme se zkrátka smířit s tím, že nejšťavnatějším je na článku právě jen
ten titulek, ostatní je bez chuti a zápachu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 22:53

Jan Kuneš: Tak jo, beru to zpět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_jpg_, _jpg_  |  01. 02. 2006 22:11

Vsechny nove tarify zacali platit dnes, 1.2.2006; jestli si nekdo mysli, ze jde zmenit rychlost cca 200 tis. zakazniku behem par minut, tak je bohuzel na omylu...
Verte, ze ISP s mensim poctem klientum to bude trvat jen par dni, nez vsechny prevede, protoze neni nejmensi duvod zbytecne drazdit svoje klienty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK  |  01. 02. 2006 20:10

Mám telecomí IMPULS a dnešním dnem se paradoxně zpomalil na nějakých 100 / 40 (má být 128/64). Napište svojí zkušenost!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  01. 02. 2006 20:21

já bych řekl že asi nikomu a na telecom se taky nedá doval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 02. 2006 20:59

me se to povedlo ale system mi to stopnul mam totiz tel linku ve vypovedni lhute

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 21:16

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gin  |  01. 02. 2006 20:01

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  01. 02. 2006 20:24

Jeste vetsi, prosiim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gin  |  01. 02. 2006 19:59

          & nbsp;       

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Taky UPC  |  01. 02. 2006 19:14

K UPC jsem se upnul jako k nadeji, ktera me vysvobodila od Ceskeho Telecomu. 1. dnem kdy mi privedli kabel jsem zrusil pevnou linku. Od te doby mam vsechny 3 sluzby UPC: televizi kabel Klasik+HBO, satelit Direct a internet Light. Beru to jako nespravedlivou ujmu, ze zvedli pouze vyssi rychlosti ze 2/3, 4/6 a ../12 GB a rychlosti 256 a 1024 zustaly stejne. Vypada to lepe: UPC bezne poskytuje  6 a 12 mBitove pripojeni, ale podstatne nejvice bude asi uzivatelu tech pomalejsich pripojeni 256 a 1024. Jsem moc zvedavy zda a co prijde v kvetnu tem zbyvajicim. Popravde, kdyby byla alternativa (ta bohuzel neni), tak takoveto momenty nedovedu prekousnout. Kdyby BYLA ta alternativa, dneskem by mi zacala bezet 30 denni vypovedni lhuta ze vseho! Jen jestli s tou nekonkurenci UPC nekalkuluje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g  |  01. 02. 2006 19:29

chello light a easy budou nadále platit jen ovceJeden příklad slušné nabídky od 1.2.2006:Bluetone Premium ADSL 2006,
žádný paušál za linku Telecomu
trvalé připojení za pevnou měsíční cenu
skutečně žádný limit přenesených dat
skutečně žádné omezení rychlosti (žádný FUP *), žádné příplatky)




varianta BEZ PAUŠÁLU za linku Telecomu
měsíční cena


Bluetone Premium ADSL 1024 / 256 Voice "2006"
749 Akce 649 Kč/měsíc

Bluetone Premium ADSL 2048 / 512 Voice "2006"
849 Kč/měsíc Akce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g  |  01. 02. 2006 19:35

chello light a easy budou nadále platit jen ovceJeden příklad slušné nabídky od 1.2.2006:Bluetone Premium ADSL 2006,
žádný paušál za linku Telecomu
trvalé připojení za pevnou měsíční cenu
skutečně žádný limit přenesených dat
skutečně žádné omezení rychlosti (žádný FUP *), žádné příplatky)

varianta BEZ PAUŠÁLU za linku Telecomu
měsíční cena
Bluetone Premium ADSL 1024 / 256 Voice "2006"749 Akce 649 Kč/měsíc
Bluetone Premium ADSL 2048 / 512 Voice "2006"849 Kč/měsíc Akce
a co se kabelové tv týče,jako každoročně mi přišel dopis že manageři nemaji na sporťáky,tak zase zdražují tv,takže jakmile bude v Brně prima v digitálu tak ustříhnu upc ůplně,aby to tomu zbytku ještě víc zdražili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
angel of death  |  01. 02. 2006 19:39

Napiš to ještě pětkrát blbe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g  |  01. 02. 2006 19:49

to by pro někoho bylo málo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UPC a OVCE  |  01. 02. 2006 20:00

NEJSEM OVCE, ale OVČÁK a UPC LIGHT BYLA pro me relativne dobra sluzba. Ale
"1. únor - den, kdy zrychlil internet" je pro mě "DEN, KDY MĚ PODRAZIL UPC".
Najednou jsem poznal, že jsem pro UPC OVCE. 
UPC ale pro mě přestal být mým kamarádským OVČÁKEM.
Už je pro mě jenom momentálně NUTNÝM ZLEM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  01. 02. 2006 20:11

Ujma? To snad ne, mate to, k cemu jste se jim upsal. Ze si ostatni polepsili snad jeste neznamena, ze se Vam stala ujma.
Mozna byste mel zapremyslet o prechodu na jinou sluzbu nebo jeste spis k jinemu poskytovateli, treba prave obnovit pevnou linku nebo to, co zde nekdo vytrvale spamuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ad MZF  |  01. 02. 2006 21:55

No ja to citim jako ujmu, i kdyz to slovo jstze pouzil Vy.
UPC nepridava sam od sebe. Byl k tomu donucen okolnostmi a konkurencí.
Ostatní taky meli to, k cemu se upcali.
To neni zavist jako ze jim pridali a me ne.
To je "naser", ze se vseobecne (nejen u UPC) k 1. unoru zrychlovala na ceskem internetu a muj provider si vybral jenom jednu skupinu kterym prida. Ne vsem zakaznikum, ale jenom ten "nejlepsim".
Nejsem rovnostarsky zalozeny - taky vyhody pro !lepsi zakazniky" jsou opravnene lepsi nejen v celkove maximalni rychlosti ale i ve FUPu.
Jenom me stve, ze UPC zacala kastovat a rozdelovat.
Jednem pridame a druhym az nekdy jindy.
Ale vsichni jsme jeji deti - zakaznici. Ja dokonce od samych pocatku.
Jiny poskytovatel v me lokalite neni = s alespon tou nabidkou rychlosti, kterou mam nyni, natoz lepsi.
Ale jinak - o nic nejde. Jen o ztratu dobreho jmena. Dodnes jsem vytrvale ctil, chvalil a UPC propagoval. Dnes jsem skoncil, byt mam to, co mam ve smlouve a co si platim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  01. 02. 2006 22:30

Ne, to slovo bylo v prispevku, na ktery jsem reagoval.
"naser" to skutecne je, tomu opravdu verim, ale ujma (natoz nespravedliva) snad zas ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  01. 02. 2006 23:44

Tak mě napadá, jestli zrychlení upc jen pro "horních deset tisíc" není jen ta snažší cesta, aby ukázaly že taky zrychlují. Navíšení konektivity u hromadně rozšířených pomalejších připojeních by zřejmě vedlo k mnohonásobně vyššímu celkovém objemu přenesených dat páteřní sítí. Navýšení "několika" už tak neuplně využívaných vyšších rychlostí je zřejmě přijatelnější. (přesně podle hesla 100x nic by umořilo osla)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
isarah  |  01. 02. 2006 19:10

tak se píše.. sice v novinách,ale jinak realita zůstává stará..měřila jsem si rachlost a nic.....nic a nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambid  |  01. 02. 2006 19:27

Je to tak, žádná změna, Telecom / Ideal , stále 512 kbs .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  01. 02. 2006 20:09

jo a to si můžem prej nastavit sami na 2mb, ale nějak jim nefunguje moje konto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wifinet  |  01. 02. 2006 18:48

kdo brecí nad nenavíšenou rychlostí, tak at si restartuje modem, tím se nacte nová rychlost......A JETO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MZF  |  01. 02. 2006 18:47

Ještě že žijeme v civilizovaném a vyspělém světě, kde mají lídři velkých firem sociální cítění.

Pak by se totiž v žádném případě nemoh stát následující příklad:

Ve firmě bude pracovat 7 černochů a 3 běloši. Jednoho dne si je jejich šéf nechá všechny nastoupit a bělochům sdělí, že mají od příštího měsíce přidáno. Černochům řekne, že jejich platy se zvednou "v následujích měsící".

Být černochem, tak bych se opravdu tetelil blahem a nemohl se dočkat "následujících měsíců", pracoval bych tvrdě a s úsilím, ale dost možná bych šéfovi nakopal pořádně prdel a dal výpověď.

Jestli je tohle jednání 21. století, tak se radši stěhuju do středověku.

(nemám - asi jako nikdo krom UPC - přesné info a počtu zákazníků s jednolitvými programy, prototo je počet 7 vs. 3 čistý odhad a může se značně lišit od skutečnosti - pro podání příkladu je to ale bezpředměntné - i kdyby byl poměr 1 vs. 9)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ad MZF  |  01. 02. 2006 21:10

Tys kápl hřebík na hlavíčku.
UPC ZE MĚ DNES UDĚLALA "NEMILOVANÉHO ČERNOCHA".
To je špatné.
Prozíravá firma, kterou UPC není,
MILUJE VŠECHNY ZÁKAZNÍKY A PŘIDÁ VŠEM - I KDYŽ KAŽDÉMU JINAK - VŠICHNI JSME JEJÍ ZÁKAZNÍCI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wifinet  |  01. 02. 2006 18:46

kdo brecí nad nenavíšenou rychlostí, tak at si restartuje modem, tím se nacte nová rychlost......A JETO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovaný - Wifinet  |  01. 02. 2006 21:03

díky chitráku, uz prestavam brecet... A JE TO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Musil  |  01. 02. 2006 18:30

Zajímalo by mně, jak přišli na to, že mají z týdenních fupů udělat jeden měsíční? Protože doteď to pro mě byla jeden z vlastností, která se mi na ADSL od Telecomu líbila. Když jsem přetáhl, tak jsem čekal nejdéle do pátku (přesněji do půlnoci ze čtvrtka na pátek).

Druhak, nechápu to "zvýšení limitů" jak se o něm píše v článku. Mám (od Telecomu) Optimal (nebo jak se to jmenuje) 1024/256 s FUPem 2GB/týden, pak snížení rychlosti na 512/128, zase 2GB a pak teprve 64/64. Snížení na 512 při surfování skoro nepoznám, takže teoreticky mohu stáhnout za týden 4GB. Podle nové nabídky budu mít 3x rychlejší download, ale místo 4GB na týden jen tři (v únoru ).

Co to je za nesmysl!

Smysl by to mělo, kdyby ty datové limity co jsou v tabulce platily pro týdny a nikoliv měsíce. Počítám ale, že se v tomto případě nikdo "nepřepsal" a Telecom to myslí vážně. Je na čase podívat po alternativě.

Třeťak, snížení na 64/64 v současném podání Telecomu je tragédie. Měl jsem před ADSL dlouho linku ISDN (taky 64/64) ale vůbec se to nedá srovnat (co do plynulosti).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g  |  01. 02. 2006 19:12

chello light a easy budou nadále platit jen ovceJeden příklad slušné nabídky od 1.2.2006:Bluetone Premium ADSL 2006,
žádný paušál za linku Telecomu
trvalé připojení za pevnou měsíční cenu
skutečně žádný limit přenesených dat
skutečně žádné omezení rychlosti (žádný FUP *), žádné příplatky)




varianta BEZ PAUŠÁLU za linku Telecomu
měsíční cena


Bluetone Premium ADSL 1024 / 256 Voice "2006"
749 Akce 649 Kč/měsíc

Bluetone Premium ADSL 2048 / 512 Voice "2006"
849 Kč/měsíc Akce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  06. 02. 2006 14:29

Pockej,my jsme z Cra,my ti to zkrouhnem..:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MZF  |  01. 02. 2006 18:27

Všem s vyššími nabídkami zrychlení a zvětšení objemu přenesených dat přeju. O to víc nechápu, proč UPC nezrychlilo všechny programy najednou. Mám "light" a jsem docela nakrknutej. Informace, že zrychlení pomalejších nabídek přijde v následujících měsících je mi platná jako mrtvému zimník. Proto bych navrhl, ať každý kdo má "easy" nebo "light" pošle na jejich kontaktní email zprávu, že vzhledem k nabídce konkurence očekává zrychlení na začátku přístího měsíce, jinak že si bude hodně rozmýšlet, zda-li u UPC dále zůstávat. Na což se totiž mnohdy zapomíná je fakt, že rukou trhu jsou zákazníci a to jak s jednou (a to domnívám se velmi početnou) skupinou z nich UPC zachází, se mi hrubě nelíbí. Proč tedy jenom nadávat na fóru, když se také může něco dělat. Jdu odesílat onen email a doufám, že nebudu sám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g  |  01. 02. 2006 18:40

email jsem UPC poslal ,už ráno,jestli mám přejít nejméně na 12 měsíců ke konkurenci a pak se třeba vrátit,jestli do té doby srovnají nabídku i za cenu pod 1000kč.(a jako novej budu mít slevu na 6 měsíců)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marcello  |  01. 02. 2006 18:24

Doporučení pro majitele připojení chello easy a light:napište na upc e-mail s podobným textem jako: s ohledem na navyšování rychlosti připojení u ostatních společností bych rád věděl, zda mě vaše společnost považuje za méněceného zákazníka, že jste se rozhodli nezvýšit poskytované služby jako konkurenční společnosti. V případě, že nehodláte svůj postoj změnit, mě prosím o tomto informujte, abych mohl zvolit pro mě výhodnějšího poskytovatele služeb. S pozdravem Váš (zatím) zákazník
myslím, že hromadnější hrozba odchodů dosti početné skupiny zákazníků může sehrát svoji roli...ale je potřebná reakce (přečtěte si jak to funguje u mobilních operátorů...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MZF  |  01. 02. 2006 18:34

Tak koukám, že byl někdo rychlejší. Díky bohu, že takhle neuvažuju sám :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Taky UPC  |  01. 02. 2006 19:31

Ja mam dojem, ze je jim to jedno. Oni kalkuluji s tim, ze kdyz maji kabel v dome, jiny kabelista tam logicky uz nepujde. Vracet k zlutemu monopolu se nebudu!!!  Co tedy zbyva, drzet usta a krok.
Touhle taktikou to UPC prohralo - nastvat velmi pocetnou skupinu, ktere podstatne mensi absolutni zrychleni poskytne az (mozna) o ctvrt roku pozdeji dela z rodiny UPC ucastniky dvou kategorii:
Ti co hodne plati = tem to zrychlime a .... ten plebs = co si pocka az se docka.
Ode dneska jsem prestal hrat UPC na srdicku jako SVOJI firmu !!!!
Uz se zase tesim na nejakou konkurenci pobliz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  01. 02. 2006 20:19

Ale jiste konkurence je v poradku a je skoda, ze je ji stale pomerne pomalu.
Ano, je v poradku zacinat u tech, kteri plati vic (a to i kdyby nehrozilo, ze se cast lidi presune na nizsi tarif, ktery by se pro ne stal takto mnohem zajimavejsim, coz by mozna zpusobilo odliv od sluzby classic na light)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pravda, ale  |  01. 02. 2006 20:51

Lehce, ale jen lehce s tebou nesouhlasím.
Není v pořádku začínat u superzákazníka protože tomu dávám superzrychlení.
Dostává progresivně více než majitel pomalejšího připojení, i když je to stále řekněme 150 %. Respektive použitelnost již tak docela rychlého připojení je najednou mnohem větší, než stejných 150 % u pomalého.
Už to tady dnes někdo psal: on line hry, videotelefonie, upload rozsáhlého webu apod.
Zrychlit z 1 na 2MB je sice super, ale stejně to na mnoho "action" není.
Líbí se mi lineární přístup u Nextry, přidala prostě všem zákazníkům najednou.
Bohužel, zvolenou taktiku UPC vidím velmi negativně, jako zákaznickou selekci. Spousta zákazníků může v klidu přejít na vyšší typ připojení, ale z nějakého důvodu jim dosavadní připojení stačí. Pokud UPC "dobrovolně přinucena konkurencí" přidává, MĚLA NAJEDNOU PŘIDAT VŠEM. Tohle je podraz starých zákazníků, stejně jako je to u promoakcí. Nový zákazník vydělá, starý je bit. takhle je to v mobilech a takhle je to u UPC. Je to AROGANCE JÚPÍSÍ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  01. 02. 2006 22:06

Jiste, nejlepsi je zvysit vsem najednou, pokud to ma byt ale rozdeleno na etapy, pak si opravdu myslim, ze by meli byt "superzakaznici" asi spis prvni (co si s navysenim pocnou je jen na nich)
Ze jsou novi zakaznici zvyhodnovani je celkem logicke. Necekam nejake velke nadseni ze strany tech stavajicich, ale celkem tomu rozumim a asi bych nejednal jinak. Jestli to soucasni uzivatele prijmou nebo pujdou ke konkurenci je vec jina, ale to si musi kazdy zvazit sam, jaka je v jeho lokalite nabidka, pripadne jestli se mu to vyplati (to by ostatne meli ucinit v kazdem pripade vsichni)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ad lama  |  01. 02. 2006 23:15

Ono to asi nestoji za tolik casu v debatach. Rezignuji, brouk v hlave "co dal" vsak zustava...
Jeste vcera jsem byl spokojeny ale uzivatel UPC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 17:58

Lidi vzpamatujte se. Co stále čekáte od CTc? Jsme druhořadá země která bude vždycky pozadu za okolními státy! Internet bez limitu nebude ani za 3roky, smiřte se už s tím! Jsme stádo hlupáku kteří si akorát postěžují na netu nebo u piva a tím to končí. Oni to vědí a proto to tu vypadá jak to vypadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Swop  |  01. 02. 2006 17:50

To je prece hloupost, k nam normalne sla objednat jeste pri starje rychlostech 2MB, takze linka tu na to je. V tom pripade bych si znovu objednal 2MB a je to. Bohuzel jsem ale podepsal smlouvu tak doufam zapracujou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy  |  01. 02. 2006 17:46

Já jdu do Combika od Volnyho. 2megabity, neomezené volání do pevných sítí v paušálu, neomezená data, nemusím platit telekomu nic - to vše za 1500 měsíčně s DPH. Tomu říkám revoluce, ať mi všichni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tornos  |  01. 02. 2006 17:52

ja su happy s VOLNY Adsl 512/128 a pri pohledu na ten clanek me hreje, ze me to stoji o 10 kc bez dane min, teda jen 389,- nez totez u CTc.. a bez FUP :) holt se vyplati byt prvni a pak uz budou prvni porad, diky, Volny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  01. 02. 2006 17:43

Již více jak tři roky používám výdobytky moderní doby -internetu- z domova prostřednictvím jediného poskytovatele českého telecomu. Začínal jsem s vytáčeným připojením s průměrnou rychlostí okolo 50kB/s. Za tu to datově neomezenou službu, a avšak draze placenou dobou připojení jsem při 30hodinách měsíčně platil více jak 1200Kč. Jediné po čem jsem v té době toužil bylo permanentní připojení. V době kdy se jeho cena a pořizovací cena modemu dostala do přijatelné výše přestoupil jsem na základní variantu 256/64 při ceně 870Kč tím jsem získal trvalé připojení. Protože ale internet pro mě není jen večerní hodina u www stránek. Chci více využívat jeho možnosti obstaral jsem si programi pro sdílení souborů. Tím nejdůležitějším co mě u připojení zajímalo bylo jeho datové neomezení. Už po 3 hodinách sdílení užasnou rychlostí 256/64 mi připojení klesne na 64/64. A to je má rychlost za kterou si platím. Dnes už jsem na variantě Impuls která je o poznání levnější než dřívější 256/64 která mi ovšem nabízela totožný datový limit před aktivováním FUP. Proto nynější navýšení rychlosti se mě bude týkat opět jen 5 hodin v měsíci..To pro mě není ani důvod navštívit stránky ČTc. Zrychlení je tedy pro spoustu uživatelů jen mlácení prázdné slámy. Na opravdové zkvalitnění, to jest posun z 64/64 na 128/128 v mích nejodvážnějších snech na 256/256 si ještě budu muset počkat. Peníze na rozhazování nemám a za rozčilování mi to snimi nestojí. Jsem na tom nejnižším stupínku už mě nemají jak podkopnout nohy. Proto jsem se obrnil tpělivostí a ted už čekám jen na ty "růže"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanibal Lecter  |  01. 02. 2006 20:12

Super výstižné pro tyto geografické podmínky ! A nejhorší je na tom to, že je to univerzální poučka na většinu činností v krajině zvěře a ptáků plné,medem oplývající

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Swop  |  01. 02. 2006 17:34

Zdravim mam 512 od ceskeho telecomu, a stale mi to nezrychlili... Ma nekdo stjeny problem, nebo mi to zrychleni uvedte na pravou miru prosim. Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Piotrusiek, Piotrusiek  |  01. 02. 2006 17:37

Může to trvat dva měsíce i dýl. A nebo se taky nedočkáš, pokud si moc daleko od stanice a větší rchlost Ti poskytnout nedokážou (můj případ:( )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirus  |  01. 02. 2006 17:47

Taky mě to zatím nejede a to bydlím 60m od centrály.Mám 512 těším se celý den na 2GB a zatím velký kulový.Jenom aby dnešní den nebyl dnem zmatků českého internetu a ne jeho slávy zvlášť ty debilní limity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zany  |  01. 02. 2006 17:45

Mam sice 128, ale bohuzel rychlost je stale stejna Co znamena daleko od stanice. Jsem ve meste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Piotrusiek, Piotrusiek  |  01. 02. 2006 17:49

Pokud jsi ve městě, tak by neměl být problém. Daleko je myslím něco nad 3km (teď se tato vzdálenost trochu zvýšila, ale už si nepamatuju na kolik).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 18:17

Přesněji 3,8km

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq, tomeeq  |  01. 02. 2006 19:33

ne ted uz je to pres 11 km

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neetah  |  01. 02. 2006 17:25

Mam Karneval Turbo 250 a v testovacim provozu 700/100 mi to svisti podle speedtest.cz a dsl.cz 800/100. Nestezuju si, jen jsem zkousel vcera i dnes merit rychlost na strankach karnevalu a hodilo mi to 18.5 Mbps To si kluci kabelovy docela fandi ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Udiveny ctenar  |  01. 02. 2006 17:19

Standardni americka nabidka DSL do domacnosti: 3000/768Kbps BEZ OMEZENI - zhruba 700Kc/mesic. + plus pri uzavreni smlouvy na jeden rok prvni mesic zcela zdarma, druhy a treti s desetidolarovou slevou(vetsinou je to i s malym darkem v podobe web-camery, ci dig.fotaku). Reknete mi, lidi; co jsou to u nas za vyderaci??


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxx  |  01. 02. 2006 17:15

Ja jsem pouzival Chello -/plus/klasik/light a nakonec jsem diky limitum zkoncil u ADSL od CRa a zatim si za to dobu co to mam nemuzu absolutne stezovat. 800 kc za megabit bez limitu/fupu to jede tak jak ma. A jak jsem ted koukal CRa udelaly novou nabidku, takze za 720 kc budu mit 2048/512. Nemam duvod se vracet zpatky k chellu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UPC EASY / LIGHT  |  01. 02. 2006 19:46

Docela ti závidím - jsem podobného typu: Poznal jsem plus / classic / light. Bohužel se život chumelí jinak než člověk chce a platit leasing auta mě donutilo regulovat náklady. Ale nemám momentalně kam přejít jako ty.
S rozdělením účastníků internetu na dva tábory - ti co mají peníze a rychle připojení, ty si budeme hýčkat a  rozmazlovat a ty proletáře co na víc nemají, ti jinam nepůjdou.
Myslím, že tady UPC střelilo kozla.
Každému podnikateli by mělo znít v uších, když se na něj krkne skupinu zákazníků a já myslím, že EASYsistů a LIGHtistů bude mnohonásobně více než těch, co nyní užívají 8 a 12 megabitů! Měli byste vyměnit celé obchodní oddělení, takový netaktický "podraz" se nezapomíná, byť je to Vaše svaté právo určovat si podmínky. Naše svaté právo je reagovat na Vaše pohrdání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mrkva  |  02. 02. 2006 14:17

Ja mam Plus a znepokojuje ma, preco zakaznici Classic, ktori platia menej dostali navyseny FUP o 50%, zatial co Plus len o 25%. Poslal som mejl ohladne FUP a tuje odpoved:

"Touto cestou bychom Vsá chtìli informovat, ¾e u slu¾by Chello plus byla zvý¹ena rychlost o 50%. Zároveò s tímto zv¹ením byl zvý¹en i doporuèený objem dat na 50GB. Pokud Vám tento limit nestaèí, doporuèujeme vyu¾ít na¹ich nových slu¾eb Upload Booster.

S pozdravem a pøáním pøíjemného dne

Va¹e UPC"

Absolutne odignorovali to o com som pisal, jasne som sa vyjadroval o FUP a oni mi poslu toto, to jak s nejakymi debilmi, im tam zavolam. Co si to dovoluju, clovece.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mrkva  |  02. 02. 2006 14:17

Ja mam Plus a znepokojuje ma, preco zakaznici Classic, ktori platia menej dostali navyseny FUP o 50%, zatial co Plus len o 25%. Poslal som mejl ohladne FUP a tuje odpoved:

"Touto cestou bychom Vsá chtìli informovat, ¾e u slu¾by Chello plus byla zvý¹ena rychlost o 50%. Zároveò s tímto zv¹ením byl zvý¹en i doporuèený objem dat na 50GB. Pokud Vám tento limit nestaèí, doporuèujeme vyu¾ít na¹ich nových slu¾eb Upload Booster.

S pozdravem a pøáním pøíjemného dne

Va¹e UPC"

Absolutne odignorovali to o com som pisal, jasne som sa vyjadroval o FUP a oni mi poslu toto, to jak s nejakymi debilmi, im tam zavolam. Co si to dovoluju, clovece.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafioso, mafioso  |  01. 02. 2006 17:07

To si snad dělají srandu, datový limit 2GB!!! Proč zvyšují rychlost, když limity zůstávají tak směšně nízké???!!! Já nevím, jestli tohle je rozvoj internetu a nějaké tučné písmo v historii. Vždyť je to šikana nejhrubšího zrna a výsměch všem principům demokracie a svobody!
Když stahuju DVD s linuxovou distribucí, je to cca 3,7-4GB. A to nepočítám různé demoverze her, které mají v průměru 500MB, poslech rádia z netu, online kamery a další služby, které internet nabízí.

"...sám Český Telecom uvádí, že naprostá většina z nich se do svého datového limitu bez potíží vejde..." - Já bych chtěl tu naprostou většinu uživatelů vidět! To by museli nanejvýš pár minut denně surfovat a poslat nějaký ten mail, nebo pokecat přes ICQ. A na to nikdo nepotřebuje takové rychlosti! Na to stačí vytáčené připojení přes mobil. Fuj, to jsem se zase vytočil!!! Ještě že mám wifi 1024kbps bez omezení za 350 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeff  |  01. 02. 2006 17:26

Není to pravda i s limitem 2Gb týdně si normální člověk (p2p znalý), docela slušně vystačí. Není problém si tímto způsobem, stáhnout víc muziky než se dá stihnout poslouchat! Jeden dva filmy nebo nějakou hru,... a stejně limit nepřektročím. A nevidím důvod proč by měl člověk stahovat takové píčoviny jako demoverze a distribuce linuxu, které se díky tomu že jsou legální dají sehnat mnohem rychleji na originálních cd/dvd nebo v přílohách PC časopisů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafioso, mafioso  |  01. 02. 2006 17:40

Z článku není jasné, jestli jsou ty limity týdenní, nebo měsíční. Ale stejně jsem ze zásady proti jakémukoliv omezení. Dovolím si tvrdit, že Linux NENÍ žádná p*čovina. A nevím, proč bych měl dávat 200 a víc korun za časopis s CD nebo DVD, když si to můžu stáhnout z internetu, za který platím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Udiveny ctenar  |  01. 02. 2006 17:50

Ja myslim, ze ty limity jsou dany za mesic a ne za tyden(je to tam nekde i v tabulkach zapsano). Jinak 2GB je velmi malo zcela urcite pro vsechny, kteri hodlaji net vyuzivat napriklad ke stahovani videii apod.. Sam jsem stahl nejednou ze dva, tri filmy za noc, natoz za tyden, ci za mesic!! A co dalsi vyuziti jako napriklad komunikace(ted nemluvim o chatovani)? 2GB/mesic i tyden je pro "aktivnejsiho" uzivatele naprosto nedostacujici limit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merckx, Merckx  |  01. 02. 2006 16:51


Od roku 1996 do roku 2003 jsem brazdil Internet dialupem stale vetsi rychlosti od 14kbit/s az do neuveritelnych 40kbit/s. Pak zbesile zrychleni na jeste neuveritelnejsich 196kbit/s pres ADSL, posleze zpomaleni az na 2kbit/s diky agregaci nasledovalo logicky zruseni "zlute linky" a zavedeni kabelu. Behem roku pak 256kbit/s 768kbit/s z500kbit/s 2000kbit/s a nyni 3000kbit/s. Pripada mi to jako raketa a nestezuju si. Zatim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Udiveny ctenar  |  01. 02. 2006 16:50

Prijde mi, ze si u nas delaji firmy z lidi doslova srandu. Jako uzivatel internetu ve spojenych statech jsem mel nekolikanasobne vyssi rychlost toku dat, nez dava Telecom v maximalni nabidce, bez jakehokoliv mesicniho limitu(cili neomezeno), a to za cenu cca. 700Kc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daniel  |  01. 02. 2006 16:25

>http://www.angebot.arcor.net/arcor_shop/arcor-dsl-16000/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geminicz, geminicz  |  01. 02. 2006 16:05

Jestli to Chello light nezrychlí alespon upload z nepoužitelných 128 a nezvednou limit alespon na 20gb tak to odhlásím!!!!!!!!!!!Už aby se k nám prokopal netbox,jinak budu muset otestovat to ADSL(za stejný prachy 2x rychlost a limit)
Jejich marketing mně pěkně sere,jak nás pořád tlačí do vyšších cen.Myslím,že za to riziko na P2P 800kč je až moc!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel K.  |  01. 02. 2006 15:30

Hlásím po resetu a vypnutí/zapnutí modemu 2,8 Mbps dle DSL.cz . Jsem spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 02. 2006 15:59

dsl.cz neverim

skus

http://schema.chello.upc.cz/speed/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 02. 2006 15:28

Takze me uz to jde - menit rzchlost ale je to divne podle operatorek na centru muzu mit az 4 mbit a tady muzu maximalne zmenit na 2 mbit radsi jeste pockam ale je to divne zmzela mi hlaska i o tom ze nejdou menit rzchlosti a tak dal divne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 02. 2006 15:51

tak prave jsem dokoncil premenu linky

http://www2.webpark.cz/~dslunor~ef11d621fb2750d5011da642136d0345/dslunor/unor.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GOnDaR  |  01. 02. 2006 16:50

na mojekonto jsem take zmenil na extreme 2048...nasledne jsem se dovolal na infolinku a zmenil mi to na extreme 4096...pry do tri dnu by to melo byt zmenene. tak jsem zvedavej. jsem v praze kunraticich, z wifi jsem kvuli zaruseni utekl a nic jinyho nez teleshit tu neni...doted jsem platil za 1024/256 bez FUP cca 3000, ted to bude o litr min za 4096/512...takze holt drzim hubu a krok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hvss  |  01. 02. 2006 15:07

Konecne jsem se dovolal Telekomousum
Rychlost mi zvysi do  2 mesicu ,ale mezitim budu platit ,
jako bych ji mel zvysenou.
dobra svinarna
 
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq, tomeeq  |  01. 02. 2006 15:10

jaká svinarna? to naopak, protože budeš platit méně... já mám 2mega, zvednou na 4mega a jeste slevni na 1199 z 1399

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hvss  |  01. 02. 2006 15:13

to tezko ,mam 512Kb, za 713,a dalsi 2 mesice budu mit taky 512 za 713 ikdyz by to mohlo byt 2048 za 713

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  01. 02. 2006 15:01

Chlapi, toto je vsetko velmi fajn,ale tie datove limity su na hovno....  mam na salame ci mam aj 100 Mb/s linku, ked mi daju datovyu limit 20GB co vycerpam za tyzden....
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bára  |  01. 02. 2006 14:45

rychlost: 9 102 kb/s (1 137,8 kB/s)
stáhnutí 1 MB: 1 s
stáhnutí 100 MB: 1 min 30 s
za 1 minutu: přenesete 66,7 MB
za 1 hodinu: přenesete 4 000,0 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 15:31

Báááro, musíš ale nasat u koho si jinak nám ta informace moc nepomůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jixxie  |  04. 02. 2006 12:03

za 3 hodiny prenesete: CELEJ MESICNI LIMIT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  01. 02. 2006 14:42

Dial-up Modem mi jede pořád 36kb je to na nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 15:29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  01. 02. 2006 14:16

rychlost se v unoru zase sniží podle počtu nových zákazníků.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq, tomeeq  |  01. 02. 2006 14:36

tak cdma nema kam zrychlit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  01. 02. 2006 14:55

Předpokládám že nejste užívatel CDMA jinak by jste věděl že z toho jde dostat rychlosti okolo 1 Mb/s. Problém je zatíženost šítě. Jsem jeden z těch co se nechli chytit na slogan "Neomezený vysokorychlostní internet" a po vyzkoušení mezi prvními 15 000 zákazníky se mé rychlosti pohybovaly okolo 900 Kbps v průměru přes den. Dnes je zákazníků okolo 65 000 a rychlost 14:50 je 120 Kbps a to nejsem v FUP!!!! Takže nematte případné další zákazníky CDMA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq, tomeeq  |  01. 02. 2006 15:03

to vas asi zklamu, ale cdma pouzivam na notebooku.. jde z toho dostat i vic jak megabit.. ale ja nevedel, ze jste na tom tak spatne, mne cdma jede tady na praze 5 kolem 800 az 900...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  01. 02. 2006 15:07

Tak v tom připade bych Vam doporučil nechat si tuto informaci radeji pro sebe tj. místo a rychlost nebo se to rozkřikne, přibudou nový zákazníci na Praze 5 a potom bude Vaše rychlost srovnatelná s mou. Pro ilustraci ja také nejsem uplně z malého města (Ostrava) a vidite jak jsem dopad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pedro  |  01. 02. 2006 14:05

Za necelých pět hodin bych měl u Telecondomu při rychlosti 512/128 kbit/s vyčerpaný limit,vyplatí se to za 475Kč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  01. 02. 2006 14:19

musíš šetřit no...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  01. 02. 2006 14:26

Nejlíp to zkrouhnout netlimiterem na 64/16 . A vydrží až osmkrát déle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v.danny  |  01. 02. 2006 14:01

Kdy že se to má zrychlit?
Asi nikdy
Karneval se blíží a Telecom jen shlíží
To bude panečku jízda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 13:53

Contactel stále prodává za staré ceny
http://www.contactel.cz/web/cz/4_Obchod/Pr...ontact.asp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 14:29

tak contactel je ted GTS Novera, takze je jasny, ze to museji dat vsechno dohromady, aby to nemeli rozcupovany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 15:26

Když to jsou joudové a nechají to na poslední chvílí......Je vidět jací tam jsou lemlpové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adfbadfb  |  01. 02. 2006 16:41

ja nevim jak ty pako, ale ja mel vcera mejl o navyseni ve schrance! lemplove to urcite nejsou, ze vsech mych znamych je to nejkvalitnejsi a nejspolechlivejsi sit, zadne kolisani rychlosti, ani latence, ani vypadky spojeni (oproti UPC 2M)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jvitek  |  01. 02. 2006 13:47

Oficiální vyjádření viz http://www.gtsnovera.cz/cs/media/zpravy/35.shtml
Vypadá to, že do května budou Telecomu platit za 1Mb pár korun, ale nám ho dávat za cenu 3 Mb u Telecomu...? Doufám, že květen je opravdu nejpozději, je to podle mě velmi neseriózní jednání!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  01. 02. 2006 13:00

Eurotel Internet Pro (ADSL) 2980 kbps prave ted...
P.S.: Co je to F.U.P.? Eurotel ji neuplatnuje, prestoze na ni ve popisu sluzby upozornuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 13:07

jo to jsem slysel, ze Eurotel u ADSL ma sice FUP zapsanou, ale neuplatnuje ji..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 11:57

rychosti stený, prachy stejný (+-), ale měsiční datovej limit od telecomu naprd (12GB), Volný nabízí 20GB ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 12:11

fakt ROFL, "Týdenní limity jsme u produktů INTERNET EXPRES Doma sečetli v jeden měsíční,“ vysvětluje Žabka. "
moh by to někdo vysvětlit ? mám 1024/256 (4 GB týdně) a nově 3072/256 (12GB měsičně).
Měsíc má 3 tejdny ? Snad 4 až 4,5. To Volný už umí sčítat bezchyb, fakt Telecom absolutně na hovno, IQ (no comment), jednou denně se mi modem samovolně odpojí, pak musím zrezetovat šcota, aby se k nim opětovně člověk připojil, no to sou služby na 3 věci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 12:13

a jako "stávající" zákazník si musím zažádat o navýšení v MOJEKONTO, jinak až prej v Březnu, běžte do hajzlu z takovejma šlužbama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 12:17

a aby toho nebylo dost, tak ještě maj ucpaný dráty, na t oslavný konto se asi dneska nedostanu ... hned ze začátku 2 mínusy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teleuser  |  01. 02. 2006 12:29

Moje konto uz mi jede, ale kde si mohu zazadt o zrychleni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 13:37

taky hledám byť marně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 12:16

jak muzes mit u 1024/256 limit 4GB týdně když já mám u 2048/256(maxi) limit 3GB týdně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 12:19

u televolu jsem měl 1024/256 a 4GB tejdně, aspoň se mi tato cifra zobrazovala v MOJEKONTO ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teleuser  |  01. 02. 2006 12:25

No ja mam taky 1024/256, a limit mam 2Gb/tyden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 12:32

krapátko upřesním:
mám zřízeno od prosince 1024/256, při překorčení 2GB docházelo ke šnížení na 512/128 a při dalších 2GB ba 64/64 a opětovné obnovení se provedlo ze čtvrtka na pátek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  01. 02. 2006 14:10

Špatně počítáš. Rok má samozřejmě 13 až 14 měsíců (podle počtů platů). To je celkem 26 dní za měsíc. To je po zaokrouhlení téměř skoro úplně tři týdny .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 12:27

.............společnosti. Stávající zákazníci, kteří budou netpělivý, si o nárůstu rychlosti budou moci požádat od začátku února na stránkách www.internetexpres.cz v aplikaci Moje konto. ....................
moh by mi někdo říct , kde se provádí ten "požadavek" na zvýšení ?????????????????  asi jsem fakt jen tupej Stoupa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 02. 2006 12:35

no tak je to takhle:

byůo mi receno ze automaticke prehazovani na vyssi rychlost bude probihat v prubehu unora takze ti to klidne muzou zmenit az treba 20 od 1 to prej nebude ... rekl mi to pracovnik tech. podpory internetovych sluzeb

no a za dalsi je to trochu pdopas ze nejdriv maji moznost si objednat vyssi rychlost novy zuakaznici a na nas serou ja uz jsem u nich od te doby co adsl zacali v cr nabizet a buhvi kdy to bude mozne si zmenit pres konto.telecom.cz to mi taky nikdo nebyl schopen rict zatim pej jsou objednavat jen nove zrizeni rychlych adsl holt my starsi zakaznici zatim mame smulu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 12:38

další důvod se vysrat na televoly z vysoka, nejdřív maj upokojit stávající a ne ty noví ... fakt na ekonomiku nemám asi mozek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 14:02

vy jste ale lulini. Lidi od Contactelu budou čekat až do 20 ČERVNA! tak si nestěžujte že vám to navýší do konce února. Navíc si o navýšení můžete přednostně požádat na svém účtu jak někteří píši. My co nejsme u TeleTele si můžeme nastavit prd, musíme čekat. Zase diskriminace ze strany TeleTele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 13:03

když kliknes na detaily o svem tarifu internetu-otevre se ti dalsi slozka a tam je změna služby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  01. 02. 2006 13:23

kde to vidíš ? kliknul jsem na Vánoční Internet Expres Sprint se závazkem a velký kulový, já jsem fakticky natvrdlej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Piotrusiek, Piotrusiek  |  01. 02. 2006 13:44

Nic si z toho nedělej, jsem na tom stejně. Kašlou na nás...obávám se, že se karty obrátí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  01. 02. 2006 11:52

A Blesk, ehmmm, Živě mlčíííí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MELLO  |  01. 02. 2006 11:52

Tak už to jede i v praxi, Chello plus, zrestartoval jsem modem a uploaduju 95-100kB/s a stahuju kolem 750-770kB/s. Jediné co mě mrzí, že jsem byl až do dnes lama a myslel s, že FUP 40GB se sčítá pro up a down.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 02. 2006 11:37

TESTNUL JSEM ZMĚNU U GTS NOVERY A JEDE TO ÚPLNĚ STEJNĚ JAKO VČERA. PRÝ SE ZRYCHLENÍ MÁ REALIZOVAT DO 05/2006!!! NO, TO JE FAKTU SUPER!!! MNOHO POVYKU PRO NIC!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 11:22

navíc to vypadá, že Telecom je fakt out.. mrkněte na http://konto.telecom.cz :)) Vážený zákazníku.

Z nepředpokládaných důvodů není možné v tuto chvíli využívat aplikaci Moje konto.

Děkujeme za pochopení
ČESKÝ TELECOM, a.s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Komplikátor  |  01. 02. 2006 11:12

Taky bych chtěl poděkoval telekomu, že svými vysokými cenami a datovými limiti podpořil rozvoj malých bezdrátových sítí. Síti ve kterých je běžné surfovat ryhclostí 5 mega neomezeně a to za cenu necelých 400 Kč měsíčně.
Byl bych rád, kdyby telekom i nadále zvedal ceny a nerušil limity, protože to umožní rozvoj pravého neomezeného vysokorychlotního internetu po celém uzemí čr.
PS: Pryč s falešnými bohy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  01. 02. 2006 11:37

Holt zatim neni tolik mist, kde 4 sousede zdili jednu linku za 400 Kc - ono totiz i tech 400 Kc je pro mnoho lidi vic nez dost.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Komplikátor  |  01. 02. 2006 12:50

Monetálně jsem nezaměstnaný a na podpoře a beru 4 tisíce, ale 400 kč na net se vždy najde
Bez netu jako nezaměstnaný bych byl úplně v háji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  01. 02. 2006 14:00

Super, to je rychlost. Tak si to užij. Já sedím ve firmě. Máme 4Mb, sdílí to 35 počítačů a ukazuje mi to 100Mb .
To si vážně všichni myslí, že ta rychlost malých sítí je reálná? To jsou připojený na nějaký páteřní síti? Od koho to mají? Většinou ty "Semihomemade" sítě visí na přípojce velkýho providera. Jeden trouba mě přesvědčoval u nás na sídlišti o výhodě Wi-Fi sítě, jak je to levný a rychlý. Tak jsem se o to taky zajímal a zjistil, že maj Linuxový PC pověšený na TV zásuvce od UPC. Od známýho z UPC jsem se dozvěděl, že mají chello plus a připojení je na fyzickou osobu. Pak je cena samozřejmě nízká. Na UPC se to někdo domák, servisáka vyhodili a majitel zásuvky zaplatil pokutu pro nedodržení smluvních podmínek. Už do toho prý nikdy nepůjde. Od lidí nedostal ani korunu, jen mu všichni nadávali, že net nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Komplikátor  |  01. 02. 2006 19:06

Jelikož tu sít stavěl kamarád tak vím že je to přopojení přímo na páteřní síť
A těch 5 mega to jede. Poznám to při stahování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxx  |  01. 02. 2006 11:00

Tak jsem zjistil, ze mam misto 1024/256 2048/512 za 720kc s dph. Neni v tom teda pausal za pevnou..nepouzivam. No kazdopadne to potesi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lex  |  01. 02. 2006 11:09

Hmm, gratuluji. Bylo by ale fajn kdyby si ještě napsal jakého providera máš a z jakého kraje si. Takhle to má nulovou informační hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 11:18

v rámci sveho IQ, ktere nevim jak je velke, bych pochopil, ze ma Bluetone , kdyz to napsal v nadpisu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lex  |  01. 02. 2006 11:22

To není i IQ ty joudo ale o tom že ne každý čte titulky které zadavatelé extra na Živě.cz píši jako malé děcka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  06. 02. 2006 14:25

Pockej,my jsme z Cra,my ti to zkrouhnem..:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 10:59

neblázněte.. u telecomu to snad pujde zmenit v sekci moje konto - já to tam měl, ale dneska se mi rano napsalo, že změna probíhá. Navíc telecom na svých stránkách www.telecom.cz píše, že stávajícím zákazníkům to bude navýšeno během března...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  01. 02. 2006 10:57

No tak jsem dlouho očekával novou nabídku ADSL no ale moc se tedy nepředali, sice zrychlili připojení, ale limity FUP zůstali skoro stejný. Co to je 10 GB při rychlosti 2048/256 zvlášť když na to člověk třeba připojí domácí počítačovou síť o 6 počítačích. To člověk vyčerpá ani né za pár dní a to nebude nic stahovat, a snížená rychlost na 128k to je pak smrt to si nestáhnete ani aktualizace na antivirák :( No myslim, ze by meli datovy limity uplne zrusit, nebo je alespon nastavit tak aby odpovidali rychlosti u 2048/256 bych to videl tak na 30 GB - alespon 1GB dene ! Kdyz uz si budu platit tak rychlou linku rád bych si neco stahnul, jinak na prohlizeni stranek mi staci bohate ma 512 wifi omezena prubeznym FUP 3 GB coz je taky brutus .. za 590 bez DPH .. No jak je zvyku v nasich zemich poskytovatele budou videlavat nejvic CT ktery si uctuje premrstene ceny za pouzivani jeho linek a pak poskytovatele za prodej nadlimitnich GB .. Marty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lex  |  01. 02. 2006 10:53

Proč redakce Živě.cz neupozornila na fakt, že navyšování bude trvat několik měsíců? Kdyby to věděl tak neztrácím čas se čtením těchto blábolu o navyšování k 1.2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  01. 02. 2006 10:36

Nextra bude zvyšovat u linek TN následovně :

1024kbps/128kbps na 2048kbps/256kbps a limit 50GB
2048kbps/256kbps na 4096kbps/512kbps a limit 100GB
4096kbps/384kbps na 10mbps/2mbps a limit 1000GB - ADSL2+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  01. 02. 2006 10:43

No to je neoficiální a ještě k tomu nesmysl. Dálší blábol nám povíš???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  01. 02. 2006 11:06

Kdyz si tak desne chytrej tak napis neco lepsiho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skandál - Nextra.  |  01. 02. 2006 10:34

Co pořád máte s těmi neofic. informacemi. Zákazník, který se upsal a ještě mu neskončil ten roční úpis, nedostane nic, ani zvýšení rychlosti ani limit. Jinak pro ostatní 1Mbit jde na 2Mbity a FUP z 10GB na 20GB, ale to jenom pro ty, co jsou tam už bez úpisu, a požádají o to písemně tímto formulářem. Prostě na ty, co už tam jsou, se s..e .
http://www.nextra.cz/cz/content/download/11536/147025/file/051011-dodatek_pro_zmenu_sluzby_na_START_FUN_OFFICE_FUAL_v7.pdf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  01. 02. 2006 10:38

Nesouhlasim,precti si to dole je to do re CIO Telenoru,akorat datum je nejisty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lex  |  01. 02. 2006 10:29

Tak to je dobrý. Všechno zůstalo stejné, včetně datových limitů! Myslel jsem že aspon tohle zvýší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mrako  |  01. 02. 2006 10:22

Zachvilku pojdeme na 1 gbite z uploadom 1mbit a z limitom 40 GB, to sa len mne zdaju tie cisla nejake cudne? Naco je komu taka rychlost pri takom limite? a upload? skoda hovorit. Uzite si to a merajte si ho, myslim tu rychlost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  01. 02. 2006 10:15

Mám IE Sprint takže přechod z 1MB na 3MB.Hlavní co mě teď zajímá jestli si mám už ode dneška sledovat přenesená data??Nebo dokud mi nenajede navýšení tak mi pořád platí FUP od pátku do pátku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neetah  |  01. 02. 2006 10:08

Tak mam Internet Karneval Turbo 250

Vcera jsem zkousel Speedtest.cz, ale hazelo mi to nejakou chybu. Proto jsem se prihlasil do site karnevalu a zmeril rychlost u nich. Po trech merenich mi prumerne vysel download 16Mbps

Kdyz jsem clicknul na typ meho pripojeni, pise 700/100. Takze vysledne navysi rychlost DL 3x a UL 2x, nestezuju si ... ale jsem zvedav na vysledne datove limity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MELLO  |  01. 02. 2006 10:06

Měl bych dotaz, u Karneval-u se FUP nesčítá pro upload a download takže mají např 40GB+40GB. Jak je to ale u UPC, tak jsem nic takového nezjistil. Mám Chello plus a stále jedu na 4096/256 a měl jsem za to, že mám FUP dohromady 40GB, tak proto mi to asi nikdy nezpomalilo, i když jsem měl třeba 22,5GB up a 21,9GB down. Nevíte někdo, jestli se to u UPC sčítá, nebo taky bere samostatně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  01. 02. 2006 10:23

Samostatně, 50 GB + 50 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mára  |  01. 02. 2006 10:28

Ahoj, u UPC se to nesčítá.
Já mám Chello light a mám limit download 10 Gb a upload taky 10Gb.
Na konci každého měsíce mi píšou mail, že sem download překročil  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  01. 02. 2006 09:58

No tak ať se smekaj. Mám Chello light teď v rámci nějaké promoakce na 3 měsíce povýšene na classic za původní cenu. Tak ať do těch 2,5 měsíce co zbývají koukaj zrychlit i light a neškodilo by přidat na limitu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AHA!!!!  |  01. 02. 2006 20:33

Taky Mám Chello light, na rozdíl od Tebe nejsem v promoakci. Ty jseš novej?
To znamená, že máš promo 2 megabity.
Já mám Rychlost downloadu 884 kbps
Rychlost uploadu 118 kbps
To je k na***ni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  01. 02. 2006 09:54

Ja mam zas 100/70 a pres den 70/70 za 400Kc, buhzel alternativa jineho pripojeni neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crusy  |  01. 02. 2006 09:50

Asi to nebude tak horký,jak mnoho z nás předpokládalo.Taky sem hned ráno zasedl a s ,pocitem blaha,jakou šílenou rychlostí se vnořim do světa NETu se svým Expres Idealem.Je 9,49hod a letím 420kilo.Doufám,že to fakt nebude trvat měsív než se to překope.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kalamita  |  01. 02. 2006 09:41

Všichni sice slibují zvýšení rychlosti, ale jak a za co?
VOLNÝ
zvedne sice podle svých slov rychlost až 4x (to se ještě uvidí, zda je to vůbec technicky možné), ale cena a datový limit zůstávají pro stávající zákazníky stejné. Stávající zákazník tedy zaplatí vždy o něco víc než zákazník nový. Změna smlouvy na zvýšený datový limit zatím není možná (podle vyjádření info linky).
Bombastická reklama na nejlevnější linku 512/128 za 399 (bez DPH), ale s limitem jen 2 GB. Při přepočtu na 5 GB limitu, tzn. nejmenší možný nárůst o 3 GB za 199 (bez DPH),  389+199=588  (701,- s daní). Stávající zákazník do 1.února platil za stejnou službu tři různé ceny podle toho, zda si v průběhu roku 2005 měnil parametry sjednané smlouvy, většinou však 730 nebo 760 Kč s daní. Je ji tedy láce "nové" služby tak bombastická, nechť posoudí každý sám. A každý ať posoudí chování operátora ke stávajícím zákazníkům. Staré známé - sleva nebude, zákazníci si už zvykli platí dál.
NEXTRA
rozeslala zákazníkům oznámení o zvýšení rychlosti. Např. u služby 256/64 má být novou rychlostí 768/128 !!! a vše ostatní zůstává stejné. Kde je tedy to zvýšení 4x ?. Zákazník je vzdušnou čarou 80m od ústředny.
TELECOM
na objednané lince 1024/256 nepřekročí technicky maximální dosažitelná rychlost nikdy 700 (vzdálenost od ústředny je vzdušnou čarou 900m).  Výsledek jednání o přechodu na nižší rychlost a tím i cenu = nemožné bez zaplacení penalizačního poplatku.
Tedy prohlášení z úvodu článku: ......, že dnešní datum se nadlouho zapíše tučným písmem do historie rozvoje internetu u nás, je nutné brát s určitou rezervou a kazí ho sami operátoři..
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noregret  |  01. 02. 2006 15:08

Alternativní operátoři i Telecom se chovají podobně jako mobilní operátoři - když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají! Ale jakmile vás chytnou na smlouvu (k vaší smůle třeba na dobu jednoho roku), tak se na vás vykašlou a dostane se vám almužny v podobě zrychlení spojení spojení - ovšem bez navýšení datového limitu! Jediným efektem tedy zůstává to, že svůj datový limit vyčerpáte prostě rychleji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smidra  |  01. 02. 2006 09:09

na UPC v ceniku uz je tohle, takze je asi jasno:
chello classic 3072 384 30 GB/měsíc 1 Kč 1 224 Kč
chello plus 6144 768 50 GB/měsíc 1 Kč 1 678 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banana  |  01. 02. 2006 09:20

Dvojnásobný upload v kb/s
256 768 1536 2048
FUP navíc
2GB 4GB 8GB 16GB
Měsíční poplatek za službu
150 Kč 150 Kč 150 Kč 350 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel K.  |  01. 02. 2006 09:20

JJ, je to tak - teď jsem na ten ceník koukal (pro zájemce vizte http://www.chello.cz/Slu_by/Produkty___ceny/ ).
No, 3Mbit a především zvýšení FUP na 30 GB, to je IMHO slušné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kane  |  01. 02. 2006 10:29

A na zrychlení Chello easy můžu zase zapomenout , už aby v naší čtvrti byl NetBox.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kane  |  01. 02. 2006 10:31

A na zrychlení Chello easy můžu zase zapomenout , už aby v naší čtvrti byl NetBox.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kane  |  01. 02. 2006 10:32

A na zrychlení Chello easy můžu zase zapomenout , už aby v naší čtvrti byl NetBox.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-D  |  01. 02. 2006 09:07

Nové navýšení rychlostí a limitů ADSL služeb se bude týkat všech našich zákazníků - nových i těch stávajících. Migrace na vyšší variantu začne probíhat od začátku února, konečný termín je 20.6.2006 ( tento časový rozsah je dán kapacitou na straně Českého Telecomu - migrace se týká velkého množství přípojek ADSL a je nutné dělat změny postupně). Jelikož se ze strany Českého Telecomu jedná o plně automatický proces, není možné migrovat některé zákazníky přednostně, a ani předem nevíme, kdy a jakých čísel se navýšení bude týkat. O provedené změně Vás budeme informovat emailem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-D  |  01. 02. 2006 08:56

Klídek, Contactel tak nic. V mejlu blo: Navýšení rychlosti bude probíhat postupně v období od 1. února 2006 do 20. června 2006. Takže ti operátoži co vás o tom neinformovali vás tak trošku podvedli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slimák  |  01. 02. 2006 08:42

Tak to zase byla jenom velká bublina. Z těch článků v posledních týdnech člověk nabyl dojmu, že od 1. února automaticky naskočí rychlejší internet, takže jse se těšil jak malej, ale kde nic tu nic. Na stránkách Internet express mají dokonce pořád objednávání starých rychlostí, v "Mém kontu" taky žádná zmínka o možnosti zrychlení...To jsme zase naletěli! Žlutý zmetek zůstává zmetkem i se španělským přízvukem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vemeno  |  01. 02. 2006 08:45

Podařilo se mi dovolat na vševědoucí info linku Tele-comu...a libým hláskem unylé dvaadvacítky mi bylo sděleno,že se nic v kontě na iol.cz měnit nemá -neb si veškeré změny udělá Telecom sám...což je proti včerejšímu prohlášení jejího kolegy na stejné lince jediná změna..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slimák  |  01. 02. 2006 08:48

Tak jsem se unáhlil, na stránkách sice Telecom o zrychlení zarytě mlčí, ale teď jsem to měřil a místo běžných 100 (128) mám 413 (512)! Ale s tím směšným limitem 1GB stejně budu muset přejít ještě o rychlost výš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-rav  |  01. 02. 2006 10:09

A můžeš mi pls říct z jakého že to kraje si že už ti to zvedli??já to vidím reálně v březnu-dubnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jAY  |  01. 02. 2006 08:42

Tak telecom mi zatim expres zpomalil z 512/128 na 300/85. Mereno vickrat a tohle je ta nejvyssi rychlost. FUP jsem neprekrocil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 10:55

co furt na telecom nadavate, si to prectete na jejich strankach! stavajicim zakaznikum bude rychlost ZMENENA BEHEM BREZNA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boris  |  01. 02. 2006 08:31

Ty kreteni z telecomu nic nezrychlily...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukke, Lukke  |  01. 02. 2006 13:10

Jestě tak umět pravopis co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leoš  |  01. 02. 2006 08:23

Nevíte někdo jak to bude s datovým limitem u Nextry pro stávající zákazníky?
Na stránkách Nextry mají napsané podmínky pro nové zákazníky. Platí to i pro ty staré?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  01. 02. 2006 10:22

Podle neofic informaci se bude zrychlovat 2x a vice a datovy limit se u Nextry zvysi 5x.Je to dost ale stejne od NExtry budu migorvat na Volny=no limit,no FUP.
Zajimalo by me kde vlizanej uotor prisel na to ze Telenor/Nextra nema limity.Stahnu lmit atipnou me jeste tu hodinu :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  01. 02. 2006 10:31

Nextra bude zvyšovat u linek TN následovně :

1024kbps/128kbps na 2048kbps/256kbps a limit 50GB
2048kbps/256kbps na 4096kbps/512kbps a limit 100GB
4096kbps/384kbps na 10mbps/2mbps a limit 1000GB - ADSL2+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  01. 02. 2006 10:31

Nextra bude zvyšovat u linek TN následovně :

1024kbps/128kbps na 2048kbps/256kbps a limit 50GB
2048kbps/256kbps na 4096kbps/512kbps a limit 100GB
4096kbps/384kbps na 10mbps/2mbps a limit 1000GB - ADSL2+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skandál - Nextra.  |  01. 02. 2006 10:32

Co pořád máte s těmi neofic. informacemi. Zákazník, který se upsal a ještě mu neskončil ten roční úpis, nedostane nic, ani zvýšení rychlosti ani limit. Jinak pro ostatní 1Mbit jde na 2Mbity a FUP z 10GB na 20GB, ale to jenom pro ty, co jsou tam už bez úpisu, a požádají o to písemně tímto formulářem. Prostě na ty, co už tam jsou, se s..e .
http://www.nextra.cz/cz/content/download/11536/147025/file/051011-dodatek_pro_zmenu_sluzby_na_START_FUN_OFFICE_FUAL_v7.pdf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  01. 02. 2006 10:32

Nextra bude zvyšovat u linek TN následovně :

1024kbps/128kbps na 2048kbps/256kbps a limit 50GB
2048kbps/256kbps na 4096kbps/512kbps a limit 100GB
4096kbps/384kbps na 10mbps/2mbps a limit 1000GB - ADSL2+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skandál - Nextra.  |  01. 02. 2006 10:32

Co pořád máte s těmi neofic. informacemi. Zákazník, který se upsal a ještě mu neskončil ten roční úpis, nedostane nic, ani zvýšení rychlosti ani limit. Jinak pro ostatní 1Mbit jde na 2Mbity a FUP z 10GB na 20GB, ale to jenom pro ty, co jsou tam už bez úpisu, a požádají o to písemně tímto formulářem. Prostě na ty, co už tam jsou, se s..e .
http://www.nextra.cz/cz/content/download/11536/147025/file/051011-dodatek_pro_zmenu_sluzby_na_START_FUN_OFFICE_FUAL_v7.pdf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 02. 2006 11:27

"Vazeni zakaznici,
radi bychom Vas informovali o chystanych zmenach pri poskytovani sluzby ADSL od unora 2006.
V souvislosti se  zkvalitnovanim  poskytovanych ADSL sluzeb pristoupi spolecnost NEXTRA Czech Republic, s.r.o. k vyraznemu navyseni rychlosti stavajicich ADSL sluzeb. Zmena rychlosti bude realizovana ve vsech pripadech, kde to bude technicky mozne. U Vasi sluzby dojde k navyseni rychlosti z 1024/256 Kbps na 3072/256 Kbps, ostatni podminky sluzby a vyse pravidelneho mesicniho poplatku za sluzbu se nemeni. Vlastni navysovani rychlosti  bude probihat postupne od 3.2. 2006, po zvyseni rychlosti budete nasledne informovani emailem. Podrobnosti o probihajicich zmenach najdete na nasich www strankach v casti Podpora-Oznameni pro zakazniky. V pripade nejasnosti muzete kontaktovat oddeleni Technicke podpory - Hotline na tel. cisle 296355692."
Mám zakoupenou službu Nextra START 512, resp. jsem v květnu minulého roku podepsal dodatek na zvýšení rychlosti z 256kb. Podle toho mailu co mi napsali to chápu tak, že mi bude rychlost automaticky zvýšena na 3Mb při zachování stávajících podmínek (FUP, limity, apod.) a bez nutnosti podepisovat další dodatek a upisovat se tak na dalších 12 měsíců. To mi potvrdili i na infolince, takže se mi zvedne jen rychlost na 3Mb při zachování datového limitu 5GB. A změna by měla být realizována nejpozději do jednoho týdne, takže je naděje, že do poloviny února to bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koblifac  |  01. 02. 2006 08:10

Zdravicko, no tak ja mam od CTc 128/64 a porad jedu na cca 100 kilobitech, tak nevim nevim snad to zrychleni melo prijit uz pred 8 mi hodinama a ono porad nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ucho  |  01. 02. 2006 07:56

První oficiální informace prosákla ve středu 25. února, kdy se Karneval pochlubil.......................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machi, Machi  |  01. 02. 2006 08:03

Oo, tady se nekdo pomatl, nebo ze by lidstvo vynalezlo cestovani v casu uz tento mesic? No to si asi budeme muset zvyknout na vice takovych prispevku, neco ohledne toho, kdy mi zrychli ADSL nemas? Jo a taky asi lidstvo zmeni kalendar, protoze 25.2 bude podle naseho stareho kalendare sobota

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen tak  |  01. 02. 2006 11:09

Prosakuje se dolů, takže z února do ledna, no ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  01. 02. 2006 07:36

Ten Telecom si snad dela srandu. Proc bych si kupoval 2048 kbps linku (ta me jako jedina v porovnani s nasim wifi poskytovatelem zaujala), kdyz bych si jeji plnou rychlost mohl doprat cca 9 hodin v mesici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  01. 02. 2006 16:54

Proc bych si kupoval auto, ktyere umi vic nez 130 km/h, kdyz to na nasich silnicich nevyuziji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirk  |  01. 02. 2006 20:05

Protože se bohužel jiný nedělaj, takže mi nezbývá než zaplatit za něco, co nevyužiji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek., Radek.  |  02. 02. 2006 01:20

Tak si kup Ávii a nebo Škodu 105 vidláku - a až se budeš na dálnici předjíždět 60-kou do kopce s jiným podobným pakem, stáhni si vokýnko ať líp slyšíš kvílení brzd, klaksony a nadávky těch za tebou, kteří odmítají chápat tvou ekonomickou logiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 02. 2006 07:24

KLasika je 1.2.2006 7:30 clovek by predpokladal ze ct od pulnoci na svem webu spusti objednavkovy system na rychlejsi adsl ale nic nebyli schopni ani predelat si stranky to jsou amateri a ani na lince operatori nevi od kdy bude se moc objednavat tam pomalu o novych adsl nic nevi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-D  |  01. 02. 2006 07:39

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machi, Machi  |  01. 02. 2006 07:52

Dalo se snad čekat něco jiného? Telecom si z nás akorát dělá prdel, stejně první 4 měsíce rychlost nikomu nezvýší a až ten poslední na tom začne makat Já si hned myslel, že to bude nějaký podraz. Obrovský boom a houby z toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 02. 2006 10:52

ja pocital s tim, ze si ¨tarif zmenim sam - vzdycky jsem tam mel napsano - zmena sluzby, je mozna, kliknete zde - no a v noci jsem tam mel: zmena sluzby - zapnuto, takze uz jsem se do toho nedostal a ted uz se nedostanu ani do portalu, pise to chybne jmeno a heslo trapaci !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machi, Machi  |  01. 02. 2006 07:06

Tak co, je ráno, většina uživatelů Chella má rychlejší net, jen Telecom na nás se*e jedno nechápu, proč nemůže převést těch pár uživatelů ADSL za jedinou noc? Proč to musí trvat půl roku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
warezCD, warezCD  |  01. 02. 2006 07:36

nazdar Machi...tady Vavi

to bude sosání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machi, Machi  |  01. 02. 2006 07:39

No kez by :) Sosani nebude. S tema 10 GB limitu skro nic nesosnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  01. 02. 2006 10:52

těch pár statisíců uživatelů ku skoro jednomu statisíci kabelovek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mysel_1, Mysel_1  |  01. 02. 2006 16:14

Nechápete. Protože si neumíte ani představit, kolik to dá práce. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leon  |  01. 02. 2006 05:36

Lidi mam WIFI 128/128 kb/s za 580,- mesicne s agregaci 12 lidi!!! limit to nema ale bezi tak max 80 kb/s...to je sirokopasmove pripojeni co ? ..kdyz vidim rychlosti, a ceny, o kterych se tu pise tak mam chut zavrazdit svyho providera mimochodem je to firma TTNET.Bohuzel nemam alternativu ADSL tu neni a jiny provider taky ne....neni tohle uz monopolni vykoristovani...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:?????  |  01. 02. 2006 06:44

.......128 za skoro 600 Kč ???...Začínám milovat Žlutého ďábla...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rainman  |  01. 02. 2006 06:46

Tak k temhle providerum ve vychodnich cechach nemam ani co rici. TTNET, RYCHNOVNET, ERKOR.. apd.. Chvili jsem byl zakaznikem a pak jsem to vzdal - stabilita zalostna, podpora zadna, proste shit...Nastesti jsem v dosahu ADSL a tak jsem s kamaradem postavil bezdrat a nasdilel Nextru office s neomezenym objemem dat a bez FUP. Ted po te zmene budeme mit 3Mbit/s, ale puvodne jsme zrizovali jen 1Mbit/s..
Doufam, ze bude ADSL dostupne vsude a zlikviduje tyhle maly, vetsinou rado-by providery... Mysli, ze je to jen otazka casu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hehe  |  01. 02. 2006 08:35

Bezva, takze krome toho, ze ses prasknul ted cekej odpojeni a slusnou pokutu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henry  |  01. 02. 2006 08:53

Pokud to sdílí s kamarádem, tak je to 100% legální. Jiná by byla, kdyby to přeprodával...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hehe  |  01. 02. 2006 08:56

Podle smlouvy neni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  01. 02. 2006 09:15

Je to asi mesíc, co jsem volal na infolinku Nextry,
kde mi tvrdili, ze to muzu sdílet... /FUN tarif/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kryspin  |  01. 02. 2006 16:10

Co vím tak všechna DSLka jsou bez jakýchkoliv problémů sdílitelná. Zákaz sdílení mají ve smlouvě pouze Karneval a UPC, ale předpokládám že tento zákaz je protiústavní (viz svobodna slova a šíření informací) takže jej lze úspěšně ignorovat.

Po pravdě kabelovky k tomu zákazu mají větší motivaci- postavili síť k X domácnostem, tak jich chtějí co nejvíc připojit. Naproti tomu ISP jednoduše nakoupí linku od CTc, k tomu přidají svou konektivitu, a přeprodají to zákazníkovi, takže když si lidé připojení nasdílejí, přijdou sice o marži na druhé lince, ale kupovat ji od CTc nemusejí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KAREL  |  01. 02. 2006 19:16

Protiústavní samozřejmě není vůbec, se svobodou slova a sdílení informací to nemá nic společného. Je to naopak trestné, viz nové zákony a jejich výklady týkající se "neoprávněného využití datových sítí". Tohle sice není hacking, ale je to stejné případ - síť využívá někdo, kdo to nemá výslovně povoleno (ba naopak zakázáno). Nicméně nevím o nikom, koho by za sdílení svého připojení provideři pronásledovali. Původně to byla ochrana proti přetížení sítě, teď tuto roli mnohem účiněji převzaly nemilované datové limity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sdileni  |  01. 02. 2006 20:16

Mam jednoho MACa k providerovi a ostatni v domaci siti. Pro providera mam jedno pripojeni. Ne Dve nebo Tri.
Co je na tom divneho, ze studentik v detskym pokoji je taky pripojeny a v loznici mam prilezitostne notebook. Vystup je u me sdileny a ode mne jde jeden vystup.
To je jako by mi CESKY TELECOM prikazoval, ze na jedno cislo nesmim mit v kazdem pokoji interni telefonni pripojku.  Vzdyt stejne muze mluvit jenom jeden a je jedno stoji-li v koupelne nebo v obyvaku, eventualne poslouchaji oba.
Nebo kdyby mi zakazali mit v kazdem pokoji televizi
I kdyz je to v podminkach poskytnuti interentu, povazuji to za nemravne !!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek., Radek.  |  02. 02. 2006 01:14

No co se týče Telecomu, ještě před pár lety se skutečně musela hlásit a platit každá paralelka a dokonce se dělávaly namátkové kontroly odporu na vedení, jestli nějakej imperialistickej živel nepodvádí!
Pokuta za nepřihlášenou paralelku tehdy tuším bývala 24 měsíčních paušálů (už nevím jestli á 20,- nebo á 50,-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leon  |  01. 02. 2006 12:05

..kez bys mel pravdu...doufam ze to bude alespon v pristich 50-ti letech abych se toho jeste dozil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec, Karel Kahovec  |  01. 02. 2006 06:57

No vidíš, můj lokální provider mi teď nabízí 6 Mbps tam i zpět po optice, bez datových limitů a FUP, agregace 1:8, 450,- + DPH. Zatím to mám v testovacím provozu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rainman  |  01. 02. 2006 07:06

TAk to se mas:)).Ale to urcite nejsi z maleho mesta, kde se provider kocha tim, ze je jediny nebo skoro jediny. Kazdy by bral to, co mas ty:), ale ve VC se stale nabizi 128 kbps, 256kbps s silenou agregaci a jeste s limity......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crashsoft  |  01. 02. 2006 09:04

tak to si vo VC na tom horsie ako na vychodnom slovensku:) 1Mbit za 750 kc bez limitov (agregacia 1:16)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sojkovec  |  01. 02. 2006 09:34

Ja z maleho mesta (skoro vesnice) jsem. A lokalni ISP se svou nabidkou hooodne predbehl dobu u nas :)

www.kabel1.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  01. 02. 2006 11:38

Kde předběhl dobu ? Pro ty co bydlí v panelácích je to docela slušné. Co ostatní, třeba v RD ? Ti jsou na tom stejně či hůř než DSL. Takže žádný zázrak se nekoná. Stejnětak ti můžu hodit link na našeho lokálního providera http://www.telecentrum.cz/include.php?page=html/wifi_internet.html , který jak ty říkaš "předběhl dobu" ovšem tak jako u kabel1 se žádný zázrak nekoná i když je dle mě nabídka telecentra lepší než kabel1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sojkovec  |  01. 02. 2006 14:57

Na zapojeni kabelem v odlehlych castech mesta se pracuje. To, ze to jde pomalu neni vina ISP, ale uradu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Berkoff  |  01. 02. 2006 11:39

256,512,1024 bez agregace, bez omezeni. mego za 600 ..
 
chlumec nad cidlinou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  01. 02. 2006 10:51

No jen jestli to neni 60 kilobit, protoze by musel pod naklady a to tezce. Udelejte si poradek v tech velicina ch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KONKURENCE UPC?  |  01. 02. 2006 20:25

KTERY PROVIDER a kde?
HNED BYCH TAM OD UPC PRESEL. NATORATA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koumes  |  01. 02. 2006 10:22

já měl do nedávna 64/64 sdílenou 2 za cenu 400,- vč DPH. Taky se mi chce blejt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlicko  |  01. 02. 2006 12:28

A zkousel jsi postavit si takovou vec sam? Vyjednat vsechny ty papiry, investovat prachy, udrzovat to atd. ? Ne? Pokud toho nejsi schopen, pak ber co je, a bud rad ze to vubec mas, kdyz neni z ceho vybirat. Jinak muzes zkouset analogovy modem, pokud ti ovsem Telecom za komousu dotah draty do vesnice. Nikdo ti nebrani odstehovat se do Prahy a uzivat si 10 Mbit na kabelu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  01. 02. 2006 20:29

Pokud to nema vypadky a ma to dobrej ping tak proc ne. Ono si asi moc nevyberes ja sem u NSYSu a taky zadna slava to neni. Bohuzel ADSL taky neni dostupny :( Zlaty ISDN to je aspon stabilni a pokud na to bude pausal ta se o tom da uvazovat 700+600 za garantovanou 128 neni zas tak hrozny. Kabel je kabel bezdrat je za trest!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  01. 02. 2006 04:15

Zatím to vypadá, že Telecom končí. Nic u něj nejede. Servery Telecomu jsou hluché, včetně zákaznických.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Berdár-senior  |  01. 02. 2006 05:29

Tarif Sprint 1024/256,který by měl vypadat -3072/256 má limit 12 GB/měsíc za cca 1000 Kč/měsíc....např. u Tiscali.cz má za zhruba stejnou cenu při rychlosti 3072 limit 20 GB/měsíc.....: -(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrzej  |  01. 02. 2006 23:58

A jakovzdy kabelovka vitezi, za tu cenu Karneval nabidne petimego :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  01. 02. 2006 01:50

adsl je pořád stejné máte to už někdo rychlejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  01. 02. 2006 01:56

Zatím pořád nic... Myslím, že se ještě pořádně načekáme, jak je znám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel rrr  |  01. 02. 2006 20:08

dle dotazu (minulý týden) budou stávající ADSL technicky testovány na vyšší rychlost až v březnu. Podle výsledků (možností) pak budou rychlosti navýšeny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
test  |  01. 02. 2006 01:49

S nabídkou rychlejšího internetu se také naskýtá otázka, jak jej využít.

To si snad autor dělá srandu... Je snad jasné, že když zůstanou rychlosti uploadu takhle mizerné, tak se internet nedá na nic jinýho než na pasivní příjem využít.

O videotelefonu, nebo o tom že bych někomu mohl nedejbože svá data poskytnout se mi teda stále může jen nechat zdát...

To jako mám budovat pevné připojení než se dočkám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Piotrusiek, Piotrusiek  |  01. 02. 2006 00:49

Já zatím čekám a čekám... a nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel_panic [passed]  |  01. 02. 2006 01:29

čekat můžeš až do 31. května...což je přesně konec ohlášenýho období zrychlování linek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Genstiade  |  01. 02. 2006 00:48

classic furt stejnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chafa  |  01. 02. 2006 12:34

neni pravda, nez sem vypnul/zapnul modem (ze zasuvky) tak byl opravdu stejny, ted je rychlejsi ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MS Yogota  |  01. 02. 2006 00:48

U kabelovek v druhym odstavci - predpokladam ze 25. unora este letos nebylo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukke, Lukke  |  01. 02. 2006 00:47

Chello Plus (4096/512) stále na stejné rychlosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  01. 02. 2006 00:51

Cos čekal? Snad jsi jim to nespolkl. Byl to jen ubohý krok ke krátkodobému zvýšení návštěvnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krakonos  |  01. 02. 2006 09:46

4096/512 > 6144/768 50gb FUP, enjoy it ... zdroj www.upc.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chafa  |  01. 02. 2006 12:33

clovece nevim jak dlouho si u chella, ale nerikej mi ze neznas tak zakladni vec jak vypnout/zapnout modem ze zasuvky, takove jednoduche veci delaji vysledne zazraky :) zkus to, mozna nakonec po tak kratke fyzicke cinnosti se ti o neco zrychli i-net ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukke, Lukke  |  01. 02. 2006 13:04

Trotle... Když píšu v jednu hodinu, že rychlost je stejná, tak JE STEJNÁ. Modem jsem samozřejmě restartoval ty profíku. Rychlost byla navýšena v mé zásuvce až někdy kolem páté hodiny ráno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukke, Lukke  |  01. 02. 2006 13:08

Btw, profíci restartujou modem přes admin rozhraní na 192.168.100.1 a ne vytažením ze zásuvky... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chafa  |  01. 02. 2006 15:09

PANI se tady i necemu priucim :) to je moderni doba, jsem oldschoolak, takze vytazeni ze zasuvky je proste tvrdy reset ;)
ale dik za ip`nu ;) uz budu moderni ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapa  |  01. 02. 2006 23:41


V 19:00 jsem volal na UPC, protože jsem modem vypínal a zapínal celý den a nic... k navýšení prý dnes dojde al enevědí kdy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krejčík  |  01. 02. 2006 00:46

Teď jsem to měřil... furt nic, žádný zrychlení
na Chello Light 1024/256 mam pořád DL nějakejch 990 :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  01. 02. 2006 00:49

Pomalejší tarify se mají zrychlovat až v dubnu nebo květnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UPCAK  |  01. 02. 2006 07:16

Taky nic (Chello Light). Ale sere me to. Takhle jim radsi utecu k ADSL, ktere mi o 100 Kc vic nabizi 3 megabit a 2X vetsi datovy limit. MALINO, NESPI A ZRYCHLUJ!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zklamany  |  01. 02. 2006 10:50

Navyseni rychlosti pocinaje Chello Classic je marketing UPC. Ti co do toho nemohou davat mesicne pres 1000 Kc ostrouhali. Neni to fer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 02. 2006 12:21

Musis k tomu ale pripocist cenu linky od telefonniho operatora, kterou k UPC nepotrebujes (treba ja telefon nemam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Light  |  01. 02. 2006 12:58

UPC Chello Light - velke zklamani !!!
(na pozadi velke radosti ostatnich, kteri si mohou dovolit priplatit. Ale preji Vam to).
Nejhorsi je, ze neni jine volby.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop, delcop  |  01. 02. 2006 15:02

Zda se mi to, nebo tam uz tak mesic Cesky Telekom vubec neni? neni to nahodou ten "Dial Telecom"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrXX  |  01. 02. 2006 00:14

tenhle clanek neprinesl vubec nic noveho. nechapu proc porad omylate dokola totez, co uz davno vsichni vedi. radeji si pockete na oficialni prohlaseni zitra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  01. 02. 2006 01:15

Omílají to proto, aby byl vytvořen mylný dojem, že Český Telecom se svým o datové toky oškubaným ADSL vytváří dominantně "pokrok" v České republice.

Nevytváří.

Pro mě byla skutečným pokrokem chvíle, kdy jsem mohl dát Českému Telecomu výpověď a odpojit se nadobro od jeho "drahé pevné"... Mám jinou a mnohem lepší, než cokoli, co mi je za stejný měsíční paušál schopen/ochoten poskytnout Český Telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Errorek  |  01. 02. 2006 08:35

scopen urcite je, ale ne ochoten

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  01. 02. 2006 00:06

Me by zajimalo hlavne limity, zda-li se zvednout. Po mailu od Nextry zakaznikum zrovna nemam pocit, ze by se zvysili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  01. 02. 2006 06:38

Dnešní datum se nadlouho zapíše tučným písmem do historie rozvoje internetu u nás...

U nás taky.

Metropolitní operátor v Brně (Netbox) nám dnes v noci bez ohlášení předem zvýšil standardní (základní) rychlost připojení z 40 kB/s (320 kbit/s)na 100 kB/s (800 kbit/s), aniž by nás na to předem upozornil. Tomu říkám příjemné překvapení! A nezavedl při tom žádné datové limity ani "Fair User Policy"! Vše za měsíční paušál 565,- Kč.

Takže děkujeme Českému Telecomu, že jako dominantní držitel zakopaných drátů žene svými předraženými službami a postmonopolními manýry dopředu i rozvoj konkurence založené na optické páteřní síti!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  01. 02. 2006 08:41

nemáš trochu pocit, že si ta tvoje poslední věta protiřečí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  01. 02. 2006 09:02

Rozhodně ne. Ale rozebrat logiku souvětí klidně můžeš. Třeba na něco narazíš... (?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  01. 02. 2006 09:19

Pokud by měl předražené služby a postmonopolní manýry tak jak píšeš, nějaký lokální netbox by neměl jedniný byť minimální důvod poskytovat "jen tak" svým zákazníkům lepší služby za stávající ceny, nic by ho k tomu nenutilo. Experte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  01. 02. 2006 09:28

Právě že ty mizerné služby ČTc za vysoké ceny JSOU MOTIVACÍ pro konkurenci, aby ČTc vypálila rybník a s výhodnější nabídkou poslala jeho síť navždy pod drn... Copak to je tak těžké pochopit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  01. 02. 2006 10:48

No, trochu s tím netboxem přeháníte. To, že vám nedal vědět je podle mě neschopnost a ne výhoda. Dále, je to pořád WIFI se všemi neduhy, to ADSL nemůže dohnat v kvalitě. Potom jednou někdo o netboxu píše že má deset megabit za 500Kč, potom někdo megabit, najednou 300 kilobit. No pánové, je vidět, že to asi není tak růžové jak líčíte. Navíc co je to za náklady poskytovat WIFI lokálně nebo ADSL celoplošně přes dráty. Hmmm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeeJay  |  01. 02. 2006 11:02

jen tak pro uplnost, netbox je optika, ne wifi :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  01. 02. 2006 12:03

Netbox je optika do domu, dále pak do bytu ethernet, ale pouze v "panelových králíkárnách" v Brně, Jihlavě a snad už i v Praze. Ceny a rychlosti zvláště domácích tarifů "Gold" jsou dost dobré, naproti tomu ceny individuálního připojení přes Netbox wifi v Brně nejsou vůbec zajímavé. Stejně tak nejsou většinou zajímavé ceny pro firmy.
Na stávající zákazníky se kašle, zrychluje se až když hrozí útěk ke konkurenci, web se aktualizuje jednou za několik měsíců (momentálně je na úvodní stránce jako novinka "Otevírací doba pobočky Zákaznického centra v období vánočních svátků" z 20.12.2005), na dotazy se většinou neodpovídá, nebo až po několika urgencích...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  02. 02. 2006 00:36

Třeba mají tolik práce, že na drobnosti nemají čas. Já taky měl problémy. 4 dny bez fukčního připojení - ale 1x za 3 roky celkem - to se dá vydržet. Nic lepšího tady není, Karneval se svými limity a FUP je k smíchu... Až bude něco lepšího, klidně si to koupím. Český Telecom se tady stydí cokoli nabízet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  21. 02. 2006 12:57

Neohlášené zvýšení rychlosti NETBOXu k 1.2.2006 trvalo přesně jen do 20. února 2005.
OD 20.2.2006 BYLA SNÍŽENA RYCHLOST standardní linky na původních 320 kbit/s.


TAKHLE VYPADÁ "tržní chování" v praxi. Bublina zvyšování rychlostí (s tvrdým datovým limitem hraničícím s nepoužitelností) splaskla a brněnský Netbox (SmartComp a.s.) mohl snížit rychlost zřejmě jen "reklamně zavedenou" v době, kdy ostatní zvyšují, na původních nízkých 320 kbit/s. Konkurence jej, jak se ukazuje, neohrožuje, tak si to prostě může dovolit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  01. 02. 2006 11:29

Kdo tady nechápe jsi ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  01. 02. 2006 13:15

"Právě že ty mizerné služby ČTc za vysoké ceny JSOU MOTIVACÍ pro konkurenci..."

Opravdu zvláštní logika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  01. 02. 2006 13:30

A co zas máte za problém? Že zákazníci hledají něco lepšího než je Český Telecom?
1+1=2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  01. 02. 2006 09:02

Rozhodně ne. Ale rozebrat logiku souvětí klidně můžeš. Třeba na něco narazíš... (?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel.emd  |  01. 02. 2006 10:28

Gratuluji datovy okruh a DC hub Smoula.net je super.
Ale kdy to dotahnoou na Prahu 3?Asi nikdy :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor